Шукати в цьому блозі

середа, 4 липня 2018 р.

1055. Психотронні військові і спецслужби винні у важких хворобах чоловіків.


https://24tv.ua/vcheni_nazvali_nespodivanu_prichinu_buketu_nebezpechnih_hvorob_u_cholovikiv_n993686 Якщо вважати ці дослідження вчених МІчиганського університету об'єктивними, то потрібно... встановлення цивільного контролю над діяльністю таємних, ретельно засекречених, конспіративних психотронних структур армії і спецслужб, особливо кривавої Росії. Тобто цивільна громадськість повинна стивити під контроль тих, хто володіє біоробототехнологіями космічної медицини, коротко, - "променями"! А щоб було зрозуміло наскільки це страшна, важка проблема, потрібно усвідомити, - як можна встановити контроль над тими, хто керує твоїм мозком? Це неможуливо навіть теоретично! Жодна цивільна людина любого рівня не може бути сильнішою за любу психотронну потвору із психотронних структур армії і спецслужб, за любу потвору психотронної медицини! Що робити? Думай, народ, думай! Я поки що сумініваюсь, що отой народ, який все продовжує виконувати спецзавдання бандитів, які володіють променями, здатний встановити над ними контроль?! Як може, наприклад, народ Росії встановити контроль над діяльністю Путіна, якщо Путін, за допомогою своїх психотронних бандитів армії і ФСБ, за допомогою своєї кривавої психотронної медицини, може сидіти у мозку будь - якого бійця від народу, який хоче встановити цивільний контроль? Зараз це проблема проблем! Путін побудував суспільство, яке на 100% складається із бандитів та їм слухняного народу! Бандитів менше, народу більше! Але бандити володіють променями, - у народу променів нема. Хіба може народ Росії виступити проти Путіна, якщо Путін, завдяки засобам таємного мозкового прослуховування мислення, взнає про наміри представників народу раніше, ніж ті наміри починають реалізовуватись? Взнає і... вбиває! Як Б.Нємцова, - це демонстративно показово, але більшість винищуються таємно, штучно викликаними інфарктами, інсультами, злоякісністю, ДТП... Ось чому, у майбутньому, народу Росії потрібна буде допомога ззовні, сам народ проти психотронних спецслужб і армії ніколи, нічого зробити не зможе! Зараз середньостатистичний чоловік Росії здихає на 20 років раніше, ніж в Європі вмирають люди, тобто Путін у кожного середньостатистичного русского мужика забирає 20 років життя, а народ, сильна половина народу Росії, "бздіт" виступити проти геноцидного бандита! Більше того любить його, завдяки пропаганді ФСБешників "Останкіно"? Парадокс! Русскій народ любить того, хто його катує?! Спробую пояснити "на пальцях", у першому наближенні, причому тут тестостерон і таємні психотронні структури армії і спецслужб кривавої Росії. Кожна група клітин мозку людини відповідає на "свої" промені, тобто кожна група клітин мозку людини реагує на свої промені, входить в резонанс зі своїми променями, - зі своїми частотою, амплітудою, тощо. Будь-якими функціями організму людини можна керувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, - людину можна примусити сміятись тоді, коли всі плачуть, можна примусити плакати, коли всі сміються, можна примусити пісяти у штанці у любу мить, можна примусити трахати дівчину цілу ніч, не дозволяючи еякуляцію, можна не допустити статевого акту, - як кажуть в народі променями "повісити х*й", - копуляція буде неможливою, можна організувати еякуляцію, тобто виток сперми прямо в трусики навіть при їзді на велосипеді, можна променями примусити кримінальних зеків у тюремній камері "є*ать в ж*пу" якогось "пєтуха", яким може бути якийсь доктор наук, вчений, який виступив проти диктатури КГБ, якого посадили в тюрьму і "виховують" "у параші", променями примушуючи кримінальних зеків "є*ать в ж*пу" "пєтуха", - по цій причині більшість зеків, особливо політичних, які пройшли табори, - мовчазні, не дуже активні, не дуже сміливі, тихенькі такі, розчавлені сексуальним насиллям... Променями можна примусити якогось популярного, публічного, актора, співака, спортсмена, політика... любити, (читай "ї*ати"), однополого друга чи однополу подругу... Променями, будь-який психотронний ублюдок може примусити будь-яку жінку, дружину будь-якого чоловіка, смоктати х*ї у будь- кого, може примусити будь-яку жінку встапати у статеві зносини із будь-яким чоловіком... Але, окрім цього, променями можна впливати на діяльність залоз внутрішньої секреції, шляхом впливання променями на ті ділянки мозку, які відповідають за виробництво гормонів залозами внутрішньої секреції... У перші роки репресій якраз так катували мене, психотронний оператор, - психотронний бандит із ВВС, (із Воєнно - Воздушних Сіл), кричав мені: "Так! Прекращаем производство тестостерона!"... Включав такі промені, які викликали припинення виробництва тестостерона... Я зразу ж відчував, як мій статевий член втрачав будь-яку чутливість... І ніяка ж*па, ніяка пі*да, ніяка жінка будь-якої краси не здатна була підняти той бідний х*й! Психотронна офіцерня реготала по космічному біологічному радіозв"язку: "А е*аться ты хотя бы можешь?"... Жахливі страждання! І не можна заїхати в рило тому психотронному бандиту - офіцеру, який так керує твоїм мозком, не можна заїхати в рило його міністру - бандиту психотронному, який дозволив таким офіцерам катувати твій мозок, а значить тебе! Зрозуміло, щоб припинити сексуальну злочинність, потрібно поставити раком: Шойгу, Бортнікова, Патрушєва, Мєдвєдєва, Путіна..., зробити їх "пєтухами", і є*ать в ж*пу х*ями кримінальників, інших добровольців, до тих пір, поки не стануть посадовими особами, - захисниками, гарантами прав і свобод, а не КГБістами - бандитами..., які "ламают", "ставят на колени" всіх порядних людей, підкоряючи їх бандитам - гебістам. Прибульці, які можуть прибувати у мозки певних людей, вже працюють у цьому напрямі, - х*ї вже висять у багатьох ублюдків державного рівня, у силових міністрів... Не станете людьми порядними, не будете гарантами прав і свобод громадян, - у вас не тільки х*ї не будуть стояти, але і в ж*пи вас будуть ї*ати якісь... "воєнниє"... Путін, не підкоришся, не повернеш Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території, не тільки не будеш ї*атись, але ще й у ж*пу тебе будуть ї*ати! Щоб знав, як не розуміти куди ти потрапив! Сидіть і "бздієте" потвори, сидіть до тих пір, поки у вас не запитають: "Хто той, із - за кого ви не ї*етесь?!"... Після чого над вами будуть сміятись люди всього світу! Прибульці почали вішати х*ї і лікарям психотронним, - х*євєшатєлям КГБістам. Вішають х*ї вже і дітям тих, хто не підкоряється! Я намагаюсь припинити знищення людей, тому вимушено публікую інформацію отриману по каналам космічного біологічного радіозв"язку, - начебто попереджаючи поточне державне керівництво усіх країн і майбутніх державних службовців, щоб не займались злочинами, - можете залетіти туди, де не те, що ї*атись не будете, але ще й вас будуть ї*ати в ж*пу, за злочини, якими ви займаєтесь безкарно! Ця таємна психотронна війна, на відміну від поточної російсько-української війни 2014...2018 р.р., на порядок більш жорстока, оскільки все пов"язане з х*єм та пі*дою, з неможливістю ї*атись, - все подібне діє на мужиків "как красная тряпка на быка"... Я всього лише хотів пояснити, що величезна кількість хворих людей на важкі хвороби "завдячна" цим не тільки і не стільки лікарям, як психотронним бандитам із психотронних структур армії і спецслужб, - це одна із причин необхідності встановлення цивільного контролю над діяльністю засекречених психотронних структур армії і спецслужб... Тобто захисники народу винні у зниженні необхідного рівня безпеки існування громадян! За злочинністю в армії і спецслужбах повинна наглядати військова прокуратура, а вона, замість того, щоб боротись із психотронною злочинністю, підкоряється їй?! "Голоси" по космічному біологічному радіозв"язку повідомляють, що вже у певних військових прокурорів х*ї висять також, із-за того, що вони бояться боротись із психотронною злочинністю! Так, Матіос? Страшно!? Страшно боротись із психотронною злочинністю? Щоб знали, як пертись на юрфаки навчатись, там на 3-му курсі вже вербують у КГБ?! Так? Так повідомляють? Потрібно виконувати посадові обов"язки, а не виконувати спецзавдання КГБ, не підкорятись бандитам КГБ, часто навіть не знаючи якому КГБісту ви підкоряєтесь, проросійському чи проукраїнському... Навіть у цій моїй темі є жахливі висновки для прокуратури, - потрібно було захищати тих, хто бореться із злочинністю, включно із психотронною злочинністю, а не злочинців! А тепер що? Штанці потрібно знімати? Не будете підкорятись, - не будете ї*атись! Мене переслідують, - я ж вам х*ї не вішаю!? Вам х*ї вішають ті, хто сидить у вас у мозку! Розмовляйте з ними і будете знати, що вам потрібно робити для того, щоб ваші х*ї піднялись! Мою проблему можуть вирішити лише ті, хто вміє розмовляти із тими, хто мене катує променями, хто тримає так, як всі бачуть, розмовляти потрібно так, щоб вони припинили катувати... Чого до мене лізуть всі, "кому нє лєнь", - від хуторських бідняків до президентів, при цьому жодний із тих, хто лізе до мене, хто добивається, не можуть розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями?! Чого лізти, якщо нічого не може змінитись? Я не можу, як і жодна людина у світі, перемагати промені! Потрібно розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями?! Тобто із бандитами! Хто ж вони такі насправді? "Голоси" повідомляють, що мене репресували... лікарі?! Головний бандит державної безпеки медицини збройних сил СССР, його послідовники... Главный врач из органов государственной безопасности медицины Вооруженных Сил СССР, его последователи... Вояки, ну що будете робити тепер? Автори інформації, яку я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, мені не відомі! Це інформація для слідчих, щоб не дойо*увались до мене! Це небезпечно! Щоб не говорили, що я вас не попереджав, що Коваленко х*йовий мужик! Щоб знали, як знущатись і ніколи нічим суттєвим не допомагати! Хто той, хто затіяв слідство проти мене? Для чого? Щоб знали, як вести слідство проти тих, хто бореться із злочинністю, а не із злочинцями! Страшно? А мене катувати не страшно! Ще й вигідно!? Не соромно? Слідаки, не соромно? Захищати бандитів? Так ви будете цю мразь заарештовувати? До тих пір, поки мене катують, ніхто із "винних", "причетних", ї*атись не буде ніколи! Міністр інформатики, щоб знав, як "бздєть" розповідати народу про злочинність армії і державної безпеки, про психотронну злочинність... Я, - біоробот! Я, не мякий Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так керують ним! Ви, всі причетні, повинні розуміти, що вам не вигідно мене вбивати, оскільки ніхто із х*єповішених не буде ї*атись до своєї смерті! Як і ваші діти! До того ж, я так борюсь, як можу, я вам повідомляю делікатну інформацію, завдяки якій багато бандитів залишаються живими, злочинів, мразі, роблять менше, - "бздят" скоти! Лікарі вам х*ї ставити не можуть і ніколи не зможуть! Чи не так, лікарі? Щоб ваші х*ї піднялись, потрібно, щоб ви підкорились тим, хто вам їх повісив! Розмовляйте з ними, вони сидять у вас у мозках! Взнаєте, що вам потрібно робити, щоб х*ї піднялись! Я знаю, що є такі мразі, які хочуть мене знищити! Мені соромно за таких! Бандити, особливо бандити - КГБісти, непідсудні за злочини, вам не соромно мене вбивати? Хоча в КГБ не беруть тих, у кого є бодай краплина сорому... Я намучився так, що знищення для мене благо, - мені вже багато років не дозволяють променями здійснити самогубство... Невже ще є на земній кулі такі мразі? Згадую Єльціна, - він був ще президентом: "И если после этого, на земном шаре найдется хотя бы один мужчина, который захочет...", - видумувати не хочу, але променями мені знищили другу частину цієї фрази, але суть залишається, призидент був розчавлений жорстокістю мразей, які самі про себе говорили: "....Во всем виноваты мужчины... Да мы, мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!". Прокурори, що потрібно робити із такими мужчинами, які самі про себе говорять, що вони заслужили знищення? Таких ви "бздітє"? А мене можна безстрашно катувати? Безправного? Своїм бабам розповідайте, кого ви катуєте, - можливо бодай ваші дами над вами посміються? Мужчини! Мужні захиснички, ё.т.м.! Мразі, з ворогами потрібно воювати, а не зі мною! Шановні читачі, ви знаєте, що знайшлись "ніспровєргатєлі" Єльціна?! Наприклад, маршал Росії, міністр оборони Росії, І.Сєргєєв: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И все равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю лечиться; не позволю работать; не позволю что - либо иметь!", (житло, автомобіль, гараж, дачу...). Всього цього психотронні бандити досягають таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини). Прошу повідомити Президента США Д.Трампа про це! Дональд, оце такі стосунки міжнародні, поміж Росією і Україною! Я був жителем Москви, пізніше, після репресій, громадянином СССР, ( УССР), України з часу заснування України, але мені не було де жити в Україні, тому я багато років прожив у Москві, там мене від психотронних бандитів захищав президент Росії Б,Єльцін, як гарант прав і свобод громадян. Оце так йому підкорялись генерали російські, особливо х*єлі у катуваннях мене генерал Грачов і маршал Сєргєєв, не підкоряючись Єльціну, - Путін це зовсім інший "фрукт", ніж Єльцін. Антипод! Багато у чому! Дональд, от якби ти був мені ще кращим другом, ти б не "забздєл" Путіну сказати про мої катування!? Ніколи, я тебе прошу, не намагайся мені допомагати конспіративно, таємно, - це неможливо! Мене променями тримають немов металевими ланцюгами. З виключеним інтелектом! Керують мною як металевим роботом на якомусь виробництві, - я не можу навіть голову повернути без їхнього дозволу! Не те, що згвалт зробити! До того ж, їхня мета знищити мені розум, - я не говорю навіть про академічні чи наукові знання, мені знищили знання, скоріше можливість спілкуватись на польській мові, англійській, німецькій, на якій я здавав кандидатські іспити... Я не можу нікому підіграти... Нікому не вірь, що моє спасіння залежить від мене самого! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком, а мозком керує мій ворог, винний у вбивствах, для них це дуже серйозно, - приборкати мене катуваннями до рабства! Навіть у такому віці?! Оце такою жорстокістю володіють русскіє психотронні бандити, їхні собутильники в Україні. Дональд, якщо буде можливість, запитай у Путіна про його таємні психотронні дії в Україні, Європі і світі, запитай чи ї*еться він? Я розумію, що протокол у закордонній службі, - це закон, тебе утримують також у певному спектрі, і все ж таки, якщо буде можливість! Знай, що русскіє, із психотронних структур армії і спецслужб, в Україні знищили тисячі українців, - у мене є відчуття, що про це, можливо, говорити зарано ще. Це, можливо так думають ті, хто керує моїм мозком, - на мій погляд боротись з гнидами кривавої Росії ніколи не рано, ніколи не пізно! Вибач, писати мені дуже тяжко. Мені виключають інтелект, - можу ще якось зосереджуватись на тому, що пишу, але про те, що вже написав, зовсім не пам"ятаю. Тримайся! Дональд, ніколи не бійся розмовляти з Путіним про армію, - він буде "бздєть"! Путін до сих пір військовий! Тобто він той, із - за кого до мене відносяться, як до військового! Бажаю успіхів! Психотронна Росія повинна бути приборкана! Я припиняю писати, - йде жахливе втручання у психіку і інтелект, я втратив повний контроль над тим, що пишу! Публікую без редагування.

Немає коментарів:

Дописати коментар