Шукати в цьому блозі

субота, 16 листопада 2019 р.

1221. До зупинки серця Нікіти Ісаєва.


https://www.facebook.com/sharer.php?u=https%3A%2F%2Fwww.obozrevatel.com%2Frussia%2Fvyistupal-protiv-putina-v-rossii-vnezapno-umer-izvestnyij-politik-i-ekonomist.htm Нікіта не був ворогом України! Вважаю, що прес-секретар Ісаєва Алєксандр Макаренко помиляється коли говорить, що його смерть точно не носить кримінального характера. Із вирогідністю 0,99999, я переконаний, що це вбивство. Нікіта знищений таємно, дистанційно, невидимо, променями, (із застосуванням біоробототехнологій космічної медицини)... На чому грунтується моє переконання? На параної? Вважаю, що це вбивство у темі, - прізвище "Ісаєв" було у мене у мозку... Ким і для чого воно повідомлялось по космічному біологічному радіозв"язку я не знаю... Алєксандр Бастрикін, (голова СК РФ), - я не знаю, що там твої сищики напишуть, але я переконаний, що це вбивство променями! Хоча інших переконань, ніж наведене, у мне нема, - можливо він якось боровся за мене, як за людину розумну, намагався, таким чином, врятувати мене від знищення психотронними генералами мого інтелекту, від руйнації психіки, від постійних катувань променями... Бастрикін, мене не припиняє цікавити, навіть у такому стані, у такому віці, знання того, хто давав наказ катувати мене променями, ще в СССР, хто той, із - за кого мене не припиняють катувати до сих пір, а також хто, кого і для чого вбив першим... Після чого, я вважаю, ситуація вийшла із під контролю і почалось психотронне "месиво", чи не масові знищення... Які не припиняються до сих пір! Мене ще тоді, в СССР, москвичі, (можливо той, хто керував їхніми мозками), інформували, наприклад, у Петровському парку, сидячи на сусідній лавці: "В Москве есть две огромные мафии, они враждуют между собой, они убивают друг друга! И горе тому, кто попадается между ними!"... Маючи на увазі, можливо, мене!? Дійсно, - горе! Жахливо! Бастрикін, тобі ще запитання: "Чи може вся кримінальна наука Росії, мабуть і світу всього, ідентифікувати чи був Нікіта під променями на момент зупинки серця?". Можливо неможливість такого знання і дає можливість психотронним бандитам армії і спецслужб, їхній каральній, психотронній медицині, здійснювати жахливі злочини безкарно?! Можливо із - за цієї обставини психотронна злочинність залишається безкарною у всьому світі? Що ж робити?Інтелектуали всього світу, що робити? Як зупинити психотронну злочинність? Особливо кривавої Росії? ПІдтвердженням того, що Нікіта був під променями, може служити знання інтимного життя Нікіти. Запитайте у Альони, у інших жінок, з якими Нікіта міг бути у статевих контактах: "Трахався він останнім часом? Чи ні? Альона?"... Скільки можна!? Чи може хтось зупинити цю війну, - психотронні вбивства? Таємні, дистанційні, невидимі, вбивства променями?! "Голоси" інформують синхронно: "Это так армия доказывает Вам, что Вы, - военный!?"... Я х*єю! Кривава свиняча впертість! Типове криваве русскоє самодурство! Ну на х*я все це? Для чого? Змагання? Хто більш цинічний, хто більш зухвалий, хто більш жорстокий? Чия мафія сильніша? Путін, ти контролюєш психотронних бандитів армії і ФСБ РФ? Їхню криваву, репресійну, терористичну, каральну психотронну медицину? О! Путін, ти зає*єніл державу, привівши до влади ФСБешників?! Тобі не можна було дурачитись там, де йде винищення серйозних людей! Ніхто у світі ніколи не зможе мені довести, що я, - військовий! А вбивства, «голоси» говорять, відбуваються якраз по тій причині?! Шойгу, як себе почуває твоя кривава психотронна мафія армії РФ? Мафія страхітливих вбивць? Ти їх контролюєш чи вони тебе? Вам всім, в кінці кінців, потрібно розібратись із тим, хто ж той, із – за кого мене катують променями? Коли знайдете такого ,тоді і взнаєте, що ж вам потрібно робити для того, щоб взнати, що ж вам потрібно робити для того, щоб ваші х*ї піднімались! Застерігаю міністра оборони, будеш дурачитись, у тебе запитають: «Хто ж той, із – за кого твої психотронні бандити катують цивільних людей променями?»… Після чого тебе уб’ють, як гниду, не гірше, ніж генерала П.Грачова, ніж маршала І.Сєргєєва… Ті два припутні, два засекречених військових злочинця, цинічно, особисто, хизувались наді мною, погрожували катуваннями променями, повільним знищенням, «не сразу, но постепенно…»… На х*я вам всім це потрібно? Щоб довести, що насправді ви не влада, а злочинність організована, - ОПГ? Вам не соромно перед вашим довірливим народом? Який до сих пір свято вірить, що Росією керують суперчекісти, а не кривава ОПГ? Я що? Хоча б десь, хоча б у чомусь, хоча б перед кимсь був винним? На фіга ваші бандити психотронні роками кричали: «Мы пытаем ни в чем не виноватого человека!»… Я х*єю! Мені нема чого сказати, лише словами Володі Молчанова із «Останкіно»: «… Уму непостижимо!»… Те, що виробляють психотронні бандити розумом звичайних людей не описується! Я х*єю! Хто може зупинити психотронну злочинність? Міністр інформатики, що ти хочеш мені довести своїми виї*онами в ефірі?Якщо ти так хочеш примусити мене зробити згвалт, то я тобі кажу, я ніколи тебе не випущу із психотронних обіймів! Щоб ти знав, куди ж ти потрапив, а не туди де квартири розподіляються! Ти ж знаєш, Я, це не Віктор Коваленко! Я, - прибульці, які прибули у мій мозок і "так" ним керують! Чого ж ви до мене дойо*уєтесь? Я що? Можу промені перемагати? Це неможливо навіть теоретично! Навіть самогубство забороняють променями! "Голоси" кричать: "Я буду убивать до тех пор, пока министр информатики не расскажет, кто же тот, из - за кого он меня заставляет делать згвалт!". P.S.Нікіта Ісаєв, - третій, із моїх друзів, контактерів, знайомих знищений психотронними бандитами лідер партії. До нього були знищені: лідер "Народного Руху України" Вячеслав Чорновіл; лідер "Демократической партии России" Галіна Старовойтова... Я ніколи не пористувався послугами ОПГ, ніколи не користувався послугами злочинного світу, корупції, для мене все це було настільки нове і не зрозуміле, що я намагався розібратись, задаючи питання своїм знайомим, друзям, таке інше. Я вражений! Знаєте чим7 Про х*ї, у будь-якому контексті, зі мною розмовляли: міністр оборони Росії П.Грачов; лідери партій Г.Старовойтова і В.Чорновіл; спікер ВРУ І.Плющ; президент Росії Б.Єльцін. Всі були знищені! За допомогою променів! Що, такі небезпечні х*ї! Розмови про них? Х*й не тільки дітородний член, не тільки інструмент насолоди, але і інструмент соціального життя? Розвитку корупції? Настільки жахливий інструмент? О! Цивілізація, ё.т.м.!

Немає коментарів:

Дописати коментар