Шукати в цьому блозі

середа, 12 травня 2021 р.

1404. Чому олігархи, - моральні виродки?

https://www.pravda.com.ua/news/2021/05/12/7293241/ Мої можливості і особистий досвід, м'яко кажучи, дещо інші, ніж у РНБіО України! Тому і мої висновки можуть бути дещо іншими. В той же час я не стільки не згодний з позицією РНБіО України, як доповнюю позицію РНБіО України. Можливо, лише, дещо деталізую, особливо, якщо мати на увазі, що згідно із Законом України "Про Державну Таємницю" РНБіО України не має права публічно говорити про певні "речі", наприклад, про психотронну злочинність армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини, особливо кривавої Росії, а я маю таке право, оскільки є жертвою психотронної злочинності, як Росії, так і України..., оскільки проти мене, проти мого здоров'я і життя застосовуються таємно, дистанційно, невидимо, психотронні технології, коротко, - "промені", (біоробототехнології космічної медицини, - БРТ КМ), - промені генерують засекречені психотронні генератори. Я, юридично ніким не визнаний, із - за відсутності, як національного, так і міжнародного "психотронного законодавства", - ветеран психотронної війни ще з часів кінця існування СРСР. Промені належать ретельно законспірованим, засекреченим, таємним, "закритим", як хочете називайте, психотронним структурам армії, спецслужб, їхній, каральній, злочинній психотронній медицині, які здатні здійснювати будь-які злочини таємно, дистанційно, невидимо, променями! Я, ще з часів СРСР, знаходжусь у безпосередьному психотронному контакті із психотронними виродками, знаю їхні можливості, знаю їхнє відношення до влади: "Мы приведем к власти нужных нам людей, а если мы таких не найдем, то приведем к власти, (людей), со своей среды!"... Був час,коли, використовуючи мою освіту і досвід, певні державні діячі найвищого державного і міждержавного рівня, виводили мене на державний і міждержавний рівень роботи... Не змогли! Психотронні бандити, (армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини), променями, таємно, дистанційно, невидимо, не дозволили реалізувати мої і державного і міжнародного керівництва , прагнення... Променями знищували інтелект, руйнували психіку, деградували, не допускали до службових корпусів: "Мы ему даже дышать не разрешали, (лучами), не то, что работать на государственном и международном уровне!"... Звідси є неприємний, навіть для РНБіО України..., не те, що для СНБіО РФ, для ГосДуми, КМ РФ, АП, МИД, ГП, судів РФ..., (Бєларусі також), висновок, - на державних і міжнародних посадах можуть працювати лише ті, кому там дозволяють працювати психотронні бандити армії, спецслужб, їхньої психотронної медицини?! Чому я їх називаю бандитами? Без суду над ними? Хоча б тому, що вони самі себе, ті, хто мене катує таємно, дистанційно, невидимо, променями, ті, хто мене не пропустив на найвищі державні і міжнародні посади, називають "...преступниками, заслужившими уничтожения!". Хто ж такі олігархи у цьому контексті? Я не про всіх говорю!? Хотів би, щоб не про всіх! Це, - виродки, ("нужные нам люди", чи "приведенные из нашей среды"). Подивіться на того ФСБешного ї*аната, мільярдера Путін, його дружбанів, по кооперативу "Озеро" із Санкт-Петербурга? Маленький відступ. В США мільярдерами, як правило, стають талановиті люди: Д.Трамп, вміє будувати хмарочоси; Біл Гейтс..., хто розробив мобільний зв'язок, комп'ютери; І.Маск, - керівник приватної ракетно-космічної фірми... В Росії мільярдерами стають КГБістські бандити, які здійснюють злочини безкарно! Які вміють безкарно грабувати, приватизувати, юридично оформлювати, часто на когось, довіреного...Однозначно, - мільярдерами в Росії, (Україна недалеко відійшла), стають чи ті, хто задовольняє КГБістів, чи вони самі! Путін, Медведчук, інші КГБістські ї*анати, Самозванець Лукашенко у цьому ж ряді! Путін вміло використовує корупцію в Україні, "5-у колону"... Основою корупції є психотронна злочинність! Яка "сидить" і серед певних державних керівників, (так Путін, Лукашенко...), і серед генералітету, (особливо засекреченому, психотронному), і серед психотронних... лікарів, і серед олігархів, серед мільярдерів, серед мільйонерів... Щоб перемогти корупцію, потрібно перемогти злочинність, особливо психотронну злочинність в арімї. спецслужбах, їхній психотронній медицині... Особливо проросійську, проФСБешну психотронну злочинність в олігархічних колах... Психотронні олігархи, - грімуча суміш! Якщо безконтрольна, якщо антиукраїнська... Хто у моєму уявленні, скоріше у моїй темі, оті олігархи, мільярдери, мільйонери... Сопливі деморалізовані ссикуни, страшні бандити..., аж до відрази! Як, до речі, і багаті люди, нехай також мільйонери, від культури, оті талановиті співаки, режисери... Чому я так!? Хотів би помилитись, хотів би, щоб така деморалізація була лише у моїй темі, але... Пояснюю! Мене, ще в СРСР, репресували психотронні бандити, окрім іншого, без права працювати, навчатись, служити..., мати житло, рухомість, нерухомість..., лікуватись..., бути спокійним, спокійно дихати... (Всього цього репресанти досягають таємно, дистанційно, невидимо, променями. Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують). Причому таку мафію моїх репресантів супроводжували оті талановиті "медведчуки", -КГБісти-юристи... Використовуючи мене одного, репресанти, лише у Москві, в якій я проживав тоді, перекачали 110 квартир, утримуючи мене штучно, променями, так, як їм це було потрібно. Знаєте, як перекачувала мафія, квартири, посади...? "Брудна" мафія, божевільна мафія, які мене зробили безправним!? Відповідаю їхньою прямою мовою: "А мы е*ем твоих девочек в твоих квартирах, а мы жрем за твои деньги и ездим на твоих машинах!; "Вот так мы и перекачиваем, квартиры, машины, гаражи, дачи, девочек и денежки из одной мафии в дуругую!"... А ви кажете, що оті "медведчуки" тупі, - ї*уть дєвочєк і, за є*лю дєвочєк, отримують посади, квартири, лікування, бізнес... Колись, хтось із них, відповідаючи на питання, коли ж вони припинять катувати репресованих, (променями), репресанити відповіли, що тоді, коли репресовані будуть мати таких друзів, які будуть лікувати і забезпечувати всім необхідним, після чого виключать промені катувань... Але, як тільки друзі намагались забезпечувати роботою, житлом, лікуванням..., - їх вбивали! Звичайно я апелював про захист до правоохоронної системи, до профільної влади... Але, потім переконався, всі вони складались із бандитів чи тих, хто підкоряється бандитам, хто боїться бандитів... Ситуація дійшла до знищення людей у цій темі! Після чого, щоб припинити знищення людей, (список знищених я публікував, там загиблі від безробітних хутірських бомжів до президентів), я почав апелювати до держави, до мільярдерів, до мільйонерів, до олігархів, до багатих талановитих акторів, режисерів, співаків, спортсменів, інших, просив їх скинутись, (грошима), купити все, що потрібно було,(автомобілі, квартири, дачі, будинки, гаражі, посади, лікування..., зареєструвати юридично), щоб бандити припинили знищення людей і катування репресованих..., щоб виключили промені репресованим, після чого я б все повернув тим, хто скидався і купував, скажімо, для мене. Таким чином некомпенсовані витрати могли бути, але малесенькі, на пряму і зворотню юридичну реєстрацію тієї рухомості, нерухомості, іншого... І що ви думаєте? "Бздят", "бздят" всі, особливо мільярдери, мільйонери, олігархи... Примушувати я нікого не можу, це була позиція кожної багатої людини, їхні ж гроші?! Можливо не всі їхні?! Щоб припинити вбивства громадян... Тобто всім названим, (і не названим), категоріям заможних людей, на офіцерській мові, "до глубокой пі*ди" життя величезної кількості громадян, винищення людей у цій темі продовжується... Тому я і назвав заможних людей моральними виродками... Щоб припинити винищення людей у темі я вимушений був усамітнитись, хоча б для того, щоб не бути винним у вбивствах людей... Я х*єю від порядків у державах: в СРСР, в Росії, в Україні... Звичайно поважливе відношення до багатих людей змінилось на відразу, презирливість, ненависть... до заможних людей: до мільярдерів; до мільйонерів; до олігархів; до багатих акторів, режисерів, співаків, спортсменів... Які "палец об палец" не вдарили для того, щоб припинити вбивства людей! Хоча у них є причина так себе поводити, не захищати життя людей, - їх сами можуть також вбивати?! Хоча, - вбивають вони часто-густо!? Я не можу вимагати у людей ризикувати життям. Мене самого били 17 разів, більше сотні разів терпів поодинокі фізичні приниження, удари: палками, шлангами, ножами, лопатами... Люди є люди! Однак правоохоронна система, профільна влада, природно, повинна висновки робити... От чому я поміняв своє моральне відношення до багатих людей, до олігархів, якщо раніше це були для мене поважні люди, талановиті, сильні, цілеспрямовані, то після їхньої відмови боротись за життя громадян, вони всі стали "сопливими КГБістами", "ссикунами", "гнидами", "трусами", які праведно чи неправедно "зробили" собі гроші, а тепер "удавляться за копійку", - не хочуть приймати участь у боротьбі за життя громадян. Державі, народу, такі олігархи не потрібні! Народу такі багаті люди не потрібні! В той же час українці всі повинні жити заможно! Всі повинні бути відносно багатими. А якщо у цьому контексті ще розглядати реалізацію погроз путінських таємних ФСБешних бандитів: "Мы убьем в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной независимости от России!"..., то виходить, що олігархи допомагають путінським КГБешним психотронним бандитам винищувати українців в Україні, хоча б, навіть, своєю пасивністю... Я проти вбивств громадян, вбивств бійців... Вб'ють бійця, - вся країна, вся міжнародна спільнота знає! Вб'ють громадянина таємно, дистанційно, невидимо, променями... Ніхто нічого не знає, не бачив, не чув... (У 2020 році, тільки на Сумщині, померло втричі більше, ніж народилось!? Серед померлих більшість таких, смерті яких викликали штучно, променями, тобто то були вбивства променями). Мені закидають: "А що ж ти? Чому ти не захищаєш людей, репресованих також?"... Я захищаю, але як я можу! Я сам репресований, таємно, дистанційно, невидимо, променями... Свого часу мене президент Єльцін захищав від психотронних бандитів, на протязі 11 років! Не зміг захистити! Президент сам себе не зміг захистити від психотронних бандитів, не те, що мене!). Бандити його променями примушували "бухать", дискредитували його, променями примусили його відректись від влади, променями рвали його серце інфарктами, променями його і добили... Мені і кричали: "Мы сначала убьем Ельцина, а потом тебя!". Катують променями таємно, дистанційно, невидимо, щосекунди. Як мені живеться? Як? Якщо Уряд, силовий блок Уряду, силові міністри кричать мені: "Я Вас все-равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!"... Всього цього психотронні бандити досягають променями, таємно, дистанційно, невидимо... До речі, багато років тому я намагався створити фонд захисту психотронних репресованих, обіцяв звітуватись за кожну витрачену копійку... Вибачте, шановні читачі, - ус*алісь мільйонери, мільярдери, олігархи... Народ залишається беззахисним! Будь-яка людина, (особливо із - за ФСБешного ї*аната Путіна), у будь-який час, може стати як жертвою злочину, так і злочинцем, (променями можуть примусити здійснити злочин). Найгрімучішою сумішшю залишається, (як у Росії Путіна, як у Бєларусі Лукашенка), - зрощування певних державних виродків з таємним, психотронним генералітетом, олігархами, кримінальниками... Горе народу! Середня тривалість життя чоловіків Росії 62 роки, на 20 років менша, ніж у ЄС...

Немає коментарів:

Дописати коментар