Шукати в цьому блозі

четвер, 26 липня 2018 р.

1061. Чому президенти Росії, України... не можуть бути гарантами прав і свобод громадян?


Найжорстокішою злочинністю сучасності є психотронна злочинність психотронних структур армії і/чи спецслужб , особливо Росії, яка володіє біоробототехнологіями космічної медицини, - коротко «променями», за допомогою яких можна керувати функціями організмів людини, мозками людей. Людей можна таємно, дистанційно, невидимо, променями,примушувати робити все що завгодно: плакати, сміятись, вбивати людей, грабувати, (людина сама буде приносити гроші туди, куди накажуть психотронні оператори, а лакеї психотронних паханів будуть туди приходити збирати гроші немов гриби, нести їх паханам, отримувати якусь винагороду за це), заражати хворобами, наприклад, венеричними, психотронна офіцерня променями примушує порядних людей вступати у статевий зв'язок із «брудними», тобто венерично хворими партнерами, забороняти лікуватись, вбивати, викликаючи променями інсульт, інфаркт, злоякісність, покінчити з життям самогубством, (як це примусили зробити на днях у Парижі Оксану Шачко із FEMEN), залишаючи записки чи не залишаючи, (текст записок можуть бандити надиктовувати дезінформацій ний, щоб дезорієнтувати слідство)… Людину можна примушувати робити все що завгодно, все, що хочуть пахани психотронних операторів, самі психотронні оператори… Психотронна злочинність на території СССР, (Росії, України…), вийшла із під будь-якого контролю. Промені належать армії і спецслужбам. В кінці існування СССР, у Москві, я бачив секретний документ, за підписом прем’єр-міністра СССР Н.Рижкова , який засвідчував, що держава виділяє гроші, у пропорції 15% МО, 85% КГБ, на «розробку засобів впливаючих на механізм прийняття рішення…», тобто на розробку біоробототехнологій космічної медицини… , тобто засобів керування мозками людей, а мозки керують поведінкою, діями людини. Я звірів і тоді, і зараз, звірів від того, як засекречені, криваві і підлі ублюдки армії і КГБ, дурачили цивільну державну владу СССР, - навіть мене, на той час, вже років 20 катували цими технологіями, а КГБісти все «виші балі» гроші від держави на розробку цих технологій?! Такі вони серйозні оті «чисті руки, гарячі серця, холодні розуми», оті путіни, патрушєви, шойгу, мєдвєдєви, бортнікови… , як і їхні попередники. Я багато років прожив у Москві, спочатку в період існування СССР, пізніше, будучи вже громадянином України, проживав у Москві тому, що не було де жити в Україні… Активно, інтенсивно, таємно, дистанційно, невидимо, променями мене репресували бандити армії, які володіють променями, тоді, коли я був ад’юнктом кафедри аеродинаміки «ВВИА им. проф. Жуковского», підполковником ВВС ЗС СССР. Мене заарештували, відвезли до божевільні, до психіатричного відділення №15 Головного Клінічного Військового Госпіталю ім. Бурденко, кримінально звільнили зі служби і почали мене, вже цивільну людину, катувати променями, що роблять до сих пір, щоб бандити були сильнішими за порядну частину державного керівництва, спочатку СССР, пізніше Росії, ще пізніше України, та й всього світу. Мене від психотронних бандитів армії і/чи КГБ намагались захищати , як гаранти прав і свобод громадян, Президент СССР М.Горбачов, президент Росії Б.Єльцін, президенти України, інші президенти держав, включно із західними, з якими я бував у якихось контактах… Забігаючи наперед повідомляю, - жодний із них так і не зміг захистити мене від психотронних бандитів армії та їхніх собутильників, які не мають до мене жодного відношення, але день і ніч, щосекунди х*єют від безкарності за психотронні злочини, катуючи мене променями… Бандити в лампасах не підкорялись президенту Єльціну, з яким я був у постійних контактах більше десяти років, - він періодично мене інформував про причини, із – за яких він не міг мене захистити від психотронних бандитів армії, їхніх гебістів… Генерали утаємничували від Єльціна кількість генералів у ЗС, не підкорялись президенту, своєму верховному головнокомандувачу, хоча при зустрічах, на засіданнях, ввічливо йому козиряли… Дійшло до того, що Єльцін, будучи не в змозі підкорити генералів, силових міністрів, вирішив мене натаскати на посаду вищу за силових міністрів, щоб я сам боровся із тими, хто мене репресував… Звичайно генерали , які сиділи у мене у мозку, прослуховували всі розмови президента зі мною, робили висновки, закричали: «Мы никогда не допустим в государстве второго Ельцина!», «Ельцин пососи х*й! Кравчук, х*й тебе в рот, х*й тебе в ж…пу!», (уявляєте, як себе почував Єльцін, знаючи хто такі насправді російські генерали і офіцери? Він, буквально майже, горів від таких стосунків, помер на багато років раніше, ніж міг би прожити, якби його не катували променями), «Мы убьем сначала Ельцина, потом тебя!», ( Єльціна вже вбили, вбили багато його людей: Є.Гайдара, Б.Нємцова, Б.Березовского..., мене добивають по наказу, наприклад, міністра оборони Росії І.Сєргєєва: «Я Вам никогда не позволю читать, я Вам никогда не позволю чем-либо заниматься вообще! И все-равно уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех «не»: не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что-либо иметь!». Сопливі, підлі, криваві , брехливі, злочинні російські міністри оборони, їхні холуї, до сих пір піклуються таємно, невидимо, дистанційно, використовуючи промені, щоб утримувати мене бідним, хворим, під катуваннями променями, під постійно діючими катуваннями… Така вона таємна Росія. Щоб я не став «вторим Єльціним» мене «загребли» променями психотронні генерали, депортували із Москви, спочатку до Києва, потім на периферію, виключили розум, променями, зруйнували психіку, променями винищували інтелект, особливо знання іноземних мов: англійську, німецьку, (на якій я здавав кандидатський іспит), польську, щоб я не міг працювати в закордонних службах, спочатку СССР, пізніше Росії, України, інших держав, які намагались надати мені притулок. Знайшли собі лакеїв у середовищі СБУ, яким сподобалось перетворювати людину президентів у працівника «ручками», катуваннями… До сих пір мразі СБУ виконують накази кривавої Москви. Я вимушений був займатись правозахисною діяльністю, - розібрався у порядках на всій території земної кулі. В СССР, як і зараз в Росії, Україні… бандити в психотронних погонах воюють із цивільним населенням з метою кримінального збагачення. Людство перетворили у бандитів та їм слухняних, правда є ще такі, які цього не знають! Жодної порядної людини, - тільки бандити та їм слухняні… Чому президенти не можуть бути гарантами прав і свобод громадян? Тому, що їм не підкоряються психотронні структури, психотронні генерали, бандити з променями… Щоб президенти були істинними гарантами прав і свобод громадян, потрібно, щоб у них були свої психотронні оператори, які могли б керувати мозками тих громадян, права яких вони повинні захищати по Конституції! До тих пір, поки психотронні структури не будуть підкорятись порядним президентам , на земній кулі буде хаос, брехня, вбивства, катування, пограбування, хвороби, бідність, руйнація родин, війни, жахлива злочинність… В Росії відбулось зрощування психотронних генералів і президента, його собутильників… Весь світ бачить до чого призводять світ ці бандити, військові злочинці… Які порушують війнами світовий порядок, - збагачуватись хочуть бандити Путіна, надмірно! До тих пір, поки не існує цивільного контролю над діяльністю людей в психотронних погонах, - порядку на земній кулі не буде. Народи, особливо Росії, завдяки пропаганді, особливо «Останкіно», знаходяться у темряві, не розуміють суті з правами громадян, як тільки щось трапилось, народ зразу ж біжить до Президента, мітингувати, замість того, щоб бігти до корпусів МО, ФСБ, інших спецслужб, оскільки права і цивільних громадян, і порядних людей в погонах, порушують психотронні структури армії і спецслужб. В таких випадках психотронні генерали х*єют від радощів, вони ї*уть президентів променями, підкоряють президентів під себе, і народ допомагає бандитам в психотронних погонах ї*ати президентів… От радісно стає президентам?! В Росії це «один хрен», що АП РФ, що МО, що ФСБ, в інших державах, там де «не їхній» президент це зовсім не однаково… Мені страшно за народи СССР, Росії, України… Які перетворені повністю у бандитів та їм слухняних. Жодної порядної людини! Я був людиною президентів і дуже добре знаю, що зі мною робили бандити, особливо психотронні, бандити в погонах та їхні собутильники, 99, 9999% громадян не мають такого захисту, який колись мав я, залишається тільки здогадуватись, що можуть робити такі бандити із будь-яким іншим громадянином?! Це головна причина того, що середня тривалість життя чоловіків Росії складає 62 роки, на 20 років менша, ніж в ЄС! Це головна причина того, що 20% жінок, кожна п’ята, не здатні народжувати дітей, - бандити зає*лі громадян утриманням у венеричних хворобах, які не лікують, примушують громадян за є*лю носити гроші бандитам, які вже навіть «рожєніков» не корчать із себе. Мене променями, катуваннями, примушують «дещо делікатне» писати… Я вдячний порядній частині державного керівництва, особливо України, за витримку, коли вони отримували не заслужені удари від мене, по суті від їхньої колишньої людини, - промені не можна перемагати. Зате ви розумієте, хто керує моїм мозком! Я розумію, що наверху державного керівництва з’являється все більше людей, які починають добре розуміти, що ж це таке промені, хто ними володіє, що вони хочуть… Це надає бодай якогось оптимізму, - розвиток України, все ж таки, можливий! Я хочу цього! Я все менше можу вам допомагати, намагайтесь тепер без мене, - я вже не витримую катувань психотронними баранами, від яких ви так і не змогли мене захистити, а я вас! Вас вони вбивають також, - до сих пір. Тримайтесь! Мені прикро, - не захистити від дурників? Хоча і психотронних? У вас є проблеми! Вирішуйте їх! Хочу я того чи ні, але у мене підсвідомо виникає ненависть до людей в погонах,в психотронних погонах, до правоохоронної системи взагалі, до профільної влади, хоча я намагаюсь з розумінням віднситись до цієї проблеми. Проблема жахлива, - психотронні бандити в погонах вбивають народних депутатів, а ті приймають закони, згідно з якими надають пільги тим, хто вбиває нардепам?! Не соромно!? Нардепи ВРУ? ГД РФ? Не соромно? Не соромно бути такими "беззубими"? Так хто "тряпка"? Мразі в психотронних погонах, так ви хто такі, насправді? Чим ви займаєтесь у державі? В міждержавних стосунках? Навчились "ламать", "ставить на колени"? Далеко підете! Старайтесь, потвори! Навчились воювати з народом? Особливо таємно, дистанційно, невидимо, променями? Навчились збагачуватись? Навчились грабувати громадян? Навчились катувати людей променями? Навчились керувати державами, Путін, навчився? Мразь, бандитська! Убирайтесь, скоти! Україна повинна існувати в кордонах з координатами 1991 року.

Немає коментарів:

Дописати коментар