Шукати в цьому блозі

вівторок, 12 грудня 2017 р.

965.Що законніше, - боротись із корупцією чи катувати променями?


http://www.pravda.com.ua/news/2017/12/12/7165239/ А людей катувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехноло-гіями космічної медицини), законно? Хто у державі буде відповідати за ці злочини? Ар-тем Ситник робить все абсолютно правильно! Луценко, ти що? Примушуєш Ситника просити дозвіл у корупції, чи можна боротись йому з корупцією? Та ще й хочеш це оформити законодавчо? Якщо у роботі таких структур як НАБУ немає можливості пра-цювати відповідально-самостійно, то як можна боротись з корупцією? Тоді прийміть за-конодавчо можливість прослуховувати перехресно, - здійснити перехресне прослухо-вування. Луценко, - ти прослуховуєш Ситника, а Ситник тебе?! І т.д. і т.п. Може від цьо-го буде більше користі? Взагалі-то я не маю зовсім інформації, яка мені потрібна, я не володію цією ситуацією, - вважайте, що я написав черговий диктатнт, як біоробот, якого використовують ті, хто керує мозком! Звірію! Може все ж таки краще говорити по-іншому, міністр оборони: "Хто той, із - за кого у тебе х*й не стоїть?". Я, - репресований таємно психотронними бандитами! Я, - це не Коваленко Віктор Іванович! Я, - це прибу-льці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно до тих пір, поки не підкоряться всі ті, хто займається злочинами безкарно, всі, хто катує мене променями! Я дозволяю всім, хто в державі може і хоче боротись з корупцією, особливо із її психотронною складовою, боротись із корупцією вдень, вночі, у будь яку пору року при будь-яких метеоумовах, без жодного дозволу на цю боротьбу! Тим паче, що оті законники не дуже вже і моральні, - в державі ніколи ні в чому не винних людей, десятиріччями, катують, грабують, перетворюють у рабів, роб-лять непотрібними будь-кому, утримують у божевільнях... використовуючи засекречені психотронні технології, і... ніхто за це не відповідає! Така боротьба з корупцією створює в державі хаос, який призводить до самосудів, до знищення великої кількості грома-дян... Дорожче життя і свободи не буває нічого?! Запитую зараз у всіх громадян, особ-ливо посадовців, особливо у лікарів: "Хто із вас уміє розмовляти із тими, хто мене катує променями? - Ніхто?! - Тоді для чого ви не лікуєте від усіх хвороб? Не говорячи про інші злочини проти мене?"... Тоді роблю ще звернення,наприклад, до міністра оборони, особливо до російського, до Шойгу, не забуваючи українського: "Чи підкоряйтесь, свині психотронні, чи я буду продовжувати вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно?!"... Звертаюсь також до "верхівки" правоохоронної системи, особливо російської, що є проблеми, щоб знали як примушувати тих, хто бореться із злочинністю, особливо із психотронною злочинністю, просити дозвіл на боротьбу із злочинністю?! Хіба вам лікарі можуть х*ї ставити? Якщо у лікарів х*ї не стоять?! Щоб знали як за допомогою хвороб керувати суспільством! Що? "Лучшє бить здоровим і багатим, чєм бєдним і больним!?". ВІйськові прокурори, (це ті, хто повинен боротись із психотронною злочинністю армії і спецслужб, особливо російських, особливо із психотронними сексуальними злочинами), хто вам потрібний для того, щоб ваші х*ї піднялись? Петро, (Порошенко), ну що будемо робити? А тепер Я підключаюсь до письма: "Будемо винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, доти, поки військові не почнуть підкорятись цивільним!". Ну що? Розумні? Дурні запитують, як потрібно себе поводити, якщо катують променями і нічого не говорять? Буду перетворювати всіх, хто хотів мене перетворювати у будь-кого, - всі станете тими, у кого мене хотіли перетворити катуваннями після згвалту! Міністр оборони, щоб знав, як не розмовляти із міліцією! Той, із - за кого до мене "таке" відношення, винний у знищеннях величезної кількості людей, а ви всі, його захищаєте?! То хто ви такі? Ті, хто підкоряється вбивцям, бандитам, мразям? Кожний повинен дати оцінку собі, свої діям!? Міністри оборони, ну що будете робити, якщо у вас у мозках сидять ті, хто бореться із психотронною злочинністю? Я ж вам сказав: "Я буду вбивати!", а ви до мене добиваєтесь! Моє життя добігає кінця, - я не зупинюсь! Я не прощу! Я буду мстити! Лікарі?! Щоб знали як сидіти і "бздєть", вичікувати хто ж стане сильнішим, ті, хто мені допомагав, хто виводив на державний рівень роботи, чи ті, хто багаторічними катуваннями перетворювали, після згвалтів, у раба!? Лікарі, більше вам не потрібно "бздєть", ви повинні вбивати всіх, хто займається злочинами безкарно! Сидіть, потвори, і думайте, що ваші х*ї піднімуться тоді, коли мене перетворять у раба після згвалту! Ну і мразі?! Ну і мразі!? Так ви "так" жити хочете? Так керувати хочете? За допомогою вбивств? Лікарі, ви повинні вирізати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки військові не "здадуть шкури" тих, хто мене катує променями десятиріччями! Лікарі, натерпілись? Щоб знали як "бздєть", - тепер ви у них запитуйте: "А хто він такий насправді?". Щоб знали, мразі, як знущатись над тими, хто мені намагався допомагати, а ви, використовуючи свої "знання" про моє божевілля, про шизофренію, про безправність, безпомічність, знущались над ними і запитували: "А хто він такий на-справді?". Щоб знали, що таке шизофренія!? А то як працювати на державному рівні, так він божевільний, а як після згвалту перетворювати у раба, щоб знав як "косіть" под сумасшєдшєго? Так хто божевільний? Шпана державного рівня?! Ваші холуї! Хто? Ви, мразі, хворі психічно на садизм і нарцисизм! "Что напісано пєром, - нє вирубішь топо-ром!"... Шушера, соплива шушера і шваль, чи підкоряйтесь, чи не є*іться! А тепер сидіть і думайте, де ж вам взяти грошики, щоб придбати те, що потрібно, там де потрібно, та так, щоб ваші х*ї піднялись! Не придбаєте, - ї*атись не будете ніколи! Щоб знали, як не вміти приймати конструктивні рішення! Такі керівники не потрібні народу, якщо вони не здатні приймати рішення, навіть у ситуації, пов"язаній із знищенням державних діячів... Не зробіть чергову помилку, не добивйтесь до мене, - це небезпечно! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я репресований психотронними бандитами! Я, - це прибульці,які прибули у мій мозок і керують ним! Расхльобуйтесь тепер ви, - психотронні ублюдки від МО! ЗМІ, також! Щоб знали, як підкорятись бандитам! Щоб знали, як дурачитись і нічим не допомагати! Ну що, міністри оборони, особливо Росії, до чого це все призвело? До чого призвела навіть вас, ваша безвідповідальність за злочини, особливо за психотронні злочини, особливо за психотронні сексуальні злочини? Чим займаються ваші психотронні структури!? Щоб знали, сопливі "бздуни" як "бздєть" винищувати ворогів держави, бандитів, терористів...зате "оттягіваться" катуваннями ніколи ні в чому не винних людей, щоб вас боялись всі?! Всіх залякали? Путін, ти всіх залякав? Всі тебе бояться? Став найсильнішим серед бандитів всього світу? Щоб знав, мразь, як вбивати українців в Україні?! Щоб знав, мразь, як перетворювати українців в Україні у рабів у твоїх сопливих кривавих бандитів! Убирайся!

Немає коментарів:

Дописати коментар