Шукати в цьому блозі

неділя, 22 грудня 2019 р.

1132. Торкаючись найжахливішого у світі.


https://mind.ua/news/20205917-rosiya-organizuvala-v-oon-svoyu-merezhu-agentiv-fsb-elchenko Володя, (Єльченко), агентурна мережа ФСБешних агентів організована не тільки в ООН, вона існує у кожному російському посольстві у кожній країні світу, у КМУ, у ВРУ, у ОПУ, практично у кожній організації, особливо в Україні... Чи є можливість нейтралізації агентурної мережі ФСБ РФ, особливо в Україні? Є! Звертаюсь до засекреченого українського психотронного генералітету, до сил безпеки працівників ООН, інших міжнародних організацій, до психотронних прибульців, - щоб ідентифікувати і нейтралізувати ФСБешних агентів, потрібно робити із підозрюваними те, що роблять зі мною психотронні оператори... В той же час, кореляція поміж спецслужбами, - справа "тонка", яка регламентується якоюсь конвенцією, наприклад, якогось "Абелярда"? Вони поважливо відносяться один до одного, вони здатні винищити мільйони цивільних людей з якоїсь країни, але вбивати один одного не можуть, оскільки поважають один одного?! Правда не всі і не всіх бережуть... Нехай вони самі про себе розкажуть... Але те, що Росія, її армія і ФСБ, - найжахливіша сила сучасності, - факт беззаперечний! Я особисто вважаю, що зараз найжахливішу небезпеку демократії завдає зовсім не агентурна мережа ФСБ РФ, (частково це "кам"яний вік"), а психотронні структури армії, ФСБ РФ, їхня психотронна медицина, які діють таємно, дистанційно, невидимо, променями, (біоробототехнологіями космічної медицини)... Я звірію від психотронного генералітету, України також, - того психотронного ресурсу, який кинутий на мою нейтралізацію, достатньо було б для того, щоб не допустити російсько-української війни, для того, щоб припинити поточну російсько-українську війну... Для цього потрібно лише робити із першими, наприклад, десятю особами Росії, Криму, ЛДНР... те, що роблять зі мною психотронні оператори, чи щось подібне... Зараз боятись потрібно не лише зрощування, у кожній країні, державних чиновників, психотронних генералів і кримінальників, (на рус. уголовников), яке вже, майже, відбулось чи не у кожній країхні, але і зрощування психотронних бандитів армій і спецслужб, їхньої психотронної медицини, із усіх країн світу, поміж собою! Це зараз проблема проблем! На земній кулі повинен бути відкритий фронт боротьби із психотронною мафією Росії! На жаль ця мафія зараз дуже вже потужна, досить смілива, вульгарна, підла, кривава..., яка не боїться борців із нею... Такий висновок я роблю лише із одного узагальнення, - відношення особисто до мене, ті, хто мене катує таємно, дистанційно, невидимо, променями, сильніші, (у всякому випадку, поки що), за тих, хто мене захищає!... Це жахливо! Ще багато телепнів, припутнів серед керівників в Україні, які не дуже ще розуміють моє положення у цій, психотронній війні, у цій таємній боротьбі... Просто не усвідомлюють важливість мого захисту, тому все регочуть... По суті над собою! Але не розуміють цього! Над моїм мозком зіткнулись такі сили... Не можна було підкорятись бандитам, психотронним бандитам, особливо психотронним КГБістам армії… Особливо із Військово-Повітряних Сил. Я, якщо психотронні бандити «дозволять», і якщо я зможу, у майбутньому опублікую прогноз, що ж чекає людство із – за того, що мене не змогли захистити від психотронних бандитів… Людству буде дуже вже сумно, - і це, м’яко кажучи! Людство пожаліє про те, що допомагало бандитам катувати мене, глузувати наді мною, над тими, хто мене намагався захищати! Людство, на жаль, до сих пір ще не здатне навіть усвідомити цю мою проблему!

Немає коментарів:

Дописати коментар