Шукати в цьому блозі

вівторок, 3 листопада 2020 р.

1280. Проросійській, проФСБешній, українській корупції.

https://www.dw.com/uk/yevrodeputatka-korumpovani-suddi-zruinuvaly-antykoruptsiini-struktury-v-ukraini/a-55484705?maca=uk-Facebook-sharing&fbclid=IwAR23MdzKXQpCVq3J7ZVL4-WnE06hJMyYKXpTBi5-ZCbeLY1uuWy89eAFKLY Віола, (євродепутатка Віола фон Крамон), вважаю, об'єктивно міркує! "Стає дедалі більш очевидним, що судді діяли не самостійно!". Особливо, якщо звернути увагу на те, про що я нагадував, що Путін все керує Україною за допомогою кривавої корупції! Путін, ФСБ, все шниряють по всьому світу, все купують собі впливових прихильників, а в Україні, тим паче, занадто вже багато проросійських, проФСБешних ї*анатів! Звертаюсь до проросійської, проФСБешної, української корупції, - шакали, (які вдавляться за копійку, - хоча винні особисто мені, за дії кривавої Москви, за дії своїх господарів відносно мене), не знайдете тих, із - за кого мене катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), не знайдете тих, хто, безпосередньо, мене катує променями, - я вас усіх виріжу к е.м., до останньої проФСБешної скотини! Путін, забери їх к е.м. на ПМЖ в Росію! Не забереш, цим докажеш, що вони тобі там, в Росії, не потрібні, ці виродки тобі потрібні в Україні, для підривної,проросійської діяльності, а нам вони в Україні не потрібні, тобто ці виродки ніде нікому не потрібні, - я їх всіх виріжу! Всіх до жодного! Як вони вирізали тих, хто мене захищав від психотронних вбивць, катів, грабіжників, х*євєшатєлєй, дуракодєлатєлєй... Убирайтесь! Е.в.скотов, м.! Убирайтесь! Щоб знали, як вважати, що мені дозволять, тепер, здійснювати згвалти, а ви будете вирішувати мою долю: пі*діть і організовувати мені примусові місця проживання, примусову працю, рабство...

Немає коментарів:

Дописати коментар