Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 19 лютого 2016 р.

792.Taka strashna suchasna tayemna viyna. Така страшна сучасна таємна війна!

У своїй публікації http://vkovalenko110550.blogspot.com/2016/02/790ch-mozhlyve-psihotronne-zakonodavstvo.html я згадував про знищення моїх друзів, - народних депутатів: О.Ємця, В.Чорновола, В.Гетьмана… Про російських мої друзів, у цій публікації, я, майже, не буду згадувати. Чому я їх називаю своїми друзями? Коли людина потрапляє у біду, то, мабуть, той, хто намагається бодай якось облегшити її стан, - істинний друг! Такими бувають і вороги, які граються у друзів, але це вже більшістю торкається спецслужб, чи тих, кого спецслужби підключають під біоробототехнології космічної медицини, керуючи їхніми мозками. Після кожного зни-щення народного депутата, мого друга, психотронні садисти, які катують мій мозок, часто це був офіцер Військово-Повітряних Сил, який входить у бригаду садистів, які катують мій мозок щосекунди, щодня, регочучи говорили: «Підходь до ВРУ, ми тебе візьмемо за руки, заведемо до сесійної зали і запитаємо у народних депутатів: «Ну що? Хто ще хоче виконувати свої обов’язки, хто ще хоче захищати цю людину? Гі-гі-гі!?». Я вимушений був перервати дружбу, - вірніше мене так тримали променями, біоробототехнологіями космічної медицини, зовні це виглядало, що я «заліг» не подаючи жодних ознак активності, у всякому випадку я не ліз ні до кого із своїми проблемами, намагаючись тільки примушувати посадовців, особливо із правоо-хоронної системи, до виконання своїх конституційних обов’язків. Мені це зробити не вдалось. І тим не менш, було декілька років, коли мені здалось, що припинились знищення людей у моїй темі, у моїй проблемі. Хоча мені було важко вірити у це, оскільки психотронні садисти утримували мене у стані неадекватному, - у стані неможливості мислити, запам’ятовувати, діяти. Але, при цьому, я не міг не помічати те, що вже над явно лізло до мозку, - я знову про вбивства у моїй темі. В останні роки знову знищувались люди, з якими я був у будь-яких контактах: Валентина Черненко, - подруга достатньо рідких, але доброзичливих, зустрічей; Олександр Сєдов, - зять, чоловік сестри; Олексій Небилиця, - зять, чоловік племінниці, доньки сестри; Іван Плющ, - колишній Голова Верховної Ради України, Секретар РНБіО України, достатньо життєрадісний чоловік, з гумором, надаю тільки один його перл: «Я за своє життя стільки сала з’їв, що соромно свиням в очі дивитись!»; Віктор Черномирдін, - колишній прем’єр-міністр Росії, Надзвичайний і Повноважний Посол Російської Федерації в Україні. Я знову нагадую читачам, що коли я ще проживав у Москві, то державне керівництво, Президент Росії Б.Єльцін, як гарант прав і свобод, через свого прем’єра, намагався допомогти мені захиститись від психотронних бандитів. Якось була організована з ним зустріч, у метро, - Ч.В.С. поспішав, щоб не запізнитись на моє перехоплення, прибув у кімнатних тапочках; Валентина Федорівна Черномирдіна, - дружина Віктора Черномирдіна, Наталка Постольна (Андрєєва), - однокласниця з паралельного класу… Чому я вважаю, що ці люди були знищені, а не померли своєю природною смертю? По – перше, це всі мої контактери. По-друге, всі вони знищені одноманітно, - штучно викликаною злоякісністю. Променями! Таємно, дистанційно, невидимо?! Як і попередні мої друзі, з якими були будь-які контакти: Т.Федоренко, - однокласниця, з паралельного класу; Р.Горбачова, - дружина колишнього першого і останнього президента СССР; С.Мандрико, - дружина колишнього директора Воздвиженського радгоспу (сільськогосподарського кооперативу); Н.Галушко, - однокласниця… Знищувались мої контактери і в інший, можливо, спосіб, - я не знаю по якій причині, але нема в живих, загинули: Тетяна Смичок, - однокласниця, Люся Тесленко, - однокласниця; В.Веремієнко, - однокласник; Л.Павловський, - однокласник; Люся Максименко, - сестра моєї однокласниці Валентини; Володимир Пушко, - однокласник; В.Гома, - випускались в один рік зі школи, я після 10 класу, він після 11 класу, таким був 1966 рік, коли випускались одночасно 10-і і 11-і класи; Микола Пушкар, - однокласник; Михайло Буюн, - земляк – хуторянин, майор запасу, правий пілот, льотчик-штурман стратегічного «Ту-95»; Микола Буюн, полковник запасу, випускник КПІ, рідний брат Михайла; Надія Буюн, - хуторянка, двоюрідна сестра Миколи та Михайла; хуторяни: Федір Донік, Федір Супрун (Чернігів), Дмитро Леонтенко, - сусід по хутору, Іван Бабич, Володимир Пушко (другий), київська тележурналістка Наталка Кондратюк, з якою ми контактували в Москві, в посольствах України і Франції в Росії, в Києві, на Хрещатик 26… Ці громадяни загинули вже багато років тому. Загадково, також вже багато років тому, припинили життя на цьому світі мої земляки-хуторяни, - жителі столиць, Москви та Києва: Олександр Хаймович; Іван Куліш, Олександр Вовк, Василь Бакун, Віктор Нестеренко, Віктор Жирнов… Можна згадати і Росію: Г.Старовойтова, - народний депутат, лідер «Демократичної партії Росії», кандидат в президенти Росії; Л.Рохлін, - генерал – лейтенант, народний депутат ДержДуми; С.Фьодоров, - бізнесмен, лікар «Микрохирургии глаза», кандидат у президенти Росії; Б.Нємцов… Хто ж це такий серійний вбивця? Мабуть ті, хто володіє засекреченими пси-хотронними технологіями, променями!? А це армія і ФСБ!? Можливо їхні холуї та собутильники в Україні і світі, - нагадую, що для психотронних злочинів, для про-менів, кордонів не існує, - можна з території Росії знищувати громадян США на території США, можна з території РФ знищувати громадян України на території України… Що Путін і витворяє. Путін і є цим серійним вбивцею! Він знищує руками, (променями), психотронних мафіозі армії і ФСБ РФ. Більше того, Путін є гарантом прав і свобод громадян, - він несе, повинен нести, персональну відповідальність за знищення громадян (променями) на всій території земної кулі, оскільки у психотронних злочинів нема кордонів. Я подавав до суду на психотронні структури армії і ФСБ, на їхніх холуїв в Україні і світі, тобто на міністрів оборони та державної безпеки, але не зміг довести їхньої провини, до того ж в державах нема судів, в компетенцію яких входять покарання міністрів оборони та державної безпеки, весь світ їх боїться, весь світ стоїть на колінах перед психотронними мафіями армії і ФСБ РФ, а ті, раді старатись, здійснюють будь-які злочини безкарно, тому психотронних мафіозі армії і ФСБ РФ потрібно зразу вбивати, але не судити, оскільки суди над ними неможливі… Але що ж то за війна? Що за вбивства? Колись бандити говорили, що знищать мене, як людину, яка нікому не потрібна, тому вбивали всіх і скрізь тих, хто мене знає, чи хто знав?! Начебто без знищення моїх знайомих не можна було мене знищити? Колись знищували контакторів фізика, колегу академіка Сахарова, Юрія Федоровича Орлова (його книга «Опасные мысли»), - для чого? Невідомо! Він виї-хав на ПМЖ до США. Можливо ці знищення, - гримаси війни, започаткованої Б.Єльціним, за вста-новлення цивільного контролю над діяльністю людей в погонах, про яких в СССР ще говорили, що то «государства в государстве». Можливо це специфічна, моя особиста, тема, викликана тим, що генерали не визнали мене цивільною людиною після звільнення з армії? Тобто генерали мене репресували за те, що вони військові, а я цивільна людина! Що вони не визнають мене громадянином України… Вони мене буквально розчавлюють променями, катуючи щосекунди, особливо вночі, замість сну. Так вони мене карають, за таке!Н Тобто мене репресували за те, що генерали, - бандити?! Зараз, присутні у моєму мозку психотронні бандити підказують мені, щоб я написав звернення, особисто до П.Порошенка, А.Яценюка, В.Гройсмана, О.Турчинова, інших, які ху*ют від тієї кривавої містики, яка відбувається у державі, - я виконую їхній «наказ», - всі ці звірства відбуваються тому, що лікарі не можуть розмовляти із тими, із – за кого мене катують! (Із – за психотронних лікарів мафії лікаря Соколова, Москва, та їхніх холуїв в білих халатах! Така у «них» термінологія)?! До того ж лікарі армії «дурачаться»… Мої публікації не завжди розповідають, часто вони навмисне дезорієнтують читачів, так підкеровують моїм мозком, щоб путінські слідчі не змогли встановити, наприклад, тих, хто повісив х*ї: Путіну, Шойгу, іншим. Щоб не розправились над ними… Хоча я весь час говорю, що х*ї їм повісили прибульці, (інопланетяни), які прибули до них у мозки… «Останкіно» ж вам завжди розповідає про інопланетян, тобто прибульців. Вони сидять у них у мозках. Коли путінські слідчі бігають по всій земній кулі і розшукують тих, хто їм повісив х*ї, Путіну, Шойгу… то хтось регоче і називає їх дурачками, навіщо вони розшукують? Ті, хто повісив вам ваші вонючі х*ї сидять у вас у мозках, Путін, Шойгу, Бастрикін… розмовляйте з ними, вони у мозках у вас, навіщо ви їх шукаєте? Розмовляйте із ними, і ви взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись?! Я вам всім вже мільйон разів говорив, що для того, щоб ваші х*ї піднімались потрібно, щоб ви були порядними людьми, щоб компенсували ущерб, нанесений вашою мафією, наприклад, мені, повернути Крим, Донбас, Україні, всі, окуповані Росією, території повернути їхнім власникам… Розмовляйте з тими, хто сидить у вас у мозках, - вони вам все розкажуть, що можуть! До мене не добивайтесь! Я, з це не Я! Я, - біоробот! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Інформацію деяку я отримую по каналам космічного біологічного радіозв’язку. Автори такої інформації часто мені невідомі, достовірність інформації також… Така російсько-українська війна виникла із – за Путіна, ФСБ і 5-ї колони русскіх сепаратистів в Україні, із – за зрадників України… Так керували мозком Путіна, інших його холуїв, собутильників, прибульці, щоб найменшою кров’ю вирішити проблему російського насилля над Україною і українцями. Путін слухняний те-лепень! Дубоватий мужик, який все ніяк не може зрозуміти психотронну присутність прибульців у нього у мозку! Іншими словами, Путін припутень, який до сих пір не розуміє, що ж таке промені насправді! Тобто що ж таке біоробототехнології космічної медицини! Соколов, подурачився? Зає*лі мене, - вибачте, шановні читачі, я іноді пишу те, що мене примушують писати прибульці! Якщо хтось хоче зі мною зводити рахунки? То… Краще розшукуйте тих, хто керує моїм мозком! Ви повинні бути мені вдячні за те, що я вам пишу! А не бажати мене знищити. Ну хто вам, наприклад, таку таємницю розповість про хитровиє*аного Януковича? Цей шакал отримав взятку, хабар, від Путіна, - 3 млрд. доларів, щоб той «вирвав» Україну з ЄС і НАТО. Тепер він ці та інші гроші використовує на війну Росії з Україною, а, також хировиє*аний, Путін, вимагає від Яценюка і Порошенка повернути йому, Росії, оті 3 млрд. доларів, тобто, виходить так, що Україна, українці, самі фактично фінансують війну із Україною?! О! Які розумні чекісти Путін, Янукович… Більше того, я сиджу у мозку у Януковича і знаю про що той шакал думає, знаєте, що він хоче? Хоче атакувати Україну по всьому периметру кордонів! Уявляєте? Не брешете?! Лукашенка, я розумію, що в тебе кров також, як і у Януковича, білоруська, але якщо ти будеш цим шакалам, Путіну і Януковичу, допомагати воювати із Україною, то я тебе повоюю так, що у жодного твого генерала х*й, х*й коли підніметься, - воїни срані! Ненавиджу гнид! Янукович ти там мрій, мрій так, щоб весь світ знав, про що ти там мрієш! Будеш викабеліваться, - я тебе променями привезу в Київ на суд, посаджу скотину і будеш все життя сидіти! Думай, де тобі краще сидіти!? Користуючись цим випадком, цією публікацією, (я сиджу, як на пороховій бочці), я звертаюсь до Михайла Горбачова, до його доньки Ірини, - я не зганьбив свою зустріч з Раїсою Максимівною, вважаю, що вона померла не від природної хвороби, а була знищена, як багато моїх контактерів… Мабуть вам не можна підхвалювати Путіна! Сучасну Росію! Спосіб життя сучасної російської влади, російського генералітету. Вони всі, на 100% бандити, та їм слухняні, жодної порядної, відповідальної людини! Я бажаю вам мужності, щоб витримувати «таке» життя у «такій» Росії. Якщо хтось хоче мене приборкати, то краще розшукуйте тих, хто керує моїм мозком, але не мене! Їх знищуйте, але не мене, якщо духу вистачить! Але не мене! Мене, - небезпечно! Ви ж вже всі зрозуміли це?! Чи не так? Хоча я не від кого не ховаюсь, - мені нема чого боятись, я ніколи ні в чому не був винним! Я взагалі вже «пилінкі сдуваю с жітєлєй планети зємля», намагаюсь нікого не чіпати зайвий раз, а то ще вб’ють путінські психотронні бандити?! Чи ще хтось, невідомий мені?! Я тривалий час, десятиріччями, був у жахливому стані, нічого не міг розуміти під променями, так керували моїм мозком, тому не вірив у те, що це все війна людей в погонах з цивільними людьми, - я не контролював зовсім події. І тільки в останні роки я взнав, що знищувались і люди в погонах?! Може хтось інший зможе прокоментувати по-іншому ці жахи?! Мені неприємно цим займатись. Кажуть, що прибульці, непідсудним за злочини генералам, бандитам, проме-нями «вішали» х*ї, ті звіріли і, не розумію для чого, знищували цивільних людей?! Я іноді пишу те, що мені диктують! Путін, - членоповішений, він, - серійний вбивця! Генералів і офіцерів вбивали ті, хто вміє те робити!? Оскільки їх знищувати набагато складніше! Тому багато їх знищуються вже тоді, коли вони виходять на пенсію. Путін, щоб знав, як знущатись над лікарями, - вони скоро повісять лікарів військових! Були знищені серед людей в погонах різні категорії, багатьох генералів, офі-церів знищували вже тоді, коли вони були демобілізовані: колишні міністри оборони Росії П.Грачов і І.Сєргєєв, - це військові злочинці, вони знищували українців і громадян інших держав променями, катували іноземних громадян таємно, дис-танційно, невидимо, променями; мої колишні ад’юнкти: М.Коломиєць, В.Миргород, В.Мазнєв…; професори, полковники Б.Локтєв, С.Попиталов, генерали М.Нішт, А.Красовський, Л.Рохлін. Не виключено, що генерал-лейтенанта С.Білоцерковського катували перед смертю променями… Вважається, що суспільство і зраз не розуміє зовсім цієї війни, тому, що кожний громадянин підкоряється, виконує накази тих, кому вони підкоряються по лінії КГБ… Взагалі зараз йде війна за свободу і незалежність буквально всіх громадян, всіх країн всього світу, від непідсудних за злочини бандитів Росії, особливо від бандитів психотронної мафії армії і ФСБ Росії. Росія, російська державна влада, - це ще ті жучки, у 1987 році, у Сан-Франциско, (США), відбулась конференція 40 держав світу, по психотронним питанням, на якій було прийняте рішення, - не ви-користовувати промені на шкоду громадянам. Від Росії, від СССР, це рішення підписував академік Казначєєв. Путін, Мєдвєдєв, Шойгу, Патрушєв, Бортніков…ну і як ви виконуєте те рішення? Використовуючи щосекунди промені для знищення людей, вбиваючи, променями, щодня не менше однієї людини? Особливо українців? Тому я буду вбивати всіх русскіх, непідсудних за злочини, бандитів доти, доки ви не підкоритесь! Доти, доки не підкориться весь русскій генералітет! Я не прощу! Петро, Аресеній, Володимир, Олександр…, (Порошенко, Яценюк, Гройсман, Турчинов)…, ви ще молоді лідери України, тому я вам говорю, я не хочу ніколи че-рпати Україну у таких публікаціях, але я біоробот, мене примушують, тому я нагадую, я не хотів взагалі говорити, що у України є промені, - може Янукович їх забрав в Росію, як і ядерну зброю?! Але колись, в Києві, були промені, мені вперше, в Києві, я ще був неодружений, слухачем КВВАІУ, повісили на 2,5 місяці мій статевий член, - так що і в Києві жучків психотронних багато було. До того ж укра-їнські силові міністри були гнидами, які допомагали кривавій психотронній Москві «виховувати мене», я вам надаю фрази колишніх українських силових міністрів: «Излюбленный прием заставлять, (пытками лучами), х*й сосать у офицера, а не будешь сосать, так мы лучами сделаем сумасшедшим!»; «Я в рот е*ал твоего президента!»; - щоб ви знали відношення генералів до того, що президенти на-магались виконувати свої обов’язки гарантів прав і свобод громадян, - «А если тебе гражданские руководители насмелятся помогать, мы тебя лучами сделаем сумасшедшим, возьмем за руку, приведем к ним, и спросим, ну что? Кому вы помагали? Посмотрите на него, какой он?»… Я схиляю голову перед мужністю і героїзмом сучасних захисників України, я кожному із них тисну руку, обнімаю, але, в той же час, я підозрюю, що в середовищі українського генералітету і офіцерства ще багато зрадників, підлих проФСБешних шакалів, - вони всі повинні бути знищені по законам військового часу! Як ідентифікувати ворогів України в силових структурах? Так як мене ідентифікували, як мене нейтралізовують! Променями! Полторак, Аваков, Грицак, ГПУ… якщо українські силові структури не стануть національними, якщо там залишиться хоча б один зрадник, - я вас повішу! Бо виходить, що ви патріотів України катуєте, а ворогів України боїтесь навіть чіпати! Я не прощу! Я всім проросійським зрадникам пропоную терміново, всім без винятку, покинути Україну, виїхати на ПМЖ в Росію, всі, хто хоче займатись сепаратизмом, окупацією, тероризмом в Україні, будуть вирізані до останньої скотини… Я нічого нового придумувати не буду, я з русскімі бандитами, окупантами, сепаратистами, терористами зроблю те, що робить Путін, знищуючи «в зародишє»… Російські сопливі холуї, якщо ви не угомонитесь, - я вас усіх знищу! Ця нація повинна позбавитись своїх окупантів, сепаратистів, терористів… В Українні не повинно бути жодної істоти, яка хоче окупації України Росією. Убирайтесь скоти… Я, майже, не можу вставити своє зовсім, - зараз мені вдається припинити писати! Вибачте, шановні читачі! Мене ця стаття вимотала настільки, що… Але набридла ця жахлива моя од-номанітність… Я не витримую! Така війна! Я звертаюсь до сучасних українських бійців, ви повинні з розумінням відноситись до подібних публікацій, до тих, хто волею чи неволею вимушений оце так воювати, будучи репресованим, - є і таємна, також жахлива, кривава, страшна війна, яку багато хто ще зовсім не розуміє! Я є учасником такої війни ще з часів СССР, я вас інформую, - українців русскіє психотронні бандити знищували таємно ще з 1991 року, щодня, я маю на увазі новітні російсько-українські стосунки. Я зовсім не хочу зайвої вашої крові, скоріше навпаки, але ви повинні розуміти, що яка б не була оця психотронна, таємна, війна, крапку у війні повинні ставити ви, - нетаємні бійці! Бажаю успіхів! Може бодай ця стаття дозволить вам зрозуміти, чому ж Путін не може повномасштабно атакувати Україну!? Ніколи не розслабляйтесь, доки на землі є бодай один російський військовий, ФСБешник, - окупант! Чи їхній агент! Чи їхній холуй! Бажаю вам усім сміливості, мужності, ворог повинен бути знищеним! Україна повинна бути вільною від окупантів, сепаратистів, терористів, кордони її повинні бути відновлені у коорди-натах 1991 року!

Немає коментарів:

Дописати коментар