Шукати в цьому блозі

вівторок, 17 лютого 2015 р.

723.Розумні і тупі населені пункти!

Публиковать на facebook Публиковать на LiveJournal Публиковать на Twitter Публиковать на ВКонтакте Публиковать на Мой мир Публиковать на Одноклассниках Учора, 15.02.2015, глава терористичної організації «ДНР», зрадник України, бандит і сепаратист, пропутінський, проФСБешний холуй Захарченко, вихвалявся, що він завоює всю територію Донецької області, а потім піде на Харків, завойовувати Харків, начебто у нього там багато спільників, які готові взяти до рук зброю, які чекають тільки його команди… Він навіть не сумнівається, що він завоює Харків! Міністр внутрішніх справ України А.Аваков відповів, що його (Захарченка), дійсно в Харкові чекають… в тюрмі, на Холодній Горі, там його спільники є… а харків’яни надивились уже на Донбас, на Донецьк, не хочуть харків’яни бути такими, як донецькі… Міністр А.Аваков висловився, що Харків цивілізований, порядний, розумний город! Харків цивілізоване, порядне, розумне місто! Мені не зразу, пізніше, але захотілось розвинути думку Аресена Авакова про розумні і тупі населені пункти, — так народилась ця стаття. «Останкіно» весь час обдурює своїх глядачів і слухачів, тим, що говорять, що в Україні йде громадянська війна, що український народ воює з українським народом, що слов̕яни воюють із слов̕янами… Насправді в Україні йде загарбницька,окупаційна, сепаратистська російсько-українська війна, як спецоперація ФСБ і МО РФ проти України, із застосуванням російської зброї, російської військової техніки, російських бойовиків, терористів, військовослужбовців Росії вкупі із зрадниками України, сепаратистами, із 5-ю колоною Росії в Україні… Росія себе перетворює в державу – ізгоя, перетворивши уже у спонсора тероризму, спонсора сепаратизму… Воюють не слов'яни із слов'янами, а порядні люди із бандитами, окупантами, сепаратистами, терористами та їхніми холуями. Український народ багато років тому вирішив, що йому краще жити вільним, заможним, здоровим, з середньою тривалістю життя і чоловіків, і жінок більшою за 80 років, як в ЄС, як в Об̕єднаній Європі, як у цивілізованих державах всього світу, ніж підневільним, бідним, хворим, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, як в Росії… До того ж в ЄС, серед працюючих громадян, людей із вищою освітою майже у 4 рази більше, ніж у Росії; та й середні зарплати, пенсії у 5-7 разів більші в ЄС, ніж у Росії… Тобто бажання українців мати такий рівень життя, який забезпечить середню тривалість життя громадян більшу за 80 років, як в ЄС, викликало ненависть у бандита Путіна, та його холуїв! Бажання українців мати такий рівень життя, який забезпечить середню тривалість життя більшу за 80 років, як в ЄС, і є головною причиною сучасної російсько-української війни! Більшість оглядачів, політиків, політологів, звичайних громадян, сходяться на думці, що Крим «відділився» від України не для того, щоб побудувати незалежну державу Крим, а для того, щоб «прічаліть» до Росії, начебто, тому, що в Росії пенсії і зарплати більші у 2-3 рази, ніж в Україні! Я ж стверджую, що це напівправда, більшістю ж брехня, бо навіть кримчанам повинно було бути зрозуміло, що потрібно Криму було йти разом із Україною в ЄС, бо там пенсії і зарплати у 5-7 разів більші ніж в Росії?! Чому русскіє Криму не пішли разом із Україною в ЄС, в європейську і світову демократію, а полізли в Росію? Під панування ФСБешної мафії Росії, яка узурпувала владу в Росії? Та тому, що то було не природне волевиявлення, а спецоперація ФСБ і МО РФ, тобто кримські комуністи та кримські КГБісти підкорились (по лінії КГБ) московським КГБістам, ФСБешникам, які узурпували владу в Росії. Бо якби то було природне волевиявлення кримчан, (до речі як і людей із терористичних організацій ЛНР та ДНР), то, як уявляється, якби питання стояло куди їм йти в ЄС чи в Росію, то більшість громадян вибрало б шлях до ЄС, до Об̕єднаної Європи, до європейської і світової демократії, а не до Росії, бо в ЄС: зарплати і пенсії більші за російські у 5-7 разів; серед працюючих громадян з вищою освітою в ЄС більше, ніж у Росії майже у 4 рази; середня тривалість життя і жінок і чоловіків в ЄС, більша на 20 років, ніж середня тривалість життя чоловіків в Росії… Уявіть собі, якби так стояло питання, більшість людей із Криму, ЛНР, ДНР вибрали б шлях в ЄС, а не в Росію, бо зарплати – пенсії в 5-7 разів більші, і, при цьому, середня тривалість життя на 20 років більша, ніж в Росії… Чому ж кримчани і донбасівці полізли в Росію? Тому, що то була спецоперація ФСБ і МО РФ в Україні, з попередньо ретельно підготовленою пропагандою… Мені, наприклад, дуже соромно за громадян України із Криму і Донбасу, — Путін їх використав у якості тупих людей, які навіть не розуміють, що мати середню тривалість життя у 80 років, як в ЄС, краще, ніж 62 роки, як в Росії у чоловіків. Тому, умовно, говорячи не про академічний інтелект, а про практичний, побутовий інтелект, розумні громадяни України пішли в ЄС, а тупі громадяни пішли в Росію, щоб здихати на 20 років раніше, ніж в ЄС вмирають громадяни… На території України виникли не тільки окремі громадяни, не тільки трудові колективи, але і цілі населені пункти: хутори, села, селища, міста… громадяни яких також розділились на розумних і тупих.. Розумні хутори, села, селища, міста йдуть до ЄС, до європейської і світової демократії, а тупі хутори, села, селища, міста йдуть до Росії… На жаль гарні українські міста Луганськ та Донецьк, їхні жителі, разом із частинами територій своїх областей, а також населені пункти Криму, виявились тупими, такими, що під диктовку ФСБ і «Останкіно» полізли туди де зарплати і пенсії в 5-7 разів менші, і де чоловіки живуть на 20 років менше, ніж в Об̕єднаній Європі! Що мав на увазі міністр А.Аваков, коли називав Харків розумним містом, я не знаю, але я такий зміст вкладаю в розуміння розумного чи тупого міста… Можливо А.Аваков, відповідаючи зухвалому бандиту Захарченко на його бажання завоювати Донбас, Харків, Україну… мав якраз такий зміст… На жаль люди із Криму, Донбасу, виявились не тільки тупими, але і боягузами, бо підкорились бандитам ФСБ і МО РФ, які і забирають у них право на 20 років життя… У тих державах, в яких керують бандити, великої середньої тривалості життя громадян не може бути навіть теоретично, бо бандити обдирають населення майже «до нуля»… Цим і пояснюється, що Росія, яка не є членом ЄС, НАТО, ні з ким не ділиться своїми ресурсами, при незліченних, казкових багатствах, має середню тривалість життя чоловіків Росії 62 роки, на 20 років меншу, ніж в Європі… Для чого живете, русскіє? Зате вони в одній кодлі, зате вони не відповідають за будь-які злочини… Тому на Донбасі воюють люди мислячі із тупими, кривавими і підлими путінцями… До кожного російського сепаратиста, окупанта, терориста, їхнього холуя… в Україні і світі відносяться як до бандита, який приліз в Україну позбавляти кожного українця права на 20 років життя… Життя людей позбавляють бандити, тому до путінців в Україні відносяться як до бандитів… І тільки… Бог дає людям життя, а російські путінські окупанти, сепаратисти позбавляють кожного середньостатистичного громадянина права на 20 років життя, кожного! Путін, путінці, — безбожники, — їм Бог не простить, Україна не простить, я не прощу! Уявіть собі і той ублюдок Путін ходить до церкви?! Що він там забув? Забирає життя у тих, кому життя дав Бог, і ходить до Бога?! Таким чином в Україні воюють розумні люди, розумні міста, як Харків, по-Авакову, які хочуть мати СТЖ більшу за 80 років, як в ЄС, з путінцями, які мають СТЖ чоловіків 62 роки, як в Росії, і іншого життя вони не хочуть. При цьому, замість того, щоб намагатись удосконалити своє життя, наприклад, відмовившись від ФСБешної влади, чи вступити в ЄС, в НАТО, вони, навпаки, силою війни, затягують чужі народи, нації, держави під себе, щоб і завойовані ними народи здихали так, як вони, в 62 роки. Вибачте, шановні читачі, вас, мабуть, уже дратує те, що я, майже в кожній статті, причому по багато разів, повторюю одне і те ж, що громадянам краще жити більше за 80 років, як в ЄС, ніж 62 роки, як в Росії… Мені уявляється, що простішої арифметики не буває, але ж бачите, як ФСБ і «Останкіно», «водят за нос» мільйони громадян… Виходить, що я, буквально, «вдовбую» в мозки читачам, що їм краще жити як в ЄС, ніж так, як в Росії… Російський генералітет, російське офіцерство, військові пенсіонери Росії, працівники «Останкіно»…: «Ну хто з ким воює?!»; Потрібно бути не проти війни, а проти Путіна, бо те, криваве, жахливе, страшне, що натворив Путін, можна знищити тільки війною, — Путіна також потрібно знищити! Ті, хто підтримує Путіна, розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють! Якби народ Росії був розумним, він би розумів, що їм не радіти потрібно від приєднання, від анексії Криму, Донбасу… а навпаки, потрібно ненавидіти отих сопливих ублюдків, отих зрадників України, бандитів, сепаратистів, сосунків: Аксьонова, Плотницького, Захарченка, Пушиліна, Пургіна… тому, що вони очолюють депресивні регіони, які потребують дотації із державного бюджету, тобто, якщо уявляти Крим і Донбас російськими, то туди потрібно вкладати систематично гроші, доволі великі гроші, із державного бюджету Росії, — із кишені громадян Росії, а громадян Росії, явно і таємно, замучив Путін і його ФСБешна влада уже настільки, що середня тривалість життя (СТЖ) чоловіків Росії складає 62 роки, в той час як у ЄС і жінки, і чоловіки мають СТЖ більшу за 80 років… А тепер народу Росії потрібно ще й підтримувати сосунків Захарченка, Плотницького, Аксьонова… які «присосалісь», присмоктались до державного бюджету Росії, до російських грошей, до російських озброєнь, до російської дипломатії, до російської живої сили, тобто до дітей, чоловіків, батьків російських жінок! А в Росії і так жінок на 10 млн. більше, ніж чоловіків, щодня 10 млн. російських жінок лягає спати без чоловіка… Був би розумний народ Росії так не віддавав би своїх дітей озвірілим бандитам із терористичних організацій «Криму», «ДНР», «ЛНР»… «на убой», як кажуть ваші полонені бойовики… Я знову попереджаю державні керівництва, генеральні прокуратури, слідчі комітети, суди… всі правоохоронні системи всіх держав усього світу… Путін створив жахливу злочинність, бандитів, особливо психотронних бандитів ФСБ і МО РФ, непідсудних за будь-які злочини, навіть за вбивства, за пограбування і катування ніколи, ні в чому не винних громадян, за організацію воєн, за сепаратизм, за окупацію, за тероризм, за спонсорство тероризму, за спонсорство сепаратизму, за переділ кордонів без дозволу тих держав, кордони яких переглядає Росія без дозволу ООН… Занадто самостійний цей ублюдок Путін. Ви, правоохоронні системи, не можете справитись із путінською злочинністю, непідсудною за будь-які злочини, частина вас і є непідсудна злочинність, а інша частина є слухняною непідсудним за будь-які злочини злочинцям… Я вимушений боротись із непідсудною злочинністю самостійно… Скоріше не я, а мої прибульці, яких я особисто не знаю ніяк, зв’язаний я з ними тільки по каналам космічного біологічного радіозв’язку… Я їх усіх, бандитів, які займаються злочинною діяльністю безкарно, знищу, тому, що вони мені погрожують знищенням! Я ніколи, ні в чому, ніде не був винним, а мене хочуть знищити? Не по – чоловічому вмирати, не помстившись бандитам! Я вас усіх попередив! До мене не добивайтесь! Я вам все сказав! Всі, хто буде добиватись до мене зі злочинним, ворожими мені цілями, — будуть знищуватись у любій координаті земного і навколоземного простору… Я не буду називати усіх кандидатів на знищення, більшість із них я не знаю, їх знають мої прибульці, які займаються моєю системою безпеки, — скажу лише, що в список на знищення входить В.Путін… Я його знищу! Я не прощу! Я знищу цього істинного ворога народів… Одією із причин знищення цієї потвори є те, що він знищує громадян, які борються із злочинністю… Я звертаюсь до населення всіх країн всього світу! Ну що, громадяни, навтішались? Навчились підкорятись бандитам, навчились виконувати їхні задуми? Навчились допомагати бандитам перетворювати мене у раба у бандитів – підприємців, після згвалту? Для чого? Для того, щоб бандити перед смертю моєю «БЕкали» і «МЕкали»… В «козла отпущєнія» грають сопливі, криваві генерали, разом із своєю ВВСівською офіцернею. Я звертаюсь до російського генералітету, — ніхто ї*атись не буде доти, доки ви не навчитесь розмовляти із тими, кого ви підключаєте під промені! Путін, Шойгу… не покинете Україну разом із своїми окупантами і сепаратистами, — я вас знищу! Дєрнєтєсь, — смєрть! Не будете підкорятись, — не будете ї*атись! Звертаюсь до лікарів всього світу, — не будете вбивати уголовніков, вони вас знищать, за те, що ви не можете їх вилікувати від імпотенції, бо вони не ї*уться! Можете їм говорити правду, спирайте все на прибульців, але ж ви знаєте, що бандити цього не розуміють, вам краще їх знищувати, щоб не мати ускладнень в житті… Багато нелюдей – бандитів хочуть мене знищити?! У мене це викликає подив! При чому тут я? Я вам ваші х*ї не вішаю, я злочинів не здійснюю, у мене нема психогенераторів, з вами борються ті, хто вас знає, як бандитів… Я просто біоробот, я репресований бандитами ФСБ і армії, мене переслідують щосекунди, променями, вдень і вночі… Просто мене використовують ті, хто бореться із непідсудною злочинністю, тобто із ФСБешною злочинністю… Мені дістається! Я ненавиджу і тих і інших! Цю, і іншу інформацію, я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, автори такої інформації мені невідомі, називаються прибульцями! Я так їх і називаю, — прибульцями, бо вони прибули у мій мозок… Хоча я не вірю ні в яких прибульців, але ж «Останкіно» ваше розумне, чи не щодня вони розповідають вам усім про прибульців, інопланетян, — ви ж вірите «Останкіно»? Вірите? От і вірте «Останкіно», — мені не вірте! А я, мабуть, буду писати до тих пір, поки мене читають! Можете провірити «Останкіно», їхніх підлих шакалів ФСБешників, на правду, запитайте у них: «А хто той, із – за кого Путін не є*єтся?! А чому він не ї*еться? А Шойгу чому не ї*еться! А чому російські, найпідліші у всьому світ, генерали не ї*уться? Чому я їм говорю: «Не будете підкорятись, — не будете ї*атись! Не покинете Україну разом із своїми військами і сепаратистами, бойовиками, терористами, — уб̕ю! – запитайте у них ще, — А для чого потрібно вбивати ніколи ні в чому не винну людину, яка хотіла, щоб росіяни жили на 20 років більше, ніж зараз при Путіні?»... А чи потрібно вбивати взагалі, — росіяни у вас запитую, у вашої правоохоронної системи, — чи потрібно вбивати тих, хто здійснює злочини безкарно? Мені уявляється, що всі нормальні громадяни скажуть, що злочинців, які здійснюють злочини, та ще й проти здоров̕я і життя громадян, безкарно, потрібно знищувати?! Чи не так? Якщо бандита, який вбиває людей посадити не можна, то що? Його потрібно знищити! А чому Путіна ви не знищуєте? Вибачте, шановні читачі, за таку модель викладення написаного… Психотронні технології, особливо біоробототехнології космічної медицини… всьому голова! Люди вірять у те, у що хочуть вірити, — уявляю, що мені все ж таки вірять! А ваш неселений пункт, (ваш хутір, село, селище, місто) розумний, чи тупий по шкалі міністра А.Авакова? Мені хочеться, щоб всі читачі проживали на територіях розумних населених пунктів… Там цікавіше, спокійніше, надійніше, конструктивніше, щасливіше… там люди мислячі, на відміну від бандитів Путіна, Шойгу, Плотницького, Захарченка, Аксьонова, Пургіна, Пушиліна… які тільки хизуються успіхами російської армії, які тільки накази бандита Путіна виконують, там люди творчі, які хочуть заробляти зарплати і пенсії у 5-7 разів більші, ніж в Росії, які хочуть мати середню тривалість життя більшу за 80 років, як в ЄС, а не 62 роки, як в Росії… Сопливих сосунків: Аксьонова, Захарченка, Плтницького, Пушиліна, Пургіна, їхніх бандитів, потрібно всіх до жодного повісити, бо вони війною нав'язують народу спосіб життя, при якому люди будуть жити на 20 років менше, ніж живуть у Вільній Європі! Ці гниди у кожної людини забирають право на 20 років життя! Убий путінців!

Немає коментарів:

Дописати коментар