Шукати в цьому блозі

субота, 28 листопада 2020 р.

1288. Норов засекречених силових структур, корупція в силових структурах

https://www.unn.com.ua/uk/news/1905120-sud-vidmoviv-semenchenku-u-povernenni-ofitserskogo-zvannya?fbclid=IwAR1f7DJaK321DQubHeX7uHG5t8ZQUdk084WMzvT4RT0O0PJoAkGXmuB9TNo#.X8KBsX2d7p4.facebook Суд відмовив С.Семенченку у поверненні військового звання! Корупція у силових структурах, особливо в армії, державній безпеці, психотронній медицині..., настільки жорстока і підла, що добитись будь-якої об'єктивності, будь-якої справедливості неможливо ніколи! Оскільки свої жахливі корупційні злочини мафія силових структур здійснює таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)! Істинні злочинці, психотронні злочинці, які керують мозками жертв своїх злочинів, - непідсудні за будь-які злочини! З будь-якою людиною в погонах, від рядового до маршала, , їхня психотронна мафія може робити все що завгодно, аж до знищення, і ніколи, ніде, ні при яких обставинах, жертви психотронних злочинів не можуть бути захищені! Зараз точиться жахлива, таємна, дистанційна, невидима війна за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в секретних, псхотронних, погонах... Знайдені деякі моделі приборкання психотронних бандитів кривавої психотронної корупції в погонах, але... І це тільки початок! Шановні читачі, хочете знати сучасні приклади "справедливості" в силових структурах? Хочете знати істинний, моральний лік певних силових міністрів? Особливо кривавої Росії? Будь-ласка! Колишніх людей в погонах, ніколи, ніде, ні в чому не винних, сучасні психотронні мафії силових міністерств катують, (начебто на свободі, не в кам'яних в'язницях), таємно, дистанційно, невидимо, променями, щодня, щосекунди, дестятиріччями, забороняють спати, читати, мислити, запам'ятовувати, приймати рішення, виконувати прийняті рішення, забороняють діяти, забороняють, десятиріччями статеві контакти, забороняють навіть дихати, викликають, штучно, болі різної сили і локалізації... Десятиріччями, щосекунди, наприклад, 30, 40 років поспіль... Слідчі, прокурори, різноманітні юристи різних рівнів і світоглядів, "бздят" навіть розмовляти про психотронні злочини, не те, що боротись з ними... Судді, без матеріалів слідчих, прокурорів, навіть не розглядають позови жертв психотронних злочинів! Людей, колишніх людей в погонах, катують сучасні силові міністри, їхні психотронні мафії, фактично катує держава, певні члени Урядів, катують... (зараз будете плакати чи сміятись), катують за те, що їх психотронні бандити підключили під промені для власного... кримінального збагачення! Використовуючи, для збагачення, адміністративний, таємний, засекречений ресурс, - промені, (біоробототехнології космічної медицини)... Путін, ну ти навчився збагачуватись? Своїх психотронних ї*анатів, психотронних розвідників, навчив збагачуватись, використовуючи промені? Ну і гниди? І ще про таку їхню помсту! Газети, радіо, телебачення, інші ЗМІ, як правило, замовчують, не здійснюють публікації про певний норов отих психотронних ї*анатів державної безпеки, армії, психотронної медицини... Наприклад, йо*нутий на всю голову чекізмом Путін, його пі*дануті психотронні структури державної безпеки, армії, психотронної медицини, оті виродки - психотронні розвідники, не такі вже "бєлиє і пушістиє", як це про них розповідають оті останкінські птічкі: соловйови, кісєльови, попови... Всі вони психічно хворі на садизм, нарцисизм, на криваву помсту... Наприклад, ФСБешний виродок Путін навіть не соромиться, сумує КГБістська мразь, сумує про те, що вважає розпад найжахливішої кривавої імперії, СССР, найжахливішою глобальною катастрофою сучасності?! Тому, причетних до цієї "катастрофи", цей виродок... винищує! Карає! Як і тих, вже демобілізованих, українських бійців, які проживають в Україні. Їх таємно розшукують по всій території України і... вбивають! ФСБешники, їхні агенти в Україні, вбивають тих, хто на російсько-українському фронті 2014-2020 р. р., вбивав ворогів, окупантів, кривавих сепаратистів... Згадайте Аміну Окуєву?! Багатьох інших! (Висновок: Путін, вкоторе, мразь ФСБешна, прошу тебе забрати на ПМЖ в Росію із України всіх окупаційних ї*анатів, непримиренних кривавих сепаратистів, якщо ти їх не забереш, я їх усіх до жодного винищу, до останньої окупаційної скотини... В Україні не повинно залишитись жодної окупаційної, проросійської, антиукраїнської гниди... Я, це не Віктор Коваленко. Я, це той, хто керує мозком В.Коваленка, можливо навіть провокатор - ФСБешник, можливо навіть прибулець, той, хто прибув у мій мозок: Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!". Тобто навіть моє отаке письмо вороги використовують для боротьби зі мною особисто!). За цю "жахливу глобальну катастрофу", за розпад СССР, Путін, разом із попередниками і послідовниками, знищив Раїсу Максимівну Горбачову, (дружину президента СССР М.Горбачова), штучно викликавши злоякісність; винищував реформаторів - єльціністів: променями знищив Б.Єльціна, примусивши спочатку відректись від влади 31.12.1999 року; В.С.Черномирдіна, його дружину Валентину Федорівну, Б.Березовського; "синів" Б,Єльціна, Є.Гайдара, Б.Нємцова, я також був "сином" Єльціна, я був з реформаторами, мені психотронні бандити кричали: "Мы уничтожим сначала Ельцина, потом тебя!". Офицер - садист, психотронний оператор із ВВС, який найлютіше катував мене, мені часто наголошував: "Речь идет о твоем физическом существовании!", "Твоя жизнь висит на волосинке!"... Він же кричав: "Ельцин пососи х*й!", "Кравчук, х*й тебе в рот, х*й тебе в ж*пу!"... Так поводились таємні, засекречені, психотронін бандити - генерали і бандити - офіцери з реформаторами... Зі мною зокрема! Мені і зараз боляче, причому не тільки і не стільки від страждань, від катувань, як ще і від відношення до мене України і українців... Мене добиває Росія, а певна частина України і українців... допомагає російським психотронним виродкам, прямо чи торкаючись! В Росії я чужий серед чужих, в Україні я чужий серед своїх... Скрізь чужий... Всі примушують, окрім іншого, перемагати промені, знаючи, що це неможливо навіть теоретично... Всі знають, що всі, будь-які контакти зі мною стануть відомі всім тим, хто сидить у мене у мозку... Всі "бздуни", всі "бздят", але зовсім не мене, а тих, хто сидить у мене у мозку... Всі, е.в.м., організовують мені абсолютну соціальну ізоляцію... За що, е.в.м.? І у спокої не залишають? Ні на секунду? О! Справедливість! О! Цивілізація! Держави зберігають таємницю приватного життя, е.в.козлов правоохоронної системи, м.! Тисячі бандитів знають про мене більше, ніж я сам про себе знаю! І це при тому, що Україна знала, що я репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями... Що? Україні хочеться довести мені, що Україна це... мафія? Всі питання вирішуються як у банді?! На х*я, питається в задачі? Корупція в Україні повинна бути переможена, особливо психотронна! І що ще образливо, Україна знала що я репресований таємно, дистанційно, невидимо, променями... Україна знала, що мені говорив тодішній міністр оборони кривавої Росії маршал Росії І.Сєргєєв, (військовий злочинець, вбивця українців променями, - ФСБешний виродок народжений на українському Донбасі), в день свого візиту до Києва: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И, все - равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь! (Квартири, автомобілі, гаражі, дачі, землю...)!". Всього цього Росія досягає таємо, дистанційно, невидимо, променями... Україна, нічого кращого не придумала, як примушувати мене перемагати промені, що неможливо навіть теоретично... Кому допомагає Україна? Своїм "таким" відношенням до мене? Інформація до роздумів! Для чого потрібно робити згвалти? Мовчання! Хто хоче бачити згвалти? Мовчання! Тоді на х*я здійснювати згвалти, якщо ніхто не знає для чого їх потрібно здійснювати, якщо ніхто не хоче бачити ті згвалти? Для чого пі*ділі? Моїх друзів вбивали, багато вбили, чи є ще друзі? Можливо! Але вони не проявляються! "Бздят"?! Не так грубо! Просто обережні, з розумом підходять, щоб їх не вбили... У мене нема друзів, здатних лікувати і забезпечувати, ("рожать"), тому, що не дозволяють різноманітні бандити державної безпеки, частина із яких сидить у мене у мозку, знаючи все, бачачи все... Тому мені... не дозволяють, (променями), здійснювати згвалти! Промені не можна перемагати навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій, а вони існують! Чого я тільки не наслухався і від України? Найм'якіше це: "Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"...)... (А для чого пі*ділі? А чому не вирішували питання після згвалтів? А що б ви робили на моєму місці?)Чому я так себе поводжу? Для чого застосовую ненормативну лексику? Особливо оті "х*ї"... Я, - біоробот! Але і зашите у поведінку певне поводження... Особливо із певними верховними головнокомандувачами, певними президентами... Щоб вони на своїй шкурі відчули те, що я відчуваю десятиріччями від їхніх пі*данутих таємних, засекречених, психотронних генералів, офіцерів, психотронних лікарів... Які мене катують десятиріччями! У нас у родині ніхто, ніколи не матюкався, батько ніколи, за все життя, не матюкався... Я також, але психотронні генерали і офіцери зробили свою "чорну справу"... Вони колись мене своїми "х*ями" зайо*ували, аж до втрати свідомості! Я іспити на сміливість бандитам склав, з горем пополам, а от с*ані бандити, особливо психотронні, на конструктивні дії після згвалтів іспити так і не здали... Сопливі, криваві ссикуни, раби, вбивці, бандити, садисти, трєпачі, грабіжники... все в одних "ліцах", а не чекісти, е.в.м.! Щоб перемогти в державі корупцію, потрібно перемогти злочинність, особливо психотронну злочинність в державній безпеці, армії. психотронній медицині, правоохоронній системі, профільній владі... Психотронна злочинність, - основа, фундамент корупції! Парламенти "бздят" психотронної злочинності! "Бздят" приймати "психотронне законодавство", а значить "бздят" боротись із психотронною злочинністю, а значить "бздят" боротись із корупцією... Ця хвороба, мабуть, притаманна чи не всім державам всього світу! Із - за цього всі жахи.

Немає коментарів:

Дописати коментар