Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 19 червня 2015 р.

758. I love you.

https://www.youtube.com/watch?t=10&v=JRjP7gHwF8I На перший погляд все так чарівно! Глядачам подібне дуже подобається! Так і хочеться кричати цьому маленькому французькому бульдогу: "I love you!". Але... У мене на очах сльози, коли я дивлюсь на цього бульдога. Я бачу не цього французького бульдога, а себе. Мене таємно, дистанційно, невидимо, променями... репресували ще в СССР, почали переслідувати вдень і вночі, щосекунди, - до мене підключились психотронні спецслужби СССР, пізніше Росії... Психотронними операторами виступають російські офіцери, можуть і інші. Хто мене знає більш-менш близько, той шарахається від мене, - сопливі русскіє генерали, їхні бандити - офіцери кричать моїм язиком від мого імені все, що завгодно, все, що їм цікаво... Дуже часто кричать язиками тих, хто знаходиться поряд зі мною, в основному для принижень, для "всьо равно сломаю", для "всьо равно поставлю на колєні і нє такіх ставіл! Да у мєня маршали гаварілі...". Кричать, кричать чужими язиками від чужого імені, застосовуючи біоробототехнології космічної і авіаційної медицини, кричать для катувань, для здійснення психофізичного терору, для позбавлення можливості бути людиною, для позбавлення можливості мислити, запам'ятовувати, діяти... Мій песик Бровко розмовляє зі мною чи не щодня, доволі довгими фразами, правда він дворняжка, не такий талановитий, як цей французький дог, тому фрази я не розрізняю, але не можна не розуміти, що Бровко розмовляє... Нема ніякого чуда у тому, що ця приємна собачка розмовляє, - проти неї, як і проти мене, спецслужби, скажімо армії РФ, застосовують промені, (біоробототехнології космічної медицини, космічний біологічний радіозв'язок, засоби мозкового контролю...). Якщо ж це роблять французькі спецслужби?!... А не прибульці... З однієї сторони мені приємно, що у нашого друга - Франції є психотронні технології, - є чим протистояти російським психотронним бандитам! Яким вже протистоять прибульці, які вже прибули навіть в мозок Путіна, а не тільки у мозок французького дога. Приємно і те, що, у такому випадку, французькі спецслужби використовують ці технології для розважання громадян, а не для катувань, пограбувань, вбивств громадян, на території всієї земної кулі, як це роблять психотронні спецслужби ФСБ і МО РФ... Господарі цього французького Бровка повинні знати, що це втручання у психіку собаки, це шкідливо, якщо використовується надмірно! Мені особисто від цього не дуже радісно, хоча приємно, - розшируюються горизонти науки і практики пізнання світу... Ці технології, у виконанні спецслужб МО і ФСБ РФ, принесли вже багатотисячні знищення громадян України і світу... Так, що мені також цікаво це, але не радісно! Ще в СССР психотронні оператори мені кричали: "Если я захочу, тебя загрызет твоя собственная собака!". Уявіть собі, шановні читачі, що перед вами не такий маленький песик, а який - небудь бультер'єр, кілограмів на 70, чи 90. І якщо йому замість "I love you!" включити промені, які викликають резонанс клітин мозку, які відповідають за агресивність, та ще й покерувати діями собаки, а не тільки поведінкою такої собаки... В українській Одесі був випадок, коли такий пес загриз свого господаря, з яким завжди дружив, - психотронні бандити променями примусили загризти... Людей примушують кидатись під поїзд, скажімо, метро в Києві, чи стрибати з якогось високого поверху багатоквартирного будинку, чи прирізати на кухні собутильника... Громадяни, зараз психотронна епоха, люди, бережіться людей, собак, акул, інших живих істот, яких русскіє психотронні спецслужби підключають під промені, щоб катувати, знищувати, зчитувати навіть мислення з розвідувальною метою, залякувати українців, громадян інших країн... Щоб творити хаос в державі, здійснюючи психотронні злочини, особливо сексуальні... Людство зараз повинно знати, що психотронна злочинність не всій території земної кулі не розслідується, злочинне застосування променів не приймається до уваги, в тюрьмах сидить величезна кількість громадян ніколи ні в чому не винних, - просто їх підключили під промені і примусили променями здійснити злочин... Люди бережіться, зараз психотронна епоха, - будь-яка людина, будь-якої держави, у будь-який час, може стати як жертвою злочину, так і злочинцем, - психотронні технології дозволяють таке здійснювати над будь-якою людиною, яка знаходиться у будь-якій координаті земного чи навколоземного простору... Як страшно жити від такого пізнання, - цінуйте кожну секунду свого життя земного! Ці, психотронні, технології повинні використовуватись не тільки прибульцями, але і спецслужбами розвинених держав для здійснення заданого рівня глобальної безпеки, а не для здійснення жахливих злочинів, для організації планованого хаосу, як те робить Путін із своїми бандитами в Україні і світі... А маленький французький бульдог дійсно талановитий песик. Кривавий російський генералітет, може краще для любові будете використовувати промені? Тепер уже тільки з дозволу прибульців, - убирайтесь із Криму, Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в Об'єднаній Європі, і це при казкових, незліченних багатствах Росії, а Путін розважається променями, знищуючи громадян тисячами, невидимо, дистанційно, таємно, променями… Народ Росії, русскіє, ви не народ, - ви сброд, сброд бандитів і їм слухняних! Я звертаюсь до всіх чоловіків Росії, - ви мужчини чи… ганчірки? Путін у кожного із вас, у кожного середньостатистичного росіянина, забирає право на 20 років життя, він бандит, він геноцидний злочинець, а ви його все вибираєте в президенти Росії?! Не соромно!? Не знищите Путіна, - над вами, над всім народом Росії будуть сміятись навіть кури! Ви що барани? Яких Путін ріже в 62 роки? В ЄС і жінки і чоловіки мають середню тривалість життя більшу за 80 років… Путін буде знищений у будь-якому випадку! Але народ Росії? Русскіє мужики? Так ви мужчини? Чи що? Були русскіє: берези, пічки, красуні, пісні, бані, поля… а тепер що? З'явились ще й русскіє мужики, - русскіє тряпки! Якщо ви не знищите Путіна, він вас усіх зробить слухняними рабами. Прийшов час, коли кожний виборець повинен відповідати за наслідки дій тих, кого він вибирає у президенти держави… Тобто русскій народ, народ Росії, мужчини Росії, - не знищите Путіна, будете відповідати, - кожний громадянин Росії, який вибирав Путіна, буде відповідати за наслідки дій Путіна. Народ Росії, - кожному громадянину Росії прийшов час відповідати за наслідки дій вашого президента Путіна, - не вб’єте його, він вас буде продовжувати страхом перетворювати у рабів, щоб ви не уявляли для нього небезпеку. Я мирна людина, я зовсім не розпалюю міжнаціональну, міждержавну ворожнечу, не роздмухую війни, як те робить російське «Останкіно», але я вам говорю, Путін геноцидний злочинець, бо забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя, і, при цьому, Путін, додатково, являється ще й спонсором міжнародного тероризму, спонсором сепаратизму, вбивцею багатьох тисяч людей… Русскіє мужики, у вас є якась русская: гордість, сміливість, мужність, порядність, обов’язок перед своїми ж дітьми, онуками, правнуками, перед русскімі дівчатками, дружинами, матерями… ви що не розумієте, що якщо Путін жахливий, підлий, геноцидний злочинець, але непідсудний за злочини, то його потрібно знищити… Не знищите Путіна, - він вас усіх перетворить у слухняних бандитам рабів! Русскіє, ви вже дожились до того, що русскіх, як націю, ненавидить весь світ, а ви все координати кордонів переглядаєте війнами?! Не соромно! Так ви вєлікіє, чи підлі, навіть для своїх дітей, барани? Убирайтесь із Криму, Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Путін, не підкоришся, не покинеш Криму, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - я тебе знищу! Не підкоришся, - ї*атись не будеш! Ще не підкоришся, ї*атись не будеш ніколи, будеш знищений раніше, ніж заплановано! Убирайся із Криму, із Донбасу… Дєрнєшся, - смєрть! Ну і гнида! Я, - біоробот! За стиль викладення відповідальності не несу! Путін, не хочеш підкорятись, як і тисячі твоїх холуїв, не підкоряйтесь! А коли захочете, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити! Тільки рівень відповідальності буде набагато вищим! Можна не тільки собачку променями примусити говорити, немов людину, але і людину можна примусити, скажімо, писати… Мені ще в СССР психотронні оператори кричали: «Мы пытками, - вызванными лучами, - заставим писать, а потом написанное используем против тебя!». І так я пишу! Я, - біоробот! Так психотронними спецслужбами Росії фабрикуються кримінальні справи, матеріали яких підписують зовсім ні в чому не винні громадяни… Мене величезна кількість людей хоче знищити?! Чому я дивуюсь!? Знищувати потрібно непідсудних за злочини бандитів, включно із Путіним, а не жертв злочинів. За таку писанину? За таку лексику? Знали би ви яку мій мозок лексику, особливо ненормативну, терпить! Знали б ви, руській народ, яка лексика у ваших генералів і офіцерів… Якби ви знали їхнє істинне обличчя, - ви б уже давно поміняли відношення до цих горе – захисників. Запитайте у них, що і від кого вони захищають? Така писанина, це не тільки і не стільки моя заслуга. Особисто я вам х*ї не вішаю, - це роблять ті, хто сидить у вас у мозках, ті, хто має психогенератори променів, - я їх не маю. Всі х*єповішені повинні виконувати вимоги тих, хто «сидить» у вас у мозках. Певну Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку, - автори інформації часто не відомі, - жанр літературний такий. По перше це правда! По-друге, я – біоробот! Розбирайтесь із тими, хто керує моїм мозком, а не зі мною, - я законослухняна людина! Зараз вже не атомна, не космічна, не інформаційна, а страшна, психотронна, епоха! Люди, любіть один одного, допомагайте один одному, - життя коротке, - і ви в любу мить можете, зовсім штучно, стати як злочинцями, так і жертвами злочину, втратити свободу довічно… Громадяни будьте пильними завжди і скрізь… Бережіть один одного, бережіть таких чарівних песиків, - собаки в психотонну епоху такі ж нещасні, як і люди, вони також в любу мить можуть бути, як злочинцями, так і жертвами злочинів.

Немає коментарів:

Дописати коментар