Шукати в цьому блозі

неділя, 10 грудня 2017 р.

964. До правил надання макрофінансової допомоги.


http://news.eizvestia.com/news_politics/full/812-es-dast-dengi-tolko-posle-sozdaniya-antikorrupcionnogo-suda Вважаю, що прийшов час включити до необхідних правил надання макрофінансової допомоги не тільки перевірки об’єктивності е-декларацій, їм подібне, а і кримінальну відповідальність, аж до знищення, у разі підтвердження непідсудності психотронних бандитів, тобто тих, хто очолює психотронні структури армії і спецслужб, (особливо Ро-сії), тих хто їм підкоряється і виконує їхні замовлення, а також їхні вертикалі та горизон-талі починаючи з командувачів психотронними структурами, міністрів оборони та дер-жавної безпеки, секретарів РНБіО, головних військових прокурорів – заступників гене-ральних прокурорів, генеральних прокурорів, верховних головнокомандувачів, а також лікарів з прокурорських психотронних структур, які юридично, начебто, повинні здійс-нювати психотронну допомогу у проведенні найтяжчих розслідувань найтяжчих злочи-нів, а насправді тих, які займаються жахливими психотронними злочинами таємно, дис-танційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)… Такі суди повинні відповісти на запитання, чому ж все таки, таємниці корупції в державі бе-режуться на порядки ретельніше, ніж військові і державні таємниці? Таким чином, для надання макрофінансової допомоги МВФ, вважаю, потрібно не тільки і не стільки створення антикорупційного суду, як включення подібних пунктів до обов’язків антикорупційного суду. Причиною того, вважаю, є та обставина, що основою, фундаментом корупції є «діяльність» психотронних структур армії і спецслужб, особли-во Росії, - промені не мають кордонів! Що потрібно робити у такому випадку? Якщо ко-рупцію в Україні творять психотронні структури армії і ФСБ РФ? Антикорупційні суди в Україні не зможуть вирішити проблему боротьби з корупцією, якщо в Росії не буде таких судів, якщо в Уставі такого суду не буде подібних пунктів, якщо в Уставі антикорупційного суду не буде встановлена функція притягнення до від-повідальності посадових осіб психотронних структур армії і спецслужб, якщо, в кінці кі-нців, не буде знищена психотронна злочинність взагалі, включно із медичною злочинні-стю, особливо із медичною психотронною злочинністю, - це світова проблема! І тут Росія «впєрєді планєти всєй». Корупцію не можна ліквідувати майже в жодній країні світу, якщо не ліквідувати психотронну злочинність російських психотронних структур, які рискають по території всього світу, купують собі чиновників з різних країн світу, які і допомагають русскім за гроші «воду мутіть» у всьому світі. Із – за бандитів, із – за психотронних бандтів армії і спецслужб, особливо Росії, із – за членів їхніх родин, із-за їхньої каральної, психотронної медицини, із – за їхніх собу-тильників, тобто із – за психотронної злочинності і пов’язаної з нею класичної злочин-ності, я прожив жахливе життя, - більше 50 років я витратив на те, щоб розібратись, що то таке оті шибко спецслужби, оті мразі КГБ, МГБ, ФСБ, СБУ, особливо військові гебісти, тобто гебісти МО, а також МВД, спорту, культури,охорони здоров’я, науки, про-світи, харчопрому, ЗМІ …, більше 30 років свого життя, майже у повній ізоляції від будь-яких соціальних контактів, у променях жебрацтва, хвороб, тупості, болю, самотності, під щосекундними катуваннями, особливо вночі, замість сну, я розшукував на всій території земної кулі силу, здатну перемогти таку злочиннність, силу, яка могла б примусити бан-дитів, бодай припинити катування… Не знайшов! Нема на земній кулі такої сили?! Нема! Психотронні шакали непідсудні за будь-які злочини, навіть за повішення маршалів! За знищення тисяч, мільйонів громадян, як той геноцид українців голодомором 1932…1933 р.р. Військові, особливо в Росії, перетворені у стадо уголовніков та їм слух-няних, мразі гебістські вішають навіть їхніх військових маршалів, (С,Ахромєєва), а вони сидять і тремтять від страху перед гебістьскими мразями, особливо перед гебістськими медично – психотронними мразями, перед їхніми медичними злочинами, особливо перед їхніми сексуальними злочинами, особливо перед злочинами за участю венеричних хвороб! Військові Росії, - це багатомільйонні сопливі, криваві сси куни, які всього бояться, але той страх примушує їх творити дикі звірства, навіть у поточний час, особливо в Сирії, Донбасі… Ще до цієї поточної російсько-української війни 2014…2017 р.р., починаючи з 1991 року, психотронні структури Росії «непомітно» знищили в Україні тисячі українців, а також європейців, американців таємно, дистанційно, невидимо, променями… і… ніякої боротьби з ними. Всі, всюди і скрізь бояться їх. Я боровся як міг, але ж я не можу бути, навіть теоретично, сильнішим за тих, хто керує моїм мозком! А народ мене примушує бути сильнішим за тих, хто керує моїм мозком, примушуючи до певних дій, - я звірію і божеволію, аж до бажання самогубства, від цього також! Якось я запитував у свого колишнього друга, прем’єр-міністра Росії, потім Надзвичайного і Повноважного Посла Росії в Україні, В.Черномирдіна, (який колись боровся за мене у Москві, коли я був москвичем, одного разу він вибігав на зустріч зі мною у Москві так, що ми зустрілись з ним у метро, він був у… кімнатних тапочках): «А що то народ виробляє навкруги мене на вулицях?», - він відповів: «Народ іспользуют в качєствє стада баранов!». Були заблоковані будь-які мої конструктивні дії, а також дії тих, хто намагався мені допомогти! Життя звелось до жахів, - одні вимагають згвалти, колись я вірив гебні, (за які раніше здійснювали багато чисельні побиття, арешти, слідства, суди, примусові розміщення у божевільні, примусові координати проживання, примусову працю, вигнання із населених пунктів…), інші не допускають згвалтів, променями, тому ті, хто діє променями сильніші за тих, хто вимагає будь-що своїми язиками, як правило довгими, безпомічними, терористичними… Цей феномен, колись, тодішній президент Росії Б.Єльцін пояснив мені за 3 секунди, промовивши: «Кто владє-єт лучамі, - тот владєєт всєм!». Я не зміг за більше, ніж 30 років, добитись навіть припинення дистанційних кату-вань мене променями! Зараз моє життя добігає кінця, - я вимушений залишити «спа-док» всьому населенню земної кулі! Хоча б, бодай якось, «гримнути дверима». Вважаю також необхідним введення до правил надання макрофінансової допомоги знищення «брудної мафії»,- це також основа корупції, знищивши, (оскільки вони не-підсудні за будь-які злочини) спочатку тих, хто її утримує, - це бандити державної без-пеки медицини, особливо збройних сил, міліції та прокуратури, тих, які займаються роз-слідуванням найстрашніших державних злочинів використовуючи засоби мозкового ко-нтролю мислення, біоробототехнології космічної медицини, коротко «промені»… Ці мразі, у ненаситності до кримінального збагачення, досягли жахливих побічних ефектів, - із –за венеричних хвороб, всіляких грибків, їхніх наслідків, інших видів насилля: 20% жінок не здатні вже народжувати дітей, кожна п’ята жінка; середня тривалість життя чо-ловіків Росії складає 62 роки, на 20 років менша, ніж у Європі… Іншими словами, «пра-цівники» державної безпеки, профільна влада, катастрофічно знижують рівні державної безпеки, безпеки життя громадян! Така державна безпека не потрібна більше ні самій державі, ні народу! Психотронні структури Росії стали наднебезпечними для здоров’я і життя громадян всіх країн всього світу! У зв’язку із цим вважаю також необхідним введення до правил надання макрофіна-нсової допомоги звільнення із усіх керівних посад в державі кагебістів, тим паче проСССРних, оскільки ці мразі, у випадку, коли у протиріччя входять державні, народні, національні інтереси і інтереси, скажімо, ФСБ, як терористичної шараги, вибирають інтереси бандитів гебні?! Особливо добре це проглядається у діях бандита Путіна, ФСБешні бандити сидять в Росії мільярдерами, при владі, а середньостатистичні русс-кіє мужики здихають на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Європі?! Але, при цьому, русскій народ полюбляє слухати московських пропагандистів, які маніпулюють мозками населення Росії так, що народ любить бандитів! Мені колись подібні мразі кричали, повторивши двічі: «Ви нас любітє, а ми Вас унічтожаєм! Ви нас любітє, а ми Вас унічто-жаєм!». Від «них» я міг чути фрази: «Я убіл ужє десять чєловєк! Нам надоєло убівать!». Чого варте життя?! Потрібно також до правил надання макрофінансової допомоги ввести, окремим пунктом, вимогу знищення гебістсько - спортивної корупції, - середовища жахливих бо-йовиків – терористів!, вбивць, катів… Колись Єльцін мене інформував: «А спорт! Спорт! Ето жє банда кровавих убійц! Ми пєрєсмотрім всю сістєму фінансірованія спор-та!»… Не вдалось це зробити президенту Єльціну, - Путін його «кінул»… Навіть у цій, спортивній, темі проглядаються жахи, суцільна спортивна об’є*аловка за участю тих же лікарів – гебістів, на державному рівні, - це в Росії державна політика?! Згадайте допін-гові скандали, недопущення Росії до участі в Олімпійських іграх 2018 року… В Росії і зовнішня політика, дії МИД РФ, - це суцільна об’є*аловка! Суцільна дема-гогія! МИД РФ здійснює дипломатичне забезпечення спецоперацій армії, СВР і ФСБ РФ. Згадайте бодай як Росія забезпечувала територіальну цілісність і суверенітет Укра-їни в обмін на здачу Україною ядерної зброї, - згідно із Будапештським меморандумом від 5 грудня 1994 року… Путін «водіт за нос» цілі Уряди, Парламенти, адміністрації президентів, прем’єрські канцелярії чи не всіх держав світу, то хіба та кривава Росія, її психотронні структури армії і спецслужб, та ще й вкупі з собутильниками із України не зможуть «справитись» зі мною, з тим, мозком якого вони ж керують?! То що від мене хочуть люди тепер? ЗМІ Росії, «Останкіно» здійснюють інформаційне, вірніше дезінфо-рмаційне забезпечення спецоперацій армії і спецслужб Росії… Набридли ці криваві че-кісти, - зає*лі! Колись їхня мразь, ще в Москві, (уявіть собі володіючи променями, ке-руючи моїм мозком), кричав: «Зає*у!», «Зає*у і нає*у!», «Всьо равно нає*у!»… Оце іс-тинне обличчя армії, спецслужб Росії, їхньої кривавої, каральної, особливо психотрон-ної, медицини… Щоб я був слухнянішим їм вони мені, променями, заборонили мислити, за-пам’ятовувати, діяти… Із – за цього їм дуже легко зі мною справлятись, - я можу робити лише те, що вони примушують мене робити променями! І що народ, при цьому, ро-бить? Моє життя добігає кінця, - жахливо, противно, хоча я і отримую по космічному біо-логічному радіозв’язку, обнадійливу інформацію, - прибульці, які прибувають у мозки певних людей, «вішають» х*ї бандитам, які здійснюють злочини безкарно, які, у разі відмови підкорятись тим, хто їм повісив х*ї, будуть таких знищувати… Ця обставина є чи не головною надією на те, що Росія вимушена буде повернути Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території… Путін, не будеш підкорятись, - не будеш ї*атись! Не по-вернеш Крим, Донбас, - ї*атись не будеш ніколи! З надією на розгляд цих пропозицій! Душа розривається, - а якщо "таке" відношення до мене залежить від української корупції? Тоді що? Душа кричить: "Не припинете катувати мене, - грошей не отримаєте!". Я дуже гарно знаю, що це таке, - відсутність грошей!

Немає коментарів:

Дописати коментар