Шукати в цьому блозі

середа, 19 серпня 2020 р.

1253. Поки не знайду...

Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, доти, поки не знайду психотронного лікаря із органів державної безпеки медицини, із - за якого мене катують променями! Щоб знав, виродок, як вважати, що ти мене знищиш у любу мить... Він сидить у мене у мозку! Для того, щоб він мене знищив, потрібно примусити мене здійснити згвалт! Чим і займається все населення земної кулі!? Я х*єю, - все людство рятує бандита?! Якщо ще будуть знаходитись певні міністри, які хочуть його захистити, я буду знищувати лікарів таких міністрів! Мразі військового прокурора! Для того, щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у верховного х*й стояв! Лікарі, щоб ви знали, як вважати, що я буду здійснювати згвалти, а ви будете вирішувати мою долю!(Примусову працю, примусові місця проживання...). Щоб знали, як бажати мого знищення для того, щоб врятувати військового! Пі*донуте лайно в штанцях міністра оборони, щоб знав, як вважати, що я тобі здамся після згвалту! Для того, щоб лікарі були сильніші за громадян, потрібно, щоб у їхнього підприємця із органів державної безпеки х*й стояв! Міністр оборони хоче мене знищити для того, щоб бандити були сильнішими за порядних людей! Будете вимагати від мене здійснення згвалту, - буду вбивати! Лікарі, е.в.м., щоб знали, як пропускати через божевільні, як звільняти по шизофренії, того, кого бандити підключають під промені для власного збагачення! (Щоб використовувати без особистої участі...). Буду винищувати всіх, хто добивається за допомогою згвалту, оскільки правоохоронна система зовсім не може розмовляти з ними так, щоб вони припинили добиватись! Щоб знали, як знущатись настільки таємно, щоб ніхто не знав, кому ж це потрібно! А потрібно лікарям! Ці виродки хочуть врятувати військового, який хоче мене знищити після його порятунку?! Хтось вважає, що лікарі знищити мене хочуть більше, ніж тих виродків, із - за яких їм вішають х*ї і катують!? Пошук тих, із - за кого мене катують променями, триває! Деякі військові телепні взагалі вважають, що я буду здійснювати згвалт для того, щоб лікарі були сильніші за громадян!? Всім бажаючим мене знищити, - щоб ви мене знищили потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Щоб знали, виродки ї*ані, як катувати мене і бити за те, що я виконував... ваші накази! Зовсім йо*нуті потвори, - спочатку били за те, що я не знав взагалі, що вони хочуть від мене, потім били за те, що я виконував їхні накази, потім катують за те, що мені заборонили виконувати їхні накази?! О! Демократія і справедливість, е.т.м.! Щоб знали, як дурачитись! Будете добиватись, - буду вбивати!

Немає коментарів:

Дописати коментар