Шукати в цьому блозі

субота, 13 червня 2015 р.

756. Психотронна солянка від 13 червня 2015 року.

Росіянам, русскім: окупантам, сепаратистам, пропагандистам «Останкі-но»… Писати мені важко. Я, - біоробот! В мою психіку і інтелект весь час втручаються психотронні злочинці, таємно, дистанційно, невидимо, променями (біоробототехнологіями космічної медицини), нав’язують свої думки. Мною, моїм мозком граються! Керують моїм мозком, функціями мого організму, мисленням… Іншими словами мене позбавили можливості мислити, запам’ятовувати, діяти так, як потрібно мені… Виставляють, підставляють, тощо! Іноді кричать: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против тебя!». О! Радісно мені!? Чи не так? Як би там не було, але у мене такий літературний жанр, - письмо під катуваннями! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку. Автори інформації, частіш за все, мені невідомі. Серед них багато брехунів, які письмо використовують у своїх злочинних цілях, наприклад для дезорієнтації читачів. Щоб не виглядати перед читачами таким, як психотронні оператори, які піддиктовують, які втручаються в мою психіку і інтелект, які позбавляють мислити, запам’ятовувати, діяти, я часто, майже у кожній статті, нагадую читачам, щоб читали уважно, щоб розуміли, що йде втручання у психіку і інтелект письменника, - можливе чи викривлення, чи навіть зміна змісту, з точністю до навпаки… Читати таке дуже важко, але ж, поки що читають?! До того ж, шановні читачі, якщо вам важко читати, то ви повинні розуміти наскільки важко жити таким письменникам, наскільки важко писати під постійними катуваннями променями… Я, звичайно, пишу для читачів, - будете читати, я буду писати, по-можливості, не будете читати, - не буду писати… Я багато років страждав від незнання, був допущений КГБ СССР до робіт з двома нулями, - «00», до «цілком таємних» робіт по спеціальностям 20.02.14 («Во-оружение и военная техника ВВС») и 20.02.15, («Гидроаєродинамика, динамика движения и маневрирования боевых средств»), займався наукою, випробування-ми новітніх бойових авіаційних комплексів, їх озброєнням, писав матеріали до інструкцій, підручників радянським асам, щось значив при прийнятті БАК на озброєння в армію СССР, працював суміжно і в безпосередньому контакті із військово-промисловим комплексом СССР…, але, до пори до часу, не знав навіть про існування оцих жахливих променів, якими мене катували навіть в військових кадрах. Я багато років страшенно мучився від застосування психотронними бандитами (психотронними операторами) проти мене променів… Страждав жахливо в невідомостях свого стану, в можливостях біоробототехнологій космічної медицини, в жахах, які відбувались весь час навкруги мене, в усьому суспільстві і світі… Деякі публікації на «мою променеву тему», особливо у зв’язку із проблемами сучасного стану суспільства, мабуть, є сенс розглядати, як, бодай таку, невеличку, як комариний укус, чи ще якусь, помсту КГБ, ФСБ, армії, всім, хто з такими шакалами використовував ці, психотронні технології для особистої користі, в основному для особистого збагачення, але не для підвищення істинного рівня державної безпеки, істинного рівня обороноздатності… Але мене ніколи не займала помста, як така, - це мало можливо, чи зовсім неможливо під променями. До того ж склад моїх особистих якостей зовсім інший! Я був борцем, - тихим, занадто спокійним, виваженим, але борцем, відповідальною людиною, яка робила себе сама, яка боролась весь час за досягнення якоїсь мети, якщо була якась сила, яка заважала мені, я з нею боровся, - звичайно, як міг, у зв’язку із рівнем мого пізнання світу. За що поряд зі мною завжди і скрізь були люди, які «ставили мені палки в колеса мого розвитку». Частіш за все ставили «таємні палки в колеса». «Підсиджували, підставляли, використовували, тримали іграшкою…». А більшість людей мали зовсім інший склад особистих якостей, - не боролись, а влаштовувались у житті («устраивались в жизни», «а мне органы помогли трудоустроится»… Ходили, просили, носили гроші, таке інше). Звичайно радянській системі корупції завжди підходили люди другої категорії, їх поважали, їм давали хід. Але порядні люди, порядні керівники, відповідальні керівники, завжди намагались позбавлятись «жучків», «жучар», намагались підібрати собі людей першого типу. Я, на основі свого власного психотронного досвіду, був завжди заклопотаний долею як окремих, ніколи ні в чому не винних, закатованих психотронними бандитами громадян, так і суспільства в цілому… Мені завжди шкода було людей! Які з великими очима приходили у цей, такий жорстокий, страшний і кривавий світ, хотіли бути щасливими, заможними, порядними, закоханими, але були обдурені жахливою пропагандою, яка примушувала народ відноситись до бандитів, як до захисників народу! Іншими словами, психотронні бандити, непідсудні за будь-які злочини, дурачили мене десятиріччями, - я більше не хочу, щоб бодай ще одна хоча б людина страждала так, як я, тому я рятую лю-дей так, як можу, знаходячись під жахливими стражданнями… Я, частково, готую людей до суспільних жахів… Я розповідаю людям про те, що може чекати кожну людину, кожну, та таке страшне, про що ніде не можна дізнатись… Краще знати, ніж не знати! Тоді багато суспільних жахів можна бодай пояснити, з розумінням відноситись до них… Люди повинні бути порядними, уважними, спокійними, виваженими у своїх родинах, шанувати батьків, чоловіків, дружин, дітей, оскільки відбувається жахливе втручання у приватне життя громадян, злочинці дуже гарно вміють використовувати одних членів родини проти інших… Особливо полюбляють організовувати, використовувати, непідсудні за злочини садисти, сексуальні злочини, що вони тільки не виробляють в родинах, щоб розірвати шлюби, щоб перетворити кожну людину у самотню, по моделі «каждый болен, - каждый одинок!». Щоб легко можна використовувати людей, щоб легко було гратись людьми… І, що жахливо, боротись з ними майже неможливо, а якщо боротись, то тільки «їхнім же салом, - їм по сусалу», тобто вони реагують тільки на подібне, з ними потрібно робити те ж саме, що вони роблять із своїми супротивниками, інакше їх не можна взяти… Це найскладніша проблема у світі у боротьбі із психотронною злочинністю, яка дуже тісно зв’язана із класичною злочинністю… Людство повинно знати, що серед людей, на вулицях, в приміщеннях, в роди-нах, трудових і ратних колективах, є люди, - біологічні роботи, тобто люди, якими керують невидимо, дистанційно, таємно, променями психотронні оператори. Такі люди можуть бути «стукачами поневоле», тобто вони можуть не знати, що вони під променями, але все, що вони чують, бачать, відчувають, таке інше, бачать, чу-ють, відчувають психотронні оператори, які прослуховують мозок підключеної людини, наприклад, Путін може сидіти у Кремлі і знати про що думають конкретні російські генерали, опозиційні політики, чи солдат в окопі на російсько-українській війні, чи як трахається якась цікава жінка, у які дірки свого тіла вона вставляє статевий член статевого партнера, - це генерали Росії полюбляють більш за все…Такі люди можуть бути різними: «шутами гороховими», надсерйозними діячами, інженерами, робітниками, вчителями, лікарями, політиками, розвідниками, вбивцями, злодіями, костоломами, бомжами, п’яницями, «крутими» … Будь – ким! «Круті», -це найбільш підозрювана категорія, що це КГБешний бандит, підключений під промені, якими йому допомагають бути крутим… Порядним людям променями, майже завжди, шкодять. Біоробот можуть бути адекватними ситуаціям і неадекватними! Такими, як керують мозками! У зв’язку із цим всі громадяни повинні бути серйозними, уважними, іноді навіть настороженими один до одного! Такі реалії психотронної епохи! Таке життя сучасне. Кожний громадянин повинен знати, що будь-яка людина, в будь-який момент часу, у будь-якому місці, при будь-яких обставинах, може стати як злочинцем, так і жертвою злочинів! В залежності від того, як психотронні оператори будуть керувати мозками людей… Тому всі люди повинні бути уважними, серйозними, терпляче відноситись один до одного, - «не махати шаблями»… Час керівників, які «махають шаблями», закінчився, - потрібно все, завжди і скрізь, ретельно обдумувати, - інакше можна наробити біди. Але оперативність і рішучість ніхто не відміняв?! Хто такі психотронні оператори? Я можу знати тільки частково, - наприклад, військовослужбовці армії і ФСБ РФ із психотронних структур Росії. До них можуть відноситись представники військово-космічної розвідки Росії. Це не тільки ті, хто займається візуальними спостереженнями, фотографує поверхню землі, тощо, а і ті, хто експлуатує психотронні генератори променів, хто керує станом здоров’я, функціями організмів, поведінкою космонавтів на орбіті з землі за допомогою про-менів … Так, як космонавтом на орбіті, можна керувати мозком будь-якої людини, яка знаходиться у будь-якій координаті земної кулі. Коли мене у Москві катували променями голоду, моя маса тіла, яка у мене була тоді 96-100 кілограмів, знижува-лась до 50 кілограмів… Відомий радянський космонавт Алєксєй Лєонов глузував наді мною, реготав і підсмикував (без злоби правда, не так, як інші): «Прошел ис-пытание на выживаемость! Ха-ха-ха!». Я, взагалі - то, вважаю, що подібне «іспита-ніє», тисячі інших, не закінчуються без шкоди для здоров’я. Я якось порівнював свої фізичні, інтелектуальні і психічні характеристики, коли мені було 50 років, з 75 літнім чоловіком, - по більшості показників я програвав йому! Тому я зараз говорю прем’єр-міністру Росії Д.Мєдвєдєву, президенту Росії В.Путіну, держдумівцям На-ришкіну, Матвієнко, міністрам Шойгу, Бортнікову, голові СНБіО РФ Патрушєву, Генеральному Прокурору РФ Чайці, Головному військовому прокурору, російським судам, мінздраву… не приймете сумісні укази, накази, постанови, закони… «Про пожиттєве забезпечення громадянина України В. І.Коваленка, та його оточення, як державного і міжнародного діяча найвищого рівня… за всіма його потребами…» я вас всіх рознесу «в пух і прах»… Доки не приймете подібну постанову, доки не почнете її реалізовувати, - трахатись не будете ніколи! Я все рівно підкорю собі всю армію, всю державну безпеку, всі суди, весь мінздрав, всю поліцію, всю адміністрацію президента Росії, весь Кабмін РФ, всю державну думу РФ, весь слідчий комітет.. і все рівно встановлю конституційний лад в Росії! Замість диктатури бандитів ФСБ і армії РФ! Я не прощу вам ваших «іспитаній». Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! До речі мені весь час погрожують знищенням, особливо штучно викликаною злоякісністю, іншими вашими способами… Я не коментую! Пожалієте! До речі ваші х*ї вам вішають ті, хто сидить у вас у ваших баранячих мозках, - їм і підкоряйтесь! Я вам ваші х*ї не вішаю, - у мене нема психогенератора! Шукайте тих, хто вам їх повісив. Бандити кажуть: «Скажи їм, що ваші х*ї вам вішають ті, кого ви катуєте променями! Гі-гі-гі!». Я б вас уже давно знищив, за злочини, якими ви займаєтесь безкарно, але прибульці, які прибули до ваших мозків, які керують вашими мозками, мають іншу позицію, - вони хочуть вас використовувати! Знищити можна в любу мить!... Я вимушений вам нагадати, що моє звернення до вас у частині прийняття вашого рішення, указу, постанови, наказу, закону про моє (і мого оточення) довічне забезпечення по реальним потребам, є офіційним, - не будете реагувати?! Пожалієте! Я не прощу! Ви повинні розуміти, що якщо ви не прореагуєте на цей запит, то до вас весь світ буде відноситись так, як я, - не як до президентів, прокурорів, прем’єр-міністрів, міністрів, суддів, лікарів… а як до жахливих бандитів сучасності, непідсудних за злочини, тобто як до таких, яких потрібно знищити, бо злочинці, але непідсудні! Цим ви відкриєте полювання за собою! Я не прощу! При-чому кожний із вас повинен знати ,що народ Росії мене підтримає завжди, - мене, а не вас, бо я його захищав багато років поспіль! Ви реально забираєте у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, а я той, хто бореться за те, щоб європейський рівень життя досягла не тільки Україна, її народ, але і народ Росії…Щоб і русскіє мали середню тривалість життя не 62 роки, як зараз в путінсь-кій Росії, а більшу за 80 років, як в ЄС, хоча, якщо чесно, не заслуговує ще російський народ на це, намучиться ще світова цивілізація з російським народом, сирий ще дуже народ Росії, бо навіть офіційно обдурено більше 84% росіян, які тебе, Путін, вибирають у президенти, не розуміючи навіть, що ти дуже страшний, антинародний бандит! (Хоча і не найсильніший боротись! Оскільки твої сопливі слуги, твої холуї ФСБ і МО РФ, твої лікарі, не можуть навіть х*й тобі поставити, а ти все пнешся? Куди ти пнешся, Путін? Убирайся із Криму, Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Здавайся! Інакше знищу). Подумайте шакали! Подумайте! Гарно подумайте! … Те ж саме відноситься, особливо у рівні серйозності відношення до теми, і до ваших українських прототипів, аналогів, - я не можу занадто критично апелювати до них, оскільки вони зараз тримають вектор, аналогічний тому, який би тримав я, самому проти себе виступати? Це дурість найжахливіша, хоча чимсь, навіть у цій статті, я виступаю проти себе, але ж я сказав, я більше ніколи не буду редагувати, боротись із променями, перемагати промені неможливо, набридло боротись із «буковками», реченнями, тощо. Читайте і розумійте як хочете, але якщо не будете розуміти так, навіть поміж строчок, як потрібно державним діячам вашого рівня… Проблеми поглибляться, аж до знищення! Я вам не Янукович, який у вас просив допомоги так, щоб весь світ реготав над українцями, коли ти, Путін, твої собаки із армії, ФСБ, від російської медицини, спорту, просвіти… підкоряли насиллям, хворобами, жебрацтвом, абстиненцією, захопленням владних крісел… кожного українця під кожного русского! Путін, ти гнида, ти винен у тому, що тепер багато людей різних країн, багато українців вимушені робити все навпаки, - підкоряти кожного русского під кожного громадянина будь-якої країни, підкоряти кожного русского під кожного українця… І все для того, щоб ти не роздмухав більш жахливу війну… Щоб не знищувались ті ж самі русскіє десятками і сотнями тисяч… Убирайтесь, шакали!... Частина, (якщо не всі), російських космонавтів повинні, бодай задовільно, зна-ти, що таке біоробототехнології космічної медицини, коротко, - «промені», - «лучи», так висловлювався у розмовах зі мною президент – реформатор Росії Б.Єльцін. У зв’язку із цим у мене виникає багато питань до Генеральної прокуратури Росії, до Головної Військової прокуратури Росії (та й України також), до МО, МВД, до спец-служб, до судів, до парламентських комісій з національної безпеки і оборони, до СНБіО, до адміністрацій президентів, до кабінетів міністрів… Що твориться серед вас? Хто винен у тому, що генералітет, особливо військовий, прокурорський і полі-цейський, їхні друзі – холуї, розперезані до втрати дисциплінованості навіть у пер-шому наближенні, займаються діяльністю несумісною із виконанням своїх функціональних обов’язків, не повністю виконують свої функціональні обов’язки… Я був людиною Президента Держави, який міг самочинно, не радячись навіть, підбирати собі , наприклад, радників, хто той, хто дозволив прослуховувати наші з президентом розмови, хто той, хто насадив мені, людині Президента Держави, в мозок всяких собак двоногих, які катують мене щосекунди променями так, щоб я не був навіть людиною звичайною. Хто той, хто дозволив офіцеру ВВС катувати мене щосекунди, особливо вночі замість сну і кричати: «Ельцин пососи х*й!», «Кравчук! Х*й тебе в рот! Х*й тебе в ж…пу!»… Хто той, хто кричав у мене у мозку по космічному біологічному радіозв’язку: «Мы никогда не допустим второго Ельцина в государстве!». Тобто я запитую у всіх вас зразу, хто той, хто почав використовувати психотронні технології у відновленні комуністичної моделі правління, в реставрації СССР, в знищенні невгодних для бандитів людей… в цій моїй темі? Іншими словами я запитую, хто зараз той, із-за кого жахлива злочинність розперезана і непідсудна за злочини). Путін, а ти будеш признаватись, чи ні? Якби у вашого президента Росії, верховного головнокомандувача збройними силами Росії В.Путіна, х*й стояв, то тоді б ваші російські, русскіє генерали змогли б виграти війну у України!? Убирайтесь із Криму, Донбасу, із усіх окупованих Росією територій! Путін, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! «Дєрнєшься, - смєрть!». Військовим Росії: «Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Нереготались? Нереготались? Придурки криваві, кримінальні!». Міністру оборони Росії Шойгу: «Не будеш підкорятись міністру оборони Украї-ни, - не будеш ї*атись! Убирайся із Криму, Донбасу…». Головному військовому прокурору Росії: «От і прийшов кінець твоєму всевлад-дю! Хто той, із – за кого мене катують щосекунди променями?». Військовим прокурорам Росії, засекреченим психотронним лікарям, іншим уча-сникам таємної, ніким ще не визнаної, жахливої і страшної психотронної війни Росії з усім світом, зокрема з моїм мозком: «Якщо ви не знайдете серед своїх військових прокурорів, засекречених психотронних лікарів тих, хто займається боротьбою із психотронною злочинністю, міжнародним психотронним тероризмом, якщо такі не заарештують психотронних бандитів, які багато років катують таємно, невидимо, дистанційно, променями (біоробототехнологіями космічної медицини) громадянина України Коваленка Віктора Івановича та його оточення, інших громадян України і країн всього світу… жодний військовий прокурор Росії ї*атись не буде ніколи! І як-що не будете підкорятись, - будете знищені раніше, ніж заплановано! Непідсудних за злочини бандитів, які здійснюють антинародні злочини, які кришують злочин-ність, особливо психотронну, на земній кулі не повинно бути! Тим паче серед бор-ців із злочинністю! Прибульці не простять! Ні Путін, ні прокурори, ні російська дер-жавна влада, ні російський генералітет…, якщо не прореагуєте позитивно найбли-жчим часом, ї*атись не будете ніколи, але якщо не підкоритесь, то будете знищені раніше, ніж заплановано!». Чекістам – пропагандистам «Останкіно», подібним: Д.Кісєльову, Попову, Соловйову, Лєонтьєву… прийшла пора не тільки злорадіти окупації частини Донбасу, анексії Криму, радіти знущанню русскіх над Україною, знищенням українців у російсько – українській війні об’єднаних російсько-терористичних сепаратистських сил з Україною, не тільки оббріхувати телеглядачів, але і включити у публічне обговорення у своїх студіях: психотронні питання; зв'язка неможливості Путіна, Шойгу, інших представників російського держав-ного керівництва, російського генералітету мати статеві зносини з припиненням війни і поверненням Криму і Донбасу Україні!; пошук винних серед російського державного керівництва і російського генера-літету… тих, хто дозволив бандитам ФСБ і МО РФ катувати, грабувати і знищувати, десятиріччями, українців таємно, дистанційно, невидимо, променями (біоробототехнологіями космічної медицини); з’ясуванню того, хто у вашій військовій прокуратурі займається психотронною злочинністю... Не будете готувати населення Росії до повернення Криму, Донбасу, інших те-риторій, окупованих Росією, прибульці підсилять санкції, наприклад, такі: всі русскіє, які знаходяться за кордонами Росії і які займаються ворожою, окупаційною, проросійською, проФСБешною діяльністю будуть повторювати подвиги Путіна, - перестануть трахатись!; в перспективі санкції отримають всі ті, хто захищає злочинців, непідсудних за зло-чини, хто вибирає непідсудних за злочини бандитів у президенти Росії… Прийшла пора виборцям нести відповідальність за наслідки дій тих, кого вони вибирають у президентську владу. Народ, навіть Росії, повинен бути відповідальним, а не ігра-шкою в зубах бандитів; Путін, ну що навчився рятувати бандитів, які збагачуються за допомогою злочинів, використовуючи промені, (психотронні технології)? Я таких президентів не визнаю навіть за людей, не те, що за президентів! Все рівно я тебе знищу! Я не прощу такого поводження зі мною! Подивитесь, що я з вами зроблю! Сидіть, і думайте, що ви ї*етесь! Лікарям: «Не покажете міні військового із-за якого мене катували майже все життя, - я знищу Д.Мєдвєдєва і В.Януковича! Не будете розмовляти зі мною так, як потрібно з людьми державного і міжнародно-го найвищого рівня, - я знищу В.Путіна! Тепер подивитесь, що я буду з вами робити! Я нікому не прощу такого поводження зі мною! Міністру охорони здоров’я, Росії: «Не будеш розмовляти зі мною, - знищу!». Військові Росії, сепаратисти, Криму, Донбасу… Я вас ненавиджу! Більш підлих шакалів, ніж ви всі, важко знайти! За вами скоро ніхто із порядних людей не піде, вас весь світ почне винищувати… Оскільки ви бандити! За що ви воюєте? За те, щоб люди, вами завойовані, мали середню тривалість життя 62 роки, на 20 років меншу, ніж в ЄС? Хіба може будь-хто із нормальних людей, йти за тими, хто у них забере 20 років життя?! Убирайтесь із Криму, Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Ви воюєте за гроші, а люди, які будуть жити під вашим пануванням, будуть здихати на 20 років раніше, ніж в Європі… У вашому суспільстві, яке ви насаджуєте людям війною, нема жодного показника, за який потрібно вбивати громадян! Убирайтесь із Криму, Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Я не прощу такого поводження зі мною! Нікому не прощу! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки ваш генералітет не підкориться! Людям доброї волі всього світу! Показано, що джерелом жахів на земній кулі була, є і хоче бути кривава Росія! Росію потрібно приборкати! Інакше вона втопить у кро-ві весь світ! Підкоряйте кожного агресивного русского під кожного громадянина любої національності, будь-якої країни світу, під кожного українця, - це необхідний захід для запобігання жахливої війни! Росія повинна бути нейтралізована! Я звертаюсь до державного керівництва Росії, - я ніколи не припиню кошмарити вас, ваших холуїв у всьому світі! Я буду кошмарити вас доти, доки не підкоряться всі ваші: армія, поліція, спецслужби, прокуратура, суди, мінздрав, АП РФ, КМ РФ, ДД РФ… Я все рівно встановлю на всій території Росії конституційну владу здоро-вого глузду, замість диктатури непідсудних за злочини бандитів ФСБ. Я не прощу! Я нікому не прощу такого поводження зі мною! Я звертаюсь до керівництва порядних держав всього світу, до ООН, - у зв’язку із тим, що злочинність, непідсудних, за будь-які злочини, злочинців, яких кришує Росія, вийшла із під будь-якого контролю, розростається з кожним днем, у зв’язку із тим, що ваші титанічні зусилля по приборканню злочинності взагалі, проФСБешної і військової злочинності зокрема, не принесли бажаного ефекту, прибульці, які мене інформують по космічному біологічному радіозв’язку, переходять до активної фази винищення всіх, хто займається злочинами безкарно, інакше не зупинити злочинну дикість Росії та її холуїв. Прошу здійснювати посильне втручання у проблему! Вибачте, шановні читачі! Я так і не зміг приборкати психотронне насилля над моз-ком, над психікою і інтелектом, під час писання, розміщую без редагування, - за-мислювалось суттєво інше! Вибачте! Все рівно проблеми відповідальності Росії і її холуїв за психотронні злочини поставлені! Тиск на Росію повинен збільшуватись у рази, - щодня, щосекунди!

Немає коментарів:

Дописати коментар