Шукати в цьому блозі

неділя, 30 травня 2021 р.

1413. До раптової смерті посла України в Таїланді Андрія Бешти!

https://www.unn.com.ua/uk/news/1930813-pomer-eksposol-ukrayini-v-tayilindi-andriy-beshta?fbclid=IwAR1Vw_2WbO8QvWASJvrgcMUR0JF_qbBbt50AzGlZkeuKkIWpNo_42Ql9jKo#.YLNzlaCYwPw.facebook Приношу свої щирі співчуття рідним та близьким Андрія Бешти, всьому дипломатичному відомству України! Смерть у 44 роки? Подія можлива, але надзвичайно рідка! Вважаю смерть Андрія Бешти.. вбивством! Вбивством із таємним, дистанційним, невидимим застосуванням біоробототехнологій космічної медицини, - БРТ КМ, коротко "променів". Промені належать психотронним структурам армії, спецслужб, їхній психотронній медицині! За допомогою променів можна знищити будь-яку людину у будь-якій координаті навколоземного простору! Вважаю і цю смерть наслідками жахливої, більшістю таємної, війни за встановлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах... Я багато років відносився до МИД СССР, до МИД РФ, (я проживав у Москві), до МЗС України, до закордонних служб порядних держав з особливою теплотою. Друзі, це ті, хто надає плече допомоги тоді, коли людина потрапляє у біду. Закордонні служби були друзями. Коли мене репресували таємно, дистанційно, невидимо, променями, психотронні структури армії..., безпосередньо у Москві, МИД СССР не побоявся допомагати мені... Від ще радянських дипломатів, ще радянських політиків, я взнав, що я, - репресований! До того я знаходився у соціальній темряві, у мене просто вихопили із рук перепустку і все. Так відбулось попереднє звільнення. Без жодних пояснень. (Хоча юридично звільнення відбулось по стану здоров'я). Фактично відбулось так, як зазначив. Працівники МИД СССР говорили: "Пишите заявление, (на работу), в заявлении пишите святую правду! С момента предыдущего увольнения Вы репрессированы, (щоб знав), мы берем на работу, через год предоставляем жилье...". На жаль промені перемагати неможливо, навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Я, - цивільна людина, а катують мене психотронні бандити із психотронних структур армії... Обурливо!? Для будь-яких трудових колективів я, - божевільний! Такий, яких на роботу не приймають! Лише закордонні структури, дипломатичні працівники, державні керівники, намагались надати пристойну роботу... Як мене репресували? Наприклад, міністр оборони Росії маршал Росії, Ігор Сєргєєв, говорив так: "Я Вам никогда не позволю читать, я Вам никогда не позволю чем - либо заниматься вообще! И, все - равно, уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что - либо иметь, (квартиру, автомобиль, дачу, гараж, погреб, дом...)!". Всього цього психотронні бандити досягають таємно, дистанційно, невидимо, променями. Хто, кого, за що... вбив першим я не знаю! Москва мені, ще в часи СССР, пояснила все просто: "В Москве есть две огромные мафии, они враждуют между собою, они убивают друг друга и горе тому, кто попадается между ними..."). Вважаю, що із - за вбивств тема так і не стала публічною, Про цю тему не говорять, але таємна возня відбувається жахлива! Психотронне соціальне людоїдство досягло жахливого рівня... Моя параноя небаченого рівня! В той же час я вважаю смерть Андрія Бешти організованою штучно, тобто вбивством! Вбивством у темі!? Відношення до мене, - небачено жорстоке! Мене людство примушує перемагати промені, що неможливо навіть теоретично! Відношення не піддається здоровому глузду взагалі. Логікою не описується взагалі. Запитую, чому ж Віктор Коваленко - самотній? Тому, що неможливо перетинати промені, навіть теоретично! Начебто всі це розуміють?! Запитую далі, чому Віктор Коваленко не здійснює згвалти, щоб здатись якимсь виродкам, щоб "лягти" під якогось... скажімо, бандюка? Замість тієї ж відповіді, що промені неможливо премагати, чується: "Трус!", "Ссикун!", "Тупой!"... Тобто в одному випадку людство вірить, що промені неможливо перемагати, в другому випадку людство не вірить, що промені не можна перемагати?!... Спи спокійно, Андрій Бешта! З великою ймовірністю Андрія Бешту вбили оті засекречені, психотронні, ретельно законспіровані, таємні, "закриті" військові? За те, що він не визнавав їх порядними людьми, із - за того, що вони катують цивільних людей променями! Катують, грабують, вбивають! Вбивають таємно, дистанційно, невидимо, променями! Вбивають за те, що цивільні відмовляються підкорятись бандитам із органів державної безпеки армії..., із - за того, що ті, - злочинці, які самі себе називають: "Преступниками, заслужившими уничтожения...".

Немає коментарів:

Дописати коментар