Шукати в цьому блозі

неділя, 15 березня 2020 р.

1166.Хто вбиває людей без слідства і суду?


https://www.radiosvoboda.org/a/news-turchynov-janukovych/30488720.html Турчинов заперечує, що давав команду на збиття вертоліта Януковича у 2014 році. Збити гелікоптер, - означає вбити Януковича?! Чи можна вбивати людей, тим паче цивільних державних керівників, методом знищення літальних апаратів, якими користуються державні діячі? Під кутом зору поваги до прав людини, до верховенства міжнародного права... звичайно не можна вбивати людей, тим паче без суду і слідства?! Але... У світі були і є спецслужби, СССР, сучасної Росії..., яким "плєванто на Законто", (плювати на закони), у них свої "законти"... В Росії, під Смоленськом, вважаю, але довести не можу, використовуючи промені, (біоробототехнології космічної медицини), штучно організовується авіаційна катастрофа, із загибеллю майже всієї верхівки державного керівництва Польщі... В сучасній Росії досі реанімується і квітне... сталінізм! Сталін: "Есть чєловєк, - єсть проблєма! Нєт чєловєка, - нєт проблєми!"... СССР, Росія, - чемпіони світу по ганебним, терористичним знищенням людей, невгодних радянським, російським спецслужбам... Це взагалі цікава тема, - кому в державі дозволено вбивати людей?! Без слідства і суду! Це питання можна адресувати верховним головнокомандувачам Росії, України, Білорусі... Мова зав-жди йде про замовників і про виконавців? І ще про те, що наказ на знищення віддавався голосом, голосом якогось начальника чи просто виконавця підключали під промені і променями примушу-вали вбивати людей… Там полюбляють вбивати без суду і слідства, в основному таємно, дистан-ційно, невидимо, променями... А "ізрєдка", полюбляють вбивати, майже, публічно, щоб і народ весь тремтів від страху, і опоненти влади... Як, наприклад, Б.Нємцова! Ще полюбляють вбивати порядних, навіть тільки у чомусь порядних, колишніх генералів і офіцерів, особливо спецслужб, навіть від КГБ СССР, ФСБ РФ, ГРУ ГШ: підполковник О.Литвиненко; спроба отруїти колишнього п-ка ГРУ ГШ С.Скрипаля у Солсбері... Не говорячи про знищення СССРними КГБістами політичних опонентів: Л.Д.Троцького; С.А.Бандери; Л.Ребета; С.Петлюри... Путін, ти як можеш відповісти на запитання: "Хто у тебе в Росії, окрім тебе, має право на знищення громадян? Без слідства і суду?"... Мовчить, свиня кривава! Подібні вбивства, - одна із найжахливіших ганебностей земної цивілізації... У спецслужб свої "законти". А взагалі, під кутом зору звичайного чи здорового глузду, потрібні такі знищення чи ні? Під кутом зору свого поточного досвіду я стверджую, - вбивства потрібні! На жаль вбивають ті, кого потрібно вбивати! Чому я так стверджую? Далі я нічого не коментую, лише публікую свій особистий досвід по темі. Я незаконно, таємно, дистанційно, невидимо, променями, репресований психотронними бандитами армії і/чи спецслужб СССР, Росії, України... За те, що мене підключили, корупційні, психотронні бандити під промені, щоб використовувати для збагачення, зробивши щось і для мене приємне, не змогли пояснити своїм опонентам для чого ж вони мене підключили під промені... Почались репресії. Переслідування. Із величезною кількістю вбивств. Для мене репресії полягають у повній поразці у повному переліку прав і свобод громадянина, у постійному катуванні мого мозку променями, так, щоб я не міг нічого робити іншого, ніж те, що дозволяють чи примушують бандити, які керують моїм мозком. Чому ж потрібно вбивати? Тому, що ті, хто мене катує променями самі визнають не-обхідність їхнього знищення: "... Мы, - мужчины во всем виноваты. Мы, - преступники, заслужившие уничтожения!"; "Я убил уже десять человек, нам надоело убивать!"... Тобто ці бандити вбивають людей, катують, грабують, заражають хворобами, не лікують, (променями не допускають до лікарів, до лікування, іноді можуть допускати...). Один із моїх репресантів, колишній міністр оборони Росії, маршал Росії, Герой..., І.Сєргєєв говорив мені: "Я Вам никогда не позволю читать! Я Вам никогда не позволю заниматься чем-либо вообще! И, все-равно, уничтожу, не сразу, но постепенно, методом трех "не": не позволю работать; не позволю лечиться; не позволю что - либо иметь!"... Міністр оборони Росії погрожував громадянину України знищенням, повільним знищенням, постійно діючими катуваннями променями, позбав-ленням всіх, буквально, прав... Путін, ти давав дозвіл Сєргєєву обмежувати, катувати і вбивати людей без слідства і суду? Є підозра, що ти його знищив, за те, що він зганьбив звання міністра оборони Росії, за те, що він знищував людей, особливо в Україні, особливо променями, таємно, дистанційно, невидимо? При цьому сам себе продав, що він знищує людей, мені ж погрожував? Чи ти його вбив за те, що ти йому, на той час, не дозволяв знищувати людей, а він знищував не узгоджуючи з тобою? Путін, мабуть зараз ти один в Росії, кому ти сам собі дозволяєш вбивати лю-дей, ти приймаєш рішення про знищення людей, як Б.Нємцова, наприклад? Хто той, хто тобі до-зволив вбивати людей? Мовчиш? Ти сам собі дозволив вбивати людей? Тебе і потрібно ї*ати! Що? Комплексуєш, скотина, "бздішь" сильних опонентів? Хто, мразь пі*данута, давав дозвіл чи наказ, на знищення мені інтелекту променями? Психотронний бандит із ВВС, кричав мені: "Мы никогда не допустим в Украине ни одного умного государственного деятеля! (Це коли мене певні проукраїнські сили намагались вивести на високу державну посаду в Україні). Виконавцем знищення мені інтелекту і руйнації психіки катуваннями променями була, є і буде спеціально підготовлена група психотронних офіцерів, їхніх собутильників, психотронних лікарів - бандитів, серед яких виділявся, виділяється, кат із ВПС, (із Військово - Повітряних Сил, який наніс мені найжахливіший ущерб, який я оцінював, ще десь там в районі 2000-2005 р.р., у 19 мільярдів доларів. Я подавав позов до суду, в якому я, ще тоді, оцінював свою тупість у 19 млрд. доларів. Прокурори, слідчі, "забздєлі" вичавлювати гроші, із скотов КГБ, МО, їхньої психотронної медицини...). Путін, хто буде мені платити за ущерб завданий таємними, засекреченими, психотронними спецслужбами армії і спецслужб кривавої Росії? Ти, гнида, хочеш сидіти у кріслі до смерті, щоб до тебе не добрались? Посиди, шакал ФСБешний, посиди! Посиди ще? Скотина, или плати, или я убью того, из - за кого у тебя х*й не стоит! Щоб він тебе зліше катував! Я також погрожував знищити міністра оборони Росії генерала П.Грачова. Всі, а у мене у мозку сидять тисячі припутнів, знають, що у мене нема "х*євєшатєльной машінкі", психотронного генератора, тобто я сам не вішаю нікому ті кляті х*ї. Однак мене використовують ті, хто підключився до мого мозку з біоробототехнологіями космічної медицини: «Ми питкамі заствім пісать, а потом напісанноє іспользуєм протів тєбя!» ... Тобто я, особисто, якщо і можу вести боротьбу, то лише віртуальну! Але "свою команду" я не знаю зовсім, чи є вона взагалі? Мабуть "мене за ніс водять". Хоча, хочеться, іноді аж "під ложечкою смокче", так хочеться мати команду "возмєздія", з "психотронною командою покарання" включно. Я не Віктор Коваленко! Я, - біоробот! Тобто мене тримають під променями, щосекунди. Все зі мною роблять променями. Президент Єльцін такий мій стан називав: "Под наркозом!"... Я, - безпомічна, беззахисна, безправна людина?! Але... Колись із міністром оборони Росії П.Грачовим відбулась розмова: «Твоі ублюдкі питают мєня лучамі, ти что, хочешь, чтоби я у тєбя служіл?». Нєт, служіть ти нє будєшь нікогда, но я нікогда нє позволю нікакіх контактов с міліцєйской ма-фієй! Тогда я тєбя унічтожу! – Грачов зчитував думки. Ха-ха-ха! А как ти мєня унічтожішь? Ти мєня нє достанєшь! Разве что с помощью врачєй!? Но ти ужє опоздал! Я своїх врачєй прєдупрєділ, что єслі оні попробуют мєня унічтожіть, я іх убью пєрвим! Прєвєнтівно! – Грачов посадив декілька військовослужбовців у мозки своїх лікарів, щоб слідкували за їхнім мисленням, у разі небезпеки, щоб знищили лікарів першими, превентивно. Грачов, Росія, Москва психотронна, не припинили катувати мене променями… Пізніше, І.Сєргєєв, П.Грачов, були знищені, можливо психотропними ФСБешниками Росії, за те, що зганьбили звання міністрів оборони Росії? Знищити зразу їх не могли, занадто сильна була у них охорона, включно із променевою. Як тільки охорона ослабла, після звільнення, їх знищили… Моє глибоке переконання, - знищувати потрібно тих, хто займається жахливими злочинами безкарно! Вираховувати таких можливо засобами мозкового контролю мислення, безпомилково! Бандити, психотронні бандити, погрожували мені і по-іншому: «Ми убйом сначала Єльціна, потом тєбя!»… Вони дискредитували Єльціна, примушували його «жрать водяру», рвали його серце променями, викликаючи інфаркти… В кінці кінців Єльціна знищили. Силові міністри погрожували і перетворенням у божевільну людину, променями… Більше того, в Україні був знищений міністр оборони України В.Шмаров, за те… що намагався захистити мене! Від психотронних бандитів! Вважаю, що найстрашнішою державою на всій земній кулі, у змісті знищення людей таємно, дистанційно, невидимо, особливо променями, без слідства і суду, у мирний час, є Росія!

Немає коментарів:

Дописати коментар