Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 23 лютого 2018 р.

990. Росію потрібно продовжувати тиснути.


Б.Джонсон закликав не знижувати тиск на Росію. Дякую, Борис! Дякую за підтримку! Росія повинна бути покарана за злочини, за міжнародні злочини, за спонсорство сепаратизму, за спонсорство міжнародного тероризму, за таємні психотронні злочини, якими вона займається явно і таємно, невидимо, дистанційно, із застосуванням променів, (біоробототехнологій космічної медицини), ігноруючи права людей, верховенство міжнародного права... Лікарі Росії, лікарі, - собутильники Путіна із всього світу, щоб ви поставили х*й Путіну, потрібно, щоб у нього були такі друзі, які могли б дозволити цій потворі ї*атись! Які могли б йому його х*й поставити?! Путін, шукай таких друзів! Коли знайдеш таких друзів, терористична свиня русская, тоді і взнаєш, що тобі потрібно робити, щоб твій х*й піднявся! Убирайся, скотина! Х*й, - це найстрашніша зброя! Якби не х*й, то Росія, з її певними озброєннями, захопили б Україну за 2 години, а х*й цього не дозволяє! Путін, ну ти тепер знаєш, який у тебе х*й? Важливий такий твій х*й! Шалави, русскіє і закордонні, які будь-коли смоктали Путіну х*й, ну ви тепер знаєте, який ви унікальний х*й смоктали? Найважливіший х*й у світі, - х*й, із - за якого ЗС РФ "бздят" атакувати повномасштабно Україну! Звертаюсь до українського державного керівництва, - насмілитесь мені нашкодити, будь-де, будь у чому, я вас усіх до жодного знищу, оскільки ви цим спрацюєте на Путіна, на криваву Росію, на ФСБ РФ, на підрив української, європейської і світової демократії! Оце така зараз х*йова російсько-українська війна, така війна х*їв! Будете до мене дойо*уватись, - буду вбивати! Я, - це не Коавленко Віктор ІВанович, репресований психотронними бандитами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок! Путін, ну чий х*й важливіший? Твій, гнида окупаційна. чи мій, замучений твоїми променями? Звертаюсь до всього людства, до людей всього світу, - будете підкорятись бандитам, (схожим на путінських ФСБешників), вони вас усіх будуть перетворювати у рабів! Убирайтесь, мразі, із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Петро, (Порошенко), для того, щоб над тобою не сміялись, (на таємному рівні), потрібно, щоб ти віддав розпорядження, таке, щоб до мене не дойо*увались "глупиє" українські бандити, я розумів, навіть під електромагнітною пеленою, що тобі це "незручно" робити, тому я сам віддавав подібне розпорядження, від твого імені, уявно перебирав на себе певні повноваження Президента України, - не підкорились падли! Я тебе застерігаю, ти знаєш, що це означає? Це означає, що частина твоїх бандитів тупа, а частина зухвала, підла, жорстока, якій вигідно прикидатись тупою, - це наднебезпечно, оскільки такими мразями важко керувати, вони і під Росію закручують... Вони настільки підлі, що не хочуть навіть зрозуміти, що ж таке х*й насправді, тобто це шушера, шваль і шпана малодисціплінована, яка х*й кладе на х*й?! Тому я вимушений так опускатись, так пояснювати, що це таке х*й! Я, взагалі - то, репресований психотронними бандитами, але мене прибульці навчились використовувати для найжахливішої боротьби сучасності, для психотронної війни... Якщо Путін "бздіт", - значить у нього х*й не стоїть! Я гуманний, я більше півтора десятків років прожив у Росії, зокрема багато років у Москві, я не був колись ворогом Росії і русскіх, я захищав народ Росії, тому я вас і зараз бережу, я попереджаю всіх русскіх, із усіх країн, всього світу, попереджаю пропутінських русскіх, убирайтесь на ПМЖ в РФ, там будуйте свій с*аний "русскій мір", не поїдете на ПМЖ в РФ вас усіх виріжуть прибульці! У такий час займатись дикунством, силою переглядати кордони? Та ще й у Європі? ФСБ зовсім вже йо*нулась від безкарності за злочини! Росія повинна бути покарана! За злочини потрібно відповідати! Безкарність Росії за злочини приводить до того, що русскіє х*єют завжди і скрізь, у всьому, - корчать із себе наднацію! Українці, не можна припиняти вирізати окупаційних, терористичних, сепаратистських, бандитських русскіх, не можна з ними не воювати, не можна їх не вбивати, оскільки вони потім, якщо вивернуться, будуть розшукувати всіх і кожного, хто з ними воював, для того щоб витончено знищувати, - русскіх потрібно вбивати до тих пір, поки вони не капітулюють, чи до тих пір, поки не буде знищена остання кривава русская свиня, яка хоче окупації України, Грузії, Японії, Молдови... Поки не буде знищений останній русскій! Нація русскіх повинна чи капітулювати, чи бути винищеною дотла, до останньої скотини, щоб громадяни всіх країн, всього світу, могли бодай вільно дихати, без страху спати, кохати, розмножуватись, заможно жити, як люди порядні. Щоб знали, як катувати, грабувати, вбивати українців таємно, дистанційно, невидимо, променями і реготати, бажати знищувати всіх українців, які хочуть мати свою незалежну державу! Убирайтесь, мразі! Путін, ну ти і гнида! Не будеш розмовляти із тими, хто тобі х*й повісив, тебе знищать твої ж собутильники, у яких також х*ї висять! Якщо тобі уявляється, що тобі можна і не ї*атись, якби тільки героєм бути, окупаційним, то твої собутильники, ваші діти, хочуть ї*атись! Не будеш, мразь гебістська, розмовляти із тими, хто тобі твій х*й повісив, - тебе вб"ють! Твої ж собутильники! Х*й, - це велика сила! Х*й сильніший за твої окупаційні, терористичні, сепаратистські амбіції! Звертаюсь до "міністра охорони здоров"я державної безпеки медицини України" не будеш винищувати в Україні бандитів прорусскої окупаційної орієнтації, непідсудних за злочини, вони тебе знищать за те, що ти "бздун" сопливий, який, в угоду кривавим московським скотам, "бздіт" лікувати тих, хто бореться із прорусскімі окупаційними скотами, особливо із їхніми психотронними мразями! Шпана, щоб знали, як "бздєть" бандитів! Не лікуйте до тих пір, поки не захочете ї*атись! Гниди, а не українці! Додумались, мерзотники, примушувати перетинати промені? Ви їх самі вмієте перетинати? Знайшли причину "бздєнія"?! І розкошелюватись не потрібно?! Щоб знали, як обзивати гнидами, ссикунами, тупими... тих, із - за кого Путін "бздіт" атакувати Україну повномасштабно! Військові ніколи не будуть підкорятись бандитам державної безпеки! Хто кого і як дурачить, хто кого і як дезорієнтує? Що? Борці також "бздят"? Що? Лікарі? Що? От коли знайдете тих, із - за кого ви не ї*етесь, із - за кого ваші х*ї висять, от тоді і розгуляєтесь із своїм терором?! От ви їм тоді дасте? Всіх на той світ відправите? Х*й це така штука? Страшна штука х*й! Для того, щоб ваші х*ї піднімались, потрібно, щоб у вас були такі друзі, які могли б вам ваші х*ї ставити, а то ви всі, мразі, наді мною регочете, що у мене нема друзів? (ПІсля винищення моїх друзів, деяких ви ж знали що в Росії, що в Україні: С.Фьодоров, Г.Старовойтова, Л.Рохлін, В.Черномирдін, Б.Єльцін, (після певного аналізу я вважаю, що Єльцін пішов з життя передчасно, мені якось кричали: "Ми унічтожім сначала Єльціна, потом тєбя!", тобто я тепер на черзі? )... В.Чорновіл, В.Гетьман, О.Ємець, І.Плющ...). Дійсно, у мене нема друзів, явних, можливо є, але я їх не знаю, щоб не розшукували їх, хіба, що прибульці? Розшукуйте їх. Але ваша логіка, потвори, жахлива: "У нього нема друзів, які могли б його забезпечувати, тому ми будемо його перетворювати у раба, після згвалту, щоб все життя катувати променями у рабстві, побиттям, хворобами, самотністю, а перед смертю дозволити лікуватись від усіх хвороб, явних і придуманих, щоб смішніше було ї*унам!". Прибульці кричать: "При любой попиткє подходіть, - смєрть!". От коли захочете ї*атись, тоді і будете розмовляти по суті! Тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! Буду вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки лікарі не почнуть лікувати всіх порядних людей від усіх хвороб.

Немає коментарів:

Дописати коментар