Шукати в цьому блозі

неділя, 31 грудня 2017 р.

971. Жодного кроку назад і жодного кроку вперед.


http://www.unn.com.ua/uk/news/1707448-ministr-oboroni-pro-2017-y-mi-ne-zrobili-zhodnogo-kroku-nazad Дякую силовому вектору України за те, що в Україні представники цього вектору не зробили "жодного кроку назад". В той же час я знаю, що в Україні і міжнародних стосун-ках є складові вашого інтегрального вектору такі, в яких ви не зробили жодного кроку вперед! Це ганебно! Звичайно не в новорічну ніч про це говорити, однак мені не до протоколу... Я також вітаю всю прогресивну частину населення земної кулі з Різдвом Христо-вим та Новим, 2018, Роком! Бажаю втілення в дійсність мрій кожної порядної людини, звичайно в межах здорового глузду, істинних інтересів національної безпеки, Законів, міжнародного права... Мрії у кожної людини є спільними і, в той же час, різними. На жаль в Україні існують люди, цивільні люди, ніколи ні в чому не винні громадяни, які нездійсненно мріють, вже десятиліттями, про... позбавлення страждань від щосекундних таємних, дистанційних, невидимих катувань біоробототехнологіями космічної медици-ни, коротко від катувань променями. ЗМІ і влада замовчують про наявність таких людей в державі, оскількі ці технології засекречені і використання їх чи не контролюється дер-жавою зовсім, чи частково, чи держава і є злочинцем, чи психотронні структури України "бздят" не те, що протидіяти психотронним бандитам Росії, а навіть розмовляти про психотронні атаки ЗС та ФСБ РФ!? Звичайно, згідно із Законом "Про державну таємни-цю", силовики не можуть розмовляти із звичайним цивільним населенням про промені, але ж не розмовляти із тими, проти кого ці промені використовуються?! Ганьба! Ви що? Не захисники, а "бздуни", паразитуючі на шиї народу? Я знаю, що більшість особового складу армії і спецслужб не знають нічого навіть про наявність тих клятих променів, але ж тоді хто той особовий склад? Це що? 100% бандитів та їм слухняні, а також ті, хто цього ще не знає? Ці технології належать психотронним структурам армії і спецслужб, особливою жорстокістю виділяються самостійні, назалежно від наказів прогресивної частини профільної влади, дії психотронних бандитів психотронних структур армії і ФСБ РФ. Із - за цього множину цих ублюдків в державі, особливо в Росії, продовжують називати "державою в державі". У зв"язку із цим в державі ще відсутній цивільний конт-роль над діяльністю засекреченої частини силових структур, над діяльністю психотрон-них структур армії і спецслужб, а задача цивільної влади України надскладна, надвідповідальна, надсерйозна, наднебезпечна, - цивільна влада повинна контролювати не тільки всі свої силові структури, особливо психотронні структури армії і спецслужб, але і діяльність психотронних структур армії і ФСБ РФ! Петро, (Президент України П.Порошенко), ти контролюєш діяльність своїх психотронних структур армії і спецс-лужб, а також діяльність психотронних структур армії і ФСБ РФ? І у зв"язку із необхідні-стю вирішення цих проблем в Україні повинен бути цивільний міністр оборони, а гене-ралітет і офіцерство відповідальним, серйозним, таким, який захищає інтереси народу, цивільної влади, а не власні інтереси силового міністерства, часто, як в Росії наприклад, це інтереси психотронних бандитів гебістів медицини психотронних структур армії і спецслужб. Ні народу, ні порядній частині цивільної влади, ні мені особисто, не потрібні такі силові відомства, які захищають інтереси бандитів, які примушують цивільне населення підкорятись бандитам, причому так, що підкорена частина населення навіть не знає чиїм же бандитам вона підкоряється? Своїм бандитам чи російським психот-ронним бандитам, їхнім спецслужбам? У зв"язку із тим, що верховний головнокомандувач, силові міністри, згідно із Зако-ном України "Про державну таємницю", не можуть розмовляти із цивільним населен-ням про ці проблеми, я, навіть із такої позиції в якій я знаходжусь, вимушений брати на себе таку відповідальність! Я, від імені верховного головнокомандувача, від імені сило-вих міністрів, надаю наказ всім 100% особового складу силових структур, їхній психот-ронній медицині, припинити будь-які класичні і психотронні насилля проти ніколи, ні в чому не винних громадян України! Це потрібно для полегшення ідентифікації безкар-них, за будь-які злочини, особливо психотронні, психотронних бандитів, після чого, у разі їхньої відмови підкоритись, для їхнього знищення! Оскільки правоохоронна систе-ма ще не в змозі арештовувати їх, проводити слідства проти них та притягувати до по-карання... Хтось, знаючи хто я такий, вже регоче... Але Я, - це не Я! Я, - репресований психо-тронним бандитами громадянин! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибуль-ці, які прибули у мій мозок і так керують ним. Проблема надсерйозна! Багаточисельні знищення відбуваються вже багато років поспіль. Щоб не реготала певна частина гене-ралітету і офіцерства я розсекречую деякі знищення, - свого часу, за безкарну злочинну діяльність, були знищені колишні міністри оборони навіть Росії: П.Грачов, І.Сєргєєв... За особисту їх участь у психотронних злочинах взагалі, за особисту їх участь у катуваннях мене променями. Таємна психотронна війна набула жахливих форм, аж до криків моїм язиком від мого імені: "Я не прощу!", "Я буду мстити!", "Я нікого не прощу за таке жит-тя!"..., що означає багато чого, аж до х*єповішення, з метою підкорення, і знищення! Щоб не говорили, що я не попереджав! З надією на розуміння народом, цивільною вла-дою, генералітетом і офіцерством. У цій таємній психотронній війні жодне право не працює, окрім права сили, - хто ж сильніший! Х*євішання, зараження хворобами, відсутність лікування, жебрацтво, катування, промені тупості, перетворення у рабів після згвалту, штучне перетворення у психічно хворих людей, знищення людей штучно ви-кликаними інфарктами, інсультами, ДТП, злоякісністю... здійснюється для цього! Війна жахлива, при жахливій участі несерйозної частини певних керівників. Зло повинне бути покаране, - людство повинно знайти модель знищення психотронної злочинності і конт-ролю над діяльністю психотронних структур армії і спецслужб... З особливою теплотою я поздоровляю з Різдвом Христовим і Новим, 2018, Роком, бійців ЗСУ, всіх, хто їм допомагає, союзників України у боротьбі за відновлення суверенітету і територіальної цілісності України в кордонах з координатами 1991 року. Обнімаю кожного, тисну руки кожному, цілую кожну захисницю. Я ніяк не зламаю звичайні людські стереотипи у цих класичних поздоровленнях. Якщо ми святкуємо по новому стилю Новий Рік 1 січня, а по старому стилю 13 січня, то і Різдво Христове ми повинні святкувати по новому стилю 25 грудня, а по старому стилю 7 січня. Щоб не було плутанини у використанні григоріанського і юліанського літочислення ми повинні святкувати чи 25 грудня і 1 січня, чи 7 січня і 13 січня, чи і 25 грудня і 1 січня, і 7 січня і 13 січня, але не 1 січня і 7 січня... А значить і поздоро-вляти ми повинні у такій послідовності: "З Різдвом Христовим і Новим Роком!", а не навпаки! Московський патріархат продовжує нести горе народам реалізацією своїх моделей підкорення населення ФСБ.

Немає коментарів:

Дописати коментар