Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 7 серпня 2020 р.

1245. Бандитам...

У мене нема таких друзів, які могли б розмовляти із тими, із – за кого мене катують променями так, щоб мене припинили катувати! А без цього нічого не є можливим! У мене нема таких друзів, які могли б лікувати і забезпечувати всі потреби. У лікарів нема таких друзів, які могли б розмовляти із військовими, з тими, із - за кого мене катують променями, так, щоб військові припинили катувати променями. У мене нема таких друзів, які могли б захистити мене від бандитів, які доберуться до мене після згвалтів! Тому мені не дозволяють, (променями, - таємно, дистанційно, невидимо), здійснювати згвалти ті, хто відповідає за мою безпеку?! А промені не можна перемагати, навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у Путіна б х*й стояв! Для того, щоб ви мене примусили здійснити згвалт, для перетворення у пожиттєвого раба у бандита, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Щоб знали, виродки, як знущатись і вбивати тих, хто захищав мене від бандитів! Президенти, гаранти прав і свобод, особливо кривавої Росії, я вам ніколи нічого не буду говорити, сидіть і думайте, що ж потрібно робити, щоб х*ї піднімались?! Якщо ви не хочете дати розпорядження бандитам державної безпеки медицини, – лікарям КГБістам, на відміну «такого» відношення до мене тих, хто так «блискуче» проводить, проти мене, спецоперацію по примусу мене до здійснення згвалтів! Організувавши повну поразку у повному переліку прав і свобод громадян, обмеживши, буквально, всього! Щоб знали, які із вас президенти, а які КГБІсти! Так, Путін? Керівники керують, вирішують питання, задачі, проблеми… А керівники – КГБісти «ламають», «ставлять на коліна», «підкоряють», «ставлять у залежність», у кримінальну залежність… І нічого не говорять! Президент Зеленський, щоб ти знав, хто тебе вибрав у Президенти і для чого? Я ніколи не прощу військових лікарів! Щоб знали, виродки в білих погонах, як визнавати божевільним того, кого бандити підключили під промені для особистого збагачення! При будь-якій спробі нашкодити, - смерть! Лікарі, для того, щоб ви мене «поставили на коліна», перетворивши у раба у бандита, після згвалту, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Щоб знали, як виходити із того, що я буду здійснювати згвалти, а ви будете вирішувати мою долю, таємно організовуючи примусові місця проживання і примусову працю!? Будете добиватись, - буду вбивати! Всіх, хто займається злочинами безкарно!

Немає коментарів:

Дописати коментар