Шукати в цьому блозі

середа, 4 листопада 2020 р.

1281. Для чого мене продовжують катувати психотронні бандити?

Психотронні бандити, (армії, державної безпеки, психотронної медицини), досі таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), катують мене цілодобово, позбавляючи можливості мислити, запам'ятовувати, приймати рішення, виконувати прийняті рішення, діяти... Для чого вони це роблять тепер? Одним із головних пояснень є бажання психотронних бандитів, таким чином, знущатись, окрім мене, і над порядною частиною цивільного державного керівництва, яка захищала мене від психотронних бандитів, яка виводила мене на високі державні посади, вищі за силових міністрів, які катували мене...! Такий норов у психотронних, засекречених, (таємних), бандитів, які володіють променями! До того ж оті таємні психотронні військові вважають, що від моїх страждань, якщо вони будуть продовжувати мене катувати, у їхнього військового міністра, - військового злочинця, садиста, х*й підніметься!? Військові "шалунішкі", для того, щоб у вашого бандита - міністра х*й піднявся, потрібно, окрім іншого, щоб міністр інформатики був сильнішим за лікарів?! (Я вимушено публікую, іноді,не провірену інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв'язку, можливо комусь допоможе? Тим паче, що мене ще й примушують писати: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное, используем против тебя!"... Як сказала б моя мати, - пишу "на свою голову!"). У мене є мрія, - примусити людство боротись із психотронною злочинністю, досі непідсудною за будь-які злочини! Уявляєте, шановні читачі, що робиться, - мене катують психотронні структури армії, держбезпеки, психотронної медицини, тобто мене катують державні структури для того, щоб бандити були сильнішими за... державні структури?! (За порядну частину цивільної державної влади)?! Захиснички в секретних погонах, в психотронних погонах, е.в.м.! Головною перешкодою розвитку України є психотронна злочинність армії, державної безпеки, психотронної медицини... Причому, в основному, кривавої Росії, а також її психотронні друзі в Україні! Причому на них нічого не діє взагалі, як і на Путіна, - такі виродки розуміють лише силу, їх потрібно тільки вбивати,- іншої мови вони не розуміють! Ще діє х*єповішення! Ці потвори реагують лише на х*ї і на силу, на х*єповішення і на вбивства! Порядна частина силовиків України, її союзників, повинні це знати як "отче наш", щоб ніколи не боялись їх вбивати, - ворогів, бандитів, непідсудних за будь-які злочини, потрібно вбивати, а не боятись їх! З такими виродками мають боротись громадяни, цивільні люди... А перемагати їх можливо лише "їхнім же салом, їм по сусалу". Проти них також потрібно застосовувати промені. Без променів їх неможливо перемагати. P.S.Для чого ще катують? Окрім іншого, катують ще й для того, щоб підкорити тих, хто мене захищає від усяких виродків! Для більшості певних громадян, це, - найважливіше пояснення! Тобто катують мене досі, для того, щоб підкорити тих, хто мене захищає! Для цього використовуються, ("їхня" термінологія зберігається), "глупие, мєлкіє люді", яких захищають променями певні силові міністри, разом із своїми психотронними бандитами, які володіють променями... Більше того, самовпевнені генерали і офіцери із психотронних структур армії, державної безпеки, психотронної медицини, так і говорили ще в кінці існування СССР: "Это будет первая, в истории земного шара, победа мелких глупых людей, над всеми государственными деятелями прогрессивных государств", которые меня защищали, как гаранты прав и свобод граждан...

Немає коментарів:

Дописати коментар