Шукати в цьому блозі

вівторок, 3 жовтня 2017 р.

947. Чи могла Україна захистити Крим?


http://www.unn.com.ua/ru/news/1690941-vsu-imeli-vozmozhnost-zashhishhat-krym-ot-okkupacii-vmuzhenko Муженко, як кажуть русскіє: "Єслі би да каби, да во рту рослі гриби, так і в лєс би нє ходілі!", - окупація факт який вже звершився! Від цього і "плясать" потрібно! А якщо говорити про ті часи, трирічної давнини, і, взагалі, починаючи з 1991 року, то я б особисто, якби міг, голови б повідривав твоїм психотронним ублюдкам! Твоїм скотам із психотронних структур армії України, як і психотронним мразям із СБУ. (Хоча мій мозок, як і мозки інших людей, Бог створив недосконалим, - я, наприклад, не можу розрізняти достеменно, чиї бандити мене катують променями, Полторака чи Шойгу... Але ж армія повинна захищати громадян від психотронного нападу бандитів Путіна, Шойгу, Бортнікова? Як ви мене захищали від психотронного нападу я дуже добре знаю, не виключено, що ви так і Крим захищали від Росії, як мене від російських променів?). Сопляки, мразі, потрібно було променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), нейтралізовувати прорусскую, проросійську, проФСБешну, окупаційну, сепаратистську, русскобандитську шушеру і шваль Криму, Донбасу, всієї України, а не займатись, часто кривавим, забезпеченням збагачення певних ублюдків, гнид, шакалів, (нема меж моїм стражданням і ненависті до таких скотов), а не мене нейтралізовувати катуваннями жахливими променями, особливо вночі, замість сну! І, тим не менш, Муженко, ти бачиш я не бігаю із прапорами, не агітую одних знімати інших призначати на посади, в тому числі і тебе. Я не контролюю ситуацію, по космічному біологічному радіозв"язку мені не доповідають деталі російсько-українського стану, я не знаю детально ситуацію в силових структурах України, тільки дещо, (є критичне розшарування), до того ж проти мене весь час застосовують промені, я собі не належу, я біологічна іграшка для психотронних бандитів, але я дуже добре знаю, що таке Росія, що таке російські ЗС, що таке російська влада, російський генералітет і офіцерство, народ Росії, загальною рисою яких є їхнє виховання таке, що... вони розуміють тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють, (я вже божеволію від частоти повторення цієї істини). Росію неможливо перемогти, якщо не вбивати русскіх, тим паче на війні! Їх потрібно вбивати, вони цього заслужили, знищенням ніколи, ніде, ні в чому не винних українців.... За кожного знищеного українця потрібно встановити норму, - 150 русскіх скотов, які займаються злочинами безкарно, особливо психотронними, окупаційними, терористичними, сепаратистськими, бандитськими... Тому я намагаюсь з розумінням відноситись до ЗСУ, Національної Гвардії... Ви воюєте, ви не боїтесь воювати із однією із найстрашніших, найжорстокіших армій світу, а це дорого цінується, - вас потрібно зберігати на посадах, ваш досвід також, бойовий маю на увазі, але, вас усіх до жодного потрібно позбавити жахливої іржі, яка роз"їдає суспільство, ЗСУ, МВД, ГПУ..., корупції! Не можна суміщати бойову майстерність, війну з жахливою корупцією, (хоча і у корупції бувають позитивні моменти, наприклад, модель підкорення, але не методи досягнення підкорення, - сильніші у патріотизмі, академічних знаннях, їх практичному застосуванні, у досягненні всіх висот бойової майстерності, таке інше, не повинні підкорятись сопливим і кривавим дилетантам, баригам, бандитам, які вміли дуже гарно потрапляти на посади, в тому числі військові, (аналогічно тому, як Путін потрапляв на посади в тій кривавій Росії). Бійці повинні потрапляти на керівні посади завдяки особистим якостям, авторитету і підтримці здоровою частиною ваших структур, а не за хабарі, якими ФСБ вміє дуже гарно забезпечувати своїх шакалів в Україні, які вміють потрапляти, майже прямо із Росії в український Параламент, чи МО, чи ще кудись... Але це все ваша справа, тільки той, хто миє підлогу дуже добре знає, як потрібно витирати взуття, щоб не занести бруд до приміщення... Я, як і кожна людина, маю суспільну свідомість і особисту, під кутом зору суспільної свідомості, багато в чому, я навіть пишаюсь вами, сучасними українськими бійцями, хоча, звичайно, не всіма, не у всьому, але під кутом зору особистої свідомості? Особливо, якщо вважати, що ви і Крим, і Донбас, решту території України, у таємній, особливо психотронній, війні, захищаєте так, як мене особисто захищали від психотронних катувань... я б вас особисто розстрілював, причому тільки у рукавичках, настільки ви пі*допротивні, навіть як бандити, після чого зпалював би навіть ті рукавички, настільки ви мерзенні, - захиснички ё.т.м.! Ти когось боїшся? Чому мовчиш? Боїшся корупції? Ти ж знаєш, що армія може, при певних умовах, знищити корупцію? Чому не знищили? "Бздітє" бандитів? Мене катуєте променями, (які належать армії і спецслужбам), для того, щоб довести мені, що бандити сильніші за всіх порядниїх людей у всьому світі? Ти з ким? Насправді? Що армія України буде доводити мені, що вона працює на бандитів, під-коряється бандитам, щоб бандити були сильнішими за все порядне у світі, за всіх порядних людей?! В Росії така влада, в Росії така корупція, при якій бандити сильніші за всіх порядних людей! І що? Середня тривалість життя чоловіків Росії 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС? Як живуть в Росії бандити, а як народ? Ви хочете такої ж влади в Україні? Щоб бандити були сильніші за все порядне? Щоб і українські чоловіки здихали на 20 років раніше, ніж в Європі? Тобто ви сповідуєте в суспільстві таку кореляцію: "Хто сильніший?!"... Це жахливо, - одні ху*ют, інші кінці з кінцями звести не можуть! Мене репресували, свого часу, психотронні бандити Москви, (чомусь Україна підхопила проти мене репресії, чому?), з криком: "В народ!"... Я вже декілька десятирічь в народі, без народу, але з народом, - так мене тримають променями. Більшість народу, люди, громадяни, навіть не вмирають, - здихають! Часто здихають, особливо самотні люди, як собаки! Здихають від того, що у них нема грошей, щоб заплатити за ліки і лікування, щоб повноцінно харчуватись, - ми є те, що ми їмо?! І що, при цьому, робить той Путін, наприклад, зі своєю армією і спецслужбами? До речі мені кричали "в народ" в той же час коли "Политиздат", - це ще було в часи існування СССР, - випустив книгу "Народ и армия едины"... Там про таку єдність писала?! А насправді? Армія і КГБ СССР воювали таємно із своїм же народом! В Росії вони і зараз воюють, та ще й як воюють, інтегральним критерієм їхньої війни з народом є те, що середньостатистичний русскій мужик здихає на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Європі! Україна не хоче бути такою, як Росія, українські чоловіки не хочуть жити так, як живуть чоловіки Росії! А це означає, що українська армія і українські спецслужби не повинні бути такими, як в Росії! А для цього потрібно перемогти корупцію, із - за якої Україна ніяк не може вираватись із обіймів російського способу життя, тому, що в Україні корупція тримається до сих пір на російських засадах, тому і русскіє ублюдкі, прямо із Росії, потрапля-ють у керівні українські структури... Для того, щоб перемогти корупцію, потрібно перемогти психотронну злочинність, (основу, фундамент корупції), армії і спецслужб, їхньої кривавої, корупційної, каральної, психотронної медицини, особливо Росії, та і своїх, доморощених... А далі можна деталізувати, - потрібно знищити всіх, хто займається злочинами безкарно, особливо окупаційними, сепаратистськими, терористичними, потрібно знищити інститут рабства, інститут "брудних" людей, (венерично хворих, для цього, окрім іншого, ВРУ повинна прийняти ЗУ "Про примусове лікування венеричних хвороб", навіть за реальні гроші, щоб знищити коріння корупції, нардепи також хитровиє*ані, язиками плещуть десятиріччями, а знищити "брудну" мафію не хочуть насправді, тобто Парламент України не хоче знищувати корупцію, а язиками плещуть у кожному інтерв"ю, патриції, зверхлюди, ё.т.м.! Головним чином тому, що не хочуть розставатись із певними пільгами, наслідками пільг, бояться, щоб про них бандити не говорили, що вони простолюдини, плебеї, лохи, профани... Дожились! Доборолась Україна до самого краю, - гірше чужих свої люди її розпинають... В УКраїні біля 5 млн. жінок не здатні народжувати дітей, із - за наслідків венеричних хвороб, Україна єдина держава у світі, у якій кількість населення зменшується). За подібні публікації мені кричали вже: "Ти чесний! Вот і жіві чєсно!", тобто в хворобах, жебрацтві, ненависті, тупості, під катуваннями променями, особливо вночі, замість сну... Оце таке розуміння "чєсті" у українських бандитів?! Ото мені таке життя організувал корупція, - знизу мене катує народ, яким керують бандити, непідсудні за злочини, зверху катують більш солідні бандити! Причому все штучно організоване, променями! А промені перемагати не можна, якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби промені можна було перемагати, так у Путіна, у Шойгу... х*ї б стояли, а вони не стоять?! Залишається надіятись лише на прибульців, які прибувають у мозки, керують мозками, які намагаються боротись з психотронною злочинністю... В той же час армія і спецслужби, якби були порядними, могли виконувати обов"язки прибульців... Можливо б після цього народ визнавав би людей в погонах захисниками, а не бандитами?! Зверніть увагу на Росію, - Путін, ЗС РФ, її спецслужби, хитрі, захищають зовсім не народи, не свій народ не захищають, русскіє мужики здихають на 20 років раніше, ніж в ЄС, ні народи інших країн не захищають, захищають правлячих, Уряди певних країн, які також воюють із своїм народом... Але це все делікатно! Я не маю бажання дискутувати на ці теми, я, - біоробот, мені піддиктовують мої вороги, я виступаю проти себе... Але... Звичайно, більшість із того, що викладене у цій публікації, Муженка, як і ЗСУ взагалі, не торкається, - наболіло на душі! При цьому я впевнений, що армія повинна займати позицію прогресивну, потрібна відповідати призначенню. А те, що говорить зараз Муженко? Моя мати сказала б: "Після бою кулаками не махають!". Україну потрібно захищати зараз, сьогодні, а не після програшу пояснювати через ЗМІ свої поразки... Тим паче, що ЗСУ, у будь якому випадку, винні також у тому, що сталось! Можливо так потрібно, щоб нейтралізувати 5-ту колону (зрадників) в Україні? Зараз той час, коли «їх» потрібно вирізати! ? Ще не настав той час, коли можна вже жити без секретів, без таємниць, прошу читачів відноситись до публікації критично! В той же час я усвідомлюю, що Росію брати важкувато, м’яко кажучи… Більше того, Росію неможливо взяти без променів і санкцій! Муженко, а якщо ЗСУ могли захищати Крим, то чому не захищали? Не дочекались наказу? Боялись 5-ту колону?

Немає коментарів:

Дописати коментар