Шукати в цьому блозі

четвер, 31 грудня 2020 р.

1298. За що я ненавиджу Путіна.

В останні дні я обіцяв пояснити, за що ж я ненавиджу В.Путіна. Окрім того, що це найлютіший ворог України, який винищив у сучасній, поточній, таємній і явній російсько-українській війні 2014-2020 р.р. десятки тисяч українців, втричі більше, ніж знищив, поранив і скалічив, який до сих пір намагається кожного українця в Україні підкорити під кожного проросійського, проФСБешного, проСССРного, антиукраїнського бандита - підприємця, який до сих пір не визнає права людей, верховенство міжнародного права..., так є ще дещо інше. Мене десятиріччями, таємно, дистанційно, невидимо, катують психотронні бандити державної безпеки, армії, психотронної медицини Росії, утримуючи променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), у тупості, самотності, бідності, хворобах, під катуваннями, забороняючи мислити, запамя'товувати, діяти, приймати рішення, контролювати виконання прийнятих рішень, заборонячи слухати, розуміти мову людей, які знаходяться поруч, моделюючи важкі психічні розлади... Причому ті, хто катує таэмно, дистанцыйно, невидимо, променями, самі себе називають "...мужчинами, во всем виноватыми...", "...преступниками, заслужившими уничтожения..."... І що? Знаходять таких злочинців психотронні слідчі, борються з ними, нейтралізують їх? Для катувань використовуються таємні, ретельно законспіровані, засекречені біоробототехнології космічної медицини... Ті, які належать КГБ, ФСБ, ті, допуски до яких надають КГБісти... Тобто, контроль за використанням психотронних технологій, на всі 100%, покладений на КГБ, (ФСБ, СБУ...)... І що? Психотронні бандити залишаються безкарними, з психотронною злочинністю ніхто не бореться! Путін, як і Лукашенко, - дві ФСБешні "тряпкі", які настільки сміливі, що не бояться воювати із своїм народом, з безпомічним, беззахисним, неозброєним народом, що в Росії, що в Бєларусі... В той же час вони "бздят" боротись із психотронною злочинністю армії, спецслужб, психотронної медицини... Більше того, вони "сидять" на багнетах психотронних бандитів армії, спецслужб, психотронних медиків... Тобто Путін, (як і Лукашенко), - бандит, який "бздіт" бандитів! При цьому воює із своїм власним народом... Такий президент Росії не потрібний ні державному керівництву Росії, ні російському генералітету і російському офіцерству, які чи не всі, поголовно, сидять з повішеними х*ями, а він все "керує", яким він не може поставити х*ї! Тому він не потрібний державному керівництву Росії. Також він не потрібний російському народу, оскільки із-за нього кожний середньостатистичний російський чоловік здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС, із - за нього, 20% російських жінок не здатні народжувати дітей, (із - за наслідків венеричних хвороб)... Тобто Путін не потрібний ні державному керівництву Росії, якому він не може ставити х*ї,яке, у найближчому майбутньому, може знищити Путіна за те, що той не може їм х*ї ставити, ні народу Росії Путін не потрібний... Кому ж він потрібний? Певним бандитам! Одураченій частині народу! Ні мені не потрібний Путін, оскільки "бздіт" боротись із тими, хто катує мене таємно, дистанційно, невидимо, променями... Путін повинен бути знищений, у близькому майбутньому! Йому краще застрелитись, а не чекати, що ж далі буде! В той же час в Росії, все ж таки, хтось бореться із бандитами, які володіють променями, наприклад із міністрами оборони Росії? Можливо навіть Путін?! Колись мене персонально ображали і катували променями, погрожували знищенням, міністри оборони Росії Павєл Грачьов і Ігор Сєргєєв... Обидва були знищені! Правда не зразу, не під час образ мене... Пізніше, коли вони були вже звільнені з посад міністрів оборони, коли їхня особиста охорона стала слабкішою, тоді, коли до них змогли добратись... Можливо їх знищили не стільки тому, що вони катували мене, (тоді людину президентів - реформаторів), як тому, що вони зганьбили саме звання членів Уряду Росії, оскільки персонально катували мене, не боялись погрожувати мені своїми голосами... Тобто показали себе бандитами, показали які із них міністри, а які КГБісти - бандити! Випадок з отруєнням Навального, реакція на нього Путіна: "Хотіли б отруїти до смерті, так отруїли б!"... Тобто, хотіли б захистити мене від психотронних бандитів армії, спецслужб, психотронної медицини..., так захистили б! Так для чого ж мене ще катують? Для того, щоб бандитам х*ї ставили!? Путін, - бандит! Путін, також бандит! Вбиває людей, труїть їх... Мене катують ще й для того, щоб поставити х*й Путіну! Не звертаючи уваги на те, що у мене нема "х*євєшатєльной машинки", (психотронного генератора, який генерує промені з частотою х*єповішення)... Щоб у бандитів, включно із Путіним, піднялись х*ї, потрібно, щоб у них були такі друзі, які могли б розмовляти із тими, хто їм повісив їхні х*ї, так, щоб ті ставили їм х*ї! Для того, щоб у вас стояли х*ї, бандюки ФСБешні, потрібно, щоб у ваших лікарів х*ї стояли! Причому тут я?! Розмовляйте з тими, хто вам ваші х*ї повісив! Путін, ї*анат ФСБешний, ти дограєшся із війнами, із вбивствами десятків тисяч людей, із скаліченням сотень тисяч громадян, дограєшся! Дограєшся до того, що тебе припі*дят твої собутильники, які тобі вірили, а ти їм х*ї не можеш поставити!? Не будете розмовляти один з одним, про ваші вонючі х*ї, над вами будуть сміятись ті, хто знає, як ви живете!? Ви гниди, причому пі*дануті гниди, я ж вам розповідаю все, що знаю про ваші х*ї, розповідаю вам все, що мені повідомляють по космічному біологічному радіозв'язку... Все для того, щоб припинити кровопролиття! А ви що, е.в.м.? Ви мені так віддячуєте? "Чорна подяка"? Мразі! Будете наді мною дурачитись у вас будуть запитувати: "А хто той, із - за кого у ваших дітей х*ї не стоять?". Я буду завжди і скрізь винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, для того, щоб засекречені, таємні військові не стали найсильнішими у світі, оскільки вони будуть завжди і скрізь воювати, винищуючи цивільних людей мільйонами! Той, із - за кого ви мене катуєте, тупий і підлий виродок, а ви його захищаєте?! Для того, щоб бандити були сильнішими за всіх! Якщо ви хочете мене знищити, то для цього потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! У мене нема друзів, які могли б лікувати і забезпечувати, тому, що... бандити не дозволяють! А працювати мені не дозволяють тому, що я не забезпечений! Мафія така у кривавих ї*анатів! Їхня мафія схожа на махвію! Так, Путін? Щоб знав, ї*анат ФСБешний, як воювати із українцями за те, щоб бандити були сильнішими за порядних людей! Лікар Соколов, будеш продовжувати вийо*уватись наді мною, у тебе запитають: "Хто ж той, із - за кого військові не можуть вбивати цивільних тому, що їхній верховний не ї*еться!? Хто ж той, із - за кого у їхнього верховного х*й не стоїть?". Лікар "Соколов" із Сум, будеш вийо*уватись із своїми згвалтами і далі, у тебе запитають, а хто ж той, із - за кого військові не можуть розмовляти із цивільними так, щоб ті їм підкорялись! Щоб знав, свиня у білому халаті, як вважати, що я буду здійснювати згвалт, а ти будеш мене перетворювати у раба у хутірських бандитів! Згвалти не дозволяють робити променями! Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, так у Путіна б х*й стояв! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Путін, будеш ще дурачитись над Україною, у тебе запитають: "Хто той, із - за кого ти не ї*ешся?". Не даси відповідь на це запитання, тобі скажуть: "Тогда убирайся из Украины, а то убьют!"... А якщо назвеш хто ж той, тоді тобі скажуть, що ти йому зобов'язаний підкоритись! (У вас же, підлі барани ФСБешні, такі порядки?), а не будеш йому підкорятись, тебе вб'ють! Щоб знав, виродок, як воювати із Україною! Щоб знав, як вбивати тисячі людей для того, щоб твій х*й піднявся! Будеш дурачиться, - міністр оборони знищить лікаря, який тебе лікує! Тому твої лікарі повинні тебе краще тримати у покорі! Щоб знав, ФСБешний ї*анат, як вбивати тисячі українців для того, щоб лікарі, (тобто КГБісти), були сильнішими за військових... У мене нема друзів, здатних захищати мене, після згвалту, від бандитів, тому мені не дозволяють робити згвалт! Промені не можна перемагати! Ви ж, ї*анати, не можете перемогти промені, щоб ваші х*ї піднялись? Чому ж ви думаєте, що я можу перемогти промені для того, щоб здійснити згвалт? Ви що? Зовсім вже йо*нулісь? Щоб знали, виродки КГБешні, як вважати, що я той, із - за кого у ваших верховних х*ї не стоять! Будете до мене добиватись, - над вами будуть сміятись! Певні лікарі, щоб знали, як до мене добиватись, вважаючи, що ви розумні, вважаючи, що від цього будуть х*ї підніматись у ваших верховних!? Щоб ваші х*ї піднімались, потрібно, щоб ви були розумними людьми! Наді мною весь час глузують бандити, все тупим обзивають!? Я знаю, що мені "виключили" інтелект, знищили, я подавав до суду на бандитів, за те, що я тупий! Свою тупість я психотронним бандитам оцінив у 19 мільярдів доларів! А це було майже 20 років тому! Щоб знали, сосунки КГБешні, як вважати, що я буду вам доказувати, доводити, що я розумний! Сидіть і вважайте, що я тупий! Міністр внутрішніх справ України, ну ти тепер знаєш, де ти сидиш, і що ти мені кричиш? "Тупий!". Ти сидиш на радіо і телебаченні! Звідти гавкаєш! Щоб знав, як "обзиватись", як знущатись наді мною, не розуміючи хто ж той, із - за кого у тебе і твого верховного х*й не стоїть!? Сидіть, виродки ї*ані, і думайте, що я тупой, тому мене потрібно перетворювати у раба, після згвалту! Лікарі, а ви знаєте, де ви сидите? Щоб здійснювати присутність у моєму мозку? Також на радіо і телебаченні, поряд із мусорами! Журналісти, е.в.м., щоб ви знали, які із вас журналісти, а які КГБісти! Сидіть, ї*анати, гавкайте: "Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"... І мрійте про відновлення побиття мене, після згвалтів, раніше у вас це добре виходило, прямо у фойє вашої КГБістської ТРК! Ї*анати! Військові пі*дунки, ну тепер ви знаєте, де сидять ті, із - за кого ви не знаєте, де вони сидять?! Путіна ненавиджу ще й за те, що цей КГБістський ї*анат, - сучасний творець подібних порядків! ("Розумних порядків"? Так? Путін, е.т. козла м., так?). Лікарі, тепер ходіть до МВД, там сидіть і слідкуйте за мною, у них там є "пункт спостереження" за мною... Борці із злочинністю, е.в.м.! Міністр внутришніх справ України, будеш дурачитись, у тебе будуть запитувати: "Хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть?"... Лікарі, е.в.м., щоб знали як дурачитись із своєю махвією, а не лікувати і забезпечувати тих, кого бандити підключають під промені для збагачення, а ви пропускаєте ще й через божевільні, щоб використовувати без участі підключених... Шибкохитровє*ані! Потрібно знищити психотронну присутність Росії в Україні! Отакий цей Путін, - припіздент Росії, говнокомандуючий ЗС РФ...

Немає коментарів:

Дописати коментар