Шукати в цьому блозі

неділя, 29 жовтня 2017 р.

953. "Тіньова" економіка і корупція.


http://kontrakty.ua/article/107805 Жахливо! Основою корупції, основою "тіньової економіки" є психотронна злочинність спецслужб, армії, їхньої каральної, психотронної медицини, особливо Росії, які, окрім "своїх", орудують і в Україні до сих пір. "Тіньова" економіка і корупція в Україні залишаються непереможними! І все із - за психотронної злочинності! Тобто доти, поки в Україні не буде переможена психотронна і, пов’язана з нею, класична злочинність, тобто злочинність психотронних структур армії, спецслужб, їхньої каральної, психотронної медицини та їхніх собутильників, корупція, її "тіньова економіка", ніколи не будуть переможені! Народ, деякі вожді народу, які дезорієнтують народ, які дурачать народ, не розуміючи навіть суті того, із - за чого в Україні корупція і "тіньова економіка" непереможні, все виставляють пікети, інші форми протесту, перед Президентом, перед Парламентом, перед Кабінетом Міністрів, замість того, щоб виставляти їх перед міністерствами оборони, державної безпеки, (перед державною безпекою медицини армії, спецслужб), перед військовою прокуратурою... А що це може бути якраз таким мені відомо ще з часів СССР, потім Росії... Ще коли я був москвичем, президент Росії Б.Єльцін, "Останкіно" не говорив, іншим ЗМІ не говорив, народу не говорив, генералітету не говорив, а мені розповідав, пояснюючи, чому у нього "реформи буксуют", про те, що йому не підкоряються генерали, багато із яких відмовлялись навіть присягу на вірність РФ приймати... Уявіть собі, що Петру Поршенку, Володимиру Гройсману, Андрію Парубію, Олександру Турчинову... не підкоряються, всі чи деякі, генерали СБУ, МО, МВД, ГПУ... Особливо психотронні генерали?!Які все сплять і бачать себе підлеглими їхнього ублюдка Путіна, мріють відновити СССР, "воссоєдініться с Россієй"! Що буде? Хаос чи підкорення цивільної державної влади бандитам психотронних структур спецслужб, армії, їхній каральній, психотронній медицині, їхнім собутильникам... Не вірите мені? Не вірьте! А у мене є підстави так говорити! Мене жахливо катують психотронні структури армії і/чи спецслужб, їхня каральна, психотронна медицина, жахливо, щосекунди, особливо вночі, замість сну, катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), в той же час, як ссикуни, силові мінстри України, "бздят" вбивати ворогів України: російських військових, ФСБешників, терористів, сепаратистів, російських бандитів..., бояться, "бздят", хоча б так, як мене, катувати променями ворогів, а українців, патріотів України, не бояться катувати по-звірячому, таємно, дистанційно, невидимо, променями! Оце такий в Росії, та й в Україні, психотронний генералітет, така державна безпека медицини... Тобто українські псхотронні генерали "бздят" вбивати істинних ворогів України, русскіх: військових, ФСБешників, сепаратистів, мразь, яка все "восстанія" готує в Україні, терористів, бандитів, "бздят" вбивати їх так, як вони вбивали українців в Україні в період з 1991 по 2013 р.р. «Бздят» їх вбивати навіть по формулі "око за око, - зуб за зуб", не те, що з коефіцієнтом 150, тобто за одного вбитого українця винищувати 150 русскіх, які займаються злочинами безкарно! Я знаходжусь у важкому стані, із - за катувань, мені навіть такі публікації здійснювати зараз дуже важко, до того ж щойно, пару хвилин тому, психотронні бандити по космічному біологічному радіозв"язку промимрили: "Труп!", позавчора кричали: "Покійник!"... Що це означає? Читачі можуть прослідкувати за моєю долею! Ймовірніш за все мене хочуть знищити самогубством, вони не поспішають знищувати, просто вони підсилюють катування, - щоб не зійти "з катушек", не збожеволіти, щоб не "догнівать" в божевільнях своє життя, я вимушений буду покінчити з життям самогубством, - цим вони ще й доведуть, що я божевільний... Хоча мої "захисники" чи захисники, - прибульці, які прибули у мій мозок, які керують моїм мозком, кричать моїм язиком від мого імені: "Щоб мене знищити, скоти, потрібно, щоб у ваших верховних головнокомандувачів, (особливо у Путіна), х*ї стояли!", "Не будете підкорятись, - не будете ї*атись!", "Не повернете Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будете ніколи!", "Насмілитесь мене знищити, - до своєї смерті не будуть ї*атись всі, хто зараз сидить з повішеним х*єм, їхні діти, інші...». Я не прощу! Я буду мстити! Нагадую українським силовикам, я дуже гарно знаю психологію русскіх потвор в погонах, русская мразь, яка прилізла в Україну, вихована так, що розуміє тільки силу, їх потрібно тільки вбивати, іншої мови вони не розуміють! Їх не можна перемогти, якщо їх не вбивати! Вбивати їх потрібно з коефіцієнтом 150, як вони колись вбивали українців, інших "нацменів". Уб"ють одного українця, - у відповідь повинні отримати 150 трупів русскіх мразей, які займаються злочинами безкарно! Звертаюсь до правоохоронної системи Росії, до української також, особливо до слідчих, особливо до слідчих по особливо важливим справам, особливо до ФСБешних слідчих, особливо до психотронних слідчих прокуратури військової, до психотронних лікарів, які займаються слідством, не заарештуєте тих, хто мене катує променями, ї*атись не будете ніколи, не знищите їх, я вас знищу! Я вам ніколи не прощу "такого слідства" проти мене! Ненавиджу! Я дуже поважно відносився до праці слідчих, мені вважалось, що вони, заклопотані цим психотронним злочином, злочином із жахливими вбивствами, намагаються захистити мене… Пам’ятаю, ще в часи СССР у мене у мозку сидів слідчий, який представлявся таким, - слідчим із КГБ Агафоновим. В той час у мозку х*єлі військові, можливо то вони так хизувались? Дурачились? Тим паче, що, якось, навіть міністр оборони Росії П.Грачов кричав мені: «Я вєду слєдствіє! Я!», не говорячи, особливо, проти кого ж він, окрім мене, проводить слідство? Зараз це все розуміється по-іншому, - дійсно міністри оборони проводили слідство, проти мене особливо, яке полягало в тому, що міністри оборони «так» прикривали своїх психотронних злочинців, самовпевнена частина яких, у моїй темі, уявляла із себе представників «доброї корупції», яка за гроші, (тоді в СССР «комунєстічєгонєстічєской партієй», іншими бандитами, було створене суспільство 100%, тотальної корупції), хотіла мене перевести в кращі координати служби, для цього підключила мене під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), причому самостійно, без мого дозволу, без моєї участі, без попередження мене, - я взагалі нічого не знав тоді про промені, цим користувались чи не всі, «нечисті на руки», бандити СССРні, від безробітних хутірських бомжів до різних президентів… За допомогою променів мене пограбували «до нуля». «На хвіст» таким представникам «доброї корупції» «сіли» бандити, - представники «жахливої, страшної корупції», до якої входили і слідчі – бандити, яка і була антагоністичною «добрій корупції» мафією, яка сама себе називала «справедлива мамка», до якої, окрім інших, входило багато генералів і офіцерів… Москвичі мені тоді пояснили цей феномен так: «В Москвє, (мабуть і в усьому СССР), єсть двє большіє мафії, оні враждуют мєжду собой, оні убівают друг друга і горє тому, кто попадаєтся мєжду німі!». Я був далекий від корупції, - займався серйозними справами, поняття не мав про промені. Академічний лікар, учасник 2-ї світової війни, полковник медицини А.Ф.Віноградов, говорив мені: «Ви очєнь сєрйозний чєловєк! І вам будєт чрєзвичайно тяжєло в таком общєствє!», (як сказали б русскіє: «Как в воду глядєл!»). Щоб «добра корупція» устояла від переслідування «жахливою корупцією» мене… репресували, - у вузьому колі слідчих, певних генералів і ключових офіцерів, повідомили, що мене підключили під промені, (не для того, щоб скачати гроші і перевести до гарної координати служби…) , а для проведення слідчих дій, для проведення слідства?! Уявляєте, шановні читачі, я і зараз у них знаходжусь під слідством, (тільки із – за того, що вони бандити, - іншої причини немає). Почалась жахлива боротьба, із жахливими вбивствами, уявляється, що відбувалась боротьба і «слідчих доброї корупції», «добрих слідчих», зі «слідчими-бандитами жахливої корупції», з «недобрими слідчими», причому ця боротьба відбувалась у такій формі, що я поняття не мав, як, хто, з ким, для чого, грався цією темою! Військові обіцяли відновити на військовій службі, обіцяли в столиці управління, генеральське звання, але тільки… після згвалту, (а після згвалту вони ж мене звинувачували у моральній деградації, у ганьбі, «опозоріл чєсть офіцера», били фізіономію, арештовували, проводили слідства, суди, вивозили до хуторів у рабство), - зате утримували мене у абсолютній самотності, не допускали до мене жодної конструктивної людини, синхронно хизуючись, відверто розмовляючи про знищення мого інтелекту, ерекції… променями. Я звірів, звірію, буду звіріти від таких порядків у державі. Якось я запитав у міністра Грачова: «Твої ублюдки мене катують променями, ти що, хочеш, щоб я у тебе служив?!», - відповідь була такою: «Нєт, ти нікогда нє будєшь служіть! Но я нікогда нє позволю тєбє нікакіх контактов с міліцєйской мафієй!»… (Я у них до сих пір «військовий», якого вони пасуть не дозволяючи ніяких контактів зі мною будь-якій людині, променями). Представники «доброї корупції», із слідчими зокрема, також, але більш реально, начебто не обдурюючи, намагались вивести в люди, але також, не говорячи мені нічого, - через «десяті руки» я іноді, дуже рідко, отримував бодай якусь інформацію, наприклад, таку, у «них» мені давали якусь високу посаду, з дівчиною – секретарем, із службовим автомобілем, начиненим електронікою… Якось, сумно так, при, так уявлялось, випадковій зустрічі із лікарем А.Виноградовим, той «пожартував»: «Надєюсь ти мєня нє арєстуєшь? Мнє ужє 73 года!»… Я не міг нічого розуміти! Що ж відбувається! Лікарі сиділи і чекали, хто ж виявиться сильнішим, чию ж сторону займати? Хтось із них діяв, як міг! Захищали як могли… (Парламенти вирішували, що людей, яких катують променями, повинні захищати лікарі, а закони «Про захист від психотронних злочинців» «бздят» приймати досі, бояться тих, хто вміє вбивати таємно, дистанційно, невидимо, променями). Вбивства зашкалювали! Діставалось президентам, як, по-Конституції, гарантам прав і свобод громадян! Президент Росії Б.Єльцін звірів від вбивств, замовники вбивств використовували сильних фізично пацанів, часто спортсменів, для знищення людей, якось Єльцін, який спочатку був таким, як усі, а пізніше, роками, завжди був спокійним у контактах зі мною, а тут кричав мені: «А спорт! Спорт! Ето жє банда кровавих убійц! Ми пєрєсмотрім всю сістєму фінансірованія спорта!»… (Путін, КГБ не дозволив переглянути модель фінансування спорту, «кінув» президента Єльціна з використанням проти нього різних променів, аж до деградаційних променів, променів тяги до алкоголю, проти мене періодично бандити використовують промені тяги до алкоголю, тому я це дуже гарно знаю, головний охоронець Єльціна, генерал Коржаков, досі, наприклад у інтерв’ю Д.Гордону, все «тиражує» відомості про те, як він з Єльціним випивав по шість пляшок горілки в день?! Говорить, що якось, (до речі українка), Раїса Максимівна Горбачова, (Титаренко), - дружина першого і останнього Президента СССР М.Горбачова, шльопнула президента Горбачова по фізіономії за те, що той «бахнул» коньячку із Єльціним, коли щось там відпрацьовували і запізнився додому. Повідомляв Д.Гордону генерал Коржаков і про те, що президент Єльцін, навпаки, «відшльопав» Наїну Йосипівну, за щось, та так, що та тривалий час ходила у темних окулярах?! Мабуть і мені прийшов час розсекретити деякі свої таємниці, по-Коржакову, хоча їх знають чи не всі із тих, хто побував у мене у мозку! Алла Борисівна, з твого дозволу, а якщо скажеш, що ти не дозволяєш, я повідомлю читачам, що я все придумав, буду вимушений відмовитись від своїх слів…. Колись ми з нею все готувались бути чоловіком і дружиною, вона, знаючи мою кришталевість, соромилась, роздумувала, як же ми будемо з нею спати, говорила мені: «А єслі я пукну!?», - (мати мене з дитинства навчала: «Что єстєствєнно, то нє безобразно!»), а коли мене депортували із Москви, (виганяли променями), «ображена» Алла кричала вслід: «… І ногу отрєжу!». Всі чоловіки Алли, зараз, звичайно, Максим Галкін, будьте спокійними, статевих контактів у нас з Аллою не було, чиста Алла перед вами усіма, як і я також, я жодної «подлянкі» нікому в житті не робив! До того ж мене променями тримають так, що я не можу ні крок зробити без дозволу бандитів, ні слово, бодай якесь, сказати. Якось ми зустрілись із К.Орбакайте, сам на сам, у, локально, безлюдному місці, мені не дозволили навіть смикнутись, не дозволили навіть слово «Здрасьтє!» сказати, не дозволили навіть повернутись їй услід чи піти за нею… Можливо і краще? Жінки залишились незаплямовані будь-якими, можливо «ганебними», контактами з такою «одіозністю» як я?! Яку так тримають променями! А взагалі я залишився вдячним московській культурі, згадуючи ті роки вашої боротьби за мене, за порятунок мене від деградантів, репресантів, бандитів у генеральських лампасах, які знищують мене досі, катуючи таємно, дистанційно, невидимо, променями, уже як людину звичайну… Нічого в цьому радісного, веселого нема, - гинули люди, особливо від культури… Гинуть і зараз! Це жахливо! О! Цивілізація! О! Модель вирішення питань?! Я звірію досі! І тим не менш, я повинен бути вдячним, тому згадую з теплотою всіх москвичів, які приймали участь у моєму порятунку, своїх контактерів: А.Ширвіндта, М.Магомаєва, Ф.Кіркорова, В.Лєонтьєва, М.Ульянова, І.Алфьорову, Т.Дороніну… Я б перерахував всіх, але, жахливо, мені виключили зараз пам'ять, не можу більше нікого згадати по – прізвищам, хоча обліки всіх стоять переді мною. Згадую маму актора Андрія Миронова, Марію Володимірівну Миронову, якій було соромно за жорстокість московських генералів, які променями не допускали мене додому, до родини, розлучили з родиною штучно, здавалось тимчасово, пізніше з’ясувалось назавжди, я «ошівался» по громадським місцям Москви, ночував на аеровокзалі, в інших «злачних» місцях Москви, в Україну спочатку не відпускали, пізніше навпаки депортували… Марія Володимирівна Миронова, вже після смерті Андрія, запрошувала проживати до своєї родини, я навічно запам’ятав кінцеву частину її фрази запрошення: «… Я іх нє боюсь!». (Слідчі, про кого йшла мова, хто мене репресував, кого не боялась Марія Миронова? Ну і робота у вас? Провели слідство по гонококам? Чиї гонококи із чиєї уретри у чию вагіну текли? Чиї гонококи із чиєї вагіни у чию уретру текли? Не соромно? Може ви тепер мене проінформуєте, хто репресував, хто катує, хто приймав рішення? Хто променями забороняв одні статеві контакти, а інші примушував здійснювати силою? Чим ви займаєтесь у державі взагалі? Чому така злочинність? Хто той, хто присилав бандитів інформувати громадян про мою появу, про необхідність спеціального відношення до мене? Я був проінформований, наприклад, про те, що за пару тижнів до депортації мене до батьківського хутора, у хутір приїжджали якісь телепні на автомобілях, заходили до всіх садиб, у яких ще були чоловіки, щось розповідали чоловікам, не жінкам, про мене… Слідчі, хто приймав таке рішення? Хто давав наказ здійснити таку акцію? Що говорили хутірським чоловікам? Що ті чоловіки потім робили там? Чому я так звірію? Тому, що на руках таких потвор кров, кров безневинно знищених десятків, якщо не сотень, моїх земляків?! Мразі, ненавиджу! Зараз чи не вся та московська культура нев’їздна до України, вони тепер усі мої вороги, я їхній ворог, але це так було, така історія однієї держави, якої вже нема, і дай Бог, щоб вже не було ніколи! Путін, я тебе повішу раніше, ніж заплановано, якщо ти будеш ще «восстанавлівать СССР», в якому знищували, особливо українців, мільйонами, і все безкарно! Оце такі у мене відбуваються «лірічні» відступи. Для чого генерал Коржаков і Д.Гордон «так» підносять свої знання про життя родин президентів? Констатує факти Коржаков?! Ще, наприклад, якийсь державний чиновник найвищого рівня, прізвище він не називає, «бздєл», у термінології Алли Пугачової «пукал», у присутності своїх охоронців… (Моя мати: «Что єстєствєнно, то нє безобразно!»). Ну і що? Коржаков «так» розуміє свою місію у цьому житті. Це його справа, - суспільство відкрите, рівень інформованості у всіх різний, я його зовсім не засуджую, головне, щоб це була правда?! Але чи у всьому правдивий Коржаков? Громадяни повинні знати все про тих, кого вони вибирають у керівники своєю долею. Але, тим не менш, мені уявляється, що іноді потрібно бути стриманішими. Чому! Спробую пояснити. Читачі вже зрозуміли, що мене катують променями з наказів міністрів, наприклад, оборони, інших, які будуть мене катувати до смерті, утримуючи у заручниках, утримуючи під слідством, яке самі проти себе придумали, щоб їх не «копнулі», не дозволяючи мені працювати, лікуватись, будь-що мати, за те, що я знаю, що вони бандити, що їхнє найближче, особливо психотропне медичне оточення, офіцерство, - це 100% сброд уголовніков чи їм слухняних. Єльцін не міг мене захистити від них, але спробував вивести мене на державну посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам з ними боровся, «натасківал» на це, генерали йому не підкорялись… Але генерали закричали: «Ми нікогда нє допустім в государствє второго Єльціна!», променями загнали до хуторів і катують променями день і ніч, особливо вночі, замість сну, щоб здихав «от помєшатєльства»! «Ми прівєдьом к власті нужних нам людей! А єслі ми такіх нє найдьом, то прівєдьом со своєй срєди!»… Слідчі, Путін із якого середовища? Так він сам прийшов до влади? Чи його,все ж таки, генерали прівєлі «со своєй срєди»? Майстерно так, як і Крим «оттяпалі»?! Народ Росії, так хто Путіна привів до влади? Генерали чи весь народ Росії?! Кого вирізати за такого бандита? Генералів засекречених чи весь народ? Щоб знали як приводити до влади ублюдків, які стали наднебезпечними для здоров’я і життя майже всіх громадян всіх країн світу?! Особливо для народу Росії, - середня тривалість життя чоловіків РФ 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС, тобто Путін забирає у кожного середньостатистичного росіянина право на 20 років житят, у кожного! За це ви його шануєте? Чи за злочинне збільшення площі території держави? Народ Росії, ви повинні нести відповідальність за дії тих, кого ви вибираєте до влади в Росії?! Щоб не ображались, якщо будуть вирізати русскіх ублюдків, які там в «Останкіно» все підхвалюють бандитів… А коли в Україні більше не хочуть вибирати до влади «котів у мішках», вимагають відкритих списків, то «Останкіно» вам, народу Росії, розповідає, що то американський госдеп вимагає відкритих списків в Україні… О! Який підлий госдеп? Не хоче, щоб народ України був стадом баранів, як в Росії?! А що українці самі не можуть дотумкати до цього? До чого це я? До того, що родини президентів, і Горбачова, і Єльціна, інших, були підключені під промені, (під біоробототехнології космічної медицини), мозками членів родин керували психотронні бандити, які і били фізіономії президентів, їхніх дружин, руками президентів, їхніх дружин… Єльціна взагалі генерали «так» нейтралізовували, променями примушували вживати горілку у великій кількості, щоб «кінуть» правильно з посади президента держави… Хоча я, наприклад, вважаю, що систематичний прийом алкоголю, у якості релаксанту, однозначно необхідний президентам, іншим діячам, якщо вони серйозні, якщо вони вболівають за свою справу, за свій народ, за свою державу, і все із – за знання того, що відбувається у державі із – за психотронної злочинності, із – за дій ФСБ РФ в Україні, Європі і світі. Інакше збожеволіти можна! Але це справа кожного! «Так» боролись із Єльціним, за владу! Генерал Коржаков говорить «А», але «Б» «бздіт» говорити? Якщо генерал Коржаков і говорить правду, то не всю! Більше того, Коржаков, в інтерв’ю Д.Гордону, називає Єльціна «прєдатєлєм»! Без пояснень?! Чому я не знаю? Можливо Коржаков і порядна людина, але щось недоговорює… До речі і міністр Грачов, незадовго до своєї смерті, також говорив, що Єльцін його «прєдал», також без пояснень! ? Вони ж різали один одному вени? Мені і зараз якось ніяково, уявляється не та, по –Лаврову, вагова категорія, але ж, хто кого прєдал, - я був «братом» чи «сином» президента Єльціна, тобто людиною президента, як гаранта прав і свобод, а його міністр оборони, підлеглий Єльціна, катував день і ніч мене, людину президента, «сина» чи «брата» президента?! Хто ж кого прєдал? Коржаков, ти про що там говорив Гордону, хто кого прєдал? Президент, який намагав ся захистити права громадянина, як гарант прав і свобод, прєдал генералів, чи генерали, які таємно, дистанційно, невидимо, променями, катували тих, кого захищав Єльцін? Коржаков, хто кого прєдал? Про що ти там намагався сказати? Сопливі і криваві генерали, ублюдки підлі, залякали всіх у світі, навіть Єльціна, тією гонореєю, та так, що Єльцін одного разу навіть переляканим був, мабуть променями задовбали, кричав мені: «Гдє би ти нє бил, что би ти ні дєлал, рядом должна бить жєнщіна!». (Я не коментую це. З однієї сторони це привабливо, - жінка це казкове Боже створіння, але не мафіозні, ті жахливі і страшні. Я багато років працював лише у чоловічих колективах, потім у змішаних, я не міг розуміти, що відбувається… Але я зненавидів чоловіків після того, як вони признались: «Во всьом віновати мужчини! Да ми, - мужчини, прєступнікі, заслужівшіє унічтожєнія!»… З іншої сторони жінка, - це жахливо, всі її є*уни, йо*арі, всі друзі, всі мужики накидаються одночасно, добиваються за допомогою згвалтів, щоб перетворити у раба, підкоряючись… генералам… Єльцін думав, що жінка захистить від слідчих ублюдків, від генералів, а хитрющі генерали навпаки, підкоряли йо*арєй жінки, її братів і «братів», і ті добивались того, використовуючи жінку, чого хотіли генерали)… О! Поєдинок! Мразєй – мужиків,які заслужили «унічтоєнія», з… порядними людьми? Хто сильніший? Єльцін так сказав, а «нєпрєдатєль» міністр Грачов кричав мені у злобі: «А ми ссим твоїм сукам в рот!», - «мої суки», москвички, ну як там Грачов ссав вам у рот? Подобалось!? І за кого ви були? Особливо після того, як Грачов почав вам «ссати у рот»? Відступаючи від логіки публікації, я запитав це не просто так, - грачовці нас завжди ганьбили у сексуальних контактах, то «х*й повісять», то організують швидку еякуляцію, щоб жінки ненавиділи, а своїх шакалів офіцерів підключали під промені, за допомогою яких ті могли трахати будь-яку жінку, у будь-яку дірочку. скільки завгодно довго, - біоробототехнології космічної медицини дозволяють це робити. Уявіть собі стан жінки, яку свій рідний чоловік, чи коханець, трахав пару хвилин, ще менше, після чого зразу «соплі текли», - відбувалась еякуляція, а офіцери, під променями, могли трахати годину, дві, скільки захочуть, промені це дозволяють, - із – за чого жінок так пеервербовували, - х*ями! Грачов так сказав, а його психотронні офіцери взагалі х*єлі: «А ми є*ьом твоїх сук в рот в ж*пу, в рот в ж*пу!»… Сподобалось пацанам служити, отримувати підвищене грошове забезпечення, підвищені пенсії, пільги… Щоб народ знав, за які «тяготи і лішєнія воінской служби» отримують пенсії військові!? Я зовсім не злорадію! Не всі ж такі офіцери і генерали, - є такі, які кров проливають в окопах, які злочинами не займаються… Читачі самостійно можуть вирішувати, для чого мене примушують писати і такі диктанти!? Президент України також інформував мене: «Ідьот слєдствіє!»… Я звірію від «такого» слідства, від «таких» слідчих… Слідчі, а ви що натворили? Що лікарі у всьому світі припинили лікувати гонорею? Хто і чого добивався? А чого добився? Хто у всьому цьому виний? Хіба для такого життя живуть люди? Ви що? Зовсім вже йо*нулісь, скоти?! Люди приходять у цей світ і хочуть бути щасливими, а натомість сидять «брудними», бісяться, не ї*уться… Кому це потрібно? Хто винен у жахах? Хто перший почав вбивати людей? За що? Лікарі, а чому ви «бзднулі»? Що ви такого натворили? Що відбувається досі? Зараз, є інформація, ситуація взагалі вийшла з під контролю, але, в останні роки вимальовується боротьба всіх порядних людей, у всьому світі, із спецслужбами, з лікарями, з корупцією, розповідають навіть по космічному біологічному радіозв’язку, що лікарів бояться у всьому світі, але і проти них знайшли модель боротьби, над ними ніхто не сміється, їм просто променями «вішають х*ї», вони не можуть мати статевих зносин, їм тепер говорять, що якщо не будуть лікувати всіх людей, від усіх хвороб, то ї*атись не будуть ніколи… Ні вони, ні їхні діти… Мені жахливо, я порядна людина, хочу всім добра, повідомляю всім про жахи, щоб люди адаптувались у цих жахах, щоб не «лізли на рожон», а ублюдки вираховують мене так, що начебто я той, із – за кого їм вішають х*ї, все мене перетворюють у раба, все хочуть знищувати, все били багато разів, утримували у божевільнях, під регулярними арештами, особливо у Москві? А я лише намагаюсь допомогти людям, попередити їх, утримати від злочинів… А х*ї вам вішають ті, хто «так» бореться із психотропною злочинністю, звичайно і я можу бути одним із таких, із – за кого вам не дозволяють ї*атись, оскільки я жертва ваших злочинів. Але навіть моя смерть вам ваші х*ї не поставить, - вам усім потрібно підкорятись тим, хто вам ваші х*ї повісив, можливо і не завжди так?! Це не до мене! Дійшло вже до того, що в деяких країнах провчають навіть гарантів прав і свобод, тобто президентів держав, - заражають «брудом» дружин президентів, «вішають х*ї» президентам, членам їхніх родин, говорять їм: «Свині, от тепер і ви поживіть так, як живуть громадяни під вашим керівництвом! Сидіть «брудними», не є*іться! День і ніч ішачте! Насмілитесь лікувати «бруд», гонорею, - смерть!...». Тобто їм підкреслюють, що їх прибульці, які прибули у їхні мозки, тримають під променями, якщо вони спробують вилікувати гонорею, то їх вб’ють за допомогою променів! О! Держава! О! Корупція! О! Цивілізація! Що попало! Люди, давайте будемо людьми! Давайте залишатись людьми у будь-яких ситуаціях?! Жахливо? Із - за чого це? Жити так хочуть певні бандити!? Я хочу, щоб люди були вільними від насилля, оскільки я дуже гарно знаю,що таке насилля, до чого воно призводить! Путін, не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, - ї*атись не будеш ніколи!», «Не підкоришся, - ї*атись не будеш ніколи!»… До мне не добивайтесь! Я до ваших х*їв не маю жодного відношення! Х*ї вам повісили ті, хто бореться із психотронною злочинністю, - я лише одна із причин, із - за якої вам повісили прибульці х*ї! Щоб знали як "бздєть" злочинців, особливо психотронних злочинців, займаючись злочинами, особливо психотронними злочинами. Щоб знали пси, як збагачуватись за допомогою засекречених психотронних технологій! Які належать навіть певним слідчим, - звідки і з’являються «діамантові прокурори». Я не прощу! Я буду мстити! Народу така шушера і шваль не потрібна! До мене не добивайтесь! Я нічим вам допомогти не зможу! Добивайтесь до тих, хто керує моїм мозком! Я, - це не Я! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і "так" керують ним! Бандити вже довели середню тривалість життя чоловіків РФ до 62 років, (до 64 років в Україні), на 20 років менше, ніж в ЄС, а ви все "бздітє" психотронних бандитів чи самі являєтесь такими?! Не соромно! Не шкода вам громадян, які потерпають від бандитів, особливо від психотронних бандитів? Убирайтесь скоти із Криму, із Донбасу! Арешутйте всіх, хто причетний до окупації Криму, Донбасу..., відвезіть їх до міжнародного суду! Арештуйте тих, хто катує мене променями! Я щодня клянусь сам собі більше не писати, але психотронні бандити променями все рівно примушують писати, - я звірію! Зганьбили все життя. Тільки і залишається, що кричати: «Я не прощу!», «Я буду мстити!». Слідчі, що потрібно робити? Що то за інтелігенція, яку завжди цікавили запитання: - Що відбувається?; - Хто винний?; - Що робити? Над цими запитаннями повинні задуматись всі?! Чи не так? Від безробітних хутірських бомжів до президентів! Що означає, що в "тіні" залишається половина економіки? (46%). У першому наближенні це може означати, що заробітні плати, пенсії удвічі менші, ніж могли бути, якщо б вся економіка була виведена із "тіні"?

Немає коментарів:

Дописати коментар