Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 13 липня 2018 р.

1057. Засідання НАТО - Україна, Грузія. До зустрічи Д.Трампа і В.Путіна.


http://gordonua.com/publications/alyans-stal-namnogo-silnee-kak-proshel-sammit-nato-i-chto-na-nem-obsuzhdali-262645.html Дональд, (Президент США Д.Трамп), вважаю, що той, хто протягує руку допомоги людині чи країні, які потрапили у біду, - ДРУГ! Я і Україна у біді! Я до цього надмірно сенсорний, (чутливий), оскільки вже більше 35 років знаходжусь у стані постійно діючої жахливої біди, - щосекундного психотронного насилля, особливо вночі, замість сну, зі сторони таємних, конспіративних, засекречених кривавих бандитів - психотронних операторів армії і/чи спецслужб, особливо кривавої Росії, які жахливі репресії обрушили на мій мозок таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), використовуючи цивільних людей, які не розуміють, по суті, що таке промені, тому легко піддаються психотронним бандитам, психотронним лікарям, їхнім друзям, які народу оббріхують мене так, щоб цивільне населення нанавиділо мене, щоб допомагало бандитам таємно здійснювати насилля проти мене, здійснювати репресії проти мене. Цивільне населення виступає проти мене у якості "стада баранів", - я захищаю цивільне населення, а воно допомагає моїм і своїм ворогам, бандитам, катувати мене, перетворювати у раба після згвалту, таким чином організовуючи примусові місця проживання, примусову працю... Я не називаю цивільне населення, (я також цивільна людина), "стадом баранів", я просто використав термінологію прем"єр - міністра Росії, пізніше Надзвичайного і Повноважного Посла Росії в Україні, В.Черномирдіна. Я колись був москвичем. Якось запитав у Черномирдіна: "Що то таке навкруги мене виробляє населення, люди, громадяни?", - він відповів: "Народ используют в качестве стада баранов!". Якийсь період В.Черномирдін був моїм другом, якось він на зустріч зі мною, у Москві, вискочив у кімнатних тапочках... Бути моїм другом надвідповідально, серйозно, страшно, небезпечно, навіть для життя, - В.Черномирдін, як і його дружина, Валентина Федорівна, були знищені, (з використанням променів)... Як і багато інших! Якби я жив у правовій державі, то мені не було б чого боятись, - я ніколи, ніде, ні в чому не був винним, ні перед ким! Ми продовжуємо жити у жахливих державах, колись у моєму мозку сиділи якісь слідчі, довго так сиділи, все вивчали, потім як зарепетують: "Ах, так он ни в чем не виноват?! Ну мы ему, б*ядь, сделаем!"... "Делают" до сих пір! Реалізовуючи "право" бандитів, право у державі, в якій нема влади, а є диктатура бандитів, особливо психотронних, членів їхніх родин, їхньої каральної, психотронної медицини... Так, Путін?! Тому у таких державах народ повинен тремтіти від страху і "справедливості"... В Росії кожний середньостатистичний мужик здихає у 62 роки, на 20 років раніше, ніж в Європі вмирають люди, кожна п"ята жінка, 20%, не здатна вже народжувати дітей, "бруд": тріппер, капавка, гонорея..., грибки, з"їли жіночі яйцеклітини, не здатна кожна п"ята жінка Росії народжувати дітей. ФСБ таємно воює із власним народом, для підкорення русскіх мужиків під ФСБешних бандитів, русскіх мужиків б"ють, труять хворобами, "вішають" їм х*ї, заброняють лікування, русскіх мужиків ФСБ "ламает", "ставит на колени", із-за чого вони здихають на 15...18 років раніше, ніж жінки Росії, в той час, як в інших країнах жінки живуть на 3 роки, десь на 5 років максимум, більше, ніж чоловіки... Путін, - ворог народу, ворог русскіх мужиків, які і здихають під його керівництвом страхом на 20 років раніше, ніж вмирають люди в Європі, на 15 років раніше, ніж вмирають русскіє баби... такий цей, Дональд, твій майбутній "друг". Моїм другом колись був президент Росії Б.Єльцін, із - за нього я досить багато років тепло відносився до його наступника, до Путіна, вважав його продовжувачем справи Єльціна, а він... Бандит, терорист, насильник, спонсор міжнародного тероризму, спонсор сепаратизму... Гнида, подонок, трєпач, демагог, ублюдок, мразь, вбивця, кат цілих народів... , майстер перегляду існуючих, визнаних у всьому світі, всім світовим співтовариством, кордонів… Дональд, у зв"язку із такими моїми переконаннями, ти - мій ДРУГ! Навіть якщо ти так не вважаєш, якщо б ти вважав мене своїм ворогом, оскільки ти захищаєш ті цінності, які захищаю і я, які захищав би і я, якби міг! Дональд, вважаю, що тебе журналісти не дуже точно переклали на українську мову?! Начебто ти говорив, що Путін не твій ворог, а суперник? Ти так говорив? Якщо він твій суперник, то у чому? Ти що, приїдеш у Хельсінки з циркулем і лінійкою, як Путін, щоб ділити території країн світу під свій вплив? Під окупацію, як Росія окупувала Крим та Східний Донбас, частину територій Грузії, Японії, Молдови… Як того хоче бандит Путін?! Що будеш ділити із ним території, особливо Європи, як Гітлер і Сталін? Дональд, а чому він не твій ворог? Чому ти не вважаєш його ворогом? Якщо він ворог твоїх, (і моїх), цінностей? Ти ж за територіальну цілісність і суверенітет України, за її незалежність від кривавої Росії? А Путін проти цього! Що не спрацьовує правило, русскіх особливо, - ворог моїх друзів, - мій ворог? Що Путін ворог України, але твій друг? Може бути твоїм другом? Ну і ну? Хіба то друзі, з якими ходиш на рибалку, п"єш горілку, ї*еш жінок, здійснюєш злочини…? Такі в Росії називаються не друзями, а "собутильниками", "пі*добратами"..., тільки не друзями... Вважаю, що друзі це ті, хто протягує руку допомоги тому, хто потрапив у біду... У мене було багато друзів, коли я потрапив у біду, - більшість із них винищили, вбивають досі. Я все хочу, вкотре, надати список моїх друзів, знищених бандитами, але психотронні бандити, променями, поки що не дозволяють повторити список знищених моїх друзів, хоча б частково... Тому я відкараскуюсь від друзів, -їхньому життю починає загрожувати небезпека, намагаюсь нікого зовсім не навантажувати своєю присутністю... Ти мій ДРУГ, але ж я не лізу до тебе, щоб з тобою потягнути чарчину горілочки, порозмовляти, поседіти на березі океану, поспостерігати за боксом, регбі, американським футболом... Я бережу твоє життя від зайвих ризиків! Свого часу я зустрічався з американськими президентами: Р.Ніксоном, (тоді він вже був з приставкою "екс"президент); Б.Клінтоном. Психотронні бандити, променями, не дозволили будь-яких моїх дій у контактах з ними, хоча я потребував захисту від катувань променями... Дональд, я розумію: дипломатичний протокол; потрібно тримати "марку"; якась таємна інформація… В той же час ти говориш, що Путін не твій ворог? А чий? Він ворог твоєї цивілізації, твоїх цінностей! Якщо він лазить своїми променями у твоїх виборних комп"ютерах, втручається у вибори навіть у тебе у США, якщо його пропагандистські собаки, як Кісєльов, кричить в ефір, що: "Россия, - единственная в мире страна, способная испепелить всю территорию США!", мубуть він так погрожує використовувати промені проти США?! Хто кого повинен "бздєть"? Ти Путіна? Чи Путін тебе? Путін військовий злочинець, - за злочини потрібно відповідати! А ти хочеш дружити з ним? Із військовим злочинцем? А як же зі мною? Гіркий гумор, так, Дональд!? Невже тобі Путін дорожчий? Гумор такий у психотронних операторів, які керують моїм мозком. З русскімі не можна дружити, тільки даси йому натяк на дружбу, - він вже "сідає тобі на голову", підкоряє під бандита, як у банді, як у ФСБ... Хочеш у цьому впевнитись, Дональд? Будь уважним! Дональд, от якби ти був ще кращим моїм другом, то ти б запитав у Путіна, в Хельсінкі, при зустрічі: хто йому дозволив атакувати Україну?; хто йому, його попередникам, дозволив використовувати промені проти України, проти українців?; хто йому дозволив винищувати тисячі українців, громадян Європи, США, країн світу, - променями? Таємно, дистанційно, невидимо! Особливо у період з 1991 по 2014 р.р.; хто йому дозволяє заражати мільйони громадян, (навіть своїх росіян), хворобами, особливо венеричними хворобами і грибками, і не лікувати громадян? Щоб громадяни тремтіли від неповноцінності, від принижень людської гідності, щоб безропотно підкорялись ФСБешним бандитам, непідсудним за будь-які злочини, щоб громадяни були безмовними рабами. (Мразі не "народжували", навіть після згвалтів? Навіть порядну роботу, мразі, не змогли організувати)? хто йому дозволив утримувати на військовій службі психічно неповноцінних, хворих на садизм і нарцисизм, психотронних офіцерів і генералів, які катують українську інтелігенцію таємно, дистанційно, невидимо, променями? З насолодою!... Дональд, от якби ти був ще кращим моїм другом, справедливим, безстрашним і рішучим, якщо б ти мав такі можливості, то ти б сказав Путіну, що якщо він не заарештує і не привезе до мене психотронних бандитів, які мене катують променями, тих, хто надав наказ катувати мене променями, я винищу всю його спецслужбу, всіх, хто займається злочинами безкарно! І що він ніколи не буде ї*атись! Якщо не підкориться тим, хто йому повісив його х*й... Звичайно, Дональд, ти розумієш, що з такої моєї позиції я "таким" крутим бути не можу? Тому, Я, - це не Я! Я, - біоробот! Тобто людина, проти якої застосовують промені мої вороги! Мене променями примушують так діяти! Я, - це прибульці, які прибули у мій мозок, які "так" керують моїм мозком. "Вивернутись" з під них я не можу! Я не можу бути сильнішим за тих, хто керує моїм мозком! Тому, Дональд, ти мій ДРУГ, а я, на жаль, не можу бути тобі настільки ДРУГОМ, таким, яким би я хотів бути, я можу бути лише таким, яким мене тримають психотронні бандити! Тому, якщо ти мене не врятуєш від психотронного насилля, чомусь ніхто у світі не зміг мене врятувати від нього, я і не наполягаю, не хочу і не можу тебе підставляти під путінських психотронних горил, які б, можливо, почали нас з тобою використовувати таємно, дистанційно, невидимо, променями, - ми будемо, мабуть, лише віртуальними друзями. Порядну справу можна робити і дистанційно! До того ж я грунтовно деградований катуваннями, - цілеспрямовано мені психотронна офіцерня знищувала інтелект, руйнувала психіку, знищила мої знання англійської мови, німецької, (з якої я складав кандидатський іспит), польської. Я сам собі заборонив до використання русскій язик, так весь час його використовую тому, що психотронні бандити, день і ніч, кричать моїм язиком від мого імені на русском язику!... Багато людей це бачить і чує! Можливо якісь бандити цим доказують, що я божевільний? Я дійсно безправний, - мене більше року протримали у божевільнях Москви і України, але так і не вирішили жодного питання, навіть через "больничку", - у моєму мозку здійснюють присутність мої вороги, які ще й моїм мозком підкеровують, - зі мною у будь-яку мить можуть щось здійснити психотронні бандити!? Дональд, я тобі, все ж таки, розкриваю найбільший секрет, - чого бояться русскіє,особливо генерали і офіцери, російське державне керівництво? Того, чому піддають нас! Бояться вбивств, (особливо за участю променів), бояться сидіти з повішеними х*ями, бояться хвороб, бідності, тюрем, божевілень, бояться катувань променями... Тобто русскім бандитам потрібно вішати х*ї і вбивати їх к ё.м.! На жаль ніякі слідчі дії неможливі проти тих, хто володіє променями в Росії, чи проти тих, кого захищають ті, хто володіє променями, тому всіх русскіх,непідсудних за будь-які злочини, потрібно вбивати, потрібно їм вішати х*ї, потрібно катувати променями… Путін ніколи не буде ї*атись, якщо не підкориться тим, хто йому повісив його х*й! Поки не поверне Крим, Донбас, всі, окуповані Росією, території... Його криваві лікарі, які не лікують людей від хвороб, ї*атись не будуть ніколи, якщо не будуть лікувати громадян! Я більшість свого життя з теплотою відносився до лікарів, - моєю дружиною була лікарка, моєю дівчиною була лікарка, яка працювала у бригаді академіка М.Амосова в Києві. «Делікатну» інформацію, про лікарів зокрема, я отримую по каналам космічного біологічного радіозв"язку, автори інформації мені не відомі, - попереджаю громадян, лікарів також, щоб зберегти і їхнє життя, - люди починають пі*діть лікарів, за те, що ті беруть гроші, але не лікують, і ніякі слідчі захищати лікарів не будуть, вся правоохоронна система буде відмовлятись захищати лікарів - бандитів! Можливо це і правда, я попереджаю лікарів, щоб "нє борзєлі". Вибач, Дональд, дипломатичніше не виходить, - не дозволяють променями, до того ж я розлючений, як сказали б русскіє, "до опі*дєнєнія". Я звірію від "справедливості"! Від насилля і вбивств! Зає*лі мене психотронні бандити та їхні друзі, які катуваннями перетворюють у раба після згвалту! Дональд, якщо тобі дозволить дипломатія, її протокол, скажи Путіну, що якщо він мені не привезе бандитів, які катують мене променями, тих, хто надавав наказ катувати мене променями, я винищу всю його спецслужбу, всіх, хто займається злочинами безкарно… Чому і тут фігурують лікарі? Колись бандити, які мене катують променями, говорили: «Во всем виноваты мужчины! Да, мы мужчины, - преступники, заслужившие уничтожения!»… Мабуть «брудна» мафія х*єла! Пізніше, цитую пряму мову, я почув: «Это месть мужчин, - врачам! Посредством издевательства над В.Коваленко, -(наді мною), - как над ни в чем не виноватом человеке!». Тобто я тривалий час вважав лікарів своїми друзями, яким мстять бандити, які заслужили знищення… Зараз мене примушують катуваннями змінювати свої погляди… Бажаю успіхів! Тримайся!

Немає коментарів:

Дописати коментар