Шукати в цьому блозі

середа, 21 лютого 2018 р.

989. До чого це?


Із неопублікованого, - інформація, яку я раніше не публікував. Я хочу при-пинити таємні знищення людей, тому йду на те, щоб публікувати навіть, на перший погляд, неймовірну інформацію, можливо вона, бодай комусь, бодай якось, допоможе припинити таємні знищення громадян?! Зайняти позицію! Щоб не стати бездумною жертвою таємних бандитів. Хтось захоче покинути Україну, виїхати на ПМЖ в Росію, не чекаючи крові… Інформація отримана по каналам космічного біологічного радіозв’язку! Автори інформації мені не відомі. Я вимушено публікую цю інформацію, - без коментарів взагалі: От коли у лікарів – бандитів – гебістів піднімуться х*ї, от тоді лікарі – гебісти проросійські, знову почнуть вирізати українців в Україні; Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки лікарі не почнуть лікувати всіх хвороби у всіх громадян на всій території земної кулі. Я, - це не Коваленко Віктор Іванович, репресований психотронними ба-ндитами. Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним; Звертаюсь до певних керівників, - х*ї я вам не вішаю, бо мене все катують, начебто я у цьому винний, - х*ї вам вішають ті, хто сидить у вас у мозках, (вони, начебто, ті, хто бореться із злочинністю, непідсудною за злочини). Розмовляйте із ними і ви взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись!; Я буду вбивати до тих пір, поки не підкоряться ті, хто володіє променями. Сидіть потвори і «бздітє»; Не припините мене вербувати в спецслужбу, (після згвалту), та так, щоб я опинився у хуторі рабом у бандита – гебіста до смерті, я всіх винищу, всіх, хто добивається з цією метою. Щоб знали свинопаси, як «ставить на колени», як «ламать», як катуваннями знищувати інтелект, утримувати у болях, у тупості, бід-ним, хворим, самотнім, під катуваннями променями, особливо вночі, замість сну; Лікарі були поставлені в залежність, тобто лікарі були підкорені гебістською військовою, психотронною розвідкою, тобто тими психотронними військовими розвідниками, які завербовані у гебісти; Міністр оборони, як ти себе почуваєш?; Військові садисти, військові мафіозі, військові психотронні гебісти, ну як ви тепер себе почуваєте? Сидіть, мразі, і «бздітє». Сволота кривава, додумались катувати променями день і ніч, щосекунди, ніколи ні в чому не винних людей? Щоб довести лише одне, що бандити сильніші за порядну частину цивільного державного керівництва!? Ви що державами можете керувати? Он, в Росії, ФСБ і Путін показали, як вони вміють керувати державою! Сопливі ублюдки роблять лише те, що вони вміють добре робити: воювати, катувати, грабувати, здійснювати спецоперації, позбавляти прав всіх порядних людей, вирішувати чи не всі соціальні питання шляхом вбивств, а середня тривалість життя русскіх мужиків складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС?! І це при незліченних, казкових багатствах Росії! То хіба Україна, без таких багатств, зможе мати пристойний рівень життя громадян, якщо буде керувати за допомогою гебістів, як в Росії, якщо не вступить до ЄС і НАТО? Я буду вбивати! Мразі! Ви стали наднебезпечними для здоров’я і життя всіх громадян, всіх країн, всього світу; П., щоб ти знав, з ким ти зв’язався; Військові психотронні бандити, от тепер сидіть і «бздітє», щоб знали як за-хищати державу і народ?! «Бздітє» до тих пір, поки не навчитесь захищати дер-жаву і народ, а не заганяти народ в СССР під назвою Росія; Лікарі, а ви щоб знали, як підкорятись бандитам, не розуміючи навіть, хто ж ви такі насправді. Ви повинні підкорятись клятві Гіпократа, лікувати людей, а не підкорятись бандитам гебістам із психотронної військової розвідки, заражати людей хворобами, не лікувати їх; При спробі нашкодити мені, - смерть!; Лікарі, при спробі знищити мене, - смерть!; П. і П., посидіть і понюхайте і ви порох психотронної війни; Лікарі, дурачтесь до тих пір, поки не навчитесь розмовляти із медициною?; Лікарі, при спробі підкоритись військовим психотронним лікарям, - смерть!; Звертаюсь до психотронних військових розвідників гебістів, щоб знали, шпана кривава, які із вас розвідники, а які бандити із органів державної безпеки медицини збройних сил; Панове президенти, (певні), ну що? Виї*нулись із своєю кривавою військовою шпаною із психотронної розвідки?; П., щоб ти знав, куди ти потрапив; Будете ко мне добиваться, - я вас буду убивать, к ё.м.; Військові і лікарі, щоб знали, як паразитувати на праці народу, який ціною свого здоров’я і життя заробляє вам пільги, а ви, за це, перетворюєте представників народу у рабів?! Узнаєте, що вам тепер будуть робити ті, хто знає, що відбуається насправді у таємному спектрі стосунків! Щоб знали, як не розуміти, хто ж той, із – за кого ви не ї*етесь!; Щоб ви мене знищили, потрібно, щоб у вас х*ї стояли; Сидіть і думайте падли кримінальні; П. і П., ну що, довели мені, доказали, що я той, із – за кого мене все життя катували променями? При любій спробі підійти, - смерть! Жахливо? Чи не правда? Я ніякого відношення не маю до цієї інформації! Я просто хочу припинити винищення порядних людей, безневинних громадян взагалі, тому повідомляю певну інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв’язку, яка може бути, бодай в чомусь, бодай комусь, корисною. Особливо тим, кого я тут згадую: військовим, військовим розвідникам, гебістам, лікарям… Ті, хто мені поставляє таку інформацію, на щось же розраховує? Як думаєте, шановні читачі, на що? Щоб знали, як боятись бандитів із органів державної безпеки психотронної і класичної медицини; Бідою міністрів оборони, особливо Росії,- Шойгу, та й України,- Полторака, є те, що вони не можуть, не в змозі, по різним причинам, чи «бздят» взагалі, не можуть встановити контроль над своєю, військовою, злочинністю, особливо над бандитами державної безпеки медицини збройних сил. «Бздят» цих кривавих мерзотників! У лікарів нема друзів, здатних ставити х*ї бандитам, - от і бісяться… Здається, що вимальовується та обставина, що ті, хто поставляє таку інфо-рмацію, все ж таки чогось бояться, тому один раз так скажуть, другий раз на-впаки? Для чого? Так мене утримують від діяльності, позбавивши можливості мислити, запам’ятовувати, діяти… Але чи тільки для цього? Хто кого гризе? Військові думали, що якщо вони будуть мене катувати день і ніч променями, особливо вночі, замість сну, то це буде означати, що бандити сильніші за цивільне державне керівництво?! Оце, уявляється, і є головна причина того, для чого мене катують променями! Людство повинно знати, особливо цивільне людство, що якщо, воно мене «просрьот», не збереже, то земна цивілізація буде втоплена в крові, на земній кулі залишаться лише бандити і раби, - жодної вільної людини не буде! Таку, третю, світову гібридну війну зає*єніт Путін із своїми бандитами… Русскіх потрібно загнати на ПМЖ на територію Росії, вони скрізь вийо*уются, - це нація кримінальників, (уголовніков), яка зараз біситься із – за того, що не знає, хто ж той, із – за кого не ї*еться Путін! Той, із – за кого не ї*еться Путін, сидить у нього у мозку. Путін може з ним розмовляти, але «бздіт»! Путін, щоб твій х*й піднявся, ти повинен підкоритись тому, хто тобі повісив твій х*й, він сидить у тебе у мозку! Ти можеш досидітись до того, Путін, що тебе знищать твої собутильники, які, на відміну від тебе, хочуть ї*атись! Та й діти їхні хочуть ї*атись! Військовий прокурор, ну ти і свиня?! Щоб знав, як перетворювати у раба того, із – за кого Путін «бздіт» завойовувати Україну! Щоб знали, як вбивати тих, із – за кого не ї*еться ваш верховний. Ті, із – за кого до мене таке відношення, винні у вбивствах людей! Виходить, що ті, хто до мене добивається, захищають вбивць, тих, хто винний у вбивствах? Набридло! Військовий прокурор, ну що, навчився розмовляти із тими, із – за кого ти не ї*ешся? Військові, хто вам потрібний для того, щоб у вашого міністра х*й піднявся? Ну і свині?! Щоб знали, як катуваннями перетворювати у рабів ніколи ні в чому не винних людей для того, щоб їм перед смертю сказати: «А тепер ідіть і лікуйте гонорею в хронічній формі і вас покинуть ті, із – за кого вас репресували!». Щоб знали криваві свинопаси, як помилятись? Потрібно було, мразі йо*нуті на всю голову, спочатку зробити бодай у чомусь винними таких людей, а потім вже перетворювати у рабів після згвалту, щоб перед смертю «дозволити» лікувати гонорею в хронічній формі! А чому лікарі не діагностують цю хворобу? «Бздуни», чому? Мабуть тому, що винними у всьому залишаться всі, хто такий «крутий», хто такі рішення приймає, а психотронні мафіозі їх виконують!? Але це тільки у правових державах ні в чому не винним людям нема чого боятись! У таких, як Росія, та й, бодай ще частково, Україна, тільки: «Гі-гі-гі! Хто сильніший!». Тільки зараз дозволили припинити писати. Сидіть і «бздіть»!

Немає коментарів:

Дописати коментар