Шукати в цьому блозі

понеділок, 2 жовтня 2017 р.

946. Захарченко може знищити будь-якого керівника в Україні?


https://farwater.net/novosti/zaxarchenko-uveryaet-chto-boeviki-dnr-mogut-likvidirovat-lyubogo-ukrainskogo-chinovnika-video/ Захарченко, ну ти і мразь! Для цього потрібно, щоб у твого верховного головнокомандувача х*й стояв! Щоб знав, сопливий лакей і ФСБешний холуй, як вбивати українців. Коли заговорили гармати, то мова йде про те, хто ж сильніший, а не про те, хто розумніший, справедливіший, об"єктивніший чи чиїх більше? Чи вже створена їх критична більшість, як це відбулось в Криму і Донбасі... Ваших ублюдків вбивали, вбивають і будуть вбивати до тих пір, поки на земній кулі не залишиться жодної істоти, яка розділяє людиноненависницькі погляди ФСБ РФ, Путіна, його собутильників... Росія достатньо сильна держава, яка має одну із найсильніших армії світу, її бандитів, до яких і ти, Захарченко, належиш, ще поки неможливо заарештовувати, проводити слідство, судити на довічне утримання за злочини..., тому їх вбивали, вбивають і будуть вбивати, за злочини, Захарченко, які Путін, його армія і ФСБ, їхні сепаратисти, здійснюють безкарно, зокрема за вбивства українців. Твоїх шакалів, русскую шушеру і шваль: окупаційну, терористичну, сепаратистську, бандитську, будуть вирізати до останньої скотини за ті вбивства, які вони здійснювали, безкарно... Не виїдуть такі із України на ПМЖ в РФ, - я їх усіх знищу, всіх, до останнього бандита, окупанта, терориста, сепаратиста... Повторюю, будуть знищені всі, до останньої окупаційної, терористичної, сепаратистської скотини... Територію України визнало все світове співтовариство, - кордони України, в координатах 1991 року, мав право переглядати лише весь народ України, але не його якась провінційна частина разом із військами і спецслужбами суміжної держави... У драках, у бійках, як у дитинстві, завжди з"ясовують, хто перший почав?! Захарченко, хто перший почав? Росія, русскіє: окупаційні, терористичні, сепаратистські, бандитські... До того ж, Захареченко, Путін, його армія, ФСБ... стали наднебезпечними для здоров"я і життя не тільки всього народу Росії, особливо чоловіків Росії, але і для всіх народів всього світу, особливо для Європи. Середня тривалість життя чоловіків Росії 62 роки, на 20 років менша,ніж в ЄС, тобто, Захарченко, твій пахан Путін наднебезпечний для життя і здоров"я громадян, геноцидний злочинець, який забирає у кожного середньостатистичного русского мужика право на 20 років життя, у кожного, і ти, скотина, йому підкоряєшся?! Бандиту, який забирає у кожного середньостатистичного русского мужика право на 20 років життя?! Хто ти такий? Той, хто захищає чи підкоряється бандиту, сам бандит! Ти бандит, Захарченко! Ти також повинен бути знищений! Краще стріляйся! Ти також сповідуєш людиноненависницьку путінську модель життя, тобто і ти хочеш забирати у кожного середньостатистичного мужика право на 20 років життя! Тобто і ти геноцидний бандит! Убирайся із України на ПМЖ в РФ! Там зборище світових бандитів, там такі потвори потрібні! Шибко герой! Вояка! Про яку офіцерську честь і гідність ти говориш? Чи відомо тобі, що збройні сили Росії на всі 100% складаються із бандитів та їм слхуняних, - інших серед російських військових, СВР, ФСБ... нема! Правда є такі, які цього ще не знають! Ти що, прикидаєшся таким? Щоб ти знав хто верховодить в Росії, в ЗС РФ, в СВР, ФСБ, ГПРФ, мінздравє, просвіті... ти повинен знати чим же займаються засекречені психотронні структури армії і ФСБ РФ. А вони, російські психотронні ублюдки,починаючи з 1991 року, вбивали українців в Україні щодня, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (використовуючи біоробототехнології космічної медицини), вбивали, починаючи від безробітних хутірських бомжів, "до Брєжнєва", - в термінології академіка Сахарова. І після цього ти хочеш, щоб таких, чи хто з такими, не вбивали? Вас будуть саджати, а не вбивати, лише тоді, коли на земній кулі виникне ситуація, достатня для цих дій... Ну і не є*ісь скотина! Щоб ти мене знищив, потрібно, щоб у твого верховного ублюдка Путіна, х*й стояв! До того ж, якщо у тебе є бодай краплина совісті, то ти повинен знати, що (проти мене застосовують промені, (біоробототехнології космічної медицини)), що не можна вбивати ніколи ні в чому не винних безпомічних, беззахисних, безправних людей, а якщо "чешутся руки"? То спочатку спробуй вбити тих, хто керує моїм мозком, якщо я тобі, твоєму верховному, іншим бандитам, не подобаюсь! Щоб мене вбити потрібно, щоб у твого верховного х*й стояв. Я буду знищувати за кожного вбитого вами українця 150 русскіх ублюдків, які займаються злочинами безкарно: окупаційними, терористичними, сепаратистськими, бандитськими... Я не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це не Я! Я репресований психотронними бандитами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Захар, спробуй їх вбити? Звертаюсь до лікарів, не будете вирізати всіх, хто займається злочинами безкарно, особливо окупаційними, терористичними, сепаратистськими, бандитськими, вони вас виріжуть за те, що ви їм х*ї не можете ставити, які їм повісили прибульці, які прибувають у їхні мозки! Які зараз "наводят порядки", застосовуючи промені, які борються із психотронною злочинністю, особливо армії і ФСБ РФ. Але я зовсім не хочу кровопролиття, наголошуючи, при цьому, всі русскіє: окупаційні, терористичні, сепаратистські, бандитські, які не визнають верховенство міжнародного права, права громадян, які не визнають Україну повноцінною самостійною державою, які не визнають українців самостійною повноцінною нацією... повинні покинути Україну назавжди, повинні виїхати на ПМЖ в РФ... Відсидітись не вдасться! Дочекатись приходу Путіна не вдасться! Прибульці зараз сканують променями по мозкам всіх громадян України, всі рорусскіє, проросійські, проФСБешні... русскіє будуть вирахувані шляхом мозкового контролю мислення, - якщо не виїдете на ПМЖ в РФ, - будете вирізані всі до жодного! І, при цьому, ви вважаєте, що Коваленко "хєровий мужик"? Я ж піклуюсь про ваше здоров"я, про ваше життя, про життя ваших членів ваших родин... Убирайтесь! Із всієї території України! Із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією. територій! Ну що, Захарченко, узнав, яке поняття про честь і гідність у російських офіцерів, їхніх українських собутильників? Так піддиктовували, використовуючи промені проти мене. Так підставляють мене оті... "офіцери", про честь і гідність яких ти все розпинаєшся. Захарченко, я тобі буду дуже вдячний, якщо ти знищиш, (хоча ти, поки що, більше виглядаєш фраєрком), тих, хто мене катує променями таємно, дистанційно, невидимо. Повідомляю тобі страшенний секрет, таємницю, - русскіє дуже вже полюбляють таємниці, Путін і "Останкіно", їм продовжує прищеплювати любов до таємності. Один ублюдок, який катує мене найжорстокіше, із групи катів, які мене катують чи не все життя, якраз офіцер, можливо вже колишній, із ВВС, (із Військово-Повітряних Сил)... Поговори з ним про честь і гідність офіцерів, - зразу роз-берешся, що таке російські збройні сили, представників яких виховують так, що їх потрібно тільки вбивати, вони розуміють тільки силу, іншої мови вони не розуміють... Він тобі дуже дохідливо розтлумачить що ж це за хімера така "честь і гідність русского офіцера, генерала...". На моїх очах "вони", оті з гідністю і честю офіцерів, катували починаючи від дітей, які ще не могли ходити до 92 річних бабусь... Не тому ти служиш, не тій ідеї, Захар! Тебе, як і Путіна, проклянуть люди, особливо мужики Росії, у кожного середньостатистичного із яких Путін, і такі як ти його холуї, забирають право на 20 років життя, у кожного! Убирайтесь із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Путін, не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будеш ніколи! Ні ти, ні твої холуї, ні їхні діти! Я не прощу! Я буду мстити!

Немає коментарів:

Дописати коментар