Шукати в цьому блозі

неділя, 29 грудня 2019 р.

1139. Звернення до всього людства.


Згадуючи дитинство, напередодні Нового, 2020, Року, підсвідомо виникає бажання надіятись на чудо! Найсильнішим бажанням для мене є позбавлення катувань мого мозку променями, (біоробототехнологіями космічної медицини), за допомогою яких злочинці - психотронні оператори, керують інтелектом, пам’яттю, поведінкою, діями чи бездіяльністю, функціями мого організму… Особливо полюбляють розмовляти моїм язиком від мого імені, катуваннями примушувати писати... Променями мене не допускають до порядних людей, порядних людей не допускають до мене, - проблема не вирішується. Проблема складна і небезпечна, із вбивствами людей... Катування, втручання в інтелект, психіку, не припиняються ні на секунду, - ні вдень ні вночі, під час сну чи замість сну. Звертаюсь до всього людства, - чи може, бодай – хтось, із жителів планети Земля, розмовляти із психотронними бандитами, які катують мене, так, щоб ті припинили катування і виключили свою присутність у моєму мозку і свої промені назавжди? Без цього неможливі будь-які дії! Дякую!

Немає коментарів:

Дописати коментар