Шукати в цьому блозі

понеділок, 14 грудня 2020 р.

1295. Причина репресій проти мене!

Останнім часом суттєво збільшився рівень катувань мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). З’явились люди, які дивуються небаченій жорстокості психотронних операторів армії, державної безпеки, психотронної медицини, їхніх антагоністів, людям, як і мені, цікаво, звідки ж все це пішло!? З метою припинення ворожнечі, вбивств, інших форм насилля, я намагаюсь не займати будь-чию сторону, не стаю на сторону будь-кого, окрім…, хіба що здорового глузду. Я можу публікувати неперевірену інформацію, отриману по каналам космічного біологічного радіозв’язку! Автори і достовірність інформації мені можуть бути не відомі! До того ж не писати я не можу: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!». Це так я сам собі вирок підписую!? Все пішло ще з кінця існування СССР. «Добрі» психотронні бандити Москви, «доброї» частини корупції, (СССР був суспільством 100% корупції, - будь-які питання вирішувались, як в банді), підключили мене під промені, для власного збагачення, щоб і мені допомогти... за гроші, які забирали використовуючи промені, тобто грабували… Їм «на хвіст сіли» психотронні бандити іншої мафії, іншої орієнтації… Певні мафіозі перелякались. Лікар В. Соколов, з напруженим, переляканим обличчям, заштовхав мене в автобус, відвіз до Головного Клінічного Військового Госпіталю ім. Бурденко, потримали там дещо більше 4-х місяців, і винесли вердикт: «Вы больше не нужны армии!», - звільнили по шизофренії! Після виписки з ГКВГ ім. Бурденка, знову на вулиці, зустрівся радісний, з піднесеним настроєм, з усміхненим обличчям, лікар В.Соколов: «Ну вот и все! Теперь иди куда хочешь, встречайся и разговаривай с любым руководителем… Любой будет тебя вежливо, внимательно слушать, соглашаться… Но никто, никогда, нигде, ни при каких обстоятельствах, не будет тебе помогать! Хи-хи-хи!». («Вони» зразу ж підключали під промені співбесідника і променями примушували будувати відношення до мене таке, яке потрібно психотронним бандитам, які керують мозком, а не співбесідникку…). Деякі «аналітики» пізніше, через роки, із шизофренічної події видоювали зовсім іншу мотивацію, - мене звільнили з армії «под чистую» для того, щоб «вирвати» від психотронних бандитів, - КГБістів армії, які мене весь час, скрізь і всюди, пресували, переслідували найжахливішим, таємним, чином, не дозволяючи жодній порядній людині, особливо порядній частині керівництва, мати зі мною стосунки… Пізніше було поглиблення цієї позиції, - КГБісти не випускали мене «наверх», не допускаючи до керівництва, об’явили: «Это будет первая, в истории земной цивилизации, победа мелких глупых людей над государственными руководителями всех прогрессивных стран!»… Для цього, окрім іншого, посадили мені на мозок групу психотронних бандитів, яку називали по різному, (група психотронних лікарів, група полковників, які називали себе старшими лейтенантами… Не суть важливо, важливо, що злочинців, які самі себе називали «…преступниками, заслужившими уничтожения), які цілеспрямовано, окрім іншого, завзято так почали таємно, дистанційно, невидимо, променями винищувати інтелект, - академічний інтелект і набутий досвід. А тоді? Далі пішло – поїхало! На мій мозок звалилось таке, що жодній людині у світі навіть приснитись не може. Небачена жорстокість! Десятиріччями, - небачена жорстокість, щосекунди… Особливо таємні генерали полюбляють катувати вночі, замість сну чи під час сну, демонструючи різноманітні мозкові фільми, які чи щось, начебто, пояснювали, чи, частіш за все, залякували… Зранку, після нічного відпочинку, на себе було, іноді, страшно дивитись… Явна, видима жорстокість, і таємна, невидима, дистанційна, яка діяла щосекунди, вдень і вночі… Проблему мого захисту від психотронних бандитів армії вирішували на рівні ЦК КПСС, Кабінету Міністрів СРСР, МИД СССР, пізніше в адміністраціях президентів СССР, Росії, України… На жаль, на державному рівні тоді не вдалось позбавитись сумісного відношення до мене: корупційного і здорового глузду… Іноді здавалось, що якби до мене було тоді одне відношення, чи тільки корупційне, чи тільки відношення здорового глузду, тоді мене б змогли захистити… Але суміш цього не дозволила… (Потому, что «врачи, дурачились!». Оті таємні, ретельно законспіровані, засекречені психотронні бандити – лікарі – КГБісти). Багато років мені не були відомі причини звірячої жорстокості у відношенні до мене, до деяких моїх близьких, друзів… Жорстокості з багаточисельними знищеннями людей! Зразу говорю, кого я розумію під друзями, - тих, хто підставляє «плече допомоги», «руку дружби», тоді, коли ти потрапляєш в біду. Частково мені ще тоді, у Москві, в кінці існування СССР, пояснили у чому проблема для мене: «В Москве есть две огромные мафии! Они враждуют между собой, они убивают друг друга! И горе тому, кто попадается между ними!». Я нікуди не «попадался», мене, без мого дозволу, підключили під промені і «так» керували моїм мозком, функціями мого організму…, просто мені не повезло на деяких московських мафіозі, які були настільки розбещені, легковажні, жорстокі, підлі, що десь, щось «зєвнулі»… Чим і скористалась опозиційна їм мафія! Здається, порядні психотронні лікарі Москви знайшли і інше пояснення моїх страждань, репресій проти мене: «Тебя репрессировали два государственных чиновника, которые «крови не напились»! («Кровь», - деньги! Гроші цим двом державним ї*анатам за мене ніхто не приніс! За це репресували! О, норов у корупції, е.в., уряд Росії, м.! Але прізвища чиновнків ці психотронні лікарі не назвали! Пізніше я намагався з’ясувати прізвища цих двох чиновників, але не зміг встановити однозначно! Підходили під них: міністр внутрішніх справ В.Бакатін, Головний військовий прокурор, заступник Генерального Прокурора генерал-полковник юстиції Катусєв. Бакатін, уявляється, і зараз квітне! В родині Катусєва були проблеми, хто їм їх створював? Не знаю! Спочатку «померли» старшого сина Катусєва, Олега, з яким я був знайомий, пізніше молодший, - зять секретаря ЦК КПСС Долгих, потрапив до в’язниці, розлучився із дружиною, потім застрелився Катусєв, здається через рік зупинилось серце його дружини… Корупція, - жахливе явище! Із смертями, як бачите! Рівень порядності цих людей, як і багатьох інших, мною встановлений не був. СССР, - суспільство тотальної, «всеобщей» корупції… Людей «такими» робили штучно! Якось, розмовляючи зі мною, Генеральний прокурор Росії О.Казанник, (по походженню українець, чернігівський, після армії житель Омська…), мені повідомив, буквально, наступне: «Здесь, в самой Генеральной Прокуратуре, творится такое, что я не выдерживаю, -(одни прокуроры – бандиты, другие – нормальные, противостояние жуткое), - мне хочется иногда бросить Москву, вернуться в Омск, читать там лекции в университете, принимать экзамены у девочек…». Пізніше все так і склалось, Казанник повернувся до Омська… Генерали А.Коржаков, П.Гречев, президент Росії Б.Єльцін, жили в одному будинку у Москві, на вул. Осєннєй, там хотілось жити і Казаннику… Не склалось, певні генерали злораділи… Здається у минулому році, можливо і у цьому, О.Казанник помер, здається там, в Сибіру. Я звірів від насилля, буквально, на всіх рівнях. Наприклад, пряма мова, моя розмова з міністром оборони Росії генералом П.Грачовим: «Твои бандиты меня пытают лучами! Ты что? Хочешь, чтобы я у тебя служил?»; -Нет, служить ты никогда не будешь! Но я никогда не позволю никаких контактов с милицейской мафией! (Мабуть Грачев мав на увазі «грязную мафию», «мафию триппероносцев», якою, начебто, заправляє, (заправляли), державна безпека медицини міліції,(їхні друзі-бандити міліції із військової мафії в міліції, військові із міліцейської мафії в армії…)). -… Думки у мене в голові, відносно Грачева: «Я уничтожу тебя!»… Я тоді ще не зовсім усвідомлював, що не можна бути сильнішим за того, хто керує твоїм мозком. Моїм мозком керували невідомі мені бандити, які думали моїм мозком, говорили моїм язиком від мого імені… Чи навпаки забороняли розмовляти, примушували мовчати, чи щось «бекати», «мекати», демонструючи повну нездатність до будь-якого спілкування… Застосовували проти мене біоробототехнології космічної медицини. Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій, а вони існують! Якби можна було перемагати промені, то у х*єповішених мужиків х*ї б стояли, а вони у них не стоять! Так, Путін? Мене докоряли, що я став слабким… Від багаторічних катувань люди сильнішими не стають! Відповідаю, я не міг, ніколи не міг, навіть теоретично не міг бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком. У цьому суть біоробототехнологій, - психотронні бандити керують мозком, а мозок керує діями, емоціями, поведінкою, бездіяльністю… Із групи катів, садистів, які катують мене, мені відомий лише один, - офіцер ВКС, (Военно-Космических Сил), відомий лише по належності до ВКС. -Хи-хи-хи! А как ты меня уничтожишь? Ты меня не достанешь! Разве что с помощью врачей! Но ты уже опоздал! Я своих врачей предупредил, что если они осмелятся нанести мне любой уровень, любого вида ущерба, я их уничтожу превентивно, раньше, чем они свои намерения уничтожить меня смогут осуществить. Грачев «посадил на мозг» своим врачам с полдесятка психотронных полковников, которые и следили за мыслительной деятельностью врачей, будучи готовыми в любой момент тайно, дистанционно, невидимо, лучами, остановить сердце врача, который пожелает уничтожить министра… Другой министр обороны России, маршал России, Игорь Сергеев: «Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще и, все – равно, уничтожу! Не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что – либо иметь!». Всього цього військові злочинці, міністри оборони досягали таємно, дистанційно, невидимо, променями. Були люди і здорового глузду, інформували об’єктивно: «Сколько бы Вы не жили на территории СССР, Вы никогда не будете иметь ни жилье, ни работу…»… Так мене репресували психотронні виродки в секретних, психотронних погонах… «Изучай иностранные языки, приеду осенью, заберу, покинем СССР!»… Після інтелектуальних навантажень на передньому краю науки і практики СССРному, вивчення іноземних мов було для мене розвагою! Однак… Психотронні бандити деякий час дозволяли вивчати іноземні мови, а потім пореготали наді мною, над тими, хто хотів вивезти мене за кордон, почали пресувати так, що я не знав навіть як мене звуть, реготали: «Ну что выучил иностранные языки? Ну что, эмигрировал за пределы СССР? Ха-ха-ха!»… Окрім академіка Б.Патона, боролись за мене і інші академіки… Академик Р.Сагдеев: «Приезжай в наше государство, (он тогда работал в США, был женат на дочери, (или внучке), Президента США Д.Эйзенхауэра, если не путаю), будешь работать в науке, правда не в ахти какой науке, но в науке!»… Мабуть академік Р.Сагдєєв, робив вже поправку на мою деградацію від катувань… Мені променями заборонили підходити до будь-якої конструктивної людини, будь-якій відповідальній, серйозній, конструктивній людині заборонили підходити до мене… І навіть коли, у Москві, до мене підійшов великий колектив людей, цивільних, людей в погонах, один із того колектива сказав: «Идемьте с нами, у нас, для Вас, четырехкомнатная квартира!»… Нас, променями, почали «шмонать» так, що я побіг в одну сторону, в всі ті люди, разом побігли у протилежну сторону… Промені не можна перемагати… Променями, таємно, дистанційно, невидимо, можна розігнати будь-яке скупчення народу, громадян… Наприклад, зараз, мене могла б дивувати позиція самозваного президента, Головного Костолома Бєларусі А.Лукашенка, - він, разом із своїм дружбаном Путіним може дуже просто, використовуючи Космос, (штучні супутники землі, психотронні генератори), розганяти будь-які демонстрації народу Бєларусі, однак цього не робить, приганяє військову техніку, якісь там автозаки, автобуси, бронетранспортери, жандармів, поліцейських, військових… Лукашенко, чому променями народ не розганяєш? Набагато дешевше і ефективніше!? Чи, все ж таки, потихеньку додаєш променів, до формування страху народу Бєларусі перед твоєю страшно крутою силою? Репресували мене таємні, ретельно законспіровані, засекречені психотронні оператори психотронних структур армії, державної безпеки, психотронної медицини! Ще про фрази?! Будь-ласка! Ті, хто мене катує променями говорять мені: «Во всем виноваты мужчины! Да, мы, мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!». «Это месть врачам, посредством издевательства над В. Коваленко, как над ни в чем не виноватым человеком!»… Тобто психотронні бандити армії, державної безпеки, психотронної медицини, - «…преступники, заслужившие уничтожения…», значить що? Лікарі, - порядні люди?! Якщо це помста бандитів лікарям. Я весь час був зацькований психотронними виродками, які позбавили можливості мислити, запам’ятовувати, приймати рішення, виконувати прийняті рішення… Останнім часом «розв’язались язики» у певних бандитів, інших, можливо порядних, можливо борців із психотронною мафією, з психотронною злочинністю, з невідомою, істинно, орієнтацією, з невідомою мені належністю до угрупувань… Чи тільки зараз з’явилась можливість повідомляти про це об’єктивно, - раніше було небезпечно… Суть істини по – їхньому. Військові бандити, засекречені, таємні, військові психотронні бандити, (самі себе називають «…преступниками, заслужившими уничтожения…»), почали катувати мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, за те, що, начебто, лікарі заражали військових бандитів хворобами, не лікували їх і вимагали від них забезпечувати мене житлом у Москві, (проживав я там у службовому житлі)… «Ображені» військові виродки, (військова мафія, включно із військовими міністрами, військовими прокурорами, їхніми собутильниками…), замість того, щоб компенсувати, таким, бодай, чином, свою злочинну діяльність у відношенні до мене…, прийняли рішення, використовуючи біоробототехнології космічної медицини, (промені), таємно, дистанційно, невидимо, протримати мене безхатченком, («бомжем»), все життя, під променями тупості, у хворобах, бідності, у самотності, все життя, весь час вимагаючи здійснювати згвалти, після чого перетворять у раба у їхнього бандита, будуть все життя катувати під час важкої фізичної праці, а перед смертю скажуть: «Чтобы ты знал, кто ты такой на самом деле, а не военный пенсионер!?»… Все людство, оті, майже, 8 мільярдів двоногих, були перетворені у провокаторів, у рабів у бандитів, всі люди, люди всього світу стали помічниками у бандитів, різноманітними провокаціями примушували здійснювати згвалти, щоб перетворити у раба у бандита… Я часто не витримував катувань, (ніхто у світі не може, і ніколи не зможе витримувати променеві катування), вимушений був здаватись бандитам, виконував їхню волю, але настільки, наскільки вони ж дозволяли це робити, чи настільки, наскільки вони примушували… Вони такі веселі, грайливі виродки. Помста мені бандитів із силових блоків урядів Росії та України, їхніх лакеїв, холуїв, слуг, дружбанів… триває! Лікарі Москви, зокрема порядна частина психотронних лікарів Москви, пояснила все це по-іншому, робили вони таке для того, щоб вичавити із військових бандитів те, що потрібно жертві їхніх військових злочинів, оскільки знаходячись ще в кадрах, психотронні бандити армії, нещадно, таємно, дистанційно, невидимо, променями катували мене, на той час ад’юнкта кафедри аеродинаміки №15, «ВВИА им. проф. Жуковского», підполковника ВПС ЗС СССР… Більше ніхто у світі, ніколи не буде визнавати засекречених, психотронних військових і психотронних лікарів, їхніх друзів, людьми порядними! Щоб знали, виродки ї*ані, як знущатись, вважаючи себе порядними людьми! Шукайте тепер ви того, із - за кого у вас х*ї не стоять! Щоб знали, як вважати, що я буду здійснювати згвалти, а ви будете вирішувати мою долю: організовувати примусові місця проживання; примусову працю... Не можна бути бандитами для того, щоб військові злочинці панували у всьому світі... В Росії при владі ї*анати в погонах, - весь світ спостерігає, що то виробляють криваві виродки в російських засекречених психотронних погонах! У мене нема друзів, які могли б лікувати мене і забезпечувати, тому, що бандити із органів державної безпеки, від псхотронних структур, не дозволяють нікому допомагати мені! Раніше мені допомагали люди, державні діячі, - їх вбивали... Зараз ніхто не хоче допомагати для того, щоб їх знищили! Залишається одне, примусити цих сопливих, кривавих, високоорганізованих, жахливих, психотронних виродків, їхніх собутильників примусити підкоритись... Не будете підкорятись?! Не будете ї*атись! А для того, щоб ви мене знищили, шакали,потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! А тепер спробуйте, виродки, хоча б десь, хоча б щось порушити? Спробуйте підійти... Зразу ж узнаєте, куди ж ви потрапите!? Будете добиватись, - буду вбивати!Над вами сміються тому, що ви не відповідаєте займаним посадам! Якщо ж ви мене, все ж таки, насмілитесь знищити... Будуть знищені всі ті, хто зараз сидить з повішеним х*єм! Правоохоронні системи, а ви щоб знали, як захищати злочинців, а не їхніх жертв, не жертв злочинів! Звертаюсь до певних генералів, - насмілитесь дурачиться, - вб'ю! Із - за того, що мене так і не змогли захистити ні правоохоронні системи, ні профільна влада... Я вимушений сам захищатись! Буду вбивати, якщо будете лізти, ї*анати криваві! А будете добиватись через рядових громадян, - буду вбивати того, із - за кого військові психотронні не визнають права людини і громадянина! Врачи думали, что они всегда, везде, будут безнаказаны, потому, что они уникальны, они нужны всем людями, потому, что они... врачи! Бог видит, - я никого не хотел обижать! Сами лезли, уроды!

Немає коментарів:

Дописати коментар