Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 18 грудня 2020 р.

1296. Путін про отруєння Навального: "Да кому он нужен!?"...

https://nv.ua/opinion/rossiya-chto-skazal-putin-o-navalnom-poslednie-novosti-50131139.html?fbclid=IwAR2iEz0NGjQzin_WJIxc-Po5TKYbXg1WUJuWY990KZWCdnvihceWLP4UnOs Путін висловився про Навального: "Он никому не нужен!"... Оце так Навальний "не нужен", якщо його роками пасуть ФСБешники?! Я також "никому не нужен", хоча за останні 40 років психотронні бандити армії, спецслужб, психотронної медицини ні на секунду не втрачали контроль за моїм мозком! Ні вдень, ні вночі! Більше того, щоб утримувати мене так, як потрібно психотронним бандитам, вони ні на секунду не припиняли катувати мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біорбототехнологіями космічної медицини), навіть замість сну чи під час сну, (виснажують психіку, демонструючи мозкові фільми жахів, які викликають страхи)! З десяток офіцерів, за останні, майже, 50 років, всього під променями, і 40 останніх років під щосекундними катуваннями, більше нічим не займались, тільки "сиділи" у мене у мозку і катували мозок, вони ходили, ходять і будуть ходити "на роботу", "на службу", у мій мозок, де вони вже проседіли по 40-50 років. Пам'ятаю, ще в СССР, у Москві, у мене у мозку сидів якийсь СМЕРШовець , (Смерть Шпіонам), ще ветеран другої світової війни, такий з пропитим, прокуреним голосом, пізніше він кудись пропав, на його місце прийшли молоді офіцери... Оце так ми нікому не потрібні. На сидіння у мене у мозку вже витрачено генералами і офіцерами, я зараз не пам'ятаю скільки, я підраховував, але більше 10 млн. доларів з державного бюджету, який ФСБ при владі використовує в якості свого общака! Я можу пошукати це число, методику розрахунку, повідомити читачам. але стверджую, на сидіння у мене у мозку генерали і офіцери витратили набагато більше 10 млн. доларів... Якби Путін був не типовий ФСБешний "фраєр-бздун", якби він "нє бздєл", якби він міг говорити по суті, а не так, як у своїх виступах, я б у нього запитав, навіщо він так гроші використовує, якщо у нього в с*аній, кривавій Росії середня тривалість життя чоловіків складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС? Тобто кожний середньостатистичний російський мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в ЄС, а він витрачає мільйони доларів для того, щоб мене одного утримувати під променями тупості, у бідності, у хворобах, у самотності, під катуваннями? Щоб мене одного нейтралізувати?! Путін, у тебе в кривавій Росії, 20%, кожна п'ята жінка, не здатні народжувати дітей, із - за наслідків венеричних хвороб, (русскіє баби "грязниє" в більшості своїй)... Путін, от якби ти тільки мене не нейтралізовував, то із отих 10 млн. доларів ти міг ви вилікувати, наприклад, 100 тисяч русскіх жінок від венеричних хвороб, вони б змогли дітей народжувати, відчути, що ж то таке щастя материнства... Звертаюсь до руссіх лікарів - венерологів, ви б вилікували хронічні гонореї у 100 тисяч русскіх баб за 100 доларів за кожну пі*ду? Вилікували б?! Уявляєте, 100 тисяч "грязних" русскіх баб стали б "чистими", змогли б мати дітей, відчули б щастя материнства... Путін, тобі по х*ю твій "грязний" русскій народ,тобі потрібно мене нейтралізовувати?! За що такі жахи? Для чого? Ї*анат ФСБешний? Іван, (Яковина) оце так прокоментував Путіна по відношенню до Навального! Я міг би і по-іншому? Путін, - ФСБешний ї*анат! Ці виродки, застосовуючи різноманітні слова, на увазі можуть мати чи зовсім, чи дещо інше, ніж ті слова означають у класичному, філологічному розумінні... Я теж був "никому не нужен", але знаєте, що це означає у бандитів - ФСБешників? Якось вони мені повідомили, що це означає: "Мы тебя уничтожим, как человека, который никому не нужен!"... Щоб людина була нікому не потрібна? Що вони роблять для того, щоб людина була нікому не потрібна! Підключають під промені, за допомогою сеесуального насилля, сексуальних првокацій, наприклад,із зараженням венеричними хворобами, іншого насилля, руйнують родину, (сім'ю)... Виганяють на вулицю, наприклад чоловіка, забороняють його приймати на будь-яку роботу, навчання, на будь-яку службу, грабують "до нуля", заражають хворобами, доводять до хронічних хвороб і жебрацтва і у такому стані утримують до кінця життя... При цьому, променями, дистанційно, "вішають" х*й, - чоловік не потрібний жодній жінці; променями виключають і знищують інтелект, - нікому із працедавців не потрібний чоловік; променями моделюють важкі психічні захворювання, - катують чоловіка так, що він весь час кричить, розмовляє, та так, що його ніхто не може терпіти, всі люди бачать, що чоловік психічно хворий, оскільки кричить чи розмовляє завжди і скрізь... Люди таких не витримують, - нікому такі люди не потрібні... Людина стає самотньою, нікому не потрібною, навіть у божевльнях таких не утримують,вони весь час кричать чи розмовляють... Потім психотронні бандити говорять такому, нікому не потрібному чоловіку, по космічному біологічному радіозв'язку, ну що, тебе ще хтось, бодай десь знає? Пам'ятає? Звони такій людині... Звонить, але ж всі від нього відмовляються... Навіть рідні! Бо не витримують... Тоді, вони кажуть, ми тебе вбиваємо, як нікому не потрібну людину! Хі-хі-хі! І вбивають! Вбивають по-різному! Можуть порізати "на органи", мені ще в СССР, в Москві, погрожували вирізати нирку... Можуть перетворити у раба, у якогось їхнього бандита, можуть, в залежності від віку і стану здоров'я, забрати у школу підготовки бойовиків для певних дій у різних куточках земної кулі... Оце такі сопливі криваві ї*анати у ФСБ! Людину можна вбити і за тищу баксів! А тут використовуються десятки мільйонів доларів! Що ФСБешники такі дурні? Не так зовсім. Значить їм вигідно в іншому! Наприклад, такими катуваннями, "вони" залякують всю правоохоронну систему до стану, коли жодний правник не відповідає займаній посаді, жодний генерал, жодний офіцер правоохоронної системи, жодний представник профільної влади, не відповідає займаній посаді! Жодний! Ніхто не захищає людей від бандитів з променями! Зате вони можуть безкарно, використовувати, кожну людину грабувати "до нуля" безкарно! От на це, ще і інше, вже можна потратити і десятки мільйонів доларів... Путін, ти для чого витрачаєш десятки мільйонів доларів на мою нейтралізацію? Лікарі, лікарі - КГБІсти, психотронні лікарі - КГБІсти, ви, випадково, не знаєте, чия це така "розумна" мафія? Я вам, шановні читачі, не казочки розповідаю, а досвід передаю... Якось у Москві, я був у контактах з московськими бомжами, стало цікаво, чому вони ходять, тримаючись за руки, не так, як кохані чоловік і жінка, а так, як діти у дитячому садочку? Я запитав про це у молодих московських бомжів, по віку молодих, чоловіка і жінки, з преляканими обличчями... Вони попросили купити пляшку вина... (Так керували психотронні офіцери нашими мозками), - я купив. У гастрономі, що на розі вул. Сєрьогіна і Красноармєйской, недалеко від станції метро "Динамо".. Пішли до Петровського парку, там випили те вино... Московські бомжі розповіли, чому ж вони ходять, тримаючись за руки: "Главное никогда не оставаться одному! Нужно держаться один одного! "Они" нас убивают! Как только мы остаемся одни, нас убивают! Поэтому мы держимся за руки, чтобы все видели, что мы не одиноки! Чтобы не убили!"... Бандити зараз запитують: "Лікарі! Так чия це мафія?". Вбивці сидять у мозках, у мене у мозку я чув голоси, (по космічному біологічному радіозв'язку): "Я убил уже десять человек! Нам надоело убивать!"... Путін, ти, особисто, скільки вбив? Когда зачеты по убийствам сдавал? В своей с*аной шпионской школе? Розповідали, що в СССР, коли існувала смертна кара за злочини, страчували не всіх зразу. Певних засуджених до смерті, ще певний час утримували живими, КГБісти тренувались на них бити, вбивати людей, живих людей, також "никому не нужных", присуджених до страти... Отакий вийшов гумор, "никому не нужный", про "никому не нужных людей"... Вибачте, шановні читачі! Оце так ФСБешні ї*анати навчатьс вбивати людей, а потім війни, типу російсько-української 2014-2020 р. р. починають! Подобається скотам вбивати українців! Під катуваннями можна народжувати подібні публікації: "Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!"... У державах, в яких психотронні бандити державної безпеки при владі, страшно і небезпечно бути "никому не нужным", до смерті бандити утримують під променями катувань. Я не відпочивав ні секунди біля 40 років, мене катували, вдень і вночі, навіть у санаторіях... Корупцію неможливо перемогти не перемігши психотронну злочинність армії, державної безпеки, їхньої психотронної медицини...

Немає коментарів:

Дописати коментар