Шукати в цьому блозі

понеділок, 30 грудня 2019 р.

1140. Що б я робив із військовополоненими - бандитами, вбивцями.


https://www.obozrevatel.com/ukr/politics/zelenskogo-podtalkivayut-k-ogromnoj-cherede-nepopravimyih-oshibok.htm Б.Береза: "Так что думай...те!". Колись і мені, репресованому психотронними бандитами армії і/чи спецслужб, таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), говорили про здатність думати, мислити... Я, в кінці кінців, відповів абсолютно об"єктивно: "Якби я міг думати, то я б міг працювати!"... Однією із головних причин, чому ж я не працював, було те, що мене психотронні бандити армїі позбавили здатності думати, здатності мислити, здатності запам’ятовувати займаючи мозок на свої катування чи щось другорядне щосекунди, вдень і вночі, на релігійні і інші свята, на вихідні дні... Промені не можна перемагати, якби можна було перемагати промені, то не існувало б біоробототехнологій космічної медицини, а вони існують! Якби я міг мислити... (Про те, про що потрібно мені, а не бандитам, які керують моїм мозком)... Якби я знав однозначно, як підключають мозки під промені, якби я знав, як виключають промені, якби я знав, чи можуть вороги виключати мозки своїх бандитів на своїй території від моїх променів... Я б порадив Україні, Президенту України, підключити під промені всіх полонених злочинців, всіх до жодного чи найбільш злочинних і випустив би їх усіх до жодного, здійснюючи за ними щосекундний моніторинг! При необхідності, я б їх повертав, (променями), до тюрем, ворогів, непідсудних за злочини, краще вбивати, при необхідності я б їх вбивав таємно, дистанційно, невидимо, променями, як це робить Путін, тобто вони б жили на території ЛДНР чи кривавої Росії, їх би годувала Росія чи ЛДНР, а насправді вони б продовжували залишатись моїми полоненими, з якими можна робити все, що завгодно таємно, дистанційно, невидимо, променями... Звичайно для цього потрібно знати психотронний ресурс України, - я його не знаю, так що ФСБешні бандити, які сидять у мене у мозку, отє*ітєсь, мій мозок вам нічого не розповість про психотронний ресурс України! Я допускаю, що ви його знаєте краще, ніж українські генерали?! Але... Так що, українці, психотронні українці, психотронні союзники, скажімо, від прибульців, підключайте всю російську мразь під промені і випускайте їх усіх із українських тюрем, утримуючи під променями, утримуючи заручниками, як армія Росії утримує мене в Україні російськими променями... Те, що відбувається в Україні навкруги мене, визначається, окрім іншого, ще й тим, що так «Россия не допускает адаптации в Украине». При необхідності їх усіх, військовополонених, підключених під промені, можна буде знищити таємно, дистанційно, невидимо, променями, чи просто "скрутіть", "вирубіть", нейтралізувати по-Путіну. І не потрібно буде всяку проросійську, проФСБешну, сепаратистську шушеру і шваль чи просто "заблудівшіхся", утримувати в Україні, годувати їх, лікувати, утримувати тюремний персонал, тюремні корпуси…, використовуючи державний бюджет, гроші народу! Путін, російська кривава свиня, щоб знав, як таких мразей підсовувати Україні! Я про це неодноразово попереджав українське державне керівництво, - потрібно остерігатись тих, хто побував у тюрмах кривавої Росії, чи просто на заробітках, в гостях, вони можуть бути небезпечними, оскільки їх можуть підключити під промені і керувати їхніми мозками так, як потрібно ФСБ, армії Росії. Ну що, Путін, хто кого під променями?! Давай, давай! Гризлов, ти ще довго будеш гризти Україну і українців? Б.Береза зараз заклопотаний діями Президента України В.Зеленського! Я також вважаю, що багато чого, окрім іншого, зараз залежить від розуміння Президентом Зеленським біоробототехнологій космічної медицини… Від того, чи розуміє Президент, підключений він під промені чи ні? Керують його мозком чи ні? Хто керує його мозком? Свої чи вороги? Мова йде про психотронний захист, як Президента України В.Зеленського, так і всієї України, всього народу України!

Немає коментарів:

Дописати коментар