Шукати в цьому блозі

понеділок, 5 лютого 2018 р.

984. Жириновський все розстрілює українців.


https://24tv.ua/budemo_rozstrilyuvati_vas_zhirinovskiy_prigroziv_ukrayintsyam_video_n912438 А хто перший почав вбивати? Кров за кров! Зуб за зуб! Око за око! Та ще й з коефіцієн-том, скажімо, у 150 разів більше?! Ви ж не хочете зовсім будь-що розуміти, якщо вас ще й не вбивати, то ви тільки і будете займатись тим, що будете «ставити на коліна», «ламати» любу і кожна порядну людину, любу і кожну порядну країну, любу і кожна націю… Ви ж розумієте тільки силу, вас потрібно тільки вбивати, - іншої мови ви не розумієте! Щоб знали русскіє свині, як вбивати тих, із – за кого у вас х*ї не стоять! Наприклад, певних лікарів?! Володя, Жир, у тебе нема друзів, здатних тобі х*й поставити, як, до речі, і у Путіна! Але ти бісишся зовсім не тому, не тільки і не стільки тому, що не ї*ешся, а тому, що так твоїм мозком керують психотронні бандити Шойгу! Керують променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), таємно, дистанційно, невидимо... Скажи своєму міністру державної безпеки медицини, щоб він знищив Шойгу, якщо той не припинить "так" керувати твоїм мозком, щоб ти бісився! Посилай на х*й не В.Трюхана, не Порошенка, не Гройсмана, не Україну, не США, не ЄС..., а Шойгу та його психотронних бандитів! Скажи Шойгу, що якщо він не припинить тебе утримувати у такому стані, у стані коли ти верещиш, то його знищать ті, хто це вміє робити так, як були знищені колишні міністри оборони Росії П.Грачов, І.Сєргєєв... таємно, дистанційно, невидимо, штучно викликаними хворобами... Шойгу, а ти щоб знав, як використовувати політиків для знущань над Україною і українцями. Жир, ти повинен знати, що в твоїй с*аній, кривавій Росії, відсутній цивільний контроль над діяльністю людей в погонах, тому ти і верещиш! Не тобі підкоряється Шойгу, а ти йому, через його психотронних бандитів, які катують твій мозок променями. Володя, я дуже гарно знаю, що це таке, я тобі співчуваю, як людині, не як русскому політику, не як русскому єврею, якого потрібно прибити за те, що ти робиш проти розвитку України, та й Росії. В Україні розуміють, що це робиш не ти, а ті, хто керує твоїм мозком, - це психотронні структури армії і/чи ФСБ РФ. Ти повинен засвоїти, що твоїми істинними ворогами є не стільки Україна і українці, як психотронні структури Росії, певна частина психотронних структур Росії, особливо військових. Розбирайся з ними, але не з Україною і українцями! Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із Сирії, із Японії, із Грузії, із Молдови, із усіх, окупованих Росією, територій, а то ніколи не перестанете верещати! Не хочете ї*атись? Не ї*іться! Верещіть, вере-щіть і думайте, що ви розумні! Що сильні, що хитрі, окупаційні, терористичні, що спонсори сепаратизму, тероризму... Шукайте тих, із – за кого у вас х*ї не стоять! Над вами ж ніхто не сміється? Із – за того, що ви дуже сильні, дуже страшні, здатні чи не кожного «в порошок стєрєть». Вас же весь світ боїться! Бачив який ти страшний? Як від тебе тікав В.Трюхан? Над вами ніколи не будуть сміятись, - не хочете ї*атись? Не ї*іться! Верещіть! Щоб над вами ніхто, ніколи не сміявся, потрібно, щоб над вашим верховним головнокомандувачем Путіним ніхто не сміявся із – за того, що він не ї*еться! Жир, скажи лікарям, що якщо вони не будуть лікувати тих, із – за кого вони не ї*уться, над ними будуть сміятись! Сумно! Жир, сумно! Та ще й від того, що й в Україні ще є багато телепнів і припутнів, які до сих пір не розуміють як зупинили агресора! Ти, Жир, мій колега, бодай у чомус, - Володя, мене теж катують так, що я верещу! Хоча я і не окупант! А хтось ще й злорадіє, начебто я їм х*ї вішаю?! Уявляєш? Щоб ти робив зі мною, якби ти взнав, що я тобі х*й повісив? Ото так до мене відносяться певні криваві дурні! Я до цього письма не маю жодного відношення! Я не Коваленко Віктор Іванович, я- біоробот, якого катуваннями примушують робити те, що хочуть ті, хто керує моїм мозком! Хоча, якби я був вільним від катувань, можливо, я б робив набагато більш жорстоко, якби зміг адаптуватись! Щоб знали, як добиватись до мене день і ніч, за допомогою згвалтів, не розуміючи хто ж той, із - за кого ви не ї*етесь. Той, хто повісив вам ваші х*ї сидить у вас у мозках, розмовляйте з ним, взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Убирайтесь! Це я вам так підказую, що вам потрібно робити, не хочете мене слухати, - не слухайте! Із – за ненависті до мене, до ніколи ні в чому не винної людини, уже у ваших дітей х*ї не стоять, а ви все добиваєтесь?! Я ні в чому, ні перед ким не був винним, - мене підключили до променів і утримують у заручниках! А ти, Володя, вже настільки ох*єл, що не розумієш, що і ти майже такий, тебе використовують ті, хто верещить твоїм язиком. Тільки чомусь хуєповішені: Путін, Шойгу, Жириновський... "великі", а я "малий дурачок". Я той, із - за кого ви не ї*етесь! Не будете визнавати мене "великим" державним і міжнародним, найвищого рівня, діячем, над вами будуть сміятись! Я не "великий", я не "малий", я, - біоробот, якого катують непідсудні за злочини психотронні бандити! Попутно звертаюсь до військових України, якщо і ви будете до мене добиватись, та ще й за допомогою згвалтів, та ще й для того, щоб перетворити у раба… над вами будуть сміятись! Щоб знали припутні, як знущатись над тим, хто вас захищає невідомими для вас методами, із – за кого Путін «бздіт» атакувати Україну всією своєю військовою потугою. Хоча я знаходжусь у важкому стані, мені не дозволяють мислити, запам’ятовувати, діяти… вже більше 30 років я не маю достатнього відпочинку, достатнього сну, достатньої релаксації, тому знаходжусь к статі «тихого помєшатєльства». Я хочу, щоб українська армія була зовсім іншою армією, - мислячою, а не такою як російська, яка формується по принципу: «Нам нужни молодиє, здоровиє, глупиє парні, способниє подчіняться, а без способних ми обойдьомся!». Ви бачите, що робить русская армія в Сирії, наприклад? Я звертаюсь до Путіна, Шойгу, Жириновського… інших генералів, офіцерів, представників російської влади, до їхніх аналогів в Україні, не будете розмовляти із тими, хто вам ваші х*ї повісив, (він сидить у вас у мозках), - над вами будуть сміятись! Хто кричав мені: "Ми питкамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!". Іспользуйтє! Використовуйте! Криваві психотронні свині! Жириновський, ти визнаєш себе біороботом? Тобто людиною, мозоком якої керують психотронні бандити так, як бачить весь світ? Убирайтесь, мразі! Щоб знили, як знущатись над моїм мозком, думаючи, що від цього ваші х*ї піднімуться! ПІднялись? Краще мене катуйте, тоді ваші х*ї будуть краще висіти! Що? Вам усім все можна? А мені не можна нічого? За злочини потрібно відповідати! Особливо тим, хто непідсудний за злочини!

Немає коментарів:

Дописати коментар