Шукати в цьому блозі

вівторок, 9 лютого 2016 р.

Военный эксперт объяснил, зачем Россия стянула к границе Украины 70 тысяч солдат

Военный эксперт объяснил, зачем Россия стянула к границе Украины 70 тысяч солдат



Уявляється, що автор об"єктивний! Можна додати ще, що Путін, Шойгу... Росія вже вважають, що Крим і окуповані частини Донбасу вже російські території, тому своїм особовим складом і кількістю озброєння, Росія,начебто, "столбит" завойоване, "підпирають" ОРДЛО, (окремі райони Донецької і Луганської областей!), начебто попереджаючи Київ, що Росія буде захищати ОРДЛО, у тому випадку, якщо Україна захоче витіснити їх звідти військовою силою. У зв"язку із цим уявляється, що Крим і Донбас краще повертати психотронними методами, - променями (біоробототехнологіями космічної медицини), під які, уявляється, вже давно підключені мозки Путіна, Шойгу, інших окупаційних, сепаратистських, терористичних бандитів... Зробили це прибульці, які прибули у мозки Путіна, Шойгу, інших... Яких поки що не вбивають, але виховують променями, - повісили їм х*ї, (застосували таємно, дистанційно, невидимо промені, які викликають імпотенцію, - неможлвість мати статеві стосунки. Путін, Шойгу, тисячі інших русскіх бандитів, вже не ї*уться! Тобто вони повернуть Крим, Донбас Україні тоді, коли захочуть ї*атись! Щоб їм сильніше захотілось ї*атись, - повісили х*ї вже ї їхнім дітям, наприклад, доньок Путіна: Марію і Катерину також не ї*уть чоловіки! Почалась така адекватність ще з тих пір, як російські криваві сопляки із психотронних мафій армії і ФСБ РФ почали українцям та їхнім дітям, (катують вони навіть бабусь після 90 -річного віку, дітей...), "вішати" х*ї, грабувати, калічити, реготати при цьому... Знайшлись прибульці, які почали захищати порядних людей на всій земній кулі, бодай так, хоча такі русскіє агресори розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, іншої мови вони не розуміють. Я прошу спецслужби промислово-розвинених демократій приєднуватись до прибульців, які борються за достатній істинний рівень глобальної безпеки.  Бандити Шойгу із ВКС РФ не можуть застосувати військову авіацію проти України, як в Сирії, тому, що миттєво будуть знищені: Путін, Шойгу, Мєдвєдєв, Янукович, Азаров... тисячі інших русскіх агресорів. Знищать їх ті, хто сидить у них у мозках! Мене звинувачують у тому, що я чи не путінський агент із їхніх армії і ФСБ РФ, мотивуючи тим, що я пишу тааакеее, а мене не вбивають... Частина українців готова розірвати мене на шматки, я репресований таємно, дистанційно, променями, мене так утримують, а українці карають все мене, як неробу, тунеядца, ледаря, ледацюгу... Мені неймовірно важко пояснити українським дурням, що вони дійсно дурні... Я дійсно не звичайна людина. Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і які керують моїм мозком! Інформацію я отримую по каналам космічного біологчного радіозв"язку. Автори інформації часто мені не відомі, достовірність інформації також! Але кожний читач може порівнювати мою інформацію, з іншою чиєюсь, останкінською, наприклад, - посидіть під ліжкому у Путіна, у Шойгу...  у їхніх дітей, послухайте чи не скрипить ліжко, чи ї*уться ці шакали та їхні діти? Мабуть на земній кулі нема більше такої людини, яка б "так" ненавиділа Росію, армію і ФСБ РФ! А не вбивають мене по дуже простій причині, - ті, із - за кого мене не вбивають, сидять у Путіна, у Шойгу, у Мєдвєдєва... у мозках, при спробі цих шакалів "дернуться", навіть у думках, - смерть! Тобто, образно кажучи, я їх знищу раніше, ніж вони мене! Більше того, величезна кількість ворогів України, Європи, США... не ї*уться... Якщо мене знищать, більшість із них буде знищена, останні ніколи, до смерті, не будуть ї*атись! А русскіє скоти, навіть такі, як оті: Путін, Шойгу, Мєдвєдєв... як більшість "членоповішеного" російського генералатету, російського державного керівництва... хочуть ї*атись! Тому, як тільки оця русская шушера і шваль захоче ї*атись, так вони і повернуть і Крим, і Донбас, і інші, окуповані Росією, території... Іншими словами,  - Росії пі*дєц, якого ніколи ще не було в історії земної цивілізації! Я буду знищувати російський генералітет, їхніх холуїв, всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки вони не навчаться підкорятись! Росія ніколи більше не буде наддержавою, як би не хорохорився, наприклад, Д.Рогозін, який літак "Су-35" називає птахом, якого всі бояться... Мене цей шибкоВПК роздратував так, що я і йому "так" відповідаю, і наголошую, що імпотенція, неможливість мати статеві стосунки сильніші, за російських металевих птахів, за їхні ракети, танки, ядерну зброю... Захоче ї*атись русская шушера і шваль із окупаційної, сепаратистської, терористичної мафії, - поверне і Крим, і Донбас...  Як не дивно українські телепні і припутні, від безробітного бомжа до Брєжнєва, в термінології академіка Сахарова, не визнають мене, (моїх прибульців), тим, із - за кого Путін не може провести повномасштабну війну проти України... Тому я і їх ненавиджу, оскільки вони, не розуміючи навіть того, працюють на своїх ворогів, на армію і ФСБ РФ... Мене це дратує до нестями, але мене тримають променями так, що я іноді не можу навіть пошевелитись... Мене вже безліч разів тримали на межі знищення, часто, періодами,  щоночі, не дозволяючи навіть дихати, променями зупиняють дихання, застосовують шокові промені... Я вмираю у прямому сенсі... Але як тільки відпускають промені, я зразу ж звірію, і оце так борюсь із російською окупацією України, із психотронною пристуністю Росії в Україні, Європі і світі... Звичайно бути біороботом, "таким" біоробототм, надзвичайно нестерпно... Але ж промені перемогти не можна! Бо не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують... До того ж, навіть теоретиччо, я не можу бути сильнішим за тих, хто керує моїм мозком... А Україна настільки у мене "вірить", що примушує це робити щодня, щоночі, примушує перетинати промені, -  я від цього звірію, реву, кричу до нестями, а хто із вас може перетинати промені? Покажіть мені такого?". Мовчать! Можливо їх також, променями, примушуть добиватись до мене! Дякую! На жаль нічим допомогти не можу.

Немає коментарів:

Дописати коментар