Шукати в цьому блозі

субота, 30 грудня 2017 р.

970. Лукашенка хоче миру Україні.


http://www.capital.ua/ru/news/105281-lukashenko-khochet-chtoby-v-bratskoy-ukraine-zakonchilas-voyna Саша, Лукашенка, єзуїтнічаєш?! Чи "бздішь" Путіна? Занадто вже дипломатичний ти? Мені уявляється, що краще "братской Бєларусі" хотіти " щоб "у братской Украіни" були відновлені кордони в координатах 1991 року, - тільки після цього може припинитись російсько-українська війна?! Не можна припиняти війну не відновивши кордони України в координатах 1991 року! Не звільнивши територію України від ворогів, окупантів, терористів, сепаратистів, агресорів, русскіх бандитів ФСБ... Жівє Бєларусь! Важкувато, Саша, проводити політику "і вашим і нашим"? Вибирай! Саша, Україна ніколи не буде дружити із Росією, навіть звичайні міжнародні відносини із Росією ніколи не стануть можливими до тих пір, поки психотронні структури армії і ФСБ, особливо військового ФСБ, особливо психотронної медицини армії і ФСБ РФ не припинять здійснювати свої злочини на території України, ЄС , США і світу! Поки не припинять вбивати таємно, дистанційно, невидимо, променями, (з використанням біоробототехнологій космічної медицини), українців, європейців, американців... В Україні ще, Саша, також є багато громадян, які все народ Росії називають "братскім народом", який же то "братскій народ" Росії, якщо Путін зараз знищує тисячі українців, а той "братскій народ" Росії підтримує його політику, вже, достроково, вибрав Путіна у "вічні президенти" Росії. Тобто "братскій народ Росії" бажає вбивати "братскій народ Украіни"?! Оце такі народи виховують ублюдки ФСБ! Я знаю, Саша, які керівники виходять із тих, хто відноситься до народу Росії як до "братского народа Росії". Наприклад, донецькі керівники, які все полюбляють "братскій народ Росії", свого часу ставили пам"ятник, погруддя, тодішньому міністру оборони Росії, маршалу Росії, Ігору Сєргєєву, який народився у Горлівці чи Макєєвці! Як Герою Росії, який народився на Донбасі! Я тоді звірів, не віриш? Почитай мій блог! Я, моя душа кричала тоді на донецьких керівників, на державних керівників у Києві: "Що ви робите, потвори, - цей сопливий, кривавий маршал Росії, цей Герой Росії щодня вбиває українців в Україні таємно, дистанційно, невидимо, променями, а ви йому "за це" ставите погруддя? Ви що? Зовсім вже оху*лі? Тоді їм бабки, баби, нерухомість... були дорожчі, ніж мої думки?! Тоді ж російсько-української війни не було, - були дружні "братскіє народи", був "братскій народ Росії", який так, через своїх кривавих ссикунів - міністрів оборони і державної безпеки кривавої Росії, "дружив" з "братскім народом Украіни"?! Пройшли роки і що? Саша, хто виявився правий? Не зловживай і ти цією ієзуїтською термінологією "братскіє народи", - я на своїй шкурі дуже добре знаю наскільки ці народи "братскіє" насправді! Колись я, Саша, як і ти, любив русскіх, як представників «братского народу», «народу одного», а вони катували мене таємно, дистанційно, невидимо, променями, реготали: «Ви нас любітє, а ми Вас унічтожаєм!». Мені це доходило свого часу дуже повільно, але ж дійшло, - тобі, уявляється, це ще не дійшло!? Чи тобі подобається бути лакеєм у бандита Путіна? Приймати участь у його спецопераціях в Україні, Європі, США і світі? Не фетишизуй його, - "обос*ьотся" ця потвора! Саша, знаєш, яка різниця поміж Росією і США, поміж державним керівництвом Росії і США, поміж Путіним і Трампом? Путін хоче добра керівникам, які з ним дружать, Януковичу, Асаду... США хочуть добра народам, а не бандитам при владі!

Немає коментарів:

Дописати коментар