Шукати в цьому блозі

вівторок, 24 лютого 2015 р.

726.Путіну про "реванш України".

http://www.blackseanews.net/read/95627 Уголовный демагог, хизується силою! Путін, в 1933 р. в Воронежській області Росії в школах викладали українською мовою. Та й Краснодарський край цілком український. Уяви собі, що українська пропаганда зробила з населенням хоча б цих регіонів, - Воронежської обл., та Краснодарського краю те, що зробив ти, що зробили ФСБешники "Останкіно", російські війська і ФСБ з Кримом і Донбасом в 2014 році? Тобто "жовто-блакитні чєловєчкі" України окупували б ці регіони, провели б "цивілізованний" референдум, приєднали б ці регіони у склад України?! Що б ти робив? Як би ти називав свою діяльність? "Реваншизмом" ублюдок ФСБешний, як раз ти займаєшся, а не Україна, ти повертаєш СССР військовою силою, а не Україна, не Порошенко! Щоб нормалізувати ситуацію в "собственном государстве", потрібно, щоб ти, Путін, убрався із України разом із своєю армією, бойовиками, терористами, зрадниками України, які хочуть бути громадянами Росії! Убирайся, - ситуація нормалізується! Фраєришся, потвора, своєю силою? Яку ти застосовуєш, начебто, таємно в Україні, та так, що ніхто у світі не може тобі довести, що ти утримуєш напругу в Україні, а не громадянська війна! Ти, ФСБешний демагогічний шакал, «цивілізованим образом» відновлював стосунки з Чечнею? Ти переграв світ у пропаганді! Що і призвело до того, до чого призвело! Але ж як ти творив свою пропаганду, щоб твій народ Росії став сліпим, безвольним, підлим, крива-вим, жорстоким, слухняним тобі, бандитам ФСБ, бандитам «Останкіно»? Тобі нагадати, ублюдок? Для чого ти підривав житловий будинок у Москві, здається по вул. Гур̕янова 19? Для того, щоб створити суспільну думку народу Росії, іншими словами, щоб народ Росії дав тобі добро на війну з Чечнею! Для чого ти труїв людей в театрі? Для чого ти знищував лю-дей? Хіба може бодай хтось в Росії сказати, що, наприклад, Старовойтова, Рохлін, Юшен-ков, Фьодоров, Лість̕єв, Новодворська, Дєвотчєнко, Політковська, Літвінєнко… нанесли хоча б якийсь ущерб Росії? Вони дійсно нанесли ущерб, але не Росії, не російському народу, а тобі особисто, - і ти їх знищив?! Тепер ти знаєш, чому народ Росії слухняний тобі, іншим твоїм бандитам ФСБ? Ти можеш назвати публічно чисельність порядних громадян Росії, яких ти знищив неявно, променями, начебто природними смертями? Я впевнений, що десятки тисяч! Ти міг би і названих мною людей знищити неявно, променями, наприклад, штучно викликаючи хворобу, як Новодворську… Але зиску, вигоди, від таких знищень не було б. Тобі ж потрібно утримувати народ Росії у покорі, слухняним бандитам ФСБ, а для цього тобі потрібно утримувати російський народ у страху, для цього потрібно організовувати війни, потрібно вбивати, тому ти вбиваєш публічними вбивствами, як Старовойтову, як Лість̕єва, як Політковську, як Літвінєнка… Мені соромно і страшно за російський народ, як же потрібно було катувати народ Росії страхом, що ти, Путін, гнида, шакал і ублюдок, своїм правлінням Росією, забираєш у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, у кожного русского мужика ти забираєш 20 років життя, і ті ж русскіє мужики – ссикуни, тебе вибирають за цей геноцидний злочин у президенти Росії? У мене в голові не вкладається такі твої феєричні, садистські можливості, такої твоєї пропаганди… Путін, а ти не ссиш, що народ Росії все ж таки прозріє, розбереться, хто ж ти такий насправді, якраз для народу Росії? Чи ти вже давно готовий пусти собі кулю в скроню? Ублюдок, стріляйся зараз, - пізніше буде гірше! Скільки ти років ламав і ставив на коліна Україну? Скільки ти років штучно розпалював ворожнечу поміж русскімі і українцями? На південному сході України тобі це вдалось! Ще хочеш? Видумавши захист російськомовних?! Видумував всілякі байки про українських фашистів, бандерівців… Тобі вдалось?! Що далі? Я не прощу! Путін, ти і твоя ФСБ, - безбожні! Ти забув Божу заповідь: «Не роби комусь того, чого не хочеш, щоб зробили тобі!». Не покинеш Україну найближчим часом, - я розпалю на тери-торії Росії такий конфлікт, в результаті якого твоя Росія розсиплеться на шматки! Я не про-щу! Не будеш шукати того, хто тобі повісив х*й, - я тебе знищу! Із-за твого х*я знищена величезна кількість людей, тисячі, і не тільки на війні твоєї армії, зрадників України з силами АТО України! Для чого ти, і твоя соплива, кривава ФСБ вішаєте таємно, дистанційно, невидимо, про-менями, х*ї громадянам? Для того, щоб їх зламати, поставити на коліна, підкорити банди-там ФСБ? Тебе ж за це не вбивають? А чому ти не хочеш підкорятись тим, хто тобі повісив х*й? Чому ти і твої сопляки хочуть вбивати тих, хто тобі повісив х*й? Тобто ти, потвора, навіть не граєш за своїми ж ФСБешними неписаними правилами?! Тобто тебе і за твої порушення неписаних правил ФСБ потрібно знищити! Щоб знав куди ти потрапив! Ти граєш по іншому ФСБешному правилу: «Слабый обязан подчиниться сильному!». Ти вважаєш себе сильним? Не будеш розшукувати тих, хто тобі повісив твій х*й, - я тебе знищу! Ти повинен підкоритись тим, хто тобі повісив х*й, а для цього ти повинен підкоритись тим, хто сидить у тебе у мозку, - не будеш з ними розмовляти, - я тебе знищу! Щоб ти знав хто той, із – за кого твій х*й не стоїть! Це той, хто тобі твій х*й повісив! Не покинеш Україну, - не будеш ї*атись! Не покинеш Україну, - я тебе знищу! Я не прощу! Я тебе знищу за злочини, за геноцидні злочини, якими ти займаєшся безкарно! Твої сосунки мене катують променями, рятують тебе! Я їх ненавиджу, бо це бандити які рятують бандита, тобто тебе! Логіка їхня проста, якщо я, з подачі прибульців, уособлюю із себе ту людину, яка з тобою бореться, як з бандитом, окупантом, як і ті, хто тобі х*й повісив, тобто прибульці, то у твоїх бандитів катування мене означає, що ті, хто тебе захищає не бояться мене, а значить ти сильніший за мене?! Як ти до цього відносишся? Звичайно мені, м’яко кажучи, неприємно бути у такому біороботичному стані, та ще й боротись із такою підлою гнидою як ти! Але ж ти дуже вже далеко зайшов! Ти будеш зупинений, шакал окупаційний! Я не прощу! Не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Від того, що твої психотронні бандити катують мене, твій х*й не підніметься! Сиди, шакал, і думай, що ти військовий! Щоб знав, як не розуміти, хто військовий, - я чи ти?! Я не прощу такого відношення до мене всього людства! Ти зробив так, що всі 7 млрд. мешканців земної кулі військові, а я один цивільна людина… Жахливо! Страшно! Доля така у мене!? Ну що будеш робити, Путін? Так і будеш зі мною мірятись силою? Не соромно? Так і будеш ідентифікувати чий х*й дорожчий? Мій чи твій? Ну ти і гнида? Чого ти поліз з війною в Україну? Я ж тобі казав багато років назад: «Подавай у відставку і сиди так, щоб тебе ніхто не знав, не бачив, не чув!», а ти що? За декілька років до цієї російсько-української війни, яку я випереджав, я пропонував розмежувати ці дві нації, русскіх і українців, шляхом виве-зення окупаційних, непримиренних русскіх із України на ПМЖ в Росію, - це було б безкро-вно, мирно, і набагато дешевше, ніж оця русско-українська війна?! Чи не так! Запитай у твого прем’єра Мєдвєдєва, він оцінював вартість такого виселення непримиренних русскіх із України на ПМЖ в Росію?! Мовчиш! Не оцінював! А це і значить, що тобі потрібна була окупація України, а не захист російськомовних! Тобі оті російськомовні «до лампочки», тобі потрібна окупація України, реставрація СССР під назвою «Вєлікая Россія». Твоєму, підігрітому «Останкіно», російському народу сподобалась ця ідея! Тобто і зараз твоєму народу подобаються вантажі «200», які йдуть в Росію?! Путін, а чого ти ховаєш своїх героїв вночі, таємно, щоб ніхто не бачив, не чув і не знав? Вони ж герої у тебе?! Чи ні? Їх навпаки потрібно ховати з помпою, щоб весь народ Росії знав своїх героїв? Чи бандитів, окупантів, сепаратистів, терористів? Яка у тебе логіка? «Раздєляй і властвуй»? Путін, невже ти думаєш, що твоєму народу, руськім мужикам, подобається бути такими великими, але здихати на 20 років раніше, ніж у Об̕єднаній Європі? Чого ти не хочеш свій народ зробити цивілізованим? Ти знаєш, що з тобою буде, коли російський народ прозріє, коли він взнає хто ти такий насправді? Тому твоя страшна пропаганда те і робить брехнею і тенденційністю інформації, щоб тебе утримувати при владі! Убирайся із України! Путін, не припиниш російсько-українську війну, не покинеш Україну разом із своєю армією, ФСБ, бойовиками, терористами, сепаратистами, зрадниками України… я тебе все рівно знищу, рано чи пізно, - я тебе знищу, і все рівно поверну Росію на шлях демократич-ного розвитку! Я не прощу!

Немає коментарів:

Дописати коментар