Шукати в цьому блозі

субота, 7 лютого 2015 р.

720.І знову Лавров! Як же без Путіна!

Росія, - держава бандит, Росія, - держава міжнародний терорист, Росія, - держава спонсор міжнародного тероризму, Росія, - держава окупант, Росія, - держава спонсор сепаратизму… цинічно відноситься до всіх, як до тупого бидла… Росія спочатку окупує територію чужої держави воєнними і ФСБешними методами, а потім веде боротьбу за припинення війни. Таким чином, Росія, - хитрвиє*ана держава! Яке державне керівництво Росії, така і внутрішня і зовнішня політика… При владі в Росії бандити ФСБ, їхня політика відповідає діям спеціалістів у спецопераціях ФСБ і МО РФ в Україні і світі! Міністр іноземних справ Росії Лавров, знову «припиняє» війну примусом Києва вести перемовини із бандитами із терористичних організацій ЛНР, ДНР, Криму… http://ukranews.com/news/157044.Rossiya-deklariruet-neobhodimost-soblyudeniya-territorialnoy-tselostnosti-Ukraini.ru Лавров, ну ти і гнида! Підла демагогічна гнида, яка здійснює дипломатичний супровід спецоперацій ФСБ і МО РФ в Україні і світі! Лавров, ти уже сам себе зає*ал своєю демагогією! Не було в Україні русскіх и русскіх танків, - не було війни! З'явились в Україні русскіє танкі і русскіє почалась війна! Убирайтесь із України, усі русскіє, разом із своїми сепаратистами, - війна зразу припиниться! Лавров ти викликаєш ненависть до своєї руської дипломатії! Ти хочеш щоб Київ розмовляв з Луганськом та Донецьком? Тобто з Плотницьким і Захарченком?... Хитровиє*ана ти гнида, ти ж гарно знаєш, що ці шакали під променями, (під біоробототехнологіями космічної медицини Росії), ти знаєш, що їхніми мозками, функціями їхнії організмів керують ваші сопливі гниди із Підмосковних лісів, із психотронних мафій ФСБ і МО РФ... Тобто Київ, в такому випадку буде розмовляти не з Плотницьким чи Захарченком, а з Путіним, Шойгу, Патрушєвим, Бортніковим, їхніми ФСБешниками із психотронних мафій ФСБ і МО РФ, які «сидять» у мозках цих сопливих біороботів, і розмовляють їхніми язиками від їхнього імені! Лавров, я тебе не визнаю не те, що міністром закордонних справ, я тебе людиною не визнаю, гнида, у якої руки по лікті в крові, ненавиджу шакала, разом із твоїм верховним головнокомандувачем Путіним... Я вас так научу проводити окупаційні і сепаратистські спецоперації проти України і світу, що жодний підлий руський злочинецЬ, який здійснює злочини безкарно, особливо психотронні, особливо сепаратистські, окупаційні… буде сидіти з повішеним статевим членом, - прибульці постараються так хоча б боротись із окупантами, із безкарними злочинцями... Нє є*ітєсь скоти! Я не прощу!... Щоб ви трахались, потрібно, щоб ви були порядними людьми, а що б ви стали порядними людьми, потрібно, щоб ви підкорились тим, хто «сидить» у ваших мозках, представляється вам «міліцією», - ви їм не вірте, то прибульці, вони карають усіх, хто займається злочинною діяльністю безкарно. І так буде до тих пір, поки Росія не припинить займатись зло-чинами, особливо проти власного народу і міжнародними, доки Росія не припинить займатись міжнародним тероризмом, доки не припинить Росія руйнувати глобальну безпеку, доки Росія, і ти, Лавров, особисто, не визнаєш верховенство міжнародного права, права громадян… Лавров, це тобі не українців вбивати, це тобі «нє є*аться». До того ж, Лавров, прибульці жорстокі, вони робото подібні, але справедливі, вони сльозам не вірять, вони підуть «на все», щоб припинити руйнацію глобальної безпеки. Уже не тільки ти, Шойгу, Путін, інші припутні із російської державної влади нє є*уться, вже ваші діти не Ї*уться! Ваші діти вам не простять! Я, наприклад, не виключаю, що зовсім скоро, ваші діти, разом із вашим російським генералітетом, який також хоче ї*аться, відкрутять голову тобі, Путі-ну,Мєдвєдєву, Шойгу, Бортнікову, Патрушєву… всім, хто займається злочинною діяльністю безкарно! За вашу хитромудру політику! Прибульці вас не простять, російський генералітет вас не простить, ваші діти вас не простять, порядні люди, народи всього світу вас не простять, - у кожного із вас «руки в крові по лікті»… Убирайтесь із України назавжди! Я не прощу! Дєрнєтєсь, - смєрть! Путін, дєрнєшься, - смєрть! Шойгу, дєрнєшься, - смєрть! Я не прощу! Убирайтесь із України! І війна припиниться! Все! Крапка! І вся дипломатія! І всі рішення прибульців, про які я вас і повідомив! Якщо ви, російське державне керівництво, не припините окупаційні і сепаратистські війни, - я буду вимушений знищити всіх, хто займається злочинами безкарно! Путін, а тобі я вкотре говорю, що б ти знав куди ти потрапив, - ти потрапив на війну за свободу і незалежність України від ФСБешних бандитів, членів їхніх сімей, їхньої каральної медицини! Якщо ворог не здається, - його знищують! Путін, я тебе знищу! Не тільки твої руки, шакал, а і твоє підле рило в крові ніколи ні в чому не винних українських пацанів! Вся провина яких в тому, що вони захищали територіальну цілісніть своєї держави! Ти, гнида кримінальна, своїм руським пацанам, за подібне, коли вони захищають територіальну цілісність Росії, наприклад у війні з Чечнею, надавав звання Героя Росії, а моїх українських пацанів називаєш фашистами? Каратєлямі Я не прощу! Я тебе знищу, все рівно я тебе знищу! Сопливий пітерський шакал, я тебе знищу, за твої подвійні, потрійні стандарти… Путін, Лавров, Шойгу, Патрушєв, Бортніков, Мєдвєдєв… я вас попереджаю, у будь-якому випадку, якщо будь-який шакал ФСБешник торкнеться до будь-якого українця, - я буду знищувати! Путін, Лавров і Ко, ви уже свій народ перетворили у вонючих свиней, уже майже від кожного русскаго, воняє уголовними бандитами ФСБ так, що «за вєрсту слишно». Будете добиватись до мене, - я буду знищувати! Я не прощу! Я ніякого відношення не маю до х*євішання, я вас не вбиваю, я вам х*ї не вішаю, - це роблять прибульці, які також «хитрять», говорять, що з вами борються ті, кого ви катуєте променями… О! Каламбур! Просто у мене у мозку сидять ті, хто сидить у ваших мозках, Лавров, Путін… Я тільки повідомляю, що ж то за війна! Путін, я ж тебе попереджав багато років тому, ще до війни Росії з Україною, що якщо бодай один твій руській боєць, ФСбешник, військовий, інший шакал із кривавої Росії, знищить бодай одного українця, я буду знищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, я знищу твого лікаря, психотронного, який несе відповідальність за твою особисту безпеку і життєдіяльність, я знищу тебе… А ти що? Ти не тільки не припинив вбивати українців, ти розв'язав війну з Україною! Більше того, я тебе попереджав, і ти знаєш, що я знаю, що твої вонючі шакали із психотронних мафій ФСБ і МО РФ за останні 23 роки, щодня вбивали різними методами, (різновиддям психотронних), не менше однієї людини… І ти хочеш, щоб я тебе простив? У тебе рило в крові! Я не прощу! Будеш відповідати за кожного вбитого українця! За кожного вбитого твоїми гнидами із ФСБ і МО РФ чоловіка на всій території земної кулі! Я не прощу! Але злочини твої настільки тяжкі, що… я те-бе знищу при будь - яких умовах! У тебе є тільки один метод продовження твого існування на цьому світі, - капітуляція, цілковите підкорення! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Дєрнєшься, - смерть! А твоїй сопливій військовій прокуратурі я говорю: «Щоб знали гниди кримінальні, як не боротись із пси-хотронною злочинністю ФСБ і МО РФ! Жодний шакал із військової прокуратури ї*атись не буде, доки не почне боротись із психотронною злочинністю армії і ФСБ Росії! Я не прощу! Сидіть, падли, і думайте, що ви військові! Прокуратура Росії, вас ніхто в світі не буде визнавати навіть за людей, не те, що за прокуратуру, якщо ви не почнете боротись із шакалом-президентом Росії Путіним, який забирає у кожно-го середньостатистичного росіянина право на 20 років життя! (Нагадую військовій і цивільній прокуратурі Росії, середня тривалість життя чоловіків Росії 62 роки, в той час як в ЄС і жінки і чоловіки мають середню тривалість життя більшу за 80 років). Цей шакал – президент небезпечний для здоров'я і життя кожного чоловіка Росії, не говорячи вже про Україну і українців, про народи всього світу… Я звертаюсь до військових Росії: «Ну що повоювали з Україною? Повоювали? Повоюйте! Повоюй-те! Повоюйте, шакали! Я не прощу! Гниду можуть захищати тільки гниди! Злочинця президента можуть захищати тільки злочинці! Армія Росії, як і ФСБ, - злочинці! Весь особовий склад армії і ФСБ Росії складається, на всі 100%, із бандитів та їм слухняних, як і все путінське суспільство Росії! У мене часто запитують росіяни: «А ти особисто бачив, що в Україні воює Росія, її армія! Її ФСБешники? Ти можеш це підтвердити особисто!?»… Путін магічно діє на росіян рядових, думаючи що то супермен! Якщо і бувають на території України рус-скіє військові, то це ті, які «заблудились» по – путіну звичайно! Я, вибачте, х*єю від такого запитання! Я відповідаю приблизно так: «Та ні, я не бачив, не чув, такого мабуть і не буває, ми ж «народ адін, славяни», то самі російські танки, гаубиці, гар-мати, «Град»и, «Смерч»і, «Ураган»и… на автопілотах, самі, приїжджають в Україну, без дозволу Путіна, Шойгу, ДержДуми… самі танки навчають сепаратистів ними керувати, стріляти із них, самі себе танки заправляють із «Заправщиков», які також самі приїхали слідом за танками, самі себе танки ремонтують, самі собі привозять набої, самі танки стріляють, самі танки вбивають українських бійців… В Росії, кажу дуже талановиті танки і їхні сепаратисти, особливо із бомжів, наркоманів, п’яниць, кримінальних зеків. Талановиті танки, швиденько так навчають талановитих русс-кіх наркоманів, п’яниць, бомжів бойовому мистецтву, та так, що ті швиденько так, шурують площадними враженнями території України, українських позицій… Талановиті бандити, наркомани, п’яниці талановито так попадають у вікна тих квартир, де жили чи живуть проукраїнські українці… Талановита Росія талановитий президент Росії, талановито воюють?! ». Ви що, запитувальники, хочете, щоб я назвав кількість росіян на російсько-українській війні… Це можна зробити! Причому до останньої руської потвори, пофамільно можна назвати… Оскільки у мозках у Путіна, Шойгу, сидять певні прибульці… Якщо вони мені скажуть, скільки в Україні русскіх бійців, - я вам повідомлю… Але я хочу зараз сказати важливе, - у мозках у Путіна, Шойгу, Мєдвєдєва, Патрушєва, Бортнікова… «сидять» певні істоти, які знають все, що знають вони… Тобто російське державне керівництво повинно знати, що ними,їхніми «державними» мозками граються… прибульці, які повідомляють мені тільки те, що вони хочуть повідомляти… Весь світ повинен знати, що російське державне керівництво дійсно особливе, підле, зверх нахабне… Уявіть собі, тільки про Путіна, - Президент Росії, начебто, у нього у мозку опоненти, а він займається жахливими злочинами, міжнародним тероризмом… Шакал, із шакалів шакал! Нє є*ісь скотина! Я не прощу! Путін, якщо ти, твої сопливі міністри, твої бандити з «Ос-танкіно» ще бодай один тільки раз назвуть українців фашистами, карателями… я почну винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно! Я знищу тебе Путін, раніше, ніж заплановано! Я не прощу! Я звертаюсь до солдатських матерів Росії, ідіть до Кремля, відірвіть х*й Путіну, разом із яєчками, - він йому вже не потрібний! Я дуже гарно розумію, що то означає, - втрачати синів! Моя родина репресована психотронними бандитами КГБ і МО СССР, (потім ФСБ і МО РФ), ще з радянських часів… У мене теж був син, про якого я нічого не знаю з 1999 року, - він у заручни-ках в Росії! Мене катують щосекунди в Україні променями із території Росії… Я схиляю голови за загиблими, ні в чому не винними російськими бійцями, яких си-лою, страхами, катуваннями Путін примусив йти на війну, я ненавиджу тих русскіх, хто свідомо прийшов на святу землю України вбивати українців, такі всі до жодного, до останньої руської потвори будуть знищені, але ж ви, матері російських бійців, повинні поставити себе на місце українців?! Ви що хочете щоб ми, українці, здались руським бандитам? Для чого? Щоб і ми здихали під керуванням цієї гниди так, як здихаєте ви? Щоб і ми, українці, здихали у 62 роки, як в Росії, а не у 80 років як в ЄС? Не вийде! Ви всі, вся Росія, повинні воювати із Путіним і путінцями, а не із українцями. Ви повинні знати одне, доки в Україні не було руських і руських танків, - був мир і спокій! Як тільки в Україні з'явились русскіє і русскіє танки, почалась війна. Звідси висновок, - убирайтесь із України! Назавжди! Щоб припинилась російсько-українська війна, потрібно, щоб із території України вийшли всі русскіє окупанти, сепаратисти і русскіє танки… Війна припиниться, - припиниться гибель русскіх бійців! Оце і є задача російським матерям! Звичайно я б хотів, щоб у мозках ваших російських державних керівників сиділи українці, а не прибульці, - можливо тоді б війна була припинена швидше! Хоча хто його знає, хто був би більш ефективний!? Я не прогнозую! Солдатські матері Росії повинні знати, що Росія все рівно буде переможеною, оскільки можна, теоретично, допускати, що Росія може перемогти Україну, Європу, США, весь світ, всю земну кулю, але ніколи Росія не зможе перемогти прибульців, тих,хто «сидить» у мозках у ваших кривавих путіних… Щоб Росія перемогла у цій війні, потрібно щоб Росія перемогла не населення земної кулі, а тих, кого Путін катує променями, Всесвіт, прибульців, інопланетян, а вони все підлітають і підлітають… Як взнати народу, перемагає Путін чи ні? Я не знаю, - це таємниця, Путін зможе перемогти Україну тільки в одному випадку, якщо він почне ї*атись! Для цього потрібно, щоб у нього були такі друзі, які б поставили йому його х*й на будь-яку ж…пу! Щоб Путін трахався, потрібно, щоб він став порядною людиною, а щоб він став порядною людиною, потрібно, щоб він підкорився тим, хто керує його мозком, а він підкориться тільки тоді, коли капітулює, коли убереться із України… Розкриваю ще один секрет, - я часто ненавиджу прибульців, бо вони і мене використовують! Я страждаю і із-за них! Наскільки я розумію психотронні технології прибульці можуть діяти набагато ефективніше, але не діють… У зв’язку і із цим, продовжують гинути мої брати – українці! Я намагався розібратись чому прибульці не діють ефективніше? Не розібрався! Але встановив істину, прямо пропорційну істину, - чим більше х*єют пропутінські шакали на сторінках соціальних мереж, тим більше прибульці вбивають пропутінських бійців… Чим більше х*єют ФСБешники «Останкіно», на своїх каналах, програмах, тим більше прибульці вбивають пропутінських бандитів, бійців, терористів, сепаратистів. Я закликаю росіян, російських телеглядачів, не довіряйте «Останкіно»? Там ФСБешні бандити орудують! Майстри перевертання, тенденційного висвітлювання, брехні, образи… Згадайте, які раніше були журналісти в «Останкіно», на політичних програмах, лобасті, в окулярах, інтелігентні… згадайте «Взгляд», В.Лістьєва, Д.Захарова… А подивіться зараз на отих телевізійних ведучих, в очі зразу кидається те, що вони не дуже вже лобасті, уже не в окулярах вони, мабуть комісії військові проходять, як офіцери, як агенти ФСБ, МО РФ… Такі собі пацани, горило подібні! Вони так скоро навчать російське суспільство, що… Почалось жахливе втручання у мою психіку і інтелект, в текст, я припиняю писати! Розміщую статтю без редагування! Путін убирайся із України! Я не прощу! Нє є*ісь, скотина! Дєрнєшься, - смерть! Я не прощу! Лавров, а тобі не соромно брехати, захисників Вітчизни називати фашистами, карателями, захищати бандитів дипломатичними моделями, якщо ти захищаєш бандитів, то і ти бандит?! Подобається бандитом бути? Побудь ще бандитом! Побудь! Не признавай Україну державою! Не признавай! Повоюй ще! Повоюй із Україною! Повоюй! «Останкіно», а вам не соромно «так» маніпулювати суспільною свідомістю беззахисного народу Росії, який дохне на 20 років раніше, ніж в Європі! Ваша заслуга у цьому також значна! Вам території хочеться! Отримаєте! Кожний отримає! Соромно за «таку» Росію! Ненавиджу окупантів, сепаратистів, терористів, їхніх холуїв… Не прощу! Ну і «нє є*ітєсь шакали!». Путін, я знову апелюю до тебе, тобі 62 роки, рівно стільки,скільки проживає середньостатистичний росіянин, - стріляйся, щоб ти знав, як живуть русскіє мужикі,скільки живуть, не покінчиш з життям самогубством, - я тебе знищу!

Немає коментарів:

Дописати коментар