Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 13 жовтня 2017 р.

951. До Дня Захисника України!


http://fakty.ua/248024-poroshenko-vruchil-nagrady-voennym-ko-dnyu-zacshitnika-ukrainy-foto-video Я приєднуюсь до поздоровлень Верховного Головнокомандувача ЗСУ Президента України Петра Порошенка! Поздоровляю кожного бійця, від рядового до Верховного Головнокомандувача, кожного чоловіка і кожну жінку, кожного громадянина України, - потенційних бійців, з Днем Захисника України! Обнімаю кожного чоловіка, тисну руку кожному, цілую кожну жінку, поздоровляю всіх, хто захищає, хто готовий захищати Україну до останньої краплини крові! Бажаю мужності у боротьбі із найлютішим, на всій земній кулі, ворогом всього людства, ворогом, який вже представляє загрозу для здоров"я і життя буквально кожного громадянина кожної країни світу! Особливо психотронну загрозу! Воювати з такими мразями, - це вже мужність, перемогти таку мразь, - це вже героїзм! Я знаходжусь у безпосередньому психотронному зіткненні з такими потворами ще з СССРних часів Дуже гарно знаю їхню психологію, - невтомно повторюю безліч разів, відверто заявляю, «вони» виховуються таким чином, що розуміють тільки силу, їх потрібно тільки знищувати, - іншої мови вони не розуміють! Їх не можна перемогти не знищуючи! Бажаю кожному українському бійцю оволодіти буквально всім арсеналом мистецтва знищення таких потвор! Бажаю кожному українському бійцю не знати що таке страх, бути героєм, залишившись, при цьому, живим! Щастя вам, щастя вашим рідним та близьким! Слава Україні! - Героям слава!; Слава нації! - Смерть ворогам!; Україна і Бог понад усе! Воля України чи смерть! Мразі і мене вже «поздоровили» сьогодні, 13 жовтня 2017 року! Променями пробудили о 3:00 і почали катувати променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), дистанційно, невидимо, здійснюючи психотронний терор дуже сильної інтенсивності, такої, яка була їм притаманна у перші роки псхотронних репресій! Ця таємна, невидима, дистанційна, психотронна війна не припинялась ні на секунду починаючи з 1991 року, в цій таємній війні, ніким ще неоціненій, знищено людей , українців, на порядок більше, ніж у цій явній російсько-українській війні! На жаль і сьогодні вже є жертва психотронної війни. Я знаю про це знищення, знову на жаль, але я не знаю з чиєї сторони ця жертва! Таємна війна ця жахлива, не завжди і не зразу можна знати з чиєї сторони ця жерва, - але знищений громадянин України! Приношу свої співчуття рідним та близьким загиблих українців у цій явній російсько-українській війні 2014-2017 р.р. Приношу свої щирі співчуття родинам безневинних жертв і цієї, таємної, пси-хотронної війни! Родинам, які можуть і не знати, що їхній рідний не помер від якогось інфаркту, інсульту, злоякісності…а знищений таємно, дистанційно, невидимо, променями, які викликають оті інфаркти, інсульти, злоякісність… штучно! Росія повинна бути переможена! Росія повинна бути поставлена на коліна! Росія бі-льше ніколи не буде наддержавою! Путін, убирайся із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій! Я не прощу! Я буду мстити! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Бажаю українцям непереможної єдності! Дружби всяких видів, незалежно від національності, - головним критерієм гордості за Україну повинна стати не тільки і не стільки національність, як громадянство, - українці повинні пишатись тим, що вони громадяни Великої України, а не тільки представники якоїсь національності! Нам нема куди відступати, - ворог прийшов на нашу землю і воює тут, на нашій землі! Ворог по-винен бути знищеним! До останньої окупаційної, терористичної, сепаратистської, бандитської потвори! P.S.Сьогодні вперше відбулось визнання психотронними бандитами, які мене катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини, того, що "вони" катують мене для того, щоб перетворити у психічно важко хвору людину! Для мене це не було секретом, - я знав про це вже багато років, але сьогодні відбулось визнання цього факту бандитами по космічному біологічному радіозв"язку. Звідки я це знав? При зустрічі з Володимиром Буковським, коли я ще був москвичем, у редакції газети "Советская Россия" на Волгоградському проспекті у Москві, він попереджав, що потрібно покінчити із життям, тобто здійснити самогубство, як тільки відчуєш, що ти вже не зовсім людина, із - за жахливих катувань, що ти вже не здатний боротись, що деформація психіки настільки жахлива, що вже відчувається явно, інакше наступає той час, коли людині стає байдуже, що вона вже божевільна, і тоді бандити починають добивати найжорстокішим чином. У групу мужиків-садистів, які мене катують щодня променями, останнім прийшов якийсь українськомовний ублюдок, схожий, "по повадкам", на кагебіста - психіатра Сумської обл. Він зразу ж почав доводити всім слухачам мого мозку те, що я, начебто, психічно хворий... Але у мене у мозку були і порядні державні діячі, які говорили, що вони знають, що мене тримали у божевільнях, тому, щоб врятувати мене від катувань, вони пропонували роботу на державному рівні у своїх структурах. Їм променями не дозволяли мене забезпечити роботою і притулком. Цьому бандиту - психіатру ніхто не вірив у те, що я психічно хворий. Тоді він припинив доводити всім слухачам мого мозку те, що я, начебто, божевільний, а став інтенсивно, безпосередньо, цілеспрямовано катувати мене променями так, щоб зробити важко хворим психічно... Окрім Володі Буковського "їхній" ублюдок, психотронний лікар - психіатр, який розуміється на психотронних технологіях, ще в СССР, говорив мені: "Ну всьо, адаптаціонниє возможності організма ісчєрпани, - дальшє начінається патологія...". Тобто більше 30 років я існую в умовах жахливої патології... Я дуже сильну патологію відчув вже досить багато років тому, хотів підлікуватись, думаючи що заповільниться деградація від катувань, добровільно госпіталізувався до психіатричної лікарні, просив підлікувати мене по моделі Хераскіна - Рінгсдорфа... Але, там було все те, що в СССР... Після виписки я більше двох місяців приходив до стану середньостатистичної патології, тобто мені було ще гірше, від знаходження там під катуваннями. Тобто я знав, що мене катують день і ніч для того, щоб перетворити у важко хвору психічно людину, - пробував вирватись від таких бандитів, але це неможливо навіть теоретично, я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком. І от сьогодні, вперше за весь час катувань, бандити визнали цей факт, - вони мене катують таємно, дистанційно, невидимо, променями, щоб перетворити у важко хвору психічо людину!

Немає коментарів:

Дописати коментар