Шукати в цьому блозі

середа, 4 жовтня 2017 р.

948.Аваков вимагає від Порошенка зміни термінів...


https://112.ua/obshchestvo/avakov-trebuet-o-poroshenko-otmenit-popravku-lozovogo-v-zakone-o-sudebnoy-reforme-414335.html Аваков, ти хто? Рекетир? Бандит? Потвора, яка не може співпрацювати з психотронними структурами армії і спецслужб? Сидячи у кріслі міністра? Чи у тебе є "свої промені"? Біоробо-тотехнології космічної медицини? Для чого тобі потрібно займатись розслідуванням шість місяців, а не три місяці? Щоб "видоїти" більше підозрюваних? Щоб краще, більше збагачува-тись? Тоді в чиїх інтересах? В своїх особистих? В інтересах свого угрупування? Ти що, хочеш захопити владу в Україні? Так, як цього хотів Путін? Ти що, корупціонер? Лос-Анжелеська конференція, здається 1988 року, констатувала, що контроль над інтелектом і психікою любої людини можна встановити максимум за добу, тобто через добу вже зрозуміло чи скоювали підозрювані злочини чи ні? Навіщо вам усім, взагалі, шість місяців, три місяці, якщо встановити чи злочинець підозрюваний потрібно лише доба, - для бюрократичних описувальних дій потрібно більше, нехай тиждень! Для чого вам місяці, три, шість, щоб побільше "покачати" грошей із підозрюваних? Патриції? Непрофани? Непростолюдини? Нелохи? Ё.т.м.! Критерії ефективності твоєї роботи, роботи твоїх слідчих існують у тебе? Ти їх порівнюєш із аналогічними показниками дій поліцейських інших держав? Ти, і такі як ти, міністри внутрішніх справ, вже більше 30 років не можуть знайти тих, хто мене катує променями щодня, щосекунди, особливо вночі, замість сну, - на х*я такі міністри народу? Не знайдеш, не заарештуєш тих, хто мене катує променями, - ніколи не будеш мати статевих стосунків із жодною сукою! З жодною! Що, твої технічні служби не можуть виявити джерело електромагнітних випромінювань? Хто блокує захист мене від катувань бандитами психотронних структур? "Голоси" по космічному біологічному радіозвязку повідомляють, що ти, Аваков, блокуєш будь-який захист мене? Звичайно, я не вірю, але... Що ти на це скажеш? Я зовсім не втручаюсь у питання, в яких я некомпетентний, але я вимушений відтворювати те, що отримую по біологічному космічному радіозв"язку, не можу навіть змінювати термінологію. Петро, (Порошенко), "голоси" чомусь повідомляють, що Аваков зв"язаний з тією групою психотронних бандитів, які мене катують?! Ти можеш це провірити? Щоб не було державної біди? Я нагадую лише декілька фраз, пряму мову тих, хто мене катує: "Єльцін, пососі х*й!", "Кравчук, х*й тєбє в рот, х*й тєбє в ж*пу!", "Тожє мнє гражданскіє руководітєлі? Гніди в сєрих піджаках! Гражданскіє нє могут прінять на работу гражданского без разрєшєнія воєнних властєй!", (це було тоді, коли державні керівники намагались захистити мене від психотронних бандитів, намагались працевлаштувати у свої державні структури, а психотронні бандити, зокрема психотронні бандити військово-повітряних сил, щосекундними катуваннями мене, заборонили працевлаштування)... Якщо це таке відношення певних психотронних структур армії і спецслужб до президентів, якщо такі ублюдки ще й пов"язані з Аваковим? Тоді що? Аваков, ти вже посилаєш на х*й Петра? (Можливо сам такий ублюдок, можливо повторюєш слова тих, хто керує твоїм мозком? Аваков, ти відчуваєш, що ти біоробот? Чи не доходить?). Петро, будь уважним! Можливо Аваков якраз один із тих, хто не дозволив військовим психотронним бандитам вчасно мене знищити? Тому вони його так виставляють? Розберіться! І тим не менш, при цьому, я ніколи не прощу тих, із - за кого до мене "таке" відношення у суспільстві! Я не прощу! Я буду мстити! Мене інформували багато років тому джерела, яким я не міг не довіряти: "Ідьот слєдствіє!", - Аваков ти що, слідство ведеш проти мене? А не проти психотронних бандитів? Не соромно? Слідчі, особливо "важняки", особливо із ГПУ, не тільки із МВД, СБУ, МО..., якщо ви "так" будете вести слідства проти мене, то прибульці, (ті, які прибувають у мозки, які борються із психотронною злочинністю) повісять вам всім до жодного х*ї, - ї*атись не будете ніколи! Не можна займатись злочинами на посадах слідчих! Я не прощу! Я буду мстити! Не арештуєте тих, хто мене катує променями, не поясните ситуацію, ваші труднощі, - ї*атись не будете ніколи! Як би там ви всі не фраєрились, в державі існують ублюдки, непідсудні за злочини, - слідчі "бздят" арештовувати певних скотов... Ситуація таємна у державі складна, - модель її вирішення єдина, - це знищення всіх, хто займається злочинами безкарно! Військові прокурори, ви "бздітє" арештовувати психотронних бандитів, інших, які займаються злочинами безкарно? Чи ви і є "вони"? Петро, "голоси" взагалі говорять, по КБРЗ, що х*й тобі повісили із - за Авакова, якого ти, начебто, боїшся?! Боїшся тому, що Аваков пов"язаний із потворами, які мене катують, які так глузують над президентами, най-більш відповідальними людьми у світі, які є гарантами прав і свобод громадян, тобто психот-ронні бандити, які мене катують, забороняють тобі мене захищати, і, начебто, Аваков з ними, під їхнми променями? В цій кореляції потрібно розібратись найвищим державним і міжнародним силам, - може бути державна і міждержавна біда! "Голоси" говорять, що міліція надала приміщення у своїх структурах для знаходження там військових бандитів, які сидять там і чекають від мене згвалту, щоб після того, як мене заарештують після згвалту, привезуть до МВД, ті мене там підхоплять і вивезуть у якісь хутори для перетворення у раба, який буде вічно відпрацьовувати за той "сарай", який "вони" віддадуть мені у тому хуторі?! Аваков, - це правда? Я у тебе запитую, - це правда? Ти займаєшся в державі насадженням примусових місць проживання, примусової праці? Аваков ти бандит? Чи ти ссиш бандитів? Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки військові не навчаться підкорятись цивільним! (Цивільні, керівники, ви повинні бути кришталево чистими, - інакше "вони" вас перетворять у гнид, які будуть бігати до супермаркету за пляшками для них! Звертаюсь офіціально до Путіна і Порошенка, хоча ви і антиподи, у вас є спільне, - від ваших спецслужб воняє уголовними бандитами, тобто від ваших гебістів воняє бандитами, так, що "за версту слишно", (говорять це і/чи "лікарям армії"?). Я говорю, Путін, особливо тобі, Порошенко і тобі, якщо мені не компенсують таке моє життя, катування такої тривалості, я виріжу всі ваші спецслужби, мразі, я вас всіх до жодного виріжу, до останньої скотини! Я не прощу! Я буду мстити! Хто той, із - за кого катують людей променями? Із – за кого мене катують променями? Я не прощу! Я буду мстити! Хто дозволив вести слідства проти жертв військових злочинів? Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Я, - репресований психотронними бандитами! Якщо у слідчих є до мене претензії, то ви повинні добиватись до тих, хто керує моїм мозком, а не до мене! Добиваються ж до мене? Промені перемагати неможливо! Якщо не позбавите мене обмежувальних катувань, - ї*атись не будете ніколи! Петро, (Порошенко), ну ти узнав, хто той, із - за кого ти не ї*ешся? Це Аваков і Стець, які знахабнілі шакали, вимагають у прямому ефірі згвалти, щоб перетворити мене у раба, а перед смертю реготати, щось верзти, на кшталт лікування взагалі, чи венеричних захворювань зокрема? Начебто я у чомусь винний? Я вже пропонував слідчим органам, зокрема ГПУ, здійснити медичне дослідження на предмет хвороби, яка офіційно лікарями не визнається! Хоча у державі такі ліаарі, що їм ніхто ні в чому не вірить! Взагалі їм усім і не потрібно, щоб я був хворий, їм потрібно, щоб я мучився до смерті! Ненавиджу гнид! Я не прощу такого відношення до мене! Я не прощу! Я буду мстити! Петро, "голоси" вимагають перетворити Авакова і Стеця у "нічтожєства", - це бандити гебешні, інакше твій х*й ніколи не підніметься! Є інформація, що Аваков, як і його попередники, починаючи із міністра внутрішніх справ СССР Бакатіна, неє тими, хто не дозволяв ніколи мені працювати, вимагаючи згвалти, щоб перетворити у раба... А перетворити у раба мене їм потрібно тому, що у мене, начебто, "нема друзів, які могли б мене забезпечувати житлом, автомобілями, дачами, квартирами, лікуваннями, роботою, грошима, відпочинком, таке інше?! Що це за влада така у державі? Хто їй дозволяє бути такою? Я не прощу! Я буду мстити! Шукайте і ви тепер таких друзів, які могли б вам х*ї поставити, не знайдете таких друзів, які можуть вам х*ї ставити, - ї*атись не будете ніколи! Шукайте! Шукайте! Шукайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар