Шукати в цьому блозі

понеділок, 5 лютого 2018 р.

985. Луценко, де Матіос?


Я все підкоряюсь тим, хто колись верещав мені: "Ми питкамі заставім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя". Катування мого мозку променями не припиняється. Я "не знаходжу собі місця" після штучного знищення першого українського астронавта Л.Каденюка. Таємна ворожнеча поміж певними угрупуваннями, за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах... не припиняється ні на секунду. Причому не завжди можна розуміти чиї ж психотронні спецслужби катують мозок, ворожі російські чи доморощені? Я хочу припинити ворожнечу, встановити, (на жаль це можливо тільки вбивствами тих, хто непідсудний за злочини), конституційну владу, припинити знищення людей, особливо несвідомих, які все підкоряються певним силам, не розуміючи навіть, до кінця, що вони злочинні... У зв"язку із таким бажанням я вимушений публікувати інформацію, (іноді таку, яку я можу не розуміти взагалі), отриману по каналам космічного біологічного радіозв"язку, для чого мені її поставляють, я також можу не розумітию... Сьогоднішньою нічною інформацією була така. Мовою оригінала: "Телерадіодури, - (мабуть це працівники радіо і телебачення),- зайдіть у ту кімнату, в якій сидить Матіос, (Головний військовий прокурор, - заступник генерального прокурора України, який, начебто, сидить на радіо і телебаченні у тій кімнаті, з якої вони слідкують за моїм мозком), і скажіть йому, що для того, щоб його х*й піднявся, потрібно, щоб він підкорився тому, хто йому його х*й повісив променями. Щоб він знав, хто ж той, із - за кого військові катують цивільних променями?!"; "При любій спробі підійти, - смерть!"; "Я ніколи не прощу міліцію із органів державної безпеки медицини збройних сил Росії і України разом взятих!?". До чого це? Матіос, щоб ти знав, як вимагати згвалт, щоб перетворити у раба після згвалту. Нічні катування, можливо із - за цієї теми, були набагато більш жорстокими, ніж середньостатистичні, такими, що звірів від шокових променів, хотів навіть лізти до петли, але було неможливо... А якийсь мужик-ублюдок, чи не веселим голосом, чітко так резюмував: "Па-атєрпі-і!". Я до сих пір не можу розуміти, для чого цим мразям потрібно катувати, але не вирішувати питання, задачі, проблеми конструктивно? Слідчі генеральної прокуратури, особливо російської, не будете шукати тих, хто катує мене променями,над вами будуть сміятись,із - за того, що ви "бздітє" це робити, тобто "бздітє" собі х*ї ставити?! Підказую, що серед катів мені відомий лише один, по належності до військово-повітряних сил, він дуже гарно знає все про мене, навіть більше, ніж я сам про себе знаю! Для того, щоб ви були порядними людьми, потрібно, щоб ви вміли боротись із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю армії і спецслужб, особливо Росії. Матіос, не будеш розмовляти над тобою будуть сміятись! Чого ти сидиш у мене у мозку? Що ти хочеш? Замість того, щоб мене захищати ти добиваєшся за допомогою згвалту?! Для чого? Щоб твій х*й піднявся? Вербуєш мене до СБУ? Вербуй себе і того хто тебе туди посадив. Мене завербувати неможливо навіть теоретично, оскільки у мозку моєму здійснюють присутність антагоністичні бандити, які знищують один одного, - вони "бздят", "бздят" не мене, а тих, хто ще, окрім них, сидить у мене у мозку! Я керуюсь лише бажанням припинити вбивства, інші види насилля, встановити конституційну владу, відновити кордони України в координатах 1991 року, вивести Україну до ЄС, НАТО...

Немає коментарів:

Дописати коментар