Шукати в цьому блозі

суботу, 20 лютого 2016 р.

794.Deny Geroyiv Nebesnoyi Sotni. День Героїв Небесної Сотні, - 2-а річниця, 20.02.2016.

Восени 2013 року тодішній клептократичний Президент України Віктор Яну-кович, за хабар від Путіна, розміром у 3 млрд. доларів, «вирвав» Україну звідти, де люди живуть вільними, заможними, здоровими, з середньою тривалістю життя більшою за 80 років, з ЄС і НАТО, і погнав Україну туди, де люди живуть підневі-льними, бідними, хворими, з середньою тривалістю життя чоловіків 62 роки, в Росію… Якщо коротко, то Янукович «вирвав» Україну звідти де середня тривалість життя і чоловіків, і жінок більша за 80 років, з ЄС, і погнав Україну туди, де середньостатистичні чоловіки здихають на 20 років раніше, в Росію. Кожний, по-важаючий себе, українець, озвірів, розцінив цей реверанс клептократа Януковича, як бажання його забирати у кожного середньостатистичного українця право на 20 років життя… У кожного! Мільйони українців пішли на ЄвроМайдан боротись, як не дивно, по суті, за право на життя, за право на 20 років життя, зненавидівши антиукраїнську, проросійську, проФСБешну, окупаційну, клептократичну владу Януковича… У ці жахливі, криваві, трагічні для України дні, 18-20.02.2014 року, я був у Києві на родинних ювілейних заходах, мене тримали не тільки родинні стосунки, але і промені, психотронні структури армії і ФСБ РФ, зостосували проти мене біоробототехнології космічної медицини,(промені), тримали мене у режимі зомбі, як говорив колись про такий стан під такими променями президент Росії Б.Єльцін, - мене тримали "під наркозом". Я нічого не міг зробити! Промені перетинати не можна! До того ж мене катували жахливо променями, я ходив вулицями Києва, кричав, - залишається тільки уявляти, що б було зі мною на ЄвроМайдані, якщо б я там кричав... Пізніше, тими ж таки променями, мене психотронні бандити армії і ФСБ РФ не пустили на війну, на сучасну російсько-українську війну... Я ніколи не прощу Росію! Я ніколи не забуду! Я ніколи не прощу армію і ФСБ РФ! Я знищу на всій території України любого і кожного, хто хоче, щоб Україна була окупована російською армією, спецслужбами і уголовнікамі... В Україні не залишиться жодного зрадника! Я не прощу! Путін, забирай всіх своїх сопливих сепаратистів на ПМЖ в РФ, всю свою "5-у колону", якщо ти їх не забереш, - я їх усіх знищу! Причому, гнида ФСБешна, твоїми методами! Не забереш їх на ПМЖ в Росію, - не будеш ї*атись! Шойгу,Путін, - не повернете Крим і Донбас Україні, не будете ї*атись! "Осмелитесь дернуться, - смерть!". Я не прощу! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Путін, ти повинен знати на яку ще війну ти потрапив?!Військовим Росії я говорю, я вас буду винищувати до тих пір, поки не навчитесь підкорятись! Путін, Шойгу, тисячі інших ваших шакалів, прибульці ніколи вам ваші вонючі х*ї не поставлять, якщо ви не станете порядними людьми, якщо не підкоритесь тим, хто сидить у ваших мозках... Твої криваві телепні все мене хочуть знищити?! Не я тобі твій х*й повісив, тобі його повісили прибульці, ті, хто прибув до твого мозку... Чого ти рискаєш по всьому світу? Шукаючи того, хто тобі повісив твій х*й? Я ж тому говорю, той, хто тобі повісив твій х*й сидить у тебе у мозку, розмовляй із ним і ти взнаєш, що тобі потрібно робити, щоб твій х*й піднімався... Шойгу, спробуй поставити х*й своєму верховному головнокомандувачу Путіну, і ти взнаєш чи найсильніша твоя армія, ваша спецслужба. Про х*ї думайте зараз, а не про перемогу над Україною! Путін, не будеш займатись своїм х*єм, х*єм Шойгу і інших своїх сопливих і кривавих генералів і членів твоєї підлої державної влади, - я тебе знищу... Русскіє генерали, офіцери, члени твоєї державної влади... хочуть ї*атись також! Вони ще й будуть мені вдячні, що я тебе знищу! Гнида окупаційна! Я звертаюсь до військової прокуратури, особливо до російської, не навчитесь боротись із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю армії і ФСБ РФ, - не будете ї*атись! Можете не боротись з ними, можете йти у відставку, але ї*атись не будете до смерті! Не заарештуєте тих, хто катує мене променями, тобто бандитів уголовного прокурора, - не будете їбатись, гниди кримінальці, а не військові прокрори! Цивільні прокурори, - вас це також торкається до мозку кісток! Не будете боротись із злочинцями, особливо із психотронними, - не будете ї*атись! Путін, щоб ти переміг Україну, потрібно, щоб у тебе ї*й стояв!? Спочатку постав собі х*й, а потім лізь воювати, - не поставиш собі х*й, - я тебе знищу! Гнида! Ти для чого вішаєш х*ї українцям? От і тобі для того ж повісили прибульці, які прибули у твій мозок! Я звертаюсь до любого і кожного русского, до всього народу Росії, до всіх русскіх у всьому світі, які розділяють погляди ублюдка Путіна, - припиніть будь - які окупаційні, сепратистські, терористичні дії на всій території земної кулі, і займіться постановкою х*я своєму бандиту, а по сумісництву президенту Росії, верховному головнокомандувачу Путіну, можете ще й цьому ублюдку, цьому Герою Росії, міністру Шойгу... Якщо русскіє всієї Росії і всього світу, не поставлять х*ї Путіну, Шойгу, іншим його шакалам, всій русскій шушері і швалі, - вся ваша нація, нація русскіх, буде піднята "курам на сміх", після чого вся ваша нація буде знищуатись скрізь і всюди, на всій території земної кулі. Русскіх будуть знищувати до тих пір, поки не земній кулі не залишиться жодного, який хоче окупації будь-якої частини, будь-якої держави... Дерзайте, русская свинота! А не люди! Не поставите х*ї Путіну, Шойгу... люди всіх і кожних національностей, всіх і кожних держав всього світу, почнуть вас скрізь і всюди пі*діть! До смерті! Кожного бандита! Я зараз вперше відповідаю на запитання читачів: "Чому ти так багато разів повторюєш весь час слово "х*й"? По - перше я, - біоробот, мене так примушують писати певні сили, а у мене у мозку всіляких, навіть антагоністів, багато. Але головним є те, що коли мене репресували таємно, променями, коли посадили на мій мозок бригаду бандитів, які почали катувати мене щосекунди... Серед цієї бригади виділявся жорстокістю офіцер із Військово-Повітряних Сил. Потвора психічно хвора на садизм і нарцисизм, а психічні хвороби, - це ознака інтелектуальної недостатності... Ця бригада почала катувати мене, окрім іншого, базіканням, щосекунди, чи у мене у мозку, чи моїм язиком від мого імені... Кривава офіцерня, оця потвора із бригади катів, у своїх катуваннях застосовували фрази в яких із 100 слів 95 було слово "х*й"... Я звірів, постійно знаходився в стані маячіння, (обмороку)... Я так читачам русскої національності розповідаю про культуру мови русского генералітету і русского офіцерства... Не дивлячись на те, що "русскій генерал без мата, що страна без дипломата", мова членів бригади катів, - унікальна, 95 слів із 100,- це слово "х*й". Мені витримувати це слово було надзвичайно важко, я готував себе до високого рівня діяльності, контролював три рівня свідомості: свої рухи; свою мову; свої думки... Бандити, своїми катуваннями, доводили мене до стану, коли я не контролював жодний такий рівень свідомості... До речі про дипломатів, - про те, що я репресований я взнав від ще радянських політиків і дипломатів, коли я блукав день і ніч по Москві, розшукував роботу, працівники МИД СССР сказали мені: "... Пишите заявление! В заявлении пишите святую правду! С момента предыдущего увольнения, Вы репрссированы, мы берем на работу, через год предоставляем жилье!". Психотронні шакали почали реготати: "Ти що дурак? Ми ж тебе грабували! У нас твої гроші! Навіщо тобі горбатитсь цілий рік в МИД СССР для отримання житла, - ми тобі миттєво надамо житло!"... Надають до сих пір, сказали, що вони не звляьняли мене із армії, а "відпустили отримати житло, а потім повернути дослужувати до генерала", обдурили шакали в погонах спочатку СССРне державне керівництво,президента Горбачова, потім державне керівництво Росії,президента Єльціна, ще пізніше державне керівництво України, президентів Кравчука, Кучму, Ющенка, Януковича, навіть Порошенка... Обдурили для того, щоб їм ніхто не заброняв розправлятись наді мною, щоб виконати план репресій... Тобто я насправді репресований, психотронними структурами армії і/чи ФСБ, а ці бандити державним керівникам сказали, що я якийсь військовий, якого вони відпустили отримати житло, щоб після цього повернути дослужувати... Ото такі генерали в Росії, та й в Україні були, ото так вони інформували державне керівництво... Були люди, які боролись за мене, деякі із них хотіли навіть зробити мені пластичну операцію, щоб вивезти із Москви за кордон, на роботу, ще кудись... Не розуміючи, що ті, із - за кого вони нічого не можуть зробити для мене, сидять у мене у мозку... Пластична операція не допомогла б все рівно. Деякі в Москві надавали мені, ще в часи СССР, чотирикімнатну квартиру, але туди мене не пустили променями, так, як не пустили на ЄвроМайдан 18-20.02.2014 року, так, як не пустили на російсько-українську війну, так, як женуть від будь-якої роботи... Суть репресій полягала у тому, що мене позбавили статусу, і почали примушувати знаходити статус, але після згвалту будь-якої жінки, таким чином, щоб мене, після згвалту, підхопили бандити, часто це військова мафія в міліції, і щоб вивезли до диких, мертвих хуторів батрачити, у рабство, у КГБешного бандита - підприємця, який поселить мене у якийсь сарай, за який я і повинен відпрацьовувавти до смерті... Є такі репресії у "свинопасів в лампасах"... Так я вимушено називаю певних генералів, отих, які мене називають "свинею" (моє псевдо в ГРУ ГШ, яке вони потім замінили на "прометей", такий чорний гумор), тобто я "свиня", яку день і ніч стережуть, ("пасут") підручні генералів, тому вони "свинопаси в лампасах"... Я зовсім не хочу ображати генералів, навіть русскіх, - в останні роки моєї діяльності в погонних відомствах найближчими моїми співслужбовцями, шефами, з якими я постійно контактував, були вчені, всі доктори наук, всі професори, один полковник і три - чотири генерали... Жодний із них не міг, і не може, сказати, що я бодай якось зневажливо до них відносився, а що зараз? Зараз я продукт діяльності певних, інших, генералів... У мене нема статусу! Ніхто мене не визнає ніким, нічим, навіть пенсіонером за вислугою років, чи за віком, не визнають, тобто мене не визнають тим, ким я є юридично, але примушують доводити певним бандитам, хто я такий насправді?! У зв"язку із таким відношенням до мене, я, "в ответку", позбавив статусу Путіна, Шойгу, Мєдвєдєва... чи не тисячі інших потвор, тобто я не визнаю їх президентами, міністрами, прем"єр-міністрами... Я їх тепер примушую доказувати мені, "хто вони такі насправді"? (Особливо про це повинні знати лікарі армії!?). Але я їх попередив, що при доказі мені хто ж вони такі насправді, вони повинні діяти наступним чином, по подразникам вискакувати на вулицю, здійснювати згвалт, ("брудної жінки"), але так, щоб їх підхоплювали спеціально навчені мужики, які повинні їх вивозити в їхню дєрєвню, у якій вони повинні бути рабами у КГБешного бандита-підприємця... До смерті! Будь-які інші статуси не зараховуються! Оце така у мене кореляція з державними керівництвами?! Якісь потовори наробили щось такого, що до мене добиваються всі, буквально, люди, всього світу, від "безробітного бомжа до Брєжнєва", - у термінології академіка Сахарова. Прибульці озвіріли, і почали їх виховувати, тобто кожна людина для мене розшукувала роботу, кожна, але ті роботи, які мені надавала порядна частина державного керівництва, наприклад: президент СССР Горбачов, особисто, надавав мені роботу у ЦК КПСС, я ще зараз пам!ятаю, як Горбачов говорив мені: "Позвони, 206...", далі забув цифри телефону; президент Єльцін надавав роботу в Кремлі, навіть тоді, коли у мене не було житла: "...Работать будешь в Кремле, спать будешь в рабочем кабинете, пока не найдешь жену..."; у мене було робоче місце в адміністрації президента України, великий робочий стіл з комп"ютером, із - за якого мене вигнали променями; були у мене місця робочі в КМ України, і в Москві, в КМ РФ, у В.Черномирдіна, променями мене вигнали і із будинку Уряду Росії... Читачі зараз можуть реготати наді мною і говорити, що я божевільний, видумую: "Ну хто ти такий?! Гі-гі-гі!". Але це свята правда! Я був першою людиною в СССР,на жаль, здається, і останньою, яку спробували захистити державні діячі від психотронних репресантів в погонах армії і/чи КГБ, їхніх лікарів, з"явився інститут президентів, - гарантів прав і свобод громадян. От вони мене і захищали. Але, у зв"язку із тим, що серед державних лідерів були розумні люди, у психотронному змісті, тому вони розуміли, що якщо мене вигнали променями з однієї роботи, значить мене туди не пустили променями оті підлі чекісти, значить потрібно шукати іншу роботу, на яку "вони" можливо пустять, дозволять працювати... Але репресанти невблаганно стояли на своєму, - перетворити у раба після згвалту. Все. Державним лідерам було, у чомусь, гірше, ніж мені,- вони президенти, пром"єр-міністри, нардепи, тощо, а що повинні народжувати раба? З подачі злочинців? Це означало б, що лідери держав так і не захистили людину, яка ніколи ні в чому не була винною, від бандитів. Це, звичайно, соромно для президентів... Це означало, що президенти, інші лідері, підкорились бандитам - репресантам?! Безвідповідальним "свинопасам в лампасах" та їхнім холуям, які перетворювали у раба, після згвалту... Бандити - мужикики використовували жінок у якості крючка... Звичайно бандити, їхні лікарі, обдурені люди низького рівня, певні офіцери, інші, яку мені роботу могли знайти? Як правило некваліфіковану важку фізичної праці роботу, в якій вантажники, - це еліта... Ще, наприклад, мийники туалетів... І ніхто, ніколи, ніде, ні про що не говорив, тільки згвалт давай, щоб вивезти в рабство... Прибульці озвіріли і почали виховувати самонадяних лююдей, всіх, хто для мене знаходив таку роботу, у таких і перетворювали... Кажуть, що зараз сидять чи не тисячі тих, хто був кимсь, веселим, життєрадісним посадовцем якогось рівня, а тепер їх прибульці загнали у хутори, перетворили у рабів у бандитів, і сказали, що будуть там працювати до смерті, а якщо не будуть працювати рабами, то їх знищать... Зараз, кажуть, певна частина людей таких вже знищена, а певна частина вимушена працювати рабами, щоб не знищили... Все мене хочуть замінити на когось із таких хитровиє*аних потвор! Оце так у державах вирішують питання... Тому я не визнаю, вимушений не визнавати, так мною керують, ті, хто керує моеїм мозком, - не визнаю Путіна, Мєдвєдєва, Патрушєва, Бортнікова, Шойгу... президентом, прем"єр-міністром, секретарем СНБіО РФ, міністром державної безпеки, міністром оборони, а вимагаю від них довести всьому світу, хто ж вони такі насправді... Вони доводять, що вони бандити?! Але непідсудні, тому я їх повинен знищити! Бандити, які не підкоряються, тому я вимушений їх знищити, якщо вони не можуть знищити тих, хто мене катує променями... Вибачте! Читачі! Набридло! Оце такий рівень серйозності у державних діячів Росії, їхніх холуїв в Україні! Хіба такі падли можуть створити високий життєвий рівень для громадян Росії, якщо вони там "статусами" займаються після згвалту? Шпана, шушера і шваль, яка проникла на державні посади! Не можу вже про це! На мене образились деякі читачі, за останню, перед цією, публікацією, в якій я згадав не всіх знищених мафією громадян, військових також... Я писав не юридично повний документ, а згадував, по-пам"яті писав. Тому не згадав вчасно про ранню, передчасну смерть мого однокурсника, полковника, заступника начальника Ачинського військового училища, німця, Віктора Вольдемаровича Гейгера, - який був знищений "стандартним" методом, - злоякісністю, як більшість моїх контактерів. Був час ми з ним жили у одній кімнаті, ходили в ресторан, на лекції...; був знищений інший однокурсник Роман Годованець; у 8 ГК НИИ им.Чкалова, ми, як працівники розумової праці, ходили часто пішки на роботу з Борисом Баришевим. Боб був таким собі непитущим чоловіком, який мав дружину Валентину, бібліотекаря, яка йому приносила певні книжки, тоді демократизація в СССР починалась, він читав запоєм, ночами, під час наших походів іноді розповідав мені про прочитане, радянську владу називав "Системой", критично до неї відносився... Спочатку психотронні бандит вбили Валентину, впала біля власної кроваті, потім Боба, (як я не знаю, мене вже не було поряд із ним), потім їхнього сина Сергія... Здається позавчора якийсь російський правдолюбець, розповідав, про 28 чоловік, знищених Путіним. Чому він впевнений, що їх знищив Путін? Тому, що всі вони критично відносились до Путіна, але сам Путін, при цьому запевняє, що він все розшукує вбивць... "Система" чомусь знищувала тих, з ким я був у контактах... Оце у мене такі докази... Правоохоронці вважають мене божевільним і не вірять у те, що всі названі мною люди були знищені! Бог їм суддя! Боїться правоохоронна система притягувати до відповідальності міністрів оборони та міністрів державної безпеки... Із - за катувань, щосекунди,променями, моя психіка значно виснажена, я стомився, вже не можу писати... Вибачте! Знову залишаю текст без редагування! Хочете читати, читайте, не хочете, не читайте! Вибачте! Я залишаюсь вірним своєму літературному жанру, - письму під катуваннями променями... Вічна пам"ять Героям Небесної Сотні! Українці, борітеся, поборете! Найсерйозніша боротьба ще попереду, але те, що зробили Герої Небесної Сотні, їхні побратими, ті, хто їм допомагав, вже увійшло в історію на віки! Щастя родинам загиблих Героїв Небесної Сотні, щастя Україні і українцям! Слава Україні.

Немає коментарів:

Дописати коментар