Шукати в цьому блозі

неділя, 3 грудня 2017 р.

960. Войовничий Жіріновскій залякує Україну, всю Європу, русской окупацією!


http://kriminal.tv/news/russkie_tanki_podojdut_zhirinovskij_sprognoziroval_vojnu_protiv_nato_za_ukrainu_video.html Жіріновскій, для цього потрібно, щоб у вашого міністра оборони Шойгу, щоб у ва-шого верховного головнокомандувача ВС РФ Путіна х*ї стояли! Не будете підкорятись, не будете ї*атись! Щоб ваші танки пішли в Україну і Європу потрібно, щоб ваш міністр оборони Шойгу вмів розмовляти з лікарями про те, що потрібно робити, якщо х*й не стоїть! Лікарі, а ви щоб знали, як не вміти розмовляти з тими, із - за кого мене катують променями! Порошенко, а ти думав, що я буду розмовляти із "щєнкамі і гнідамі" від бандитів державної безпеки медицини збройних сил Росії, які мене катують, - я вже у них у мозках! Тепер ви "бздітє" від "вводних", які я вам буду влаштовувати, скоти! Для того, щоб ви мене знищили потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! У лікарів не-ма друзів, які могли б вам х*ї ставити! Для того, щоб ваші х*ї піднялись, потрібно, щоб ви знали, що ви для цього повинні робити?! Сидіть і думайте, що Крим і Донбас ваші!? Сидіть там до тих пір, поки не захочете ї*атись! Коли захочете ї*атись, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! От і думайте, шибко експерти Росії, що у України нема лідерів, - в Україні є такі лідери, із - за яких ваш ублюдок Путін не ї*еться! Не повернете Крим і Донбас, - не будете ї*атись ніколи! Щєнкі, для того, щоб вас лікарі лікували потрібно, щоб у вас х*ї стояли! А тепер я буду вам говорити, - той, із - за кого Путін не ї*еться, сидить у нього у мозку! Звертаюсь до військових Росії, - для того, щоб ви окупували Україну, всю Європу потрібно, щоб у вашого верховного х*й стояв! От коли ви розберетесь у цьому, тоді ви і взнаєте, що вам потрібно робити! Не повернете Крим і Донбас, - ї*атись не будете ніколи! Звертаюсь до русскіх всього світу, звертаюсь до громадян буквально всіх країн, всього світу, русского похоження, особливо до тих, які не визнають верховенство міжнародного права, права громадян, які визнають право сили, про що весь час "трєплєтся" Жіріновскій, які не визнають Україну повноцінною самостійною державою, які не визанють суверенітет і недоторканість кордонів України, які не визнають українців за самостійну націю, які все хочуть окупації України... Сидіть немов "мишкі", - "дёргаться" вам наднебезпечно, таким краще виїхати на ПМЖ в Росію, - щоб не говорили, що Коваленко х*йовий мужик, - я вас усіх попереджаю, за ваші життя піклуюсь, вас Росія не захистить, ніколи більше вас ваша Росія не захистить, Росія, її збройні сили, її спецслужби, свого с*аного президента Путіна не може захистити, а ви хочете щоб вас, ваша кривава Росія, захистила! Сидіть, русскіє, і "бздітє" до тих пір, поки вас ваш президент Путін не захоче повертати на ПМЖ в Росію! Там ваш "русскій мір", там ваша "русская культура", там ваш русскій язик, там ваші "русская весна", (зима, осінь, літо)... Все русскоє там, в Росії, туди і повертайтесь, там і процвітайте, там і силу застосовуйте, там і х*ї вішайте, там заражайте хворобами, особливо венеричними і не лікуйте, підкоряйте під своїх бандитів після згвалту, там і "до нуля" грабуйте, там і водяру жрітє на "День побєди", там і в рабів "нацменів" перетворюйте, там ваші русскіє: бєрьози, поля, пєчкі, пєсні, лєса, сталь... Ненавиджу скотов, ще хочете готувати восстанія? Щоб війни розпочинати, мотивуючи тим, що Росія найсильніша, все рівно окупує ті території, де ви готуєте "восстанія"?! Я вас такі восстанія навчу робити, що ви будете стояти на колінах, плакати і просити прощення за те, що ви бандити і підкоряєтесь бандитам! Убирайтесь на ПМЖ в Росію, якщо хочете восстаній!? Звертаюсь до певних державних керівників України, - не хочете розмовляти із міліцією, щоб вона відмінила блокування мене, блокування буквально всього, щоб допомогти мені, щоб вона відмінила блокування будь-якої допомоги мені... не розмовляйте! А коли захочете ї*атись, тоді і взнаєте, що вам потрібно робити, щоб ваші х*ї піднялись! Вам, як і вашій міліції, не можна займатись злочинами безкарно! Щоб знали, як дурачиться! Буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, доти, поки психотронні військові не почнуть розмовляти про те, чим вони займаються! Щоб знали, криваві сопляки, як знищувати цивільних людей безкарно, - таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Лікарі, (прибульці), будуть вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки військові не визнають свою поразку перед цивільними! Нагадую, - Я, - це не Я. Я, - це не Коваленко Вікто Іванович! Я,- репресоваий психотронними бандитами! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і керують ним! Якщо я комусь не подобаюсь, - розшукуйте тих, хто керує моїм мозком! Я той, із - за кого військові бояться вбивати цивільних!

Немає коментарів:

Дописати коментар