Шукати в цьому блозі

четвер, 19 грудня 2019 р.

1130.КГБіст А.Деркач проти КГБіста В.Пінчука.


1111.До «Деркач проти Пінчука». Учора, 18 грудня 2019 року, я переглядав інформаційні сторінки інтернету. Трапилось «разоблаче-ние» народного депутата А.Деркача, який, у своєму інтерв’ю, у якості доказу, надав копію оригіналу заяви теперішнього олігарха В.Пінчука, про його вступ до КГБ СССР у 1987 році, коли той працював у НДІ трубної промисловості. Як говорить А.Деркач, згідно із «агентурним документом», В.Пінчук вибрав собі позивний, - «Валерій». Мене там щось зацікавило, збентежило, я вирішив прореагувати, але у мене не було часу на це, тому я вирішив розмістити у фесбуці цю інформацію з наміром прореагувати пізніше… Раптом… читаю вже щось інше. Тобто моєму мозку таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), заборонили розмістити повідомлення у фейсбуці, примусили відключитись від цього повідомлення, перейти до іншого повідомлення, після чого включили свідомість… Я пошукав те повідомлення, але його вже видалили із інтернету. Мене зацікавила ця заборона, - я вирішив повернутись до теми… Колись, працюючи у «8-му ГК НИИ им. Чкалова», у нас було прийнято поважно відноситись до наших колег, - випускників МФТИ, («Московського фізико-технічного інституту»). У них була, чи не най-солідніша в СССР, наукова школа, професійні викладачі у них викладали лише загальнотеоретичні дис-ципліни, чи не всі спеціальні, професійні дисципліни викладали професіонали, по сумісництву, які пра-цювали на передньому краю науки і практики, в різних НИИ, часто навіть академіки… Більше половини випускників МФТИ, (іноді, десь, до 70%), через три роки після випуску, ставали вже кандидатами наук… Деякі із таких випускників розповідали, що у них було відомо, що дуже вже успішними людьми були ті, хто якось потрапляв до КГБ СССР. Згадували навіть свого випускника, вірмена, здається, по – національності, назвемо його, умовно, Льоша Абрамян, який, після захисту диплома МФТИ, пішов «вербуватись» до Управління КГБ… Там йому сказали: «Ми в КГБ бєрьом тєх, кто нам нужєн,а нє тєх, кто хочєт к нам!»… А.Деркач, правда це? Тоді в чому докора до Пінчука? Хіба він у тому винний? Що його примусили написати ту заяву? Хіба він міг знати чим же займається насправді той КГБ СССР? Мабуть діти КГБістів – начальників могли знати, бодай частково, чим же займається той КГБ насправді? Дітлахи з інших родин були обдурені СССРною пропагандою, «Останкіно», художніми фільмами, книжками…, відносились до КГБістів як до героїв, самі хотіли такими бути?! У чому провина В.Пінчука? Можливо деякі громадяни знали, що їх чекає, у разі відмови від співпраці із КГБ, давали згоду з переляку, підписували все, що їм підсовували, писали все, що їх примушували писати… А.Деркач, а ти свою заяву писав «с образца»? Це як вступ до КПСС: «…Хочу бить в пєрвих рядах строітєля коммунізма!...». В.Пінчук, можливо, також писав свою заяву «с образца»? СССР розпався. Громадяни отримали іншу інформацію, могли змінити свої погляди? Хоча, судячи по Путіну, «хороший КГБіст, - мьортвий КГБіст!», навряд чи вони здатні змінювати свої погляди?! Ці ублюдки до сих пір все відновлюють СССР! Вони найжахливіша небезпека для існування незалежної України! Ці потвори розуміють лише силу, їх потрібно тільки винищувати, іншої мови вони не розуміють! В.Пінчук, скоріш за все, змінив?! Тобто зрадив клятві КГБістській? А ти, Деркач, мабуть не зраджуєш їй до сих пір? Тому і визвірився на нього? Він, мабуть, по-Путіну, - «прєдатєль»? Що він, кого «прєдал»? Мабуть, все ж таки, важливо чим же займався такий агент «Валерій», а не бити його, зразу ж, за належність? А.Деркач, а хіба бувають мільйонери, мільярдери… не агенти КГБ, ФСБ? І.Коломойський, бувають? Мені, наприклад, відомо, що, (не відомо лише у якій кількості), певним не агентам КГБ не дозволяли навіть дисертації захищати, мати вищу освіту, займати керівну посаду, проживати у певних населених пунктах, лікуватись від хвороб, мати родину, займатись розумовою працею… Особливо українцям! Та й вербовка у КГБ не починалась і не закінчувалась написанням «Заяви…»? Головне поставити громадянина у залежність? Може розкажеш як? Деркач? Для чого? Для чого потрібно катувати людей променями? Таємно, дистанційно, невидимо! Звичайно, такими «Льошами Абрамянамі», які заходили до КГБ, зацікавляться, поспостерігають за ними, щоб взнати все, чим вони керуються. Після вивчення всього – всього, приймуть рішення, що з ними робити! З наших структур, у яких я працював, періодично, когось, кудись, якось конспіративно, забирали, наприклад, в ГРУ ГШ абсолютно точно! Туди де потрібні були допуски КГБ СССР. Я серйозно відносився до них, до цього всього, мабуть, надмірно серйозно… Я був серйозною людиною! Один із моїх москов-ських лікарів, А.Ф.Віноградов, поседівши у мене у мозку, сказав мені: «Ви очєнь сєрйозний чєловєк і Вам будєт чрєзвичайно тяжєло в етом общєствє!»… («Как в воду смотрєл Алєксандр Фьодоровіч»). Це одна із причин, чому мене не взяли в КГБ, ГРУ ГШ… Я був серйозною людиною, а це шарашки криваві, несерйозні, шараги «кривавих вбивць і шутов горохових», високоорганізованих бандитів та їм слухня-них: лакеїв, слуг, холуїв… Я не був таким, тому не підійшов до них… Був у моєму житті період, коли я також хотів змін, хотів бути з такими… Але вони мені, в кінці кін-ців, відповіли: «Ви нас любітє, а ми Вас унічтожаєм!»… На цьому моє КГБешне життя закінчилось, хоча допуск до секретів і секретних робіт я мав… Я не можу сказати, що «вони» лише по - бандитськи до мене відносились. Коли мене, у Москві, вигнали з свого житла, від родини, (променями, - психотронні бандити не зближувались зі мною, розправлялись дистанційно, таємно, невидимо, променями), то рятуючи мене від бомжества КГБісти надавали мені можливість проживати під своїм дахом, у центрі Москви, але втримати там не змогли… Військово-дипломатична академія, що на Октябрьському полі, також намагалась рятувати, - не змогли. Але все це робилось таємно. Коли ж хотів робити щось явно, захищаючись від псхотронних бандитів, то переді мною закривались навіть ті двері КГБ, які, для інших відвідувачів, не закривались з 1945 року. Я не можу розуміти, чому Деркач так категорично відноситься до Пінчука? Можу лише здогаду-ватись! Мабуть, все ж таки, КГБ СССР брав до себе не тих, хто хоче у них бути, а тих, хто їм потріб-ний?! Всі, ким цікавився КДБ СРСР, не могли не стати його агентами, - психотронні структури КДБ підключали тих,хто їм потрібний, під промені, під керування мозком, променями примушували діяти так, як потрібно КДБістам, променями примушували писати те, що їм потрібно, променями примушували підписувати те, що їм потрібно, діяти примушували так, як їм потрібно… Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, так не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Тому не підписати заяву про вербовку в КДБ СРСР неможливо! Деркач же, демонстрував оригінал заяви Пінчука, як такий, що Пінчук, начебто, сам, добровільно, вступив в КГБ. Пінчука могли променями примусити підписати ту заяву, - йому ж могло здаватись, що він підписав заяву добровільно. Колись мені кричали: «Мы пытками заставим писать, а потом написанное используем против те-бя!». Провокатори! От чому я так пишу! Променями примушують писати. Колись мені ще кричали: «Все равно сломаю и не таких ломал! Все равно поставлю на колени! И не таких ставил! Да у меня маршалы говорили!»… Променями примусили маршала С.Ахромєєва написати передсмертну записку, променями примусили повіситись у своєму робочому кабінеті, зачепивши мотузку за ручку вікна… А народу пояснили, що маршал Ахромєєв написав передсмертну записку і повісився. Насправді його променями примусили написати передсмертну записку і променями примусили повіситись! Тобто це було вбивство маршала Ахромєєва, але не самовбивство. Спецслужби брешуть народу! КГБ, - не правова організація, оскільки вбиває громадян, тобто КГБ, - бандитська організація. Її членам, агентам КГБ, не можна працювати у виборних органах, керівниками… Оскільки це бандити! КГБістів не повинно бути у ВРУ. Оці чи не всі публікації, які я здійснюю, пишу зовсім не я, а той, хто керує моїм мозком, променями примушує писати. Тобто я, майже щодня, примусово пишу оті «передсмертні записки», як маршал С.Ахромєєв. Як не дивно, знаходяться отакі деркачі, які також засуджують мене, за таке письмо, але не тих, хто керує моїм мозком, мене, а не тих, хто примушує мене писати! Таким чином я, із жертви психотронного злочину, по-Деркачу, перетворююсь у злочинця! Суттєва різниця!? За допомогою променів з будь-якою людиною можна робити все, що завгодно! Будь-яку людину, у будь-якому стані. Можна утримувати променями скільки завгодно довго! Що ж робити? Спочатку потрібно написати Закон України «Про боротьбу з психотронною злочинністю!»… Важливо що з людиною роблять психотронні оператори, що робить людина, а не її належність до якоїсь організації?! Я ще не зрозумів, виходить, по-Деркачу, що якщо олігарх не КГБіст, то він заробляє гроші, а якщо КГБіст, то він краде гроші?! На жаль я так і не зміг уважно прочитати інтерв’ю А.Деркача, тому і не можу його проаналізувати, навіть так, як зміг би під поточними променями. Чому агенти КДБ чубляться поміж собою? У чому Деркач звинувачує Пінчука? Чому сам розмовляє окупаційною мовою, знаходячись на державній посаді? Не визнає закони України? Путін, це твій борець з українцями в Україні? Я жахливо ображений на КДБ! Ті, хто катує мене променями, самі про себе говорять, що вони «… прєступнікі заслужівшіє унічтожєнія…», але залишаються безкарними за злочини. КГБісти, ви що? Не можете таких знищувати, - вони ж самі напрошуються?! «Бздім» знищувати ворогів України, «бздім» знищувати тих, хто займається злочинами безкарно?! «Бздім» застосовувати промені проти ворогів України? Зате не боїмось променями катувати українців в Україні? Чекаєте Путіна? Вважаєте, що він приїде на танках поневолювати Україну? «Освобождать Украину!?». Ну і мразі! Чекайте! Які б вимоги ви мені не ставили таємно, я не можу, навіть теоретично, їх задовольнити, оскільки промені не можна перемагати навіть теоретично, а мені променями забороняють вашим таємностям підігравати! Що б ви робили на моєму місці? P.S. Я не дуже вже зрозумів звідки виник такий конфлікт? Начебто від кореляції України із США? Насправді корні конфлікту можуть бути іншими. Наприклад, Президент України Л.Кучма, свого часу, міг бути крайнє незадоволеним діяльністю тодішнього Голови СБУ Л.Деркача, батька А.Деркача. Л.Деркач не зміг захистити мозок Л.Кучми від втручання у його роботу психотронних бандитів ФСБ і армії Росії, Л.Деркач не зміг підібрати порядних охоронців для Л.Кучми, серед яких виявився "правдолюбець" М.Мельниченко, який ставив "подслух" під диванами Президента у будівлі Адміністрації Президента України... Уявляєте який "цирк" відбувався в Адміністрації Президента України? П"яні майори із психотронних структур Росії, Путін, розмовляли язиком Л.Кучми від його імені, віддавали його язиком, від його імені, розпорядження, наприклад, покарати Г.Гонгадзе?! "Бдітєльний" Мельниченко записував те, що майори із підмосковних лісів говорили язиком Президента Кучми, створив відомий "касетний скандал"... Начебто Президент Кучма, разє*ай, якому робити на посту Президента України нічого, як відрізати голови тим, хто, начебто, бореться за Україну? Президент України дійсно міг би бути винним, але у тому, що не розумів, що він знаходиться під променями ворогів України!Але провини його у цьому немає, - оскільки Бог не наділив людину такими рецепторами, які б свідчили: "Вас опромінюють! Будьте пильними!". Голова спецслужби, голова охорони Президента повинні вміти прощупувати мозок Президента, на наявність в ньому психотронних променів. Я особисто спостерігав громадян, яким я біля 20 років говорив, що вони знаходяться під променями, тому підлі, - громадяни мені "морду білі": "Нікакіх лучєй нє сущєствуєт, - ти сумасшєдшій!". (До речі КДБісти також говорили мені, що не існує променів,що я божевільний!"). В ті ж роки КГБісти катували президента Росії Б.Єльціна, променями примушували його "жрать водяру", рвали його серце променями, викликаючи інфаркти, пізніше викликали передчасну смерть Б.Єльціна. Л.Деркач не зміг захистити мозки людей Президента України від присутності у них всяких ублюдків, які катували людей променями... Свого часу я був людиною президентів, які, конституційно, були гарантами прав і свобод громадян, президенти не могли захистити мене від бандитів, які були присутні у моєму мозку, від психотронних бандитів... Хто вони такі, оті Голови КГБ, ФСБ, СБУ, якщо вони не могли захистити мозки людей президентів від бандитів? Хто вони такі оті керівники спецслужб Росії і України, якщо вони не могли захистити мозки президентів від керування психотронними бандитами Росії...? Нехай кожний читач уявить із себе президента, як він відносився б до керівників спецслужб, які не могли навіть мозки президентів захистити від психотронних бандитів,скажімо від психотронних офіцерів Росії, які, наприклад, глузували над президентами: "Ельцин, пососи х*й!, "Кравчук, х*й тєбе в рот, х*й тєбє в ж*пу!". А.Деркач, як би ти відносився до голови служби безпеки, якби ти був Президентом України? Можливо, в кінці кінців, Президент України Л.Кучма, не витримав і "повздоріл" із Л.Деркачем?! Який не міг захищати мозок Л.Кучми, людей президентів, які потребували захисту від психотронних бандитів? Бути КГБістом, це не тільки "жраць", "с*аць", "є*аць", разкатувати на автолайбах, це ще й, окрім іншого, потреба захищати мозки Президентів України, їхніх людей... А як захищали? Чи відповідали вимогам Голови служби безпеки України? Таке ж було і в Росії за президентства Єльціна. А коли став президентом Росії Путін? Над його мозком не було помічене насилля променями? То чим займались КГБісти Росії, більшість КГБістів тодішньої України? СССР скоти відновлювали, без дозволу президентів, без дозволу народу... І зараз в Україні 95% проблем із - за бандитів КГБістів, непідсудних за злочини... Можливо ця подія виникла не із - за кореляції Україна - США, не стільки від кореляції Україна - США, а від бажання сина Л.Деркача А.Деркача захистити "поруганую чєсть отца"? Із - за виникнення конфлікту в системі родина Деркачів, - родина Кучми? Але ж правда, інтереси України, демократії... на стороні Л.Кучми, а значить і В.Пінчука, а не на стороні родини Деркачів, голова якої мало того, що не відповідав займаній посаді, так ще й використовує підлі моделі помсти? Взагалі, х*й знає що? А не люди? КГБісти, ви дійсно не люди!? Щоб знали, які із вас працівники державної безпеки, а які бандити, йо*арі, обжори... На фіга такі голови державної безпеки, які не можуть навіть х*й своїм президентам поставити?! Так, Путін!? Ти де там? Козел, ти керував мозком Кучми? Ти говорив його язиком від його імені? Ти приймав рішення його мозком? Ти надавав розпорядження язиком Кучми від його імені? Хто в Україні захищає мозок Президента України від психотронних операторів, - бандитів? А.Деркач, так ти кого захищаєш своїми виї*онами: Республіканську партію США? Президента США Д.Трампа? Україну? Дружбу України із США? СБУ? Батька свого? Чи все ж таки Путіна? ФСБ РФ? Х*й знає що? КГБ, ФСБ, Путін, майстерно так примушують українців вбивати українців, жахливо конфліктувати одних українців з іншими українцями, використовуючи промені... А самі сидять у Москві, разом із своїми пропагандонами, і... регочуть від тупості українців?! Звертаюсь до всіх українців, особливо до КГБістів, можливо вже вистачить? Припиність виї*они, припініть організовувати хаос і чвари... Нажралісь? Нає*лісь? Накаталісь? Працюйте на Україну без проросійських чвар! Вам що, незрозуміло хто такий Путін? Що ви все штанці знімаєте перед ним, стаєте у колінно-ліктєву позу... Йому залишається лише всавляти вам туди, куди ви також любите... Потрібно лише, щоб "стручки стирчали"! Набридло! Діяльність ФСБ, ФСБ в Україні, набридла Припиніть! Мразі кримінальні! Путін, убирайся к ё.м. із Криму, із Донбасу, із усіх, окупованих Росією, територій!

Немає коментарів:

Дописати коментар