Шукати в цьому блозі

четвер, 19 листопада 2020 р.

1286. Путіну.

Ну що, гарант прав і свобод громадян, довийо*увався? Реставрував СССР? Окупант ї*аний! Але я не про це! Не знайдеш тих, хто мене катує і із - за кого мене катують променями таємно, дистанційно, невидимо, (біоробототехнологіями космічної медицини), я знищу лікаря, який тобі х*й повісив! (Щоб він зліше тебе "виховував"!). Щоб знав, виродок ФСБешний, як "бздєть" боротись із психотронною злочинністю в армії, в органах державної безпеки, в психотронній медицині... Що ти, що Лукашенко, по відношенню до народу ви, - "залізобетонні ї*анати", полюбляєте пі*діть народ палками, променями..., саджати до тюрем, таємно і явно вбивати, а злочинців, особливо психотронних злочинців державної безпеки, армії, психотронної медицини "бздітє", більше того, ви "сидите" на їхніх багнетах! Не будеш розмовляти по цій темі із лікарями, вони будуть вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно! Оскільки в державі нікому боротись із злочинністю. МВД "бздіт" боротись із психотронною злочинністю державної безпеки, армії, медицини... Як і прокурори, суди, юристи, профільна влада... Щоб ти до мене не дойо*увався, я тобі повідомляю, що ти можеш боротись, тільки не зі мною, а з тими, хто керує моїм мозком... А вони мене інформували, попереджали свого часу: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное испльзуем против тебя!". В психотронній банді, яка катує мене, мені відомий лише один психотронний ї*анат, по належності,- офіцер ВВС, (Военно-Воздушных Сил), можливо вже відставний офіцер. Наскільки я розумію ситуацію, тобі краще їх знайти і "здати їхні шкури", інакше будуть винищувати всіх тих, хто займається злочинами безкарно, а вони будуть тебе штурмувати, аж до можливого знищення тебе... Щоб знав, як вважати, що я буду здійснювати згвалти, а ти будеш вирішувати мою долю...

Немає коментарів:

Дописати коментар