Шукати в цьому блозі

понеділок, 8 лютого 2016 р.

8.02.2016, - Шойгу залякує Україну біля її кордонів.

Шойгу, тобі потрібно не Україну залякувати своїми атаками під час навчання, не застосуванням авіації проти України, а зосередитись на особистому статевому члені, - спробуй його поставити і ти взнаєш, що тобі потрібно робити для того, щоб він у тебе піднімався! Те ж саме потрібно робити Путіну! Убирайтесь із Криму, із Донбасу! До тих пір, поки ви не покинете Крим, Донбас, до тих пір поки ви не повернете Крим і Донбас Україні, ї*атись не будете, ваші х*ї не піднімуться! Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Шойгу, ти, твій генералітет, твоє офіцерство приймали присягу на вірність народу Росії, - Путін геноцидний злочинець, який забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років життя. Середня тривалість життя російського мужика 62 роки, на 20 років, майже, менша, ніж в ЄС! Тобто Путін, - істинний ворого народу Росії, не говорячи про народи України, Грузії, Молдови, Японії... Я тебе просив заарештувати Путіна, якщо буде негативний соціальний резонанс, - знищити Путіна, "при спробі втечі", - народ Росії тобі скаже "дякую" пізніше! А ти що? Замість того, щоб захищати народ, замість того, щоб бути вірним присязі, ти захищаєш бандитів, ворогів народу, путінську мафію? Це не достойно генерала! Я зараз відповім тобі на всі твої питання, щоб ти більше ніколи до мене не дойо*увався! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули до мене у мозок і керують ним! Інформацію я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку. Автори інформації часто мені не відомі, достовірність інформації також. Якщо ти чимсь не задоволений, то добивайся до прибульців, до тих, хто керує моїм мозком, але не до мене! Якщо ти, як і Путін, можете припинити мої страждання, тобто катування мене променями, але не робите цього, - я вас знищу! Я не прощу! Я рознесу твій генералітет і твоє офіцерство "в пух і прах", як і всю Росію! Х*й тобі, Путіну, тисячам підлих росіян... повісили ті, хто має психотронні генератори, прибульці, вони прибули і у твій мозок, вони сидять у тебе у мозку, розмовляй з ними і ти взнаєш, що тобі потрібно робити для того, щоб твій х*й піднявся... Тобі потрібно стати порядною людиною, підкоритись, тим, хто тобі х*й повісив... Але я випереджаю їх і говорю тобі, що ти повинен, разом із Путіним, повернути Крим, Донбас Україні... Не повернете, - не будете ї*атись! Якщо ти у це не віриш, то запитай у Путіна, та й у себе, а для чого ви вішаєте х*ї? Особливо українцям? От для того ж і вам повісили! Щоб не говорив, що "Коваленко хреновий мужик!". Я ж про вас, про Росію, про російський народ піклуюсь, а ви мене знищити хочете? Невдячні свині! Убирайтесь із Криму, із Донбасу! Я ніколи не прощу психотронні мафії армії і ФСБ РФ, ваших холуїв в Україні! Я вас все рівно знищу, за злочини, якими ви займаєтесь безкарно, на всій території земної кулі! Ви можете пролонгувати своє перебування на земній кулі, якщо підкоритесь! Ти повинен знати, як вмирали Грачов і Сєргєєв, інші, багато вже інших! Судячи по всьому це не жарти?! Забери із всієї території України на ПМЖ в РФ всіх сопливих холуїв твоєї армії і ФСБ, своїх вонючих окупантів, сепаратистів, терористів, бандитів... Із - за них знищуються тисячі людей, із - за них народ України знаходиться на низькій якості життя... Народ їх не простить! Ви граєтесь у війни, в окупацію, в сепаратизм, утримуєте "для послушанія" народ бідним і хворим, а люди хочуть жити повноцінним життям, а не бути рабами у твоїх і путінських бандитів... Убирайся! І ще! Мене Україна, українське державне керівництво, Київ, після депортації із Москви, зустріли, як сина рідного, надавали роботу на найвищому державному рівні, але ваші російські шакали, силовий блок Уряду Росії, ваша соплива офіцерня, члени їхніх родин, обдурили державне керівництво України, мотивуючи тим, що мене не звільняли із армії, а відпустили отримати житло і повернути на службу?! У мене це викликало подив, тим паче, що я розмовляв із, наприклад, Грачовим, він говорив про інше... Після моїх 60 років Росія почала брехати, що я у них працюю, йде зарплата, та тільки мене потрібно забезпечити, тоді заберуть на ту службу, роботу... Тому я тобі, Шойгу, говорю, якщо твоя Росія, Уряд Росії, його силовий блок... не знайдете ту службу, ту роботу, на якій я служив і працював з січня 1988 року по лютий 2016 року, якщо ви не покажете що і скільки грошей ви там заробили, якщо не покажете військову службу, трудовий стаж, якщо не перерахуєте на мій рахунок гроші, стаж, не перерахуєте пенсію, не призначите пільги... я вас усіх до жодного виріжу, сопливі, криваві, брехливі шакали, а не генерали, не офіцери... Те ж саме торкається і інших, і з інших країн... Шакали брехливі... Я буду вас знищувати до тих пір, поки вся армія і ФСБ не підкоряться! Я не прощу! Шойгу, хто у тебе займається психотронними злочинами, в змісті хто бореться із психотронними злочинами? Якщо ти не знайдеш того, хто в Росії бореться із психотронними злочинами, вони тебе знищать! Хто "вони"? Твої бандити зараз у мене у мозку говорять, що лікарі! Шойгу, твій верховний, Путін, буде поставлений на коліна запитанням: "Хто той, із - за кого військові не визнають права громадян!?", - (Мається на увазі хто вам дозволяє катувати цивільних людей, іноземих громадян, променями, інше)... Чи ти Путіна повинен знищити, чи Путін тебе? Чи вас обох зразу! Чи ви вдвох вбивайте зразу всіх бандитів від військової прокуратури... Але ситуація повинна бути припинена... І припини мене лякати своїми сопливими збройними силами, своєю військовою авіацією, інакше я вас так полякаю, що жодний окупант, жодний сепаратист, жодний терорист... ї*атись не буде ніколи... Убирайтесь із Криму, із Донбасу, забирайте з собою своїх сепаратистів, не заберете їх усіх, я їх знищу, за злочини, я не залишу на території Ураїни жодного ворога України, жодного антиукраїнця, жодного, хто хоче окупації України військами Росії... Шойгу ти знаєш, чи твої чекісти тебе інформували, як і Путіна, що я той, (тобто прибульці), із – за кого Росія, тобто ти, Путін, Мєдвєдєв, Патрушєв, Бортніков, Матвієнко, Наришкін… не можете повномасштабно атакувати Україну своїми ЗС РФ, включно із авіацією, іншими озброєннями…? Я був репресований ще в СССР, і Київ, Україна підкорялись Москві, тобто українські репресанти виконували все те, проти мене, що диктувала Москва, тобі буде зараз солодко, українські припутні настільки ще мафіозні, настільки ще тупі, що до сих пір не припиняють репресії проти мене, до сих пір Україна, у моїй темі, працює на ФСБ і армію РФ, на Уряд Росії… Мені боляче, в Україні ще занадто багато підлих українців, таких, що оточили мене, мій мозок, підлими вонючими хохлами, які катують мій мозок до сих пір, вони все тут граються у сараї… Оточили мене такою публікою, яка за сараї Україну продасть! А мене тримають на прив’язі електромагнітними ланцюгами… Я їм не можу підігрувати, тобто вонючі хохли, (не порядні українці), тобі допомагають, твоїй кривавій Росії, твоїм армії і ФСБ РФ… Спробуй використати їх для мого знищення, може вийде? Я не виключаю того, що я піду найближчим часом ва-банк, оскільки я ненавиджу Росію, а Україна стає чим далі, тим все більш підлою, відносно мене… «Свій серед чужих, - чужий серед своїх!», чи щось подібне. Вперлись із згвалтами, а деякі з недопущенням згвалтів променями… Нав’язується підсвідомо твердження, що українське державне керівництво настільки тупе у психотронному змісті, у що я не вірю, що не може зрозуміти, що ж таке промені, (біоробототехнології космічної медицини), тому вимотують мене… Тільки знай, Шойгу, я Путіна утримую у заручниках, тобто якщо ти захочеш мене знищити, то Путін може випередити тебе, він тебе знищить раніше, ніж ти мене! Там ще Мєдвєдєв може грати на випередження!? А якщо Путін захоче мене знищити? Ти його повинен знищити раніше! «Я вас закольцевал»! Тобі краще підкорятись мені, всі інші тобі могилу риють! Взагалі краще, щоб вся російська верхівка мені підкорялась! Для вас і для Росії це нейкращий варіант! Не хочете підкорятись мені? Не підкоряйтесь! А коли захочете? Узнаєте наскільки ставки виростуть! Убирайтесь потвори, - я не прощу! http://24tv.ua/u_rosiyi_terminovo_pereviryayut_boyegotovnist_viysk_na_kordoni_z_ukrayinoyu_n656013

Немає коментарів:

Дописати коментар