Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 28 серпня 2020 р.

1257. Чому на мене не розповсюджуються права і свободи людини, - як я репресований. За що. Хто мене весь час переслідує. Бєларусь, Лукашенка, Путін, КГБ.

Бандити, які здійснюють присутність у моєму мозку, з кожним днем стають все більш підлими, нахабними, розбещеними, жорстокими… Нормальним людям здається дивним, що ж це таке відбувається, чому, ніколи ні в чому не винну людину, позбавили, буквально, всіх прав і свобод людини і громадянина, тобто організували повну поразку у повному переліку прав і свобод людини і громадянина… Чому держава, державна влада, офіційні державні структури: МВД, МО, ОГПУ, просвіта, спецслужби, охорона здоров’я, спорт, інші, глузують, катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), ніколи ні в чому не винну людину, жертву військово - медичних злочинів, яку бандити підключили під промені для свого збагачення? Що ж це за держава така? В якій нема жодного порядного авторитетного керівника, жодної порядної, відповідальної людини, яка б могла віддати розпорядження КГБістам: військовим, лікарям, робітникам, спортсменам, різноманітним керівникам, начальникам, іншим категоріям, припинити «таке» відношення, коли весь світ добивається до людини таким чином, щоб примусити здійснити згвалт, після чого злочинці організують примусові місця проживання, примусову працю, у якихось хуторах, куди привезуть після згвалту, розкажуть місцевим жителям, що це, начебто, той, із – за кого військові вбивали цивільних людей, таємно, дистанційно, невидимо, променями. Щоб населення допомагало психотронним бандитам катувати, бити, примушувати, обмежувати і робити неможливими всі права і свободи… Що ж це таке робиться? Чому правоохоронна система, профільна влада, нічого не роблять для того, щоб захистити права і свободи ніколи, ні в чому не винної людини!? Проти якої психотронні бандити застосовують біоробототехнології космічної медицини, - промені! Людина може бути лише такою, якою її утримують психотронні бандити променями. Чому до неї такі жорстокі люди, які примушують до будь-чого, знаючи апріорі, що промені не можна перемагати навіть теоретично, що людина може бути лише такою, якою її примушують бути психотрнні оператори, бандити, які самі про себе говорять, що вони «…преступники, заслужившие уничтожения»… Чому правоохоронна система боїться таких «преступников»? Чому КГБісти, військова прокуратура, це їхня робота, бояться нейтралізувати злочинність, яка використовує, для скоєння злочинів, засекречені, таємні, технології, промені. У мозку сидить величезна кількість недолюдків, які належать до різноманітних суспільних прошарків, - у кожного із них свої переконання у відношенні до мене! У суті подібних репресій! Із – за чого вони виникають? Найпереконливішою виглядає наступна причина, із – за якої жодна посадова особа, жодний колектив, не здатні відповідати своїм займаним посадам, посадовим обов’язкам. У Москві проти мене мафіозні військові здійснювали злочини, пов’язані із тим, що мій мозок був підключений бандитами під біоробототехнології космічної медицини, коротко під промені. Знущались, катували променями тупості, грабували, використовуючи промені забирали гроші «до нуля»… Таким військовим «на хвіст» сіли якісь КГБісти, можливо психотронні лікарі іншої орієнтації, (можливо це підказка для дезорієнтації)… Якось я йшов по Москві, (психотронні бандити вели променями), проходячи повз автобус, немов із – під землі, поряд виник військовий лікар В. Соколов, обличчя його було дуже вже напружене, перелякане, він мене заштовхав в салон автобуса, водій закрив двері і привезли мене до психіатричного відділення №15 ГКВГ ім. Бурденка, («Главный Клинический Военный Госпиталь»). У госпіталі мене протримали чотири місяці, психіатр сказав: «Больше Вы не нужны армии!», присвоїли мені «військове звання», - шизофренік, звільнили з армії, зробивши безправним на все життя… Через деякий час, після звільнення з госпіталю, знову на вулиці Москви, мені зустрівся знову військовий лікар В. Соколов, на цей раз він був спокійний, радісний, навіть веселий, з незабутньою радістю він здійснив промову: «А теперь иди куда хочешь! Подходи к любому начальникку, любому руководителю, говори с ними о чем хочешь, они все будут всегда с тобою соглашаться, вежливо разговаривать, но никто, никогда, нигде, ни при каких обстоятельствах не поможет тебе ничем…». Найлютіший психотронний садист, - офіцер ВВС, (Військово-Повітряних Сил), який досі катує мене променями таємно, дистанційно, невидимо, - головний виконавець цього злочину, з неймовірною радістю повідомляв: «Что написано пером, - не вырубишь и топором!». Армія до сих пір відстоює шизофренію, придуману злочинцями – психіатрами для порятунку військово - медичних, психотронних злочинців. Пізніше ця банда психотронних злочинців використовувала мене, допускала мені допомогу аж до тих пір, поки мені не надавали посаду і квартиру під неї, як тільки до цього доходило вилізала їхня мафія, із своєю шизофренією, мене відганяли від посади і житла, продавали комусь іншому. Тільки у Москві, використовуючи мене одного, ця психотронна мафія перехопила 110 квартир, (вони так переді мною хизувались, повідомляючи таку інформацію). Якісь інші лікарі, начебто лікарі іншої орієнтації, із - за цього військово - медичного злочину, підключили винних військових під промені, можливо не підключали під промені, мені про це не повідомляли, заражали військових хворобами, вимагаючи від них забезпечення мене житлом у Москві. (Житло у мене було, тільки службове). Військові злочинні морди, замість того, щоб підкоритись і забезпечити житлом, поклялись все життя мені мстити, (мені, - ніколи, ні в чому не винній людині), все життя катувати мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, утримуючи під променями тупості, у хворобах, жебрацтві, самотності… Що психотронні злочинці виробляють і досі! А тоді, з часом, почались вбивства у темі! Москвичі повідомили мені, що таке відбувається із – за того, що: «В Москве есть две огромные мафии, они враждуют между собою, они убивают друг друга и горе тому, кто попадает между ними!». Я до сих пір не знаю, хто і кого вбив першим! Я тривалий час вважав, що військові вбивають цивільних, але, пізніше, виявилось, що і цивільні вбивають військових… Окрім інших, безпосередньо у Москві, знищена величезна кількість генералів і офіцерів, навіть маршали знищувались: П.Кутахов, С.Ахромєєва, І.Кожедуб… Звичайно мене захищали тоді у Москві! Захист дійшов аж до людей найвищого державного рівня… Президенти були гарантами прав і свобод. Мені намагались допомагати не лише високі посадовці, але і члени їхніх родин. Я зустрічався з Раїсою Максимівною Горбачовою, іншими членами інших родин. Михайло Сергійович Горбачов, перший і останній президент СССР, знайшов мені роботу у ЦК КПСС, але туди мене не допустили психотронні бандити променями! Президент Росії Б. Єльцін сформував цю тему як боротьбу за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо над діяльністю людей в секретних погонах, особливо над діяльністю людей в секретних психотронних погонах… Президент Б.Єльцін, окрім інших, приймав і таке рішення: «Работать будешь в Кремле! Спать будешь в рабочем кабинете до тех пор, пока не найдешь жену!»… До Кремля мене також не допустили, променями, генерали сиділи у мозку і про всі наміри цивільного державного керівництва взнавали раніше, ніж ці наміри ставали дійсністю… Пізніше мене все ж таки допустили в Кремль, але лише для того, щоб продемонструвати, що мені могли б допомогти в Кремлі, якби не перешкоджали променями, - пропустили в Кремль, а потім, променяии, вивели звідти! Таємні психотронні генерали замордовували мене катуваннями променями, організувавши повну поразку у повному переліку прав і свобод громадян. Ніхто мені, нічим суттєвим, не міг допомагати. Військові забрали силою у мене документи, я півтора роки жив у Москві бомжем, (базхатченком). Пенсію мені допомогла отримати Верховна Рада, яка також, бодай частково, стала заклопотаною боротьбою за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, особливо секретних погонах. Я довести цього не можу, але я і зараз ще переконаний, що у розпаді СССР, відсотків, не менше, ніж 70-80, (у будь-якому випадку не менше, ніж 50%), винна оця тема, - боротьба за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах. Мене і зараз, і тоді, не могли захистити від КГБістських бандитів, особливо військових і медичних, психотронних… Дорогою ціною давався захист мене певним державним діячам: Р.Горбачову знищили штучно викликаною злоякісністю; президента Єльціна катували променями, дискредитували його примусом вживати алкоголь, променями примушували «бухать», променями рвали його серце інфарктами, променями примусили його відректись від влади 31.12.1999, врешті решт його і знищили променями; були знищені мої друзі Верховної Ради, ГосДуми, Кобміну, «Останкіно»: Г.Старовойтова, Л.Рохлін, С.Фьодоров, В.Лістьєв, В.Чердомирдін, В.Черномирдіна… Про багатостраждальні родини українських державних діячів у цій статті я не говорю… Україна і зараз є об’єктом моєї пристальної уваги і надії… Але… Психотронна злочинність залишається непідсудною за будь-які злочини. Ніхто у світі так і не зміг приборкати цих пі*данутих психотронних месників в погонах! Уявляєте наскільки психотронні пси армії, державної безпеки, психотронної медицини жахливі, підлі, криваві, жорстокі… Вони дуже добре усвідомлюють, що катують все життя ніколи ні в чому не винну людину, і, тим не менш, катують! Катують, окрім іншого, для того, щоб довести, що бандити у державі, - найсильніший соціальний прошарок! Весь час мене переслідують психотронні бандити, таємно, дистанційно, невидимо, променями, ті виродки, які мають біоробототехнології космічної медицини, які залишаються непідсудними за будь-які злочини. Промені сильніші за кулаки! Один із міністрів оборони, маршал І.Сєргєєв, так сформував репресії проти мене: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем -либо заниматься вообще! И все - равно уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю ле-читься; не позволю что -либо иметь…». Вважаю, що тепер читачі знають, хто, за що, як мене репресували, хто і як виконує мої репресії, насилля наді мною… Колись злочинці кричали: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!»… Так я став безправним – божевільним, так мене репресували криваві, безвідповідальні, психотронні бандити в секретних погонах. Зіпсувавши все життя, перетворивши його у каторгу! До речі державні керівники, які приймали мене завжди на роботу у свої високі державні структури, хоча б тому, що це описувалось боротьбою за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, тим, що, по-конституції, президент держави, - гарант прав і свобод громадян! Ото такі гаранти в державі, якщо вони «не їхні», як Б.Єльцін, то катують і його променями, себе гарант не міг захистити від бандитів з променями, не те, що мене. Якщо ж він «їхній», як В.Путін, так той займається будь-якими злочинами, аж організацією окупаційних воєн, міжнародного тероризму, спонсорством кривавого сепаратизму, мільярдними збагаченнями… безкарно! Що торкається божевілля, то у мене ще був такий божевільний епізод, - не маю права, тепер тим паче, утаємничувати його. Мене московський лікар, О.Наумович, доправила до 7-го ЦНИАГу, («Центральный Научно – Исследовательский Авиационный Госпиталь»), що в Сокольниках, з якимсь дуоденітом. Там, окрім іншого, було організовано наступне шоу, переходячи з одного корпусу у другий, по арочному переходу, були закриті двері, які я, не розуміючи того, що так керують моїм мозком, зламав їх своїми ударами, були включені шокові промені, я нічого не розумів… Я взагалі тоді не розумів, що я під променями, що моїм мозком керують за допомогою променів… За це мене переправили з 7 ЦНИАГу у ГКВГ ім. Бурденка, у 15-е психіатричне відділення. Для мене було трагедією тоді те, що я не знав нічого про ті кляті промені, про ті біороботоехнології космічної медицини, якими і розважались у моєму мозку психотронні генерали, які керували моїм мозком, моїми діями, поведінкою, розмовляли моїм язиком від мого імені…, не дозволяючи мислити, запам’ятовувати, діяти… Я тоді щиро вірив у те, що я, - божевільний! Оскільки міг здійснювати такі дії... В той раз мене виписали зі шпиталю з приписом: «Годен без ограничений!». Звільнили пізніше! Я на початку цієї статті вже розповів як це було! Пізніше, коли мені дійшло розуміння того, що це було зі мною, я зненавидів силових міністрів, засекречений, особливо психотронний, генералітет, таємне офіцерство, особливо у психотронних погонах, надзлочинну мафію силових структур, правоохоронну систему, профільну владу, прокурорів… Соплива, кривава, хитровиє*ана, пі*данута жорстокістю шпана, яка, в основному, займається збагаченням з використанням засекреченого, психотронного ресурсу, променів, а не захисники народу, держави, кордонів… Я не можу грати, не можу мислити, запам’ятовувати, діяти, не можу їх переграти, перехитрити, втертись кудись, таке інше, тому, що вони сидять у мене у мозку, все про мене знають, керують моїм мозком, функціями мого організму… Я не можу бути сильнішим, навіть теоретично, за того, хто керує моїм мозком! А моїм мозком керують мої вороги! У цьому моя трагедія! До того ж психотронні бандити цілеспрямовано мене деградували, знищуючи свідомо мій мозок, розум, (інтелект), руйнуючи психіку, забороняючи мислити, запам’ятовувати, діяти… Психотронні бандити, - найстрашніші бандити сучасності, із – за них хаос в державі, із – за них організовуються криваві війни, жорстокість, несправедливість, всі форми насилля… Із – за них кожний середньостатистичний чоловік здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в країнах ЄС… Зараз у всьому світі відбуваються протистояння, війни з КГБістами різних форм і відтінків… На земній кулі є, особливо, дві такі держави, в яких «свирепстувуют» КГБісти: Росія; Бєларусь… Іноді здається, що виконуючий обов’язки президента Бєларусі А. Лукашенка не усвідомлює до кінця, хто ж він такий насправді, чому проти нього визвірився народ Бєларусі… Мені іноді уявляється, що тому, що Лукашенка, у більшій мірі, КГБіст, ніж тому, що він сфальсифікував вибори… Лукашенка, ти ніколи не станеш президентом Бєларусі, якщо ти насмілишся стати президентом Бєларусі, Я знищу Путіна! Тому цей ї*аний ФСБешний виродок, щоб зберегти свою шкуру, тебе і прибере з посади президента Бєларусі! (Я, - це ті, хто бореться із КГБешними бандитами, особливо психотронними). Лукашенка, у зв’язку із цим тобі нікуди бігти?! Мабуть тому тебе і знищать! Чи стріляйся, чи тебе застрелять! Щоб знав, як бути КГБістом і лізти у владу! КГБіст, означає, - бандит! Оскільки КГБ, (МГБ, ФСБ, КГББ…), - неправові, незаконні організації, хоча б то-му, що шниряють по всьому світу, вбивають без слідства і суду невгодних їм людей, грабують, катують, «вішають» х*ї, катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, отруюють громадян… Більше ніхто у світі, ніколи, не буде відноситись до КГБістів, як до порядних людей!

Немає коментарів:

Дописати коментар