Шукати в цьому блозі

субота, 5 грудня 2020 р.

1293. До 23-ї річниці з дня повернення із космосу Леоніда Каденюка.

https://lenta.ua/na-baykovom-kladbishche-uvekovechili-pamyat-pervogo-ukrainskogo-kosmonavta-foto-79446/
Сьогодні, 5 грудня 2020 року, на 23-ю річницю з дня завершення космічного польоту американського космічного корабля "Colambia", (експедиція відбувалась з 19 листопада по 5 грудня 1997 року), на Байковому кладовищі у Києві встановлений пам'ятник першому космонавту України Леоніду Каденюку (28.01.1951-31.01.2018). Я декілька років поспіль працював з ним в одному "Научно-Испытательном Управлении 8 ГК НИИ им.Чкалова". Пізніше готувались у одній бригаді до здійснення, першого в СССР, космічного польоту на радянському космічному кораблі багаторазового використання "Буран". Здійснювали військово-науковий супровід підготовки до цього польоту, "сиділи" у Москві, на фірмі "Молния", якою керував один із видатних Українців Гліб Лозино-Лозинський. Останній раз з Леонідом Каденюком я зустрічався у Києві, на стадіоні "Динамо", 8 травня 1995 року, в день гри футбольних команд ветеранів "Динамо", (Київ) - "Сборная Космоса", (Россия, Звездный городок). Я вже був українцем, але прийшов на "Динамо" до своїх колишніх "сатрапів" по космосу, повболівати, сидів з ними на лавці запасних гравців і тренерів, розмовляли, тим паче, що за збірну Космосу грав чемпіон виконань моїх випробувальних польотних завдань, космонавт В.Афанасьєв, більше 100 моїх завдань виконав Віктор свого часу. Перед грою, гравець збірної Космому, космонавт Муса Манаров, зробив прогноз, "Космос" програє "Динамо", але пропустить не більше трьої голів! Так і сталось, гра завершилась перемогою "Динамо", 3:1. Після матчу, перед заходами, за участю російських космонавтів, у Національному Палаці КУльтури "Україна", ми, з Оленою Афанасьевою, дружиною космонавта В.Афанасьєва, з якою були знайомі по сумісній праці, блукали по вулицям Києва, а збірну Космосу, в цей час, приймав Президент України Л.Кучма, на тій зустрічі Президент Кучма і "сосватал" Л.Каденюка, як українця, західноукраїнського походження, здійснити переміщення по службі, із Російських Військово-Космічних Сил до Військово-Повітряних Сил України! Через деякий час Л.Каденюк переїхав до Києва, виграв змагання на право представляти Україну у космічному польоті на "Коламбії"... 31 січня 2018 року, під час ранкової гімнастики на вулиці, під час ранкової пробіжки, серце Л.Каденюка зупинилось! Я переконаний, що серце Л.Каденюка не зупинилось, його штучно зупинили, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біорбототехнологіями космічної медицини), психотронні оператори військової ФСБ Росії! ФСБ знищила Л.Каденюка, - бандити ФСБ не прощають "зраду"... У їхньому розумінні Л.Каденюк їх "зрадив", тим, що здійснив космічний політ за Україну... (В Росії він би так і не полетів у космос, якраз по тій причині, що він... українець!). Таємні, засекречені, ретельно законспіровані психотронні спецслужби Росії дуже вже ревниво відносяться до подібних "зрад" з використанням таємних інтелектів, які, начебто, формувала таємна, інтелектуальна Росія... Тому вони і вбили Л.Каденюка, - таємно, дистанційно, невидимо, променями. Проти мене таємні, російські, психотронні бандити розробили страшну модель моєї нейтралізації і використання, так і промовили мені, по космічному біологічному радіозв'язку: "Моя мстя, (месть), будет страшной!",- міністр оборони Росії, психотронні лікарі, "посадили" на мій мозок групу таємних, психотронних офіцерів, які більше нічим не займаються, (десятиліттями), тільки нейтралізацією мого мозку, катують мозок таємно, дистанційно, невидимо, променями, щосекунди, день і ніч, їхні офіцери відкрито, відверто, цинічно, говорять, що їхня мета знищення мого інтелекту, руйнація психіки, утримання до смерті під променями тупості, у бідності, хворобах, самотності, під катуваннями променями... Так кривава Росія зберігає свої інтелектуальні секрети, свої заслуги у розвитку інтелектів... Поки Україна "сопли жевала", психотронні бандити Росії здійснили свою "чорну справу", зробили мене силою, променями, дистанційно, невидимо, неконкурентоздатним... Я переконаний, що Л.Каденюка психотронні бандити Росії знищили таємно, дистанційно, невидимо, променями, але довести це я не можу! Я не зміг навіть примусити кримінальну Україну примусити мене дойо*увати, день і ніч! Україна, як і більшість країн світу, ще "бздіт" розглядати психотронні злочини. Мене ніхто у світі не може позбавити страждань, викликаних катуваннями променями... Хоча... Триває не лише російсько-українська явна, звичайна, поточна війна, із застосуванням звичайних озброєнь, йде і таємна, психотронна війна... З кількістю знищень людей, щонайменше на порядок більшим, ніж у цій явній війні... Але про це ще не говорять, тим паче публічно! На тій футбольній зустрічі космонавт Афанасьєв подарував мені книгу Космическая академия/ Г.Т.Береговой, Р.Б.Богдашевский, В.Н.Григоренко, И.Н.Почкаев. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.:Машиностроение, 1993. 224 с.: ил. Окрім іншого у цій книзі, стор. 190, підкреслювалось: "Развились и продолжают совершенствоваться средства и методы дистанционного контроля за функциональным состоянием человека"... "В задачи космической медицины входят управления функциями организма человека с учетом условий и режима его деятельности для обеспечениия высокого уровня работоспособности при непременном сохранении здоровья"... От функціями мого організму психотронні бандити Росії керують до сих пір, - таємно, дистанційно, невидимо, променями. Моє життя набуло жахливого характеру, одна мафія разноманітними обмеженнями спонукає мене до певних кримінальних дій, а друга мафія, променями, таємно, дистанційно, невидимо, забороняє виконувати будь-які дії, які вимагає перша мафія?! Нашла "коса на камень!"... Все, що відбувається, мені пояснила ще Москва кримінальна, кінця існування СССР: "В Москве есть две огромные мафии, они враждуют между собой, они убивают друг друга! И горе тому, кто попадается между ними!"... Ото мені таке горе, мені, ніколи ні в чому не винній людині... Опозиційні мафії нічого не можуть пробачати одна одній... Тому мене тримають у заручниках, таємно, променями... Оце така таємна мафія є і в армії України і її психотронній медицині, державній безпеці... Раз'ї*аї, е.в.м.! Також свині! Знаєте, за що мене репресували? За те, що психотронні бандити підключили мене під промені... для власного збагачення?! До сих пір мій мозок заповнений слідчими... Слідаки, що вам від мене потрібно, е.в.м.? Горя хочете схлопотати? Якось у мене у мозку сидів якийсь слідчий прокуратури державної безпеки (?),... Сидів, сопів, мовчав і сопів... Сидів багато часу, потім як закричить: "Ах, так он ни в чем не виноват! Ну мы ему б*ядь сделаем!"... "Делают" до сих пір! Оце такий норов у мафіях! В українській також! Бандюки с*ані, вимгають згвалти, а після згвалтів пі*дят, возять до хуторів, божевілень, утримують у божевільнях, б'ють, арештовують, проводять слідства, суди... І... продовжують добиватись за допомогою згвалтів знову! Я звірію, але зробити нічого не можу, мене зараз не допускають, променями, до жодної людини, жодну конструктивну людину не допускають до мене! Такий паритет у бандитів! Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв?! Бандитам доставляє скажену радість, - примушувати мене перемагати промені! Тобто примушувати робити те, що ніхто у світі робити не може!? В кінці кінців бандити примушують мене не працювати, не згвалти здійснювати, не будь-що інше робити, - бандити примушують промені перемагати, а це неможливо навіть теоретично! Чого я тільки не наслухався про себе... Про страхи, про тупість... Мало хто знає, що я подавав до суду, за те, що я... тупий! Я свою тупість оцінював у 19 млрд. доларів! Рівно стільки я, майже 20 років тому, намагався вичавити із міністрів оборони, державної безпеки, їхньої психотронної медицини, їхньої секретної науки... Які промені тупості не виключають... Як вони діють?! Дуже просто, при мисленні, запам'ятовуванні... електрончики мозкових клітин по якимсь законам коливаються чи обертаються, мій же мозок знаходиться під жорсткими променями, електрончики не можуть так як потрібно обертатись чи коливатись... Тому мислення, запам'ятовування... неможливе! В залежності від променів я можу не знати який сьогодні день тижня, яке число, якого місяця, який рік... Якось я в Києві ходив півдня і думав, у якому ж я місті знаходжусь... Промені не можна перемагати! Якісь дурні чи кимсь чи чимсь загнані у кут двоногі, все примушують перемагати промені... Для чого їм потрібно представлятись тупими людьми? Хто знає відповідь? Мабуть когось захищають від чогось...?! Набридли виродки, своїм примусом промені перемагати, а ви можеете їх перемагати, е.в.м.?! Жахлива злочинність! Якби я не був зв'язаний променями, я б виконував пряму мову Б.Єльціна: "Я это государство переверну кверху ж*пой и вые*у так, что..."... Але ж мене тримають променями, вирватись неможливо! Мене ї*уть! Психотронні бандити особливо! Кажуть, що добиваються ті, у кого х*ї не стирчать!? "Я буду винищувати тих, у кого х*ї не стоять!"... Вони добиваються, щоб перетворити у раба... "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!"... Оцим письмом також борються зі мною...

Немає коментарів:

Дописати коментар