Шукати в цьому блозі

понеділок, 11 листопада 2019 р.

1217.До моїх проблем.


Однією із моїх найжахливіших проблем є та, що у лікарів нема таких друзів, які могли б розмовляти із таємними, засекреченими, психотронними військовими так, щоб ті припинили катувати мене променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Тобто ні самі лікарі, ні їхні друзі не вміють так розмовляти із психотронними військовими, щоб ті припинили катувати мене променями! Із - за чого я не можу бути активним! Для того, щоб лікарі знову могли вбивати громадян, потрібно, щоб над ними не сміялись із - за того, що вони КГБісти, які займаються медичними злочинами безкарно. Для того, щоб таємні, засекречені, психотронні військові були сильнішими за порядну частину цивільних громадян, потрібно, щоб у їхнього верховного головнокомандувача х*й стояв... Це єдина умова, із - за якої певним громадянам зберігається життя, із - за цього психотронні бандити армії не можуть знищувати певних громадян. Це щось таке, що підтверджує і мою спільність із певними президентами певних держав, з верховними головнокомандувачами... І мене, і їх, утримують, по суті, у заручниках, щоб жахливі, таємні, жорстокі протидіючі сили досягали, кожна своєї, мети. Звичайно, цю проблему можна екстраполювати і у безвихідну сторону, у страшну сторону, - у жодної людини у світі, у жодного колектива у всьому світі, нема таких друзів, які могли б розмовляти із військовими так, щоб ті припинили катувати мене променями, щоб припинили "так" мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, утримувати "в невідомостях радянського і пострадянського режимів"... Чому я тут говорю про лікарів? Я не дуже це розумію, не до кінця! Самі таємні військові мене, колись, інформували, що вони вирішили катувати мене до смерті променями із - за того, що колись, ще в часи СССР, у Москві, де я проживав, начебто лікарі заражали військових хворобами, не лікували їх, вимагали забезпечити мене квартирою... Військові були винні переді мною, тому лікарі і вичавлювали з них, військові ще в кадрах катували мене променями, здається за те, що мене підключили під промені, щоб, начебто, допомагати таємно, невидимо, променями... Одні, "добрі бандити", (СССР була державою 100% корупції, питання могли, скрізь і всюди, вирішуватись лише так, як хотіли того бандити, корупціонери... Тобто, навіть нормальні, звичайні люди вимушені були займатись злочинами, інакше не можна було...), підключили мене під промені, а інші, "погані бандити", "криваві бандити", скористувались цим підключенням під промені, почали мене використовувати таємно, дистанційно, невидимо для здійснення своїх цілей... Збагачення! Отримання благ! Отримання посад! Перехоплення квартир! Приведення до влади бандитів із органів державної безпеки! Зрощення чиновників з генералами і бандитами! Знищення опонентів... Мужики - бандити і не соромились хизуватись: "Это месть мужчин врачам! Посредством издевательства над Коваленко, как над ни в чем не виноватым человеком!"... (Звичайно мужики "горіли": "Во всем виноваты мужчины! Да, мы, мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!"). Виходить, що лікарі більш порядні бандити,ніж військові, оскільки "так" боролись із бандитами - мужчинами, які самі себе навіть називають "преступниками, заслужившими уничтожения". Вбивати їх було нікому, тому потрібно було лікарів вчити вбивати бандитів, непідсудних за злочини?! Х*й знає що, а не "залізна логіка"? По друге, колишній склад ВРУ, таємно, просив лікарів захищати тих, кого психотронні бандити армії і спецслужб катували променями, утримуючи, таким чином, непрацездатними... Лікарі захищали "оригінально", розміщували у божевільню, вимушені були ставити діагноз, наприклад, шизофренія, надавали інвалідність, на основі інвалідності держава надавала пенсію по інвалідності... (Допитливим зразу говорю, я отримую пенсію, як колишній військовослужбовець, не по інвалідності). Так виживали громадяни, яким не дозволяли таємні, психотронні генерали працювати, заробляти, яких, по суті, повільно знищували... Мені, наприклад, колишній міністр оборони Росії, маршал Росії, Герой Росії, вчений, ракетник, І.Сєргєєв, так і говорив: "...Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все - равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!". Тобто, ця сергєєвська пряма мова говорить про те, що репресованих не лікують не лікарі, навіть, хоча і ті можуть виробляти злочини, а військові, які променями не допускають до лікарів?! Це не військові, це не захисники народу, - це криваві свинопаси, с*ані психотронні бандюки, від яких потерпають навіть порядні генерали і офіцери, не тільки цивільні громадяни... Ото так мозки у деяких членів Уряду працюють!? Звичайно нардепам ВРУ потрібно було приймати Закон України "Про боротьбу з психотронною злочинністю армії і спецслужб". Такі спроби здійснювались, але тих нардепів, які домагались цього закону, які намагались захищати репресованих таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), - знищували: О.Ємець, В.Чорновіл, В.Гетьман,М.Сирота, І.Плющ в Україні; Г.Старовойтова, Л.Рохлін, С.Фьодоров... в Росії. Причини знищення можуть бути і іншими, але головною була ця, - боротьба з таємними, невидимими, психотронними бандитами армії і спецслужб... Такий ЗУ не прийнятий досі! Здається, що у жодній країні світу ще нема такого закону "Про боротьбу з психотронною злочинністю армії і спецслужб!"... На жаль оті таємні, невидимі, генерали, офіцери, психотронні оператори армії і спецслужб займаються не лише державною безпекою, не лише здійсненням подвигів, - левова частина їхньої діяльності, - кримінальне збагачення, інші форми вигоди... Мене, використовуючи лише у Москві, оті таємні бандити, таємні мафіозі, перехопили 110 квартир,(інформація отримана по каналам космічного біологчного радіозв"язку від бандитів, автори інформації мені не відомі), а в інших населених пунктах? Не відомо! Дійшло до того, що мене у Москві хотіли прибити навіть ті, хто мені допомагав, з Москви мене вивозили під пістолетами, в купе з двома озброєними охоронцями... Розповідали, що мені "пробивали" у Москві посаду, як правило другої особи в якомусь закладі, під посаду "пробивали" житло... Перед реалізацією цього "пробивання", якісь сили, раптово, випадково, взнавали, що я божевільний, що то "хтось" когось дурачить, хтось, щось наплутав, посаду і квартиру продавали іншому, "своєму"... Після чого, був час, президент Єльцін, коли його проінформували, вирішував проблему так: "Работать будешь в Кремле! Спать будешь в рабочем кабинете! До тех пор, пока не найдешь себе жену!"... А работу у Кремлі він надавав типу помічника президента з національної безпеки, з правом контролю діяльності силових міністрів, оскільки Єльцін з ними не справлявся, вони мене репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями... Генерали прореагували на цю пропозицію Єльціна по - своєму: "Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!", далі крутіше: "Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!"... Десь у той час помічником президента з національної безпеки Єльцін призначив генерала ВВС А.Руцького. Зверніть увагу, не КГБіста, військового... КГБістам не довіряли... Вони мені кричали: "Вы нас любите, а мы Вас уничтожаем!"... Я колись їх, як чи не всі радянські діти, любив... Щоб я їм не заважав у тому Кремлі, вони мене, променями, погнали до батьків, в Україну, у хутір, реготали наді мною, сидячи у мене у мозку, до речі я зараз стверджую із ймовірністю 0,9999, що вони ж сиділи у мозку і у Єльціна... (Пішла дезорієнтація, ганяли мене променями військові бандити, а не КГБісти, ті "ссалі" військових бандитів). Хіба ми, я, Єльцін, під променями, могли протидіяти їм? Психотронні бандити настільки захопились використанням мене, настільки їм було це вигідно, що не дозволили президенту Єльціну здійснити і таку допомогу! Не допустили до Кремля.Променями відганяли! Продемонстрували, що можуть пропустити і до Кремля, а потім вигнали і із Кремля, променями... А щоб не знайшов дружину, - повісили мені х*й, променями! Прокричали: "Он будет использовать до тех пор, пока выгодно!", "Ельцин, пососи х*й!", "Кравчук, х*й тебе в рот, х*й тебе в ж*пу!"... Ото так, президенти, - гаранти прав і свобод громадян, захищали мене, я був першою, мабуть і останньою, людиною, в СССР, яку президенти намагались захистити від психотронних бандитів. Одним словом, - "ус*алісь" президенти, хоча я їх вважав і вважаю наймужнішими людьми у цій таємній війні... Єльцін, начебто вибачаючись, розповів мені, чому він не може захистити мене від катувань, - "мне не подчиняются психотронные генералы", "кто владеет лучами, тот владеет всем"... Таємні, психотронні офіцери не дуже вже слідкують за культурою своєї мови, щоб демонструвати істинне обличчя таких генералів і офіцерів, я, чи не весь час, застосовую їхню пряму мову... Я колись був серйозною людиною, мене готували до серйозних справ на високому рівні, я контролював свої рухи, мову, навіть думки, у мене, навіть у мозку, не було слів: х*й; ж*па; пі*да... Але пізніше мене "понесло", так керують моїм мозком, так демонструється істинне обличчя таємних генералів і офіцерів, інших кривавих бандитів... Генерал Лєбєдь говорив: "Генерал без мата, что страна без дипломата!". Згадую характеристику, яку мені надавав колишній полковник медичної служби, з фронтовим досвідом: "Вы очень серьезный человек и Вам будет чрезвычайно тяжело в таком обществе!"... Як "у воду дивився" Алєксандр Фьодоровіч Віноградов. Так чи не все життя у положенні "чрєзвичайно тяжєло" і знаходжусь. Коли Єльцін зрозумів, що мене не допускають і в Кремль, запросив проживати до своєї родини?! Так людина виконувала свої конституційні обов"язки гаранта прав і свобод громадян... Але коли мене не допустили і до проживання у його родині, президент Єльцін подав у відставку 31.12.1999. Він зрозумів, що ті, хто його захищає, слабкіші, за тих, хто протидіє! Звідси висновок, Путін, - скотина! Який нає*ал Єльціна! Яку психотронні бандити протягнули на ті посади, які він і займав. "Вони" і не скривали це, мене так бандити інформували: "Мы приведем к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, то приведем со своей среды!"... Уявляється, що Путін і був з їхньої "срєди", - Єльціна катували променями, примушували "бухать", щоб дискредитувати, щоб відсторонити від влади, як реформатора, а на мозок Путіна жодний, негативний для нього, промінь не падав. Зараз, мене інформують, що Путін не ї*еться, у нього не стоїть х*й, тобто його мозок, тепер, під променями... Але до "деталей" мене не допускають, не хочуть щоб ті "деталі" стали відомими тим, хто сидить у мене у мозку... Я, немов "передаюча ланка", тиражую "такі" виї*они! Така таємна боротьба! Таку форму таємної боротьби із КГБістами демонструють прибульці, які прибули у мозки таких путіних, інших бандитів... В той же час я себе стримую весь час! Сам собі нав"язую думку, що так мій мозок інформує путінська мафія, начебто їй так потрібно?! Тому не вбивають! Прибульці ж заявляють інше, що мене вбити вони не можуть якраз по тій причині, що не ї*еться Путін. Він не може дати дозвіл на моє знищення тому, що його знищать превентивно, ті, хто сидить у нього у мозку?! Х*й знає що, а не логіка?! У такому випадку Путін повинен "бздєть"! Розуміючи, що його бандити слабкіші за тих, хто повісив х*й Путіну. А чи "бздіт" Путін? Чи "бздіт" він насправді? Слідкуйте за ним самі, можливо комусь буде здаватись, що дійсно "бздіт"?! Якщо б ця потвора ї*лась, то Україна була б вже давно окупована русскімі танками?! Я "охлаждаю пыл некоторых, в том числе и украинских, политиков, - Путина остановили не только те, кто воюет в окопах!? А и те, хто управляет х*ями, (через мозг)". К сожалению я, в этих публикациях, выступаю всего лишь как биологический робот, то есть как человек, мозком которого управляют психотронные операторы с помощью биоробототехнологий космической медицины... Все претензии к ним, а не ко мне. Я, - подневольный!

Немає коментарів:

Дописати коментар