Шукати в цьому блозі

четвер, 12 липня 2018 р.

1056. Я буду винищувати.


Міністр Шойгу, я буду винищувати всіх, хто займається злочинами безкарно, до тих пір, поки російське державне керівництво не "здасть шкуру" того, хто дозволив використовувати промені, (біоробототехнології космічної медицини), проти України! Я буду винищувати до тих пір, поки не підкорю тих, із - за кого мене катують променями?! Це потрібно військовим! Мені дуже важко писати, зразу ж йде атака на інтелект і психіку, променями втручання у інтелект і психіку, з виключенням можливості мислити, запам"ятовувати, діяти... Я зразу "вирубаюсь" і можу писати лише те, що піддиктовують ті, хто втручається у психіку і інтелект, тому, шановні читачі, ви, часто, можете знаходити протиріччя навіть в одній і тій же публікації. Але суть залишається, - проти мене використовують промені! Тих, хто володіє променями, "бздіт" вся правоохоронна система: армія, поліція, державна безпека, суди, прокурори, профільна влада... Тобто держава, влада держави, народ, не здатні захистити мене від злочинців! Тому, для захисту себе я повинен винищувати всіх, хто здійснює загрозу моєму здоров"ю і життю! Допомогти мені могла б корупція, але і корупція "бздіт"! Я повинен чи гинути під променями, чи, бодай якось, боротись! Мені потрібні гроші, багато мільярдів доларів, щоб позбавити державу хаосу, щоб створити свої власні: армію, поліцію,державну безпеку, прокуратуру, суди... Це занадто дорого, - неможливо чи малоймовірно! Потрібно спробувати йти по іншому шляху, - підкорити існуючі: армію, поліцію, державну безпеку, суди, прокуратури... Все із - за того, що влада "бздіт", чи не може взагалі, боротись із психотронною злочинністю, особливо із злочинністю психотронної медицини..., - основами, фундаментом корупції. Психотронна злочинність психотронних структур армії і спецслужб, їхньої каральної, психотронної медицини, - основа корупції! Не перемігши психотронну злочинність, - неможливо перемогти корупцію! До мене не добивайтесь! Я, - це не Я! Я, - біоробот! Я, - це не Віктор Коваленко! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок і так його використовують! Промені не можна перемагати! Якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Я не можу бути сильнішим за того, хто керує моїм мозком! У зв"язку із цим я ненавиджу людство, ту частину, яка добивається до мене взагалі, за допомгою згвалтів зокрема, - я не можу вам підігрувати тому, що промені не можна перемагати. До того ж, чого ви до мене добиваєтесь? Мені ніхто не може допомогти, якщо не вміє домовлятись із тими, хто тримає мене променями, так, щоб вони припинили мене катувати променями... Я запитую у людей, ви що? Можете розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями, так, щоб вони припинили мене катувати? Тоді розмовляйте з ними! Чого ви добиваєтесь до мене, якщо ви не можете розмовляти із психотронними бандитами так, щоб вони припинили мене катувати променями?! Мені іноді повідомляють "голоси", які використовують космічний біологічний радіозв"язок із моїм мозком, що до мене добиваються хворі люди, ("брудні" люди, - венерично хворі), які хочуть бути здоровими, які підкоряються якимсь бандитам -лікарям, які, начебто заражають людей хворобами,не лікують їх, а говорять їм: "Ідіть, шукайте того, із - за кого ви хворі! Коли знайдете, коли розберетесь із таким, тоді і будемо лікувати?!"... Я, відверто кажучи, х*єю від зверхнахабності бандитів! Тоді чому я не належу собі, чому моїм мозком керують бандити? Чому вони мене утримують так, як утримують! Не дозволяючи мислити, запам"ятовувати, діяти... Хтось, для чогось, використовує... Вважаю, що до мене добиватись могли лише ті, хто може розмовляти із тими, із - за кого мене катують променями, так, щоб мене припинили катувати... В той же час інформую, - на земній кулі нема таких людей! Ніхто не може перемогти промені! Хитровиє*ана мразь збагачується?! Громадян винищують таємно, дистанційно, невидимо, променями..., тисячами! Безкарно! Бандити х*єют від безкарності за злочини! Всяку зверхнахабну мразь я "поставив на коліна" лише одним запитанням: "А що б ви робили на моєму місці?!"... "Бздят" навіть розмовляти по суті! Більшість "заткнулісь". Але зврехнахабні "весельчаки", навчені жити по певним, злочинним, алгоритмам, продовжують реготати: "Ссикун!"... Це майстри таємних інтриг! Їм весело "ламать", "ставить на колени", сидячи у мозку, керуючи мозком, знаходячись в умовах абсолютної безпеки. Буття формує свідомість! В таємних інтригах я ніколи не був сильним! Я був сильним колись у відкритих боях, у конкурентній боротьбі, - психотронні бандити знищили особисті якості, зробивши неконкурентноздатним... Та й вік вже похилий! Можливо комусь допоможуть публікації?! Що ж було у моїй темі? Бандити "бздєлі" бандитів! Колись, в СССР, у суспільстві 100% корупції, якщо можна так говорити, мене, як "хорошого хлопчика", "порядна частина корупції", (психотронні лікарі), підключила під промені, щоб допомагати, (звичайно з вигодою, за гроші, - суспільство ж 100% корупції), а психотронні бандити державної безпеки армії, військові гебісти, (це найжорстокіші бандити в органах державної безпеки...), "погана частина корупції, жорстока", "сіли на хвіст", утримуючи мене у заручниках... Тобто виникла боротьба одних бандитів з іншими бандитами... Війна "хороших бандитів" з "поганими, жорстокими бандитами"... До сих пір ці бандити "бздят" один другого! Одні, "бздят" других! Криваві бандити, щоб примусити проявлятись добрих бандитів, репресували мене, позбавили мене всіх прав, буквально всіх прав людини і громадянина, зробили беззахисним, безпомічним, (із - за променів, які використовують проти мене таємно, дистанційно, невидимо), безправним, через божевільню, організували тотальне приниження людської гідності, променями винищували інтелект, руйнували психіку, "підкидаючи" роботи "ручками", робітників променями навчили бути бандитами... Мразі перемагали! Скоти в психотронних лампасах, із своїми ублюдками-офіцерами доперемагались до того, що вже і їх винищують! Особливо після звільнення на пенсію! Колись Москва пояснила мені це дуже просто: "В Москве есть две огромные мафии, они враждуют между собой, они убивают друг друга, и горе тому, кто попадает между ними!"... Я до них не потрапляв, вони самі мене затягували променями, тепер "оборс*ались по самые уши", але знайшли вихід... звинувачувати мене скрізь і у всьому. Я скрізь і у всьому винний, тому, що вони чи не можуть вирішувати питання, чи "бзядт", із - за вбивств. Зараз мене променями не допускають до людей, - людей не допускають до мене. Задача навіть теоретично вирішена не може бути! Все, начебто, залежить від моїх лише дій, але ж моїми діями, мозком моїм, керують мої вороги! Виникла ворожнеча до лікарів?! Вже чути крики, що поки лікарі не почнуть лікувати людей від хвороб, особливо від грибків та "бруду", люди не дозволять лікарям ставити х*ї! Не лікуєте народ, - не є*іться! Жахи суспільні! Оце все належить до таємної ситуації в державі! Я намагаюсь припинити вбивства порядних людей, тому вимушений публікувати інформацію отриману по каналам космічного біологічного радіозв"язку.

Немає коментарів:

Дописати коментар