Шукати в цьому блозі

понеділок, 11 лютого 2019 р.

1110. До вбивства Катерини Гандзюк.


Це вбивство Катерини Гандзюк, - резонансне! Вбивство у стилі КГБ, МГБ, ФСБ, ГРУ ГШ, Путіна... У КГБ, ФСБ, МО, ГРУ ГШ... подібні вбивства дуже "модні". Мій мозок нашпигований, окрім інших бандитів, вбивцями, витонченими вбивцями, психотронними вбивцями, вбивцями з абсолютною жорстокістю, тобто такими "відморозками", які не зупиняються ні перед чим, які готові у будь-яку мить здійснити злочин будь-якої, наперед заданої, жорстокості, від яких я ще в часи кінця існування СССР чув, наприклад, таке: "Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!"... "Модні" вбивства у них, це вбивства, про які "вони" самі говорять так: "Уничтожить так, как никто, никогда, нигде, никого не уничтожал!"... Особливо у діях по цьому алгоритму полюбляє вийо*уватись Путін. Згадайте, як він знищував підполковника ФСБ Олександра Литвиненка, (здається радіоактивним цезієм), на території Великої Британії, колишнього розвідника із ГРУ ГШ Сергія Скрипаля, його доньку, ("Новачком"), також на території Великої Британії, Бориса Нємцова, на мосту, що біля Кремля, у Москві... Звичайно, Путін, - виб*ядок КГБ СССР, гарний учень у КГБістів-ленінців, однак не він родоначальник подібних "модних" знищень, він навчався у ВЧК, КГБ... Згадайте як знищувались Є.Коновалець, С.Петлюра, Л.Ребет, С.Бандера... ФСБ, ГРУ ГШ, Путін, можуть знищувати, (і знищують), десятки тисяч громадян, особливо українців, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)..., викликаючи штучно смертельні інфаркти, інсульти, злоякісність, (як, напрклад, знищували Р.М.Горбачову, дружину Президента М.Горбачова, як знищили чи не найважчого політичного українського важковаговика І.Плюща...), штучно, за допомогою променів, організовуючи смертельні ДТП, (В.Чорновіл, О.Ємець, Ю.Оробець...), променями примушуючи здійснити самогубства..., заражаючи невиліковними хворобами, чи "звичайними" хворобами, не допускаючи подопічних до лікарів лікуватись, знищуючи за допомогою медичних злочинів, тобто знищення громадян лікарями - гебістами, іншими подібними злочинцями... Навіть моя доля, моє особисте життя, пов"язані із цією формулою "модного" запланованого знищення мене психотронними бандитами, які мене репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями, - модель дещо подібного, "модного", запланованого знищення мене промовлялась мені особисто вонючим гебістом, першим і останнім маршалом Росії, міністром оборони, достатньо серйозним військовим вченим, Героєм РФ, військовим злочинцем, скотиною, народженою в українському Донбасі, Ігорем Сєргєєвим: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще и все - равно уничтожу! Не сразу, но постепенно! Методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!". (Квартиру, автомобиль, дачу, гараж, жену, детей...). Гебістське військове бидло кривавої Росії запланувало повільне знищення мене, катуючи щодня, особливо вночі, замість сну чи під час сну, утримуючи, вже десятиліттями, щосекунди під променями керування моїм мозком. Психотронним бандитам потрібно, щоб я мучився, щоб страждав день і ніч, все життя, повільно здихаючи під променями тупості, в бідності, хворобах, під катуванням променями... Тому Луценко і говорить, що "...Мангер, керуючись особистою неприязню, яка в нього виникла на підставі активної громадської діяльності Катерини Гандзюк, яка перешкоджає його корисливим інтересам… вирішив організувати умисне вбивство Гандзюк у спосіб, який завдасть потерпілій особливих фізичних та моральних страждань". А знаєте для чого "вони" так роблять? Я щойно нагадав, що людей можна винищувати десятками тисяч, таємно, дистанційно, невидимо, променями, хворобами... Але ж від цього резонансу не буде ніякого! Що, бодай хтось виступив проти Путіна, проти ФСБ, проти ГРУ ГШ, якщо вони знищили таємно, дистанційно, невидимо, променями викликавши злоякісність у Р.Горбачової, І.Плюща, здається і у В.Черномирдіна, Вал.Черномирдіної? Ні! Звичайно ні! Суспільство прийняло повідомлення ЗМІ, яке полягало у тому, що ці люди померли природнім шляхм, від хвороб, та й все! Ніхто не вийшов на вулицю, не організував пікет перед корпусами ФСБ, МО... У суспільства, від подібних вбивств, не виникає страху, а Путін керує Росією за допомогою страху! Тому він періодично створює вбивства, майже, публічні, як Б.Нємцова, як В.Чорновіла, як О.Ємця, М.Сироту, В.Гетьмана, Г.Старовойтову... Особливо полюбляють страчувати українців. Мене вони спочатку штучно, променями, примусили свого часу бути українцем, захищати Україну, українців, синхронно закатовуючи променями, пропускаючи через мій мозок чи не тисячі генералів і офіцерів, говорячи їм усім подібне такому, - ви бачите, що він українець, захищає інтереси українців і України, він був високопоставленим офіцером, інтелектуалом, людиною президентів..., ви бачите, що з ним роблять? Ото і з вами будуть таке робити, якщо ви будете захищати інтереси України і українців! Чи якщо ви будете захищати інтереси демократії в Росії... І що ви думаєте? У мене були сотні добре і гірше знайомих співслужбовців, однокурсників, вчених, високопоставлених генералів, офіцерів... За більшість із них мені соромно, немов пацюки поховались, повтікали із соціальних мереж, всі підкоряються військовим гебістам, роблять вигляд, що ніхто нічого не знає... Справедливості заради я і не намагаюсь робити їх сміливими, скоріше навпаки, я не дуже активний був у пошуках виходу із ситуації, але ж я - біоробот, - їх дуже багато знищили, навіть із тих, хто був близько до мене. Знищили мого однокурсника, співслужбовця, провідного інженера - випробувача Б.Баришева, його дружину Валентину, бібліотекаря, вона його забезпечувала тоді демократичними книжками, про зміст яких ми розмовляли, коли любили пішки ходити на роботу, знищили їхнього єдиного сина Сергія, знищили Юру Рязанцева, випробувача - льотчика, знищили із мого оточення докторів наук, професорів, полковників Б.Локтєва, С.Попиталова, генерала М.Нішта, Героя Соціалістичної Праці, (працював по космосу), генерала О.Красовського... Причини знищення мені до сих пір повністю не відомі. Тепер я від усіх шарахаюсь, не можу ні з ким контактувати, щоб люди не думали, що я хочу, щоб їх знищували за те, що вони "тепло" чи тепло до мене відносились. Я не хочу бути причиною знищення ні в чому не винних людей. Я лише констатую факти... Для генералів і офіцерів, із мого оточення, були і інші форми покарання. Висловлюю думку чи не вперше, у мене колись були теплі стосунки із одним із моїх командирів, який підписував мої документи і відправляв мене на навчання в ад"юнктуру, з В.Мигуновим, "Начальником 1-го Научно- Испытального Управления" 8-го ГНИКИ им.Чкалова, "Заслуженным летчиком - испытателем СССР", Героем Советского Союза, лауреатом Ленинской премии...", - він 8 років знаходився на генеральській посаді, але звання генерала так і не отримав. Із - за теплого відношення до мене, до таємно репресованої людини. Всі люди, подібного рівня, із нашої "контори" живуть тільки у Москві, ближньому Підмосков"ї, а В.Мигунов "чомусь" потрапив до України, до Києва... Чи так покарали, чи сам вибрав, його малою Батьківщиною є Харківщина. Ми з ним якось зустрічались, випадково, у Симферополі, але психотронні бандити, які мене репресували, заборонили розмовляти із ним. Користуючись випадком, звертаюсь зараз до своїх однокласників, однокурсників, співслужбовців, вчених, генералів і офіцерів, я на жодного із вас, (окрім деяких міністрів, ексміністрів...) не ображаюсь, мені президенти держав не могли допомогти, не те, що ви, довгий час я тримав на вас образу, але я не знав, що вас також винищували психотронні бандити... Бережіть себе, свої родини... Не робіть шкоди Україні і українцям, - це не прощається ніколи! Я ніколи ні в чому не був винним, але я, - біоробот, якими променями мене катували, таким я і був. Я вас усіх прощаю і прошу прощення, тільки не будьте свинями хоча б у такому моєму віці, поважайте бодай старість, якщо не можете поважати права людини і громадянина, верховенство міжнародного права, Україну і українців... З подібним зверненням я звертаюсь і до цивільного державного керівництва, особливо до працівників АП, КМ, Парламенту, МЗС... По подібним причинам так "модно" знищили і Катерину Гандзюк. Начебто говорячи всім українцям, будете захищати українців і Україну і вас так знищать путінські і пропутінські бандити... Тому Путін, як шибкоГБІст, відозмінює, чередує таємні вбивства і публічні, все робиться для нагнітання страху в Україні, в середовищі українців. (Росією Путін також керує за допомогою страху). Українців, так "модно", вбивають для того, щоб страхом примусити відмовитись від захисту України, як самостійної держави, із власними інтересами, власною політикою... Звідси висновок, не можна вибирати ні у Президенти України, ні у ВРУ, ні на будь-яку посаду проросійських, пропутінських, проФСБешних бандитів, їхніх іграшок в Україні. Знаєте у чому стабільність у стосунках з Росією? Яка стабільність? Так, Медведчук, Вілкул, Бойко, Мураєв...? Стабільність у моделях знищення українців в Україні! Коли в Україні проукраїнська влада, то ФСБешники винищують українців "з помпою", майже публічно, як Катерину Гандзюк, як В.Гетьмана, як В.Чорновола, як О.Ємця, як Ю.Оробця... Залякують страхом. Знаєте, про що говорять засекречені, психотронні генерали і офіцери, про мене, про мою тему? Кажуть, що Україна, українська влада, не може захистити В.Коваленка, (мене), не може українська влада захистити мене одного, то хіба вона може захистити Україну і українців? "Штанці" так підтримують окупантам. Якщо ж в Україні проросійська, проФСБешна, пропутінська влада, то стабільність полягає у тому, (так Медведчук, Вілкул, Бойко, Мураєв...), що українців винищується на порядок чи два більше, (в 10 чи 100 разів більше), та тільки таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), а публічно, як Гандзюк, намагаються не винищувати нікого! Зовні, публічно, відкрито, (так, ублюдки ЗМІ, радіо і телебачення України), ніхто не знищується, народ цього не знає, народ вважає, що тоді, коли в Україні проросійська, пропутінська влада, то в Україні стабільність, ніхто не знищується, а насправді українці винищуються, тільки таємно. Я колись навіть до суду подавав список таємно знищених українців... З якого дуже добре видно було, що коли в Україні проукраїнськв влада, то українців знищується менше, та тільки "з помпою", чи не публічно, а коли при владі проросійська мафія, то українців винищується дуже багато, та тільки таємно, дистанційно, невидимо, променями і іншими гебістськими виї*онами... Особливо медичними злочинами... Українці, народ України, вибирайте до крісла Президента України, до інших владних структур, проукраїнських керівників, (подумайте і про Порошенка), вас будуть вбивати, але набагато менше, хоча і "з помпою", якщо ж ви виберете до влади пропутінських, проросійських ублюдків, то в Україні запанує "стабільність", зовні не будуть винищуватись українці, а таємно, дистанційно, невидимо, променями, будуть винищуватись десятки тисяч українців... Я нікого не залякую, я лише повідомив правду читачам... Думайте люди!

Немає коментарів:

Дописати коментар