Шукати в цьому блозі

вівторок, 19 листопада 2019 р.

1224. "Нормандський саміт" і ситуація з "брудом".


https://www.obozrevatel.com/ukr/politics/merkel-i-makron-v-doli-zelenskogo-poperedili-pro-pastku-na-normandskomu-samiti.htm Лавров вже настільки зрісся із виї*онами Мінських домовленостей, що зловживає наголосом на них! Це жахлива помилка Росії, МЗС Росії, про Європу не говорю! Виходити завжди і скрізь потрібно, все ж таки, із повернення, із відновлення цілісності території України в кордонах з координатами 1991 року, а не із Мінських домовленостей, вигідних, особливо, хитровиє*аній кривавій Росії! Досягнення цілісності кордонів України, в координатах 1991 року, набагато більш вагоміша причина для перемовин, більш пріоритетніша причина, ніж виконання Мінських домовленостей, які, чомусь, розглядаються, як початок координат для... перетворення Донбасу у "ракову пухлину", яку Росія буде використовувати для неповернення Криму, для не допуску України до ЄС, до НАТО... Президент України В.Зеленський, - тримайся! Ти відчуєш, врешті решт, "справедливість" по-російськи! Путін, не хочеш повертати Україні Донбас? Не повертай! А коли взнаєш, хто тебе почне трясти променями, тоді і взнаєш, що ж тобі потрібно робити для того,щоб твій х*й піднявся! Щоб ти знав, як вважати, що Україна буде з тобою гратись так, як ти того хочеш!? Для того, щоб Донбас був російським потрібно, щоб у верховного головнокомандувача ЗС РФ президента Росії В.Путіна х*й стояв!? Ніхто у світі, жодна людина світу, ніколи нічого не скаже жодному лікарю у світі, щоб ніхто не знав, що ж робиться у середовищі лікарів всього світу, як реакція людства на дії міжнародної медицини, яка припинила лікувати гонорею на всій території земної кулі, щоб врятувати бандитів державної безпеки медицини... Щоб жодна людина у світі ніколи не показувала, навіть виду, що вона знає, що лікарі не ї*уться! Все людство тепер вішає х*ї лікарям, щоб примусити їх лікувати всіх громадян, всіх країн всього світу, від усіх хвороб, особливо від гонореї, яку вже багато років лікарі всього світу не лікують взагалі... Щоб люди всього світу не розмовляли про те, що лікарям тепер також, прибульці, (які піддиктовують мені, які сидять і у мене у моєму мозку), які прибули до мозків багатьох лікарів, вішають їм х*ї для того, щоб примусити лікувати все людство від усіх хвороб... Особливо гонореї. Висловлюючись мовою президентів Росії: Д.Мєдвєдєва, В.Путіна, все людство, "все человечество, под руководством пришельцев, проводит спецоперацию, против всемирной медицины, по принуждению всех врачей к лечению всех болезней, особенно гонореи, у всех граждан всех государств всего мира...". Ну що, лікарі, довийо*увались? Не хочете ї*атись? Не лікуйте населення від хвороб, особливо від гонореї! Сидіть і думайте, що вам люди будуть носити гроші за те, що ви їх утримуєте хворими, особливо венерично хворими, "грязнимі", "брудними"! У мене нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, хто мене катує променями так, щоб мене припинили катувати, тому, мені не дозволяють робити згвалти ті, хто несе відповідальність за мою безпеку!Уявіть собі, шановні читачі, моїми друзями колись були президенти багатьох країн світу, як гаранти прав і свобод громадян, прем"єр-міністри, члени парламентів, порядні генерали, маршали, офіцери... і жодний із них не міг розмовляти із тими, хто мене катує променями, так, щоб мене припинили катувати?! Уявляєте? Ситуація?! Тобто люди із найбільшими можливостями не могли розмовляти так, щоб ублюдки припинили катувати мене променями!? Тобто таких людей нема на всій території земної кулі?! Добивайте, скоти! Ну потвори! Будете дурачитись, вас будуть вбивати прямо за робочими місцями! Військові, (оті засекречені, особливо оті таємні, психотронні), сидіть і думайте, що вас лікарі будуть лікувати за те, що ви їм х*ї вішаєте! Лікарі, а ви сидіть, х*єйтє, і думайте, що військові припинять вам ваші х*ї вішати, якщо ви не будете лікувати все людство від гонореї, для того, щоб врятувати..., окрім інших, військових бандитів із органів державної безпеки, які і розповсюджували серед жіноцтва цю "гонококову грязь"... Будете до мене добиватись, - буду вбивати к ё.м. Щоб знали, як добиватись до мене, позбавивши всіх прав і свобод, у повному переліку прав і свобод, всіх буквально, вважаючи, що я той, із – за кого ви «грязниє»! Ви «брудні» тому, що ї*етесь із «брудними», а не із – за мене! Якби ви були порядними людьми, ви б ніколи не катували мене променями, позбавивши всіх прав і свобод, для того, щоб чиїсь таємні військові вбивали цивільних за те, що вони… бандити? Бандити! І ті, хто підкоряється бандитам! Докерувались, ё.т.м.! От*єбітєсь! У мене нема друзів, здатних мені допомагати, тому я так і живу! От*єбітєсь! Щоб знали, як вважати, що я буду робити згвалт для того, щоб бандити перетворили мене у раба! Шакали! Будете до мене добиватись, - буду вбивати! Догрались? «Гострі», «розумні», «веселі»…? Людьми потрібно бути завжди, скрізь, всюди… А не "мужчинами во всем виноватыми и заслужившими уничтожения!". Щоб знали, як поспішати у грі у "призначенного козла отпущения", як мене визначати цапом відбувайлом, для того, щоб таємні військові вбивали цивільних за те, що вони... військові! Сидіть, хитровиє*ані шакали, і вважайте, що ваші діти ї*уться! Може вистачить? Ублюдки с*ані? Довийо*увались?! Путін, убирайся к ё.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! І весь "Нормандський саміт" для окупаційної, терористичної, бандитської, спонсоросепаратистської Росії! Лавров,ти вже довийо*увався до того, що від імені МИД РФ, обслуговуючи ФСБ РФ, спецоперації армії і ФСБ РФ в Україні називаєш народним волевиявленням! Нельзя разговаривать с людьми так, чтобы они понимали, что вы, - бандиты!? Военные, сидите и думайте, что вы, - врачи! Врачи, сидите и думайте, что вы, - военные! Так вони наді мною дурачились! Чтобы знали, скоты, как думать, что военные настолько тупые, что не понимают, что такое КГБ!? Чтобы знали, как думать, что врачи будут убивать тех, кто их информирует о том, чем же занимаются бандиты в госудрастве! Чтобы знали, шакалы, как заниматься преступлениями тогда, когда у вас в мозгах сидят те, кто борется с преступностью! Сидите и "бздите"!

Немає коментарів:

Дописати коментар