Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 28 травня 2021 р.

1412. Людмилі Денисовій, до шокуючого збільшення частоти самогубств підлітків в Україні у 2021 році.

https://tsn.ua/ru/ukrayina/shokiruyuschaya-statistika-v-ukraine-za-chetyre-mesyaca-126-podrostkov-pokonchili-s-soboy-1793785.html?fbclid=IwAR1nvcgU2zKqnsTEtnqCEyIFxBI8eyo3eNNGeYuX2-l1Gr7-0y3d12yhReg Людмила, (і Антон), без сумніву я згодний із вашими висновками! Сумно! В той же час я вважаю ваші висновки зовсім не головними! Вони, я переконаний, - другорядні! Як ви пояснюєте хоча б стрибкоподібне збільшення частоти самогубств втричі, у 2021 році, у порівнянні із 2020 роком? Причин до подібної стрибкоподібності зовсім не було!? Я переконаний, що, у більшості своїй, це були не самогубства, - це були вбивства самовбивствами, із застосуванням біоробототехнологій космічної медицини, БРТ КМ, коротко,- променів! Дітей підключають під промені і, променями керуючи їхніми мозками, таємно, дистанційно, невидимо, примушують покінчити з життям самогубством! Промені перемагати неможливо, навіть теоретично! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Однією із причин стрибкоподібності самогубств діттей в Україні є ескалація російсько-української війни 2014-2021 р.р., ескалація російського міжнародного тероризму, невизнання Росією прав громадян, верховенства міжнародного права... Більш грунтовною причиною стрибкоподібності самогубств є реалізація погроз російських спецслужб, особливо психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини Росії: "Мы уничтожим в каждой украинской семье не менее одного члена семьи, чтобы украинцы никогда не радовались обретенной независимости от России!"... Названих таємних російських виродків завжди забавляло винищення українців, особливо для отримання орденів, звань, квартир, грошових премій, керівних посад, інших пільг. Частково підтверджую сказане, мене репресували названі виродки ще у кінці існування СССР, одними із погроз були такі: "Ты никогда больше не будешь интеллигентом! И сын твой никогда не получит высшего образования!"; "И яйца тебе отрежем, чтобы не рожал себе подобных!"... (Мову таємних, ретельно законспірованих, "закритих", психотронних генералів і офіцерів зберігаю). Мені "вони" погрожували жахливо: "Все равно сломаю! И не таких ломал!"; "Все равно поставлю на колени! И не таких ломал! Да у меня маршалы говорили!"... Всі знають, - успішна людина, батько двох доньок, радних президента СССР М.Горбачова маршал С.Ахромєєв, був підключений під промені, променями його примусили написати передсмертну записку, променями примусили... повіситись у робочому кабінеті! Навіщо йому потрібно було вішатись? У нього були всі пільги, робота на найвищому державному і міждержавному рівні, член "Райської групи", (так називали відставники, генерали, адмірали, маршали... "Группу генеральных инспекторов", які, таким чином, через таку групу, ділились своїм досвідом з діючими генералами, маршалами, прем'єр-міністрами, президентами, парламентами...). Маршала Ахромєєва знищили, штучно викликаним самогубством... Як і, я переконаний, знищують українських дітей самогубствами, штучно викликаними променями! Я маю і свій власний досвід, окрім інших жахів, я один раз стрілявся, (у Москві, я там жив), двічі вішався... Я вже багато разів писав про це! Окрім мене, мого сина били у Москві, у Петровському парку, ззаду накидали петлю, (удавку), зашморгували її, затягували, били, раптово, чомусь, він став погано вчитись... (Багато вчителів, як і лікарів, можливо вже більшість, є агентами КГБ). Тобто, щоб зламати мене, щоб підкорити мене, катували мого сина, дружину, батьків, друзів... Вбивали... (Під друзями я розуію тих, хто підставляє плече коли ти потрапляєш в біду)! Реготали: "Как мы разлагали Вашу семью!?". Люда, якби твій інститут "Уповноваженого ВРУ з прав людини" мав більше можливостей, то ти б зацікавилась рівнем психотронної злочинності психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини, особливо кривавої Росії! Вважаю стрибкоподібний ріст дитячих самогубств в Україні, як раз стрибкоподібним збільшенням психотронної злочинностіі армії, ФСБ, психотронної медицини Росії в Україні! Боротьба з психотронною злочинністю, - прерогатива силових міністрів і верховного головнокомандувача, Президента держави, правоохоронної системи, профільної влади. Однак, що в Росії, що в Україні, що в усіх країнах світу, відстутнє психотронне законодавство!? Тому із психотронною злочинністю ніхто не бореться! Бандити психотронних структур армії, спецслужб, психотронної медицини катують, грабують, заражають хворобами, забороняють лікування, вбивають... безкарно! Отримуючи ордени, за подібні психотронні подвиги! Якраз той випадок, коли зайва засекреченість наносить жахливий ущерб і державній, і національній, безпеці держав! Злочинністю займаються ті, хто повинен захищати громадян! Стрибкоподібне знищення, променями, штучно викликаними, самогубствами українських дітей, окрім іншого, може бути пов'язаним з активізацією підкорення під КГБешних бандитів їхніх батьків! Путін активізує вербовку, підкорення чи не кожного громадянина України під кожного ФСБешного і проФСБешного бандита! Діти, - інструмент підкорення батьків під бандитів...

Немає коментарів:

Дописати коментар